Päivää.

SelmaSuppilo

Ajattelin liittyä seuraanne. Voi olla että viihdyn, voi olla että en viihdy. Aika sen näyttää. Katsotaan. Hiljaistahan täällä on, mutta en mitään hulinoita kaipaakaan. Toivotan siis itseni tervetulleeksi.

22

1321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelle1Peloton

Uusia aina kaivataan. Näytti galleriasivusikin olevan melko uusi.

Kyllähän täällä joskus voi viihtyäkin. Ja hulinoitakin voi löytyä, jos poikkeat sopivana aikana Pystikseen. (Ainakin, jos ne linnunrääpäleet sattuvat olemaan hereillä.)

• SelmaSuppilo

Herranjestas! Onko täällä niitäkin? Taitaa jäädä tämä "Pystis" käymättä. Mitään untuvia en nenääni kaipaa. Aivastuttaa vain. Ja hulinoihin en osallistu. Olen vakavamielinen, arvokas ruovasihminen.

• SelmaSuppilo kirjoitti:

Herranjestas! Onko täällä niitäkin? Taitaa jäädä tämä "Pystis" käymättä. Mitään untuvia en nenääni kaipaa. Aivastuttaa vain. Ja hulinoihin en osallistu. Olen vakavamielinen, arvokas ruovasihminen.

Oikein mukavaa saada uusia kirjoittajia joukkoon, toivottavasti viihdyt, ettet nyt ihan mikään tähdenlento ole!

Ja sitten niistä rääpäleistä, eivät ole mitään rääpäleitä, vaan hienoja nymfinpapukaijoja, vähän kovia kokeneita, mutta nykyään hyvinvoipia Pystiksen viihdyttäjiä.
        Pelle vain puhuu omiaan!

• Lyyli T
        SelmaSuppilo kirjoitti:

minunkin puolesta. Tuosta "arvokas ruovasihminen" jotenkin paistoi läpi kirjoittajan arvokas huumori. Tli tunne, että on kirjoitettu pilke silmäkulmassa.

• 1943

suppilovahveroiden ystävä? Vai pullotatko mehuja? Vai teetkö muovipulloon ranskalaista kastiketta ja panet mausteet sinne suppilon läpi? Vai onko sulla autossa suppilo, jotta voisit lisätä öljyä, kun on tarvis? Itse käytän noihin tarkoituksiin suppiloa ja pidän suppilovahveroista. Tervetuloa.

• tonen samanmoinen

onhan tuo hyvä naisen nikki, tarvitaan vaan sitä Matti Mäntää nyt!

• a-woman1

Tervetuloa joukkoomme! Toivottavasti viihdyt :).

• feikiltä

?????

• Kysyy yksi tyhmä vaan!

• SelmaSuppilo

feikiksi epäilet? Ei ystäväni, sitä en ole. On minua moneksi kutsuttu, mutta ei feikiksi koskaan aikaisemmin. Mielenkiintoinen kokemus sekin. Olen kuitenkin omasta mielestäni hyvinkin todellinen ja sellaisena olin aikonut pysyä. Ja tiedoksi vielä: minua eivät mitkään kummalliset epäilyt hetkauta. Oletko kuullut hanhesta ja vedestä?

• Pertta-täti

Rouva Suppilon kirjoitustyylistä päätellen olen viimeinkin saanut arvoistani seuraa. Kauan sain odottaa.
      Ehkäpä tämän palstan taso lopulta kohoaa niihin mittoihin, joita me, Selma-rouva ja minä, atmosfääriltä, jossa liikumme, edellyttää.

Toivotan lämpimästi tervetulleeksi vaihtamaan kanssani mielipiteitä maailman menosta ja muista tärkeistä aiheista.

Ps. Onko rouva kokopäivätoiminen rouva vai onko titteli vain jäänyt roikkumaan jostain vakinaisesta suhteesta?
      Vai onko rouva ollenkaan rouva?

• SelmaSuppilo

Olen kokopiväinen. Rouva siis. Mitään roikkuvaa minusta ei löydy. Ei titteleitä eikä muutakaan.

Teistä olen kuullut puhuttavan ja toivon voivani käydä hedelmällisiä keskusteluja kanssanne. Niin maailman menosta kuin muistakin tärkeistä asioista. Vähäpätöiset aiheet eivät minua kiinnosta, kuten tietämäni mukaan ei teitäkään.

• ehtoota

samoilla linjoilla ollaan Rouva Suppilon feikkeilystä,no ihan "värikäs "Rouva"

• Pertta-täti
        ehtoota kirjoitti:

samoilla linjoilla ollaan Rouva Suppilon feikkeilystä,no ihan "värikäs "Rouva"

Mitenkähän minusta tuntuu, että en ole kanssasi samaa mieltä.
        Mikä saa sinut niin luulemaan?

Sitäpaitsi, mitä on "feikkeily"?
        "ehtoota" ei siis ole feikkely, vaan...mitä?

• Toivottavasti viihdyt kanssamme. :)

• vaan täältäkin. On varmaan miellyttävää tuntea olevansa hyvässä seurassa, vai sanoisinko, itseään paremmassa sellaisessa. Toivottavasti tuot uusia tuulia ja virikkeitä tullessasi. Tervetuloa!

• SelmaSuppilo

Kiitoksia toivotuksesta ja kiitoksia kaikille muillekin, myös epäilijöille. Mielikuvitusta aina tarvitaan eikä pidä kaikkeen uskoa. Minuun kuitenkin voitte uskoa, uskokaa pois. Aion viihtyä täällä vaikka väkisin.

• kotikoneella

ihme horinaa. täälläkin on hiljaista. ukko nukkuu vielä eikä edes kuorsaa. mutta en vatkaa viihdynkö vai enkö viihdy. hakeutuisin terveyskeskuskeen.

• SelmaSuppilo

eli hoksottimeni eivät riittäneet ymmärtämän mitä haluat sanoa. Saisiko saman selkokielellä?

• lupiini

tulee uusia virkistäviä persoonia mukaan keskusteluun. Olet lämpimästi tervetullut.

• pikkuserkku

Tunnistin sinut nuoruuden kuvastasi wow ja oikeastaan näytät nyt terhakkaammalta ja
      verevämmältä kuin silloin ripille pääsyn jälkeen.

Täällä voit toteuttaa unelmaasi ja soittaa
      ensimmäistä viulua.

Ollos huoleton...

• SelmaSuppilo

Tämän ikäisenäkö pitäisi opetella soittamaan? En varmaan enää pääse edes muskariin. Ei taida tulla mitään. Enkä muista että olisin viulusta uneksinut. Sinut kyllä muistan. Heti piti katsoa vanhoja kuvia rippikoulusta ja siinähän sinä olet. Ylärivissä toinen vasemmalta. Eikö?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2188
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      413
      2108
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1166
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      948
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      770
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      744
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      736
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      710
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      696
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      30
      649
    Aihe