Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arvasin, että se onnistuu!
01.11.2007 08:57
raatihuoneen tornissa on kello, josta voit katsoa aikaa.
Pedro ja Donna saavat vapaasti mekastaa, ellet muuta kuin kelloa käyt täällä kurkkaamassa.
Tiedoksi vastaisuuden varalle, että vessa on vain maksavia asiakkaita varten.
Pitää varmaan ottaa joku Pertta-tädin bodareista portsariksi, jos vielä tulee häiriöitä. Ennen ei ole ollut mitään hankaluuksia, ovet on ollut aina auki asiakkaiden tulla ja mennä, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ylläpito joskus lyö kapuloita rattaisiin, siksi ovet eivät tahdo aina aueta.
Enkä tiedä mikä mies siellä ovella on nyt ollut, ehkä joku kilpailevan kuppilan sisään heittäjä, meillä kun tosiaan ei ole ovimiestä vielä tähän päivään mennessä tarvittu.
31.10.2007 20:53
Ei tämä peli vetele, nyt häkkiin molemmat ja tavallisen nopsaan. Seuraavaksi lyödään peitto päälle ellette muuten rauhoitu.
Rääkyy siellä nyt vaan!
31.10.2007 16:29
ylläoleva pätkä jotain näytelmän käsikirjoitusta?
Onko sitä tarkoitus esittää Kartanon juhlissa?
Suonet anteeksi kritiikkini, mutta ei sinusta uutta Shakespearea tarvitse odottaa.
31.10.2007 16:22
Voisikohan Liimatainen ystävällisesti koukata meidän kautta Krisseä hakiessaan?
Ei siitä paljon mutkaa tule ja saisimme vähän Krissen kanssa rupatella ihan kahdestaan.
31.10.2007 13:36
Vieläkö teillä on harmaata ja pilvistä?
Vai hellitäänkö minua ainoastaan aurinkolla,
päivänpaisteella ja seitsemän asteen lämpötilalla.
Tätä voisi olla vaikka jouluviikolle asti, sitten lunta ja kunnon talvi!
Pedro ja Donna hiljaa, tai joudutte takaisin sinne lastiruumaan ja päämäärä on tuntematon!
31.10.2007 13:32
Vai harmaalta näyttää alkava päivänne.
Meillä ainakin vielä on taivas pilvetön, sumua joesta on hieman noussut, mutta aurinko paistaa ja lämpöä on parin asteen verran.
Ahaa! Mikäs pari tänne on ilmestynyt?
Olisi tosiaan luullut, että Floridan lämpimässä talvi olisi mukavampi ollut viettää. Sinnehän ne täältä lähtevät monet golfia pelaamaan.
Älä nyt Pedro yritä, tiedänhän minä ettet sinä golfia pelaa.
Onneksi Olivia on vielä löytänyt Pedron häkin, ei ollut monissa muutoissa kadonnut. Kaikki on näköjään aina mukana kulkenut.
Pähkinöitäkin löytyi syötäväksi.
Nyt sitten olette kunnolla, ettekä pelästytä asiakkaita!
31.10.2007 09:18
sinä ystävä hyvä baarin asiakaskuntaan - tiedä häntä mikä kömmähdys Pertta-tädille taas on tullut.
Ihmekös tuo, kun sataa vuotta alkaa lähentelemään, vaikka joskus muisti pettää.
Joku muukin on pettänyt meidät kaikki, kun niin on jumissa, ettei millään tahtonut saada ovia auki.
29.10.2007 21:23
taasen tulee Turun Sanomat nimenomaan niiden urheilusivujen tähden.
Taitaa olla maan parhaat.
Silloin vähän ärsyttää, kun TPS:ää oikein hehkutetaan, viime aikoina ei ole siihen niin kauheasti ollut aihetta ainakaan jääkiekossa.
29.10.2007 16:49
sinä ystävällisesti ilmoittaa keneen pitää ottaa yhteyttä.
Ai, mutta eihän siinä minun nimeäni ollutkaan - parempi ehkä niin onkin, eihän sitä tuntemattomiin mitään yhteyksiä oteta.
29.10.2007 16:35
Minäkin olen tässä täpinöissäni koko ajan kirjoittanut Kingkalen nimen väärin, mutta niin näkyy tehneen moni muukin.
Olen ennenkin sanonut ehkä olevani lukihäiriöinen ja taitaa se niin olla.
Anteeksi nyt kuitenkin!
29.10.2007 16:29
Oletko unohtanut Pystiksen?
Tervetuloa teillekkin tänne pimeään ja sateiseen kotimaahan!
29.10.2007 12:20
tämän jutun joka joulun edellä, kun pitäisi siivota!
Se kulki kännyköissäkin tekstiviestinä - tietsikasta en silloin vielä untakaan nähnyt!
29.10.2007 11:30
Pertta-tätikin tuolla tarjosi pukusuunnittelijaansa, mutta luotan täysin sinuun, joten se asia on järjestyksessä.
Olen tietyistä syistä viimeiset vuodet karttanut valokuvaajaa, mutta lähetän vaikka rippikuvani, käykö se?
Valitettava asia, jos et sinä sinne ehdi.
Niin harvoin kun täällä enää mitään järjestetään.
29.10.2007 11:27
että kaikki ovat tervetulleita Kartanoon, on ne sen verran suuripiirteisiä.
Voithan sinä vähän yritää "nuoleskella" KingKalea, koittaa auttaako se, itse en pysty siihen sanomaan mitään.
29.10.2007 11:20
huonosti siihen kartanon sukuhistoriaan, joten anteeksi tämä väärinkäsitys.
Mitä pukuongelmaan tulee, niin olen pyytänyt Rouva Olivia Koota stailaajakseni, hänellä on hyvä tyylitaju.
Pitääkin mennä Pystybaariin tapaamaan häntä, josko hän ehtii avukseni.
Anteeksi vielä kerran epäilyni!
29.10.2007 11:13
Ihme on tapahtunut ja toive toteutunut!
Eilen juuri katselin, että melkein kaikki lehdet puista ovat varisseet ja heti kun kuivaa pitää ne haravoida pois.
Yö on myrskännyt ja puhaltelee vieläkin ja vienyt lehdet mennessään. Ihanaa! Kerrankin on tuuli ystäväni, yleensä en sitä rakasta.
Väliäkö sillä, jos ne on naapurin tontilla, ei se sieltä heinän joukosta omiaankaan haravoi.
Toivottavasti tuulen kääntyesä eivät tule takaisin.
29.10.2007 09:14
Tämä nyt menee vähän asian vierestä, mutta olen ymmärtänyt sinun rempanneen omaa kartanoasi.
Tästä annat sen käsityksen, että olet ollut työnjohtajana KingKalen kartanossa!
Sinulla ei siis olekkaan mitään omaa kartanoa - taidat huijata meitä kaikkia ja niin kovasti kun olen minäkin yrittänyt sinua mielistellä, että pääsisin katsomaan kartanoasi.
Olen syvästi pettynyt!
29.10.2007 09:07
että KingKale lupasi ottaa uusia mukaan,
pois kaikki jutut sisäpiireistä, että tänne vaan!
28.10.2007 21:04
Nyt sita stailistia taidetaan tarvita, kun on nämä Kartanon juhlat tulossa,
Miten on, luuletko, että onnistuu?
Olen ihan täpinöissä, kun en ole ennen missään paremmissa piireissä ollutkaan.
Toivottavasti nämä pirskeet nyt toteutuu!
28.10.2007 20:04
61 / 123