Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä on vain se huono puoli, että siten saa pidettyä jonkun viestin ensimmäisenä vaikka kuinka kauan.
Siis joku voisi kiusallaankin tuoda aina ensimmäiseksi yhden ja saman viestin
Mihin olisi mennyt edellinen viesti sen systeemin mukaan? ;)
Onko jossain viestejä vuodelta 2002, niitä on viime aikoina tullut aika paljon?
Vitsi vitsi!
06.08.2002 02:09
Vai on sitten taas muutto tehty tuosta vaan - no hyvähän se on päästä ihmisten ilmoille tuolta mutkaisen ja kivisen tien päästä.
Yhtä hidasta taitaa olla täällä pääkadullakin viestien kulkeminen - viisi vuotta näkyi Marjapensaan viestikin viipyneen ;)
Nyt on vaan seikka sellainen, että ei voi ottaa kerrassaan mitään. Sappi äityi taas niin pahaksi, onneksi taitaa jo vähän rauhoittua, pelästytti kyllä oikein kunnolla.
Hyvää illan jatkoa illan virkuille!
14.09.2007 21:27
Kauppareissu on tehty ja siinä tämän päivän saldo.
Kai muistatte, että minun kauppamatkani on yhteen suuntaan yli 20km:ä, kun valitettavasti en käytä kyläkauppaa.
Mulla kun noita paheita riittää, niin tällä reissulla sain peliautomaatista 25€ elikkä bensarahat tuli ja vähän jäikin - aina tosin ei käy näin. Noin paljon ei kerralla mene, kymppi on rajana kertapeluuseen.
Jos nyt joku tätä moralisoi, niin käytän heti jo etukäteen puolustuspuheenvuoron ja sanon, että juuri eläkeläiset siellä odottavat jonossa vuoroaan pelaamaan.
Minä en ole vielä niin pahaksi päässyt.
Meillä satoi äsketellen ja niin mustia pilviä on taivaalla, että voipi pisaroida vieläkin.
Lämpömittari näyttää +15astetta varjossa!
14.09.2007 17:29
Tämä on nyt jo niin raivostuttavaa, että alkaa olla vitsit vähissä. Viestit tulee jos tulee ja aikamäärät on mitä on.
Sitä elokuuta ja vuotta 2002 se nyt on jo näyttänyt eilisestä alkaen ja plää-plää - kaikki alkaa olla jo vanhan toistoa...
Kokeilen taas, koska tulee perille!
13.09.2007 20:55
Kyllä lohduttaa, että joku nuorempikin sekoilee, mulle se on jokapäiväistä. Mitä lie Krisse miettinyt.
Kiva huomata, että olet liikkellä - jospa sitten lähiaikoina muutettaisiin.
Toisaalta ei se etusivu nyt niin kauheasti houkuta...
04.08.2002 12:37
maitoliemeen klimppitaikinan. Voi voi, muistan minäkin sen, että "suolaveteen" siis siihen sianlihan paistoliemeen sitä kuivaa leipää kastettiin.
13.09.2007 16:36
Kyllä on etusivulla sellaista sekametelisoppaa ettei paremmasta väliä!
Kaikki sekoilee sheriffistä lähtien.
Kuule folk, etkö huomannut, että niissä haamuviesteissä on vuosilukukin viiden vuoden taa. Näkyy niitä olevan muillakin palstoilla.
Niin että älä luule aikakonetta keksineesi ;)
Pystiskin menee jo seuraavan aloituksen myötä aina vaan kauemmaksi. Hällä väliä muuten, mutta aina vaikeammaksi tulee pääsy tänne ja pitäähän tänne päästä mieltään purkamaan.
Toivotaan, että emäntä viikonvaihteeksi "friskaantuisi" sen verran, että saataisiin muutto aikaiseksi!
13.09.2007 15:03
mummun tekemän kutunjuuston ja kuivatun hapanleivän. Juustokin oli ulkona telineessä seinällä vähän kuivattua. Niitä jos vielä saisi, olisi kiva nähdä maistuisivatko yhtä hyvälle.
Siitä klimppisopasta, se on herkkua vieläkin.
Teen klimppejä kaalikeittoon tai sitten lihaliemeen.
Lapsuudesta muistan äitini tehneen klimppisopan maitoliemeen.
Mieltymyksiä ja makunautintoja on varmaan yhtä monta kuin syöjiäkin, jokaisella omat nautintonsa.
13.09.2007 11:25
Oletko tyytyväinen aloitukseesi ja varsinkin tähän keskusteluun, joka siitä on aiheutunut?
Olisi siellä sinun poistoissasi ollut varmasti fiksumpiakin kirjoituksia.
Enkä vieläkään ymmärrä mitä oikein tarkoitit tällä aloituksella, todistaa oma erinomaisuutesi niissä poistoissa vai mitä?
Tuskin tämän poiston perään on kukaan aikoinaan parkunut!
Tutkitko niitä vanhoja poistojasi, kun ei uudet kirjoitukset anna aihetta poistamisiin?
13.09.2007 09:17
Tulipa kirjoitettua hölmöltä tuntuva viesti, koneellan nimittäin näkyi Pellen viesti viimeisenä.
Kaikki siis jatkuu samanlaisena. No onpa sitten kahvia ainakin keitettynä ja torstai tuplaten toivoa täynnä!
13.09.2007 08:47
Huomenta piti sanomani - hämmästyin vaan kun ei ketään ole vielä liikkeellä.
Laitanpa Mocca-Masterin tippumaan, jos sen kahvi kelpaa, itse en aamulla kahvia juo, paitsi sunnuntaiaamuisin. Tapa sekin.
Kovin on tainnut eilinen olla takkuista, kun ei paljon viestejä näy tulleen.
Mikähän lienee Olivian vointi, paranemisia hänelle!
Torstai on toivoa täynnä!
13.09.2007 08:38
eilen illalla sama vika vähän joka puolella, ei yksin päivämäärä heittänyt, vaan vuosilukukin oli 2002.
Hidastelua on joka ilta, viestit näkyy vasta seuraavana aamuna.
12.09.2007 13:18
on 2002, mutta on tainnut vain sormi lipsua.
Ai niin, eihän sitä itse kirjoita mitään päiväyksiä ja vuosilukuja D))
12.09.2007 13:06
ne sormet monilla yht'aikaa lipsu, eikä fonttikokoakaan voi tosta noin vaan vaihtaa.
Seitsemänkymppisisäkin joku valitti ruudun ihmeellisyyttä.
Et tainnut olla eilen illalla tällä palstalla!
Juttukaverin puute varmaan on suurimmalla osalla niistä, jotka keskustelupalstoilla ovat.
En itse ainakaan tänne silloin tule kirjoittelemaan, jos muutakin seuraa on kuin harvapuheinen aviosiippa.
12.09.2007 13:02
aamulla joka ketjussa näkyvissä kellon aika ja viestien lähetysaikakin oli joissakin viesteissä ja taitaa vieläkin olla vuosi 2002. Sama oli seuraavalla sivulla.
Illalla oli tekstikin ihan kummallisen näköistä.
12.09.2007 11:07
En ollut lukenut minäkään...
Otappa rohtoa,
lääkettä nauti.
Kohta on kaukana
pipi ja tauti.
12.09.2007 10:36
Johan sen oven taas pienen aikaa saa auki.
Olin niin tohkeissani illalla tuosta viestin seikkailusta, etten ede huomannut shamppanjatrahteerauksista kiitellä.
Kiitos vielä näin jälkikäteenkin ja kaikkea hyvää etiä päin!
En ole vielä etusivulla käynytkään, mutta illalla ainakin joka ketjussa oli kellon aika perässä. Outo juttu!
Kyllä täytyy sanoa niin kuin Manu aikoinaan, että jottain tarttis tehdä. Ylläpidon nimittäin.
Eikö sheriffikin voisi viedä asiaa eteenpäin, kun ei täällä poistojakaan tarvii tehdä, niin olisi vaihteeksi jotain asiallistakin puuhaa.
12.09.2007 08:35
niin kuin Suonpään paita!
Teksti on mitä sattuu ja minäkin kirjoitin viestini joskus seitsemän jälkeen ja siinä on ihan hullut päivämäärät ja kellon ajat.
Kun katsoin viestejä peräkkäin eli painoin siitä oikean puoleisesta pallukasta viesti näkyi tuolla ylhäällä toisena.
On varmaan mennyt sekaisin koko ketju Olivian juhlahumusta!
Hyvää yötä kaikille Pystybaarilaisille!
11.09.2007 21:36
Tulin katsomaan joko ne bileet pian alkaa, mutta mitä vielä, edellinenkin kävijä näkyy olevan jäänyt oven taakse.
On se nyt harmi, jos jää ne shamppanjat kilistelemättä, kun minä ainakin olen odottanut, että siitä nyt se riemu repee!
Tuohon Marjapensaan pulloon näkyy vähän jääneen - väljähtänyttä tuntuu olevan, mutta skool kuitenkin päivänsankarille!
02.08.2002 12:05
Kohota, nosta, hinkkaa ja hankaa,
kyllä on naisen elämä rankkaa.
Veltostuu vatsa, roikkuu rinta,
eikä sileä enää ole reidenkään pinta.
Alkaa vaivata tanttatauti,
unohda se ja elämästä nauti!
Höyrytä, haudo ja itseäs helli,
kylvetä, kuori ja yrteissä kelli.
Päästä näin valloilleen kehon kieli,
hohtavat silmät ja virkistyy mieli.
Katsoo pian peilistä uusi nainen: