Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ole tänään vielä kukaan tainnut muistaakkaan vakinikkejä!
Mielestäni kömmähdyksiä on tullut useampiakin tässä ketjussa mulle niin kuin muillekkin, mutta en niitä ala etsimään,eikä pidä ottaa vakavasti niitä sen paremmin kuin sinun kirjoitustasikaan.
En sen tähden yöuntani menetä!
Kun itseäni en viitsi ottaa, valitsen Nikiton,
Mutta kun sinulla ei ollut nikkiä, laitan sinänsä Tellastiina! Repikää siitä!
Vielä sen verran, että minä olen aika huono vaihtoehto, pirullinen vanha akka!
19.08.2007 22:59
juuri sinä Unskin nappaamaan :DD
Keijo Minerva on muistaakseni joskus lauleskellut.
19.08.2007 16:15
houkuttele, mutta onhan Aittoniemi aika mukavas mies, joten otan sen.
Katsoin juuri TV:stä somerolaisesta Unto Monosesta tehtyä elokuvaa, joten laitetaan Unski Minervalle pariksi.
19.08.2007 14:45
Luulin otsikosta, että naurat minun tietämättömyydelleni;)
Selvihän se Follett, minäkin yksi lukija, mutta tämä ei varmaan kirjoita hömppää :DD
19.08.2007 10:51
ehdin nappaamaan Silmun, niin laitetaan Timo T.A.Mikkonen sitten Tero Pitkämäen kanssa!
19.08.2007 10:45
jälleen kerran, joten otan Simo Silmun, vaikka 1943 juuri sen vei.
Toiseksi tämän tuntemattoman Folletin (taasko miljonääri?) kanssa laitan Tero Pitkämäen.
19.08.2007 10:43
Kerran minäkin ensimmäisenä liikkeellä!
Kaikki ovat siis katsoneet Elvistä aamuöihin, paitsi minä. Jäinköhän paljosta paitsi?
Eilisiltainen ukkonen kiersi kaukaisena jyrinänä
meidät ja nyt on kaunis sunnuntai tulossa.
En taida viitsiä porokahveita keittää, laitan Mocca Masterin päälle ja siinä kahvit tippumaan.
Alkuun, kun tuli nämä keittimet, en tykännyt niiden kahvista, haluan kahvini kuumana.
Nyt ainakin Mocca Masterilla saa kohtalaisen kuumaa kahvia.
Joskus harvoin, kun on vieraita enemmän keitän kattilassa porokahvit ja kyllä se porokahvi parhaalta maistuu.
Lokoisat pyhän vietot kaikille!
19.08.2007 09:28
Kyllä on Olivian nootit menneet perille, niin on hiljaista. Katsoin minäkin sen Cadillakkijutun - olisipa silloin osunut siihen paikkaan, kun niitä jaettiin.
En muista tästä Elviksen lahjoitusvimmasta mistään lukeneeni, mutta niinhän siinä sanottiinkin, ettei Elvis halunnut lahjoituksiaan julkisuuteen.
Mulle oli tämä Elviksen anteliaisuus aivan uusi puoli hänessä.
Silvia ja Kalle-Kustaa ovat tainneet jo mennä Ruotsiin, kun ei näkynyt.
Paidat on jaettu ja minä poistun takavasemmalle häiritsemästä.
Mukavaa loppuiltaa ja hyvää yötä!
18.08.2007 22:46
katsovan TV:stä Elvistä, mutta ei sentään.
Noista minä otan Hanksin, hyvä näyttelijä. Ja nyt saan laittaa Mike Monroelle pariksi Andy Mc Coyn, valitkaa niistä!
18.08.2007 22:10
Niin se on, että tyhmän pään tähden saa koko kroppa kärsiä.
Kannattais näköjään kattoo TV:tä.
No huamena tullee lotosta...
Ai niin, ei tämä ollutkaan se murrejuttu!
18.08.2007 19:59
"Trumppi" joku miljonääri?
Enkä tiennyt sitä ja jätin sen rannalle.
18.08.2007 19:11
Ja kuka on tämä "Trumppi"? En taida siihen nytkään tutustua. Otan Maalaispojan ja seuraavlle jääköön Trump ja Peter Franzen.
18.08.2007 18:35
Voi olla että saat sieltä makeat naurut toisenkin kerran.
Aika hulvatonta on meno toisinaan ollut, nyt onkin ollut vähän vaisumpaa - toivotaan, että syksyä kohti piristyy.
18.08.2007 17:38
Huomaa, että olet uusi Pystiksessä.
Pedro ja Donna ovat papukaijoja ja ovat kadonneet tuntemattomalla tavalla.
Pedro-raukka joutui jo kerran kovia kokemaan, sitten löytyi sille morsian ja nyt ovat molemmat kadonneet.
18.08.2007 16:53
K-kaupan Väiskin kokkaamaan, vieläkö Simo Salminen pystyy leipomaan, niin sitten olisi tuo puoli kunnossa. Kokeillaan, otan Simon.
Jaakko Teppon kaveriksi pistän Aake Kallialan.
18.08.2007 16:45
taitavat olla Ellakaisan matkassa - ei ole aikoihin näkynyt ei kuulunut!
18.08.2007 16:34
Mitä muuta olet ajatellut toimenkuvaani?
Olenks mä niinku potrsari kans samalla?
Vai päästetäänks kaikki sisälle ikään ja kuntoon katsomatta?
Tähän asti kun on ollut aina ja kaikille avoimet ovet, niin onko tämä nyt joku privaattihomma.
Vähän siihen tyyliin kuin tällä Björn Wahlroosilla, kun siellä Joensuun kartanossa Halikossa oli eilen ne rapujuhlat ja Silvia ja Kalle Kustaakin olivat siellä vieraina. Pitääkö meidänkin hommata poliisivartio, jos vaikka riistäytyy liian riehakkaksi koko bileet.
Vai riittääkö meidän oma sheriffimme?
Ajattelin vaan, että jos Silvia ja Kalle Kustaa ovat vielä Suomessa, jos vaikka tulevat hekin Pystikseen jatkoille.
Asiasta toiseen! Mihin on kadonnut meidän etevä ja pätevä baarimikko? Nyt jos koskaan sitä tarvittaisiin. Ei kai ne äidit ja isoäidit taas
ole tulleet rasitteeksi, sitten tänne vaan koko konkkarokka.
Kyselen sitten lisää neuvoja, jos tulee uskonpuute!
18.08.2007 16:02
Jos ottaisin Hietamiehen, vaikka en humppaihmisiä olekkaan.
Laitan M.A.Nummisen vastakkain Jukka Virtasen kanssa.
18.08.2007 12:17
ei vaineska, minä otan Hallikaisen ihan mielelläni, tehkööt sitten taikatemppuja ellei laulaa viitsi.
Prinssi Philip ja Lasse Liemola.
18.08.2007 10:40
Täällä vielä yksi Mahjongiin hurahtanut.
Onhan niitä versioita täällä useita, kun vain googletat. Eivät neuvoneet enempää sinua, joten parittain vaan poistetaan niitä kuvioita.
En tiedä, voisiko ne saada aina läpi, mulla ainakin käy niin aika harvoin, eikä muuta kuin uusiksi ja siinä se aika menee.
Sudokuita en ole paljon täällä pelannut.
Älypää on myös tälläisen kilpailuhullun mielijuttuja, vaikka itse en merkillinen älypää olekkaan.
18.08.2007 09:55
79 / 123