Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tervetuloa takaisin, hauska nähdä puumerkkiäsi.
Se bittien virtaus näkyy jatkuvan vaan -
varsin tahallasiko härnäät?
Koita nyt pysytellä kiltisti, että saat olla täällä meidän ilonamme!
05.11.2007 19:07
Tulin katsomaan joko Olivia on kotiutunut, mutta lujille on tainnut reissu ottaa, kun ei mitään kuulu.
Ja toinen juttu on nämä kaijat, eivät ole vielä Rudolfin matkaan lähteneet.
Siemeniä näkyy olevan ja rommia ei tipu.
Nauttikaa ihmiset valkoisesta maisemasta, huomenna Pekka lupaili lumien lähtevän!
05.11.2007 13:23
Ei se varsinaisesti mikään kirkkokonsertti ollut, tyhjässä kirkossa oli laulamassa.
Oliko sitten kenraaliharjoitus, kun tämän ohjelman kanssa lähtee kiertueelle, Turun tuomiokirkossakin on esiintymässä.
Täytyy sanoa, että ei ihan ollut minun makuuni, niin olivat monen virren sovitukset outoja.
Enpä taida levyä ostaa.
04.11.2007 18:09
Tänään iltapäivällä tulee tv:stä Samuli Edelmanin kirkkokonsertti taltioituna Tampereen tuomiokirkosta.
Pitää katsoa!
04.11.2007 09:36
Tulin tuomaan tämän päivän lehden.
Kas tässä uusi Turun Sanomat - ilmestyi tänäänkin!
Säätila: Pilvistä ja pari astetta pakkasta.
04.11.2007 09:31
Mielestäni tuo ehken sana on väännös tai lyhennys sanoista ehkä en, siis vähän empivä en.
Ketä sana on varmaankin murresana, ainakin kotiseudullani sanotaan ketä se oli, kun kun kysytään kuka se oli.
Onko kuka sanan monikko keitä - keitä siellä oli, kyllä kai?
03.11.2007 20:11
Voin sanoa, että et mitään ole menettänyt, vaikka ne luvatut juhlat jäi näkemättä.
No oli siinä taas sitä aikuisten satuilua.
Luin jostain tästä Edelmanin levystä ja tuli mieleen, että voisi vaikka ostaa sen.
Joskus ostin "Henki kulkee"-virsilevyn, vähän oli outoja sovitukset, mutta ihan kuunneltavia.
Siinä lauloi Edelman, Anna Erikson ja muita iskelmälaulajia.
On se hyvä välillä hengellistäkin musiikkia kuunnella, kirkossa kun ei tule usein käytyä.
03.11.2007 19:25
että jollain on ollut onnistuneet juhlat eilen illalla!
Ja älä vain luule, ettei tiedettäisi mitä sonnintöyssy on. Harmi vaan, kun se on perin harvinaista herkkua nykyään.
Meidän entisessä pitäjässä oli aikoinaan noin neljäsataa maidonlähettäjää ja oma meijeri. Nyt samalla alueella on neljä maidontuottajaa.
Niin se maailma muuttuu.
03.11.2007 12:17
Eihän me mitään toisistamme eksytty, kun samassa taksissa tultiin pois ja sinut saateltiin sisälle asti, kun et halunnut Pystikseen jatkoille, mikä olikin hyvä ratkaisu, eihän täällä ketään ollut.
Taitaa rouvan muisti pätkiä pahemman kerran.
- - - - - - - -
No niin kaijaseni, peitto pois häkin päältä, uusi aamu on koitanut. Tässä rypäleitä ja siemeniä, juotua tuli eilen tämänkin päivän edestä.
Olisi pitänyt viedä teidät sinne kartanoon.
Koitan hommata teille jostain kyydin lämpimään, koittakaa kestää!
03.11.2007 10:34
Taisi ne ovet sitten lopulta aueta, minä kun tunnetusti olen äkkipikainen, otin ensimmäisen vapaan taksin viemään itseni pois, en viitsinyt jäädä roikkumaan ja odottamaan, koska sisälle päästäisiin
Eipä sitä herraa ja hidalgoa itseään kuitenkaan ole koko iltana näkynyt, kummat juhlat.
Ei harmita vaikka lähdinkin.
Niin ja kyllä Krisse tuli samassa taksissa kotiin, oli siitä limusiinissä ottamastaan shamppanjasta jo tarpeeksi sekaisin eikä näköjään muista mitään. Kotiin tahtoi jäädä, ihan sisälle asti vietiin, ettei mitään heitteille jätetty.
Minä sitten yksin tosiaan menin vielä Pystikseen ja sielläkään ei ollut kuin sammuneet Pedro ja Donna.
Ei ole paljon jälkipolville kerrottavaa niistä pippaloista.
Sen pituinen se!
03.11.2007 10:21
Maa on valkoinen meilläkin ja lisää pyryttää.
Usein juuri Pyhinämiehinä on huonoa keliä ja ilmaa, onneksi ei tarvii lähteä mihinkään. Aurakin näkyi menevän tuolla "valtion tiellä".
Viime vuonnakin oli aika myräkkä näihin aikoihin.
Niistä mukeista. Minä juon kahvini mukista, mustana, ilman sokeria. Isäntää en ole saanut opetettua mukista juomaan, hän tarvii kupin, kermaa ja sokeria.
Mukeja löytyy vähän joka lähtöön ja on niissäkin eroja. Mukin pitäisi olla kevyt ja käteen sopiva.
03.11.2007 10:06
Niin siinä sitten kävi kuin odotettavissa oli - kyllä meitä taas kerran höynäytettiin.
Nyt otan tuplana Cuba Libren ja heti perään toisenkin. Onneksi Pedro ja Donna ovat sammuneet, että saan rauhassa olla ja nollata tätä pettymysten iltaa.
Ei näy ketään muitakaan, hiljaista on. Olivat Pedro ja Donna aivan oikeassa - ei mikään ole niin kuin ennen.
Laitan peiton häkin päälle, etteivät häiriinny, jos joku eksyy vielä yömyssylle.
( Hiukan saisi käydä tuuli!)
02.11.2007 22:05
Nolo juttu! Komiasti kehuu juhlat pitävänsä ja tässä nyt sitten kuistilla odotetaan eikä Kartanon isäntää näy mailla halmeilla.
Niin että voit sinäkin tulla missä asussa tahansa tänne norkoilemaan, parempi vaikka verkkareissa kuin hienossa kostyymissä aivan turhaan.
Sitä vaan ihmettelen, että pahustako sen Liimataisen laittoi meitä hakemaan ja sitten käy näin. En tiedä mihin koko kuski hävisi, saisi viedä meidät kotiin.
Sääliä meitä saa, mutta hiukan toisesta syystä kuin sinä tarkoitit.
02.11.2007 20:12
Voi voi, kun kello rientää ja kaikki on hukassa niin kuin pahimmassa painajaisunessa. Löytyihän se iltalaukku, toivottavasti siellä on kaikki tarvittavat. No niin siellä se Liimatainen odottaa jo, tulenhan minä.
Oi mikä limusiini, herttileijaa sentään, shamppanjat ja kaikki.
Pistä sitten nasta lautaan, ettei Krista-rouva palele hepenissään siellä postilaatikon vieressä.
Huh-huh, kun jännittää!
02.11.2007 18:06
Voi papukaijaparat, vallan olen taas teidät unohtanut. Tässä vähän teille murua rinnan alle, että jaksatte päivystää.
Minä menen jatkamaan siivoustani...
02.11.2007 13:05
kai meidän ikäluokassa raskaana ollaan D))
02.11.2007 12:56
Nimittäin tuonne Suomi24:n ylläpitoon?
Täällähän on taas nykyään niin tökkinyt vastaan, että jos sama meininki jatkuu, voipi olla vieraat vähissä illalla. Ei kukaan viitsi kauan ovien takana kolkutella.
Siksi vaan kyselen, kun sinulla tuntuu niitä suhteita olevan vähän sinne sun tänne, jos vaikka saisit jotain parannusta aikaan.
Toivottavasti Liimatainen muistaa kaikki leidit noutaa - me ainakin ollaan hyvissä ajoissa Krissen kanssa valmiina sävy sävyyn pukeutuneena, Krisse pinkissä ja minä kirkkaan punaisessa.
Mustaan olisin varmaan pukeutunut, ellei stylisti Rouva Olivia Koo olisi sanonut mustan hävittävän ääriviivat ja olisi se vähän outoa olla joku epämääräinen möhkäle.
Niinpä päädyttiin siihen punaiseen, saatte uskoa, että tosi tyylikkäitä ollaan.
02.11.2007 12:53
Minä sanoin, että toivottavasti vähän keinuttaa
ja sitten vielä, että toivottavasti ei kovin paljon keinu!
En tiedä koska lähdet, mutta nyt meillä ainakin myrskää...
Lohdutukseksi sanon, että tulee halpa reissu, jos keinumisen tähden heitättää!
01.11.2007 19:15
Luulin vitsiksi sinun otsikkosi, kun muistan, ettet keinutuolissakaan uskalla istua D))
Ja niin vaan on lähdössä risteilemään. Toivottavasti hieman keinahtelee...
Baaria on helppo pitää pystyssä, kun ovia ei saa sovinnolla auki edes päivällä, niin iltaisin on varmasti kokonaan lukossa.
Hyvää rilluttelureissua sinulle, toivotaan että ei kuitenkaan paljon keinu!
01.11.2007 17:34
Vallan olen unohtanut Pedron ja Donnan, ilmankos olette olleet niin hiljaa, kun on vielä peitto häkin päällä.
Otetaas se pois ja tässä vähän mutusteltavaa, kelpaako linnun siemenet, siis auringonkukan siemenet, olisivat halvempia kuin pähkinät.
Taas jatkuu se harmaus, ei aurinkosta enää tietoakaan.
Pitää jälleen lähteä kauppareissulle, vähän tekisi mieli kaupunkiin, mutta taitaa jäädä hamaan tulevaisuuteen se reissu.
Hyvää päivänjatkoa itsekullekkin säädylle!
01.11.2007 10:06
60 / 123