Indian aloittama ketju tuli tiensä päähän, joten jatketaan tätä kun on kiva leikki ja suosiota näyttää olevan.
Marjapensas jätti vaihtoehdot Kimmo Sasi tai Simo Frangen. Valitsen Simon, koska Simo on hauska mies ja Kimmo tuntuu taas rutikuivalta.
Seuraava saa valita Kimmo Sasin ja Masa Niemen väliltä :)
Aikuisten oikeesti 2
200
6602
Vastaukset
- india
ja kun kukaan muu ei noihin vaihtoehtoihin tarttunut, niin on kai se jonkun tehtävä.
Masa Niemeä en halua, kun olen itse niin pitkä nainen, että ei varmaan ulottuisi minua edes olkapäähän.
Otan siis Kimmo Sasin ja jätän Masa Niemen ja Kalervo Kummolan teille, kanssasiskot!- lavi
Ehdottomasti Masa Niemi,mutta hän on kyllä jo pilvien tuolla puolen,vaan oli pieni tosi hyvä näyttelijä. Minä laitan Reijo Taipaleen ja Kari Tapion tykkään hirppuna molemmista.
- Wivi ek
lavi kirjoitti:
Ehdottomasti Masa Niemi,mutta hän on kyllä jo pilvien tuolla puolen,vaan oli pieni tosi hyvä näyttelijä. Minä laitan Reijo Taipaleen ja Kari Tapion tykkään hirppuna molemmista.
Otit Masan ja Kummola jäi. Sinun pitää nyt valita, kumman laitat Kummolan kanssa riviin, Taipaleen vai Tapion.
- muija#
Että tuli ketju tiensä päähän? Onhan tuolla tilaa vaikka kuinka paljo ja on viellä tällä sivullakin.
Ihan toimivan ketjun menit katkasemaan.- lavi
Kummola ja Reijo Taipale.
- Wivi ek
Marjapensaan kysymykseen, mutta ei annettu jatkaa. Eikös se sitä tarkoita, että siihen ei voi enää kirjoittaa.
Jos nyt mokasin, suokaa anteeksi, muija ja muut. - aureliina
lavi kirjoitti:
Kummola ja Reijo Taipale.
Reijo Taipale, meijän puolen poikii....Entä Kummola vai Pentti Hietanen?
- sitä
Wivi ek kirjoitti:
Marjapensaan kysymykseen, mutta ei annettu jatkaa. Eikös se sitä tarkoita, että siihen ei voi enää kirjoittaa.
Jos nyt mokasin, suokaa anteeksi, muija ja muut.voinut jatkaa sieltä vasemmasta reunasta, kyllä siellä sekin vaihtoehto on!
- india
Wivi ek kirjoitti:
Jos nyt mokasin, suokaa anteeksi, muija ja muut.Pääasia, että on halua jatkaa leikkiä. Älä välitä.
Että siis Kummola ja Hietanen? Ei kahta vastausta.
Hietanen.
Ja sitten Kummola ja Pirkka-Pekka Petelius. - india
Wivi ek kirjoitti:
Jos nyt mokasin, suokaa anteeksi, muija ja muut.Siinä tuli vain hierarkia vastaan, kun yritin marjapensaan viestiin vastata.
Olisi pitänyt vastata ensimmäisen viestin kohdalta, olisi tullut uusi haara.
Tämä on nyt tässä ja sillä siisti. - Wivi ek
sitä kirjoitti:
voinut jatkaa sieltä vasemmasta reunasta, kyllä siellä sekin vaihtoehto on!
ja vielä kerran anteeksi. Yritän pysyä kyykyssä.
- OliviaKoo
india kirjoitti:
Pääasia, että on halua jatkaa leikkiä. Älä välitä.
Että siis Kummola ja Hietanen? Ei kahta vastausta.
Hietanen.
Ja sitten Kummola ja Pirkka-Pekka Petelius.Kummola vastaan PPP? Herttileili, ei tarvitse miettiä. Pirkka-Pekan otan.
Jätän seuraavalle Kalervo Kummolan ja Kipparikvartetin :DDDD
Ei vaiskaan, Kummola vai Bobby Darin? Muistatteko, laulajapoika kultaiselta 60-luvulta. OliviaKoo kirjoitti:
Kummola vastaan PPP? Herttileili, ei tarvitse miettiä. Pirkka-Pekan otan.
Jätän seuraavalle Kalervo Kummolan ja Kipparikvartetin :DDDD
Ei vaiskaan, Kummola vai Bobby Darin? Muistatteko, laulajapoika kultaiselta 60-luvulta.Osuinpa oikeaan aikaan paikalle, tietysti otan
Bobbyn!
Kummolalle pariksi italialaishurmuri Umberto Marcato sieltä samoilta ajoilta.- paulie
Tellastiina kirjoitti:
Osuinpa oikeaan aikaan paikalle, tietysti otan
Bobbyn!
Kummolalle pariksi italialaishurmuri Umberto Marcato sieltä samoilta ajoilta.ihanan Umberton nakkaan heti parempaan talteen.
Seuraavalle laitan Kummolan Kalervon pariksi kiekkopojan Jere Karalahden. - Wivi
paulie kirjoitti:
ihanan Umberton nakkaan heti parempaan talteen.
Seuraavalle laitan Kummolan Kalervon pariksi kiekkopojan Jere Karalahden.että otan Jeren, vaikka onkin viime aikoina ollut vähän pahis.
Sitten Kalervo Kummola vaiko K-kaupan Väiski. Wivi kirjoitti:
että otan Jeren, vaikka onkin viime aikoina ollut vähän pahis.
Sitten Kalervo Kummola vaiko K-kaupan Väiski.Väiskin, sittenpähän ei tarvitse murehtia mitä ruokaa taaskin laittaisi - kyllä Väiski kokkaa.
Sitten se Väiski ja toiseksi Ruben Stiller!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Väiskin, sittenpähän ei tarvitse murehtia mitä ruokaa taaskin laittaisi - kyllä Väiski kokkaa.
Sitten se Väiski ja toiseksi Ruben Stiller!niin Kummola jää. Ja häntä en halua. En halua Stilleriäkään, Mutta Kummola on pahempi. Siispä otan Rubenin.
Kummola jatkaa ja seuraksi tulee Pentti Arajärvi. KristaTee kirjoitti:
niin Kummola jää. Ja häntä en halua. En halua Stilleriäkään, Mutta Kummola on pahempi. Siispä otan Rubenin.
Kummola jatkaa ja seuraksi tulee Pentti Arajärvi.Presidentillä ei taatusti ole samanlainen maku, joten Kummola jää sitten tälle pysäkille.
Arajärvelle laitan pariksi Jaakko Janatuisen.- Wivi ek
Tamarix kirjoitti:
Presidentillä ei taatusti ole samanlainen maku, joten Kummola jää sitten tälle pysäkille.
Arajärvelle laitan pariksi Jaakko Janatuisen.Jaakko Jahnukaista?
Näistä valitsen Arajärven :/
Jaakko Jahnukainen vai Jari Sillanpää (kuka ehtii saamaan?) KristaTee kirjoitti:
niin Kummola jää. Ja häntä en halua. En halua Stilleriäkään, Mutta Kummola on pahempi. Siispä otan Rubenin.
Kummola jatkaa ja seuraksi tulee Pentti Arajärvi.Kuin aina sen onnistun sähläämään. Hyvä, että oikaisit ilman suurempaa haloota.Kiitos!
Wivi ek kirjoitti:
Jaakko Jahnukaista?
Jaakko Jahnukainen vai Jari Sillanpää (kuka ehtii saamaan?)on kans niitä miehiä, että otan Jahnun.
Ja nyt laitan oikean eli jäljelle jäi Jari Sillanpää ja toiseksi laitan Helmut Lottin!- marjapensas
Wivi ek kirjoitti:
Jaakko Jahnukaista?
Jaakko Jahnukainen vai Jari Sillanpää (kuka ehtii saamaan?)siinä, taidan siepata Jarin saa lauleskella minulle iltaisin, "Satulinnasta".
Jaakko Jahnukainen jää ja pariksi Marko Bjuström - paulie
marjapensas kirjoitti:
siinä, taidan siepata Jarin saa lauleskella minulle iltaisin, "Satulinnasta".
Jaakko Jahnukainen jää ja pariksi Marko Bjuströmhetimiten otan Marcon, joka saa lanteeni heilumaan (ihan hyvässä mielessä) ja pääsen eroon varmasti nopeasti niistä viidestä ylimääräisestä kilosta, joita olen mukanani kantanut pian seitsemaän vuotta.
Siis Marco.
Ja seuraavalle frouvalle tarjoan Jaakko Jahnukaisen pariksi Kauko Röyhkän. Tellastiina kirjoitti:
Kuin aina sen onnistun sähläämään. Hyvä, että oikaisit ilman suurempaa haloota.Kiitos!
menihän minullakin Janatuiset ja Jahnukaiset sekaisin.
paulie kirjoitti:
hetimiten otan Marcon, joka saa lanteeni heilumaan (ihan hyvässä mielessä) ja pääsen eroon varmasti nopeasti niistä viidestä ylimääräisestä kilosta, joita olen mukanani kantanut pian seitsemaän vuotta.
Siis Marco.
Ja seuraavalle frouvalle tarjoan Jaakko Jahnukaisen pariksi Kauko Röyhkän.ottaa tuo Jahnukainen pois kuleskelemasta ja jättää teille muille:
Kauko Röyhkä kera Kätkäläisen.- marjapensas
Tamarix kirjoitti:
ottaa tuo Jahnukainen pois kuleskelemasta ja jättää teille muille:
Kauko Röyhkä kera Kätkäläisen.tyytyä Röyhkään kun en tätä Kätkäläistä muista, onko kiinnostavakin herra?
Siis Kätkäläinen ja kaveriksi Charlie Chaplin. marjapensas kirjoitti:
tyytyä Röyhkään kun en tätä Kätkäläistä muista, onko kiinnostavakin herra?
Siis Kätkäläinen ja kaveriksi Charlie Chaplin.on Simo Hämäläisen(?) romaanihahmo ja tv:stäkin on tullut Kätkäläisen jättipotti.
Sutki äijä, otan sen.
Chaplinille laitan kaveriksi Helmut Lottin, kun se jäi tuolla kerran jonkun jalkoihin!- Yykaakoo
india kirjoitti:
Siinä tuli vain hierarkia vastaan, kun yritin marjapensaan viestiin vastata.
Olisi pitänyt vastata ensimmäisen viestin kohdalta, olisi tullut uusi haara.
Tämä on nyt tässä ja sillä siisti.Otan tietennii Sapliinin.
Siis Kätkäläinen vai Pekka Puupää? Yykaakoo kirjoitti:
Otan tietennii Sapliinin.
Siis Kätkäläinen vai Pekka Puupää?Minä vein Kätkäläisen, taasko Helmut jäi pois pelistä!
Siis Helmut Lotti tai Pekka Puupää.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Minä vein Kätkäläisen, taasko Helmut jäi pois pelistä!
Siis Helmut Lotti tai Pekka Puupää.Helmut. Pekka on liian lälly.
Pekka odottelee ottajaansa kera Marcus Grönholmin. - OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
Helmut. Pekka on liian lälly.
Pekka odottelee ottajaansa kera Marcus Grönholmin.Kyllä Puupää on jo jonkun kainalossa, mutta on se sen verran hauska mies, että kahdellekin riittää.
En kuitenkaan Pekkaa huoli, vaan otan Marcuksen ja jätän Pekka Puupään tai Kalle-Kustaa Korkin seuraavalle...hih! - aureliina
OliviaKoo kirjoitti:
Kyllä Puupää on jo jonkun kainalossa, mutta on se sen verran hauska mies, että kahdellekin riittää.
En kuitenkaan Pekkaa huoli, vaan otan Marcuksen ja jätän Pekka Puupään tai Kalle-Kustaa Korkin seuraavalle...hih!mutta kyllä mie tuon P Puupään otan, vaikka toisen kainalosta. Lienenkö vähän Justiinamainen? Ja Korkin kaveriksi vaihteeksi ulkomaista prinssiainesta eli Philip...
aureliina kirjoitti:
mutta kyllä mie tuon P Puupään otan, vaikka toisen kainalosta. Lienenkö vähän Justiinamainen? Ja Korkin kaveriksi vaihteeksi ulkomaista prinssiainesta eli Philip...
täällähän on kierrätys hyvää vauhtia käynnissä.
Kalle-Kustaa Korkki minulle.
Philip-poika saa kilpakumppaniksi Dean Martin´in,
niin on sillä miehellä sexy ääni, että varmasti jollekin kelpaa.
Vai olisiko se viski tehnyt tehtävänsä.- OliviaKoo
Tamarix kirjoitti:
täällähän on kierrätys hyvää vauhtia käynnissä.
Kalle-Kustaa Korkki minulle.
Philip-poika saa kilpakumppaniksi Dean Martin´in,
niin on sillä miehellä sexy ääni, että varmasti jollekin kelpaa.
Vai olisiko se viski tehnyt tehtävänsä.Nopeasti minulle samettiääni Dean Martin, ennenkuin kukaan muu ehtii!
Philipin jätän suosiolla muille ja vaihtoehdoksi Joel Hallikainen. OliviaKoo kirjoitti:
Nopeasti minulle samettiääni Dean Martin, ennenkuin kukaan muu ehtii!
Philipin jätän suosiolla muille ja vaihtoehdoksi Joel Hallikainen.ei vaineska, minä otan Hallikaisen ihan mielelläni, tehkööt sitten taikatemppuja ellei laulaa viitsi.
Prinssi Philip ja Lasse Liemola.- paulie
Tellastiina kirjoitti:
ei vaineska, minä otan Hallikaisen ihan mielelläni, tehkööt sitten taikatemppuja ellei laulaa viitsi.
Prinssi Philip ja Lasse Liemola.otan tietty Lassen, sen suklaasilmän 5o-60-luvuilta.
Prisssin kaveriksi laitan poikansa Charlesin, samoin sieltä Englannin maalta... - OliviaKoo
paulie kirjoitti:
otan tietty Lassen, sen suklaasilmän 5o-60-luvuilta.
Prisssin kaveriksi laitan poikansa Charlesin, samoin sieltä Englannin maalta...Nyt kierrätetään näköjään samoja herrahenkilöitä uudelleen. No, mikäs siinä. Minä olen jo kerran vienyt Charlesin, samoin Norjan kuninkaan, joten otanpa sitten Philip-herttuan.
Charles-hörökorvan kilpailijaksi Janne Holmen, maratoonari. - 1943
OliviaKoo kirjoitti:
Nyt kierrätetään näköjään samoja herrahenkilöitä uudelleen. No, mikäs siinä. Minä olen jo kerran vienyt Charlesin, samoin Norjan kuninkaan, joten otanpa sitten Philip-herttuan.
Charles-hörökorvan kilpailijaksi Janne Holmen, maratoonari.ja Philipille vaihtoehdoksi M.A. nummisen
- Wivi
1943 kirjoitti:
ja Philipille vaihtoehdoksi M.A. nummisen
on jo toisella kierroksella. Pahat on molemmat, mutta otan pienemmän pahan, eli tuon Philipin.
Nummisen seuraksi Humppa-Heikki Hietamies. Wivi kirjoitti:
on jo toisella kierroksella. Pahat on molemmat, mutta otan pienemmän pahan, eli tuon Philipin.
Nummisen seuraksi Humppa-Heikki Hietamies.Jos ottaisin Hietamiehen, vaikka en humppaihmisiä olekkaan.
Laitan M.A.Nummisen vastakkain Jukka Virtasen kanssa.Tellastiina kirjoitti:
Jos ottaisin Hietamiehen, vaikka en humppaihmisiä olekkaan.
Laitan M.A.Nummisen vastakkain Jukka Virtasen kanssa.Jukka Virtanen lienee aivan kelvollinen, joten pois kuleskelemasta.
M.A.Numminen saa nyt vastapeluriksi Mika Waltarin.- aureliina
Tamarix kirjoitti:
Jukka Virtanen lienee aivan kelvollinen, joten pois kuleskelemasta.
M.A.Numminen saa nyt vastapeluriksi Mika Waltarin.otan, noin kuvitteellisesti tietty. Sen verran hyviä kirjoja on tehnyt.En ole koko ketjua lukenut, en tiedä ketkä on jo käytettyjä, mutta Mauri Anteron kilpailijaksi tulee Matti Nykänen...
- OliviaKoo
Jatkan siis tänne. Mitäs ne vaihtoehdot olivat? Muistini mukaan M A Numminen ja Matti Nykänen.
Alkuperäisen Matin olen jo käytöskouluuni ottanut, tulkoon tämä klooni seuraksi.
M A Numminen jäi, joten kaveriksi Kake Randelin.- marjapensas
täällä on laitettu miehiä kiertoon.
Kaken otan , jota ei vielä ole kierrätetty ja vähän uutta vanhan seuraksi.
Siis jäljellä on M A, jonka jo kerran olen valinnut, no kaveriksi John Travolta. - india
marjapensas kirjoitti:
täällä on laitettu miehiä kiertoon.
Kaken otan , jota ei vielä ole kierrätetty ja vähän uutta vanhan seuraksi.
Siis jäljellä on M A, jonka jo kerran olen valinnut, no kaveriksi John Travolta.Vieläkin jää sitten Numminen odottamaan noutajaansa. Minä valitsen John Travoltan, jos vaikka opettaisi tanssimaan.
Numminen contra Jean-Pierre Kusela (ohoh, noinko se kirjoitettiin, tarkoitan sukunimeä...) - marjapensas
india kirjoitti:
Vieläkin jää sitten Numminen odottamaan noutajaansa. Minä valitsen John Travoltan, jos vaikka opettaisi tanssimaan.
Numminen contra Jean-Pierre Kusela (ohoh, noinko se kirjoitettiin, tarkoitan sukunimeä...)Kusela, heti sieppaan, josko opettaisi minutkin nauramaan kuutamoon.
No M A se vieläkin odottaa ottajaa ja kaveriksi laitetaan Clint Eastwood. - Wivi ek
india kirjoitti:
Vieläkin jää sitten Numminen odottamaan noutajaansa. Minä valitsen John Travoltan, jos vaikka opettaisi tanssimaan.
Numminen contra Jean-Pierre Kusela (ohoh, noinko se kirjoitettiin, tarkoitan sukunimeä...)Numminen ja koukkunokka jää.
J.P. Kusela vai Simo Salminen? - india
Wivi ek kirjoitti:
Numminen ja koukkunokka jää.
J.P. Kusela vai Simo Salminen?Ihan samaan aikaan laitoitte viestinne, Wivi ja marjapensas.
Ja koska minä ehdin nyt ensimmäisenä valitsemaan, otan Kuselan ja jatkan sitten, että Simo Salminen vai Jaakko Teppo,jota tuolla alempana jo ehdoteltiin. india kirjoitti:
Ihan samaan aikaan laitoitte viestinne, Wivi ja marjapensas.
Ja koska minä ehdin nyt ensimmäisenä valitsemaan, otan Kuselan ja jatkan sitten, että Simo Salminen vai Jaakko Teppo,jota tuolla alempana jo ehdoteltiin.K-kaupan Väiskin kokkaamaan, vieläkö Simo Salminen pystyy leipomaan, niin sitten olisi tuo puoli kunnossa. Kokeillaan, otan Simon.
Jaakko Teppon kaveriksi pistän Aake Kallialan.- india
Tellastiina kirjoitti:
K-kaupan Väiskin kokkaamaan, vieläkö Simo Salminen pystyy leipomaan, niin sitten olisi tuo puoli kunnossa. Kokeillaan, otan Simon.
Jaakko Teppon kaveriksi pistän Aake Kallialan.minulle Jaakko Teppo. Naurattaa kuoliaaksi. Ja itkettää eläväksi.
Aake Kalliala vai Jack Nicholson? - Wivi ek
Tellastiina kirjoitti:
K-kaupan Väiskin kokkaamaan, vieläkö Simo Salminen pystyy leipomaan, niin sitten olisi tuo puoli kunnossa. Kokeillaan, otan Simon.
Jaakko Teppon kaveriksi pistän Aake Kallialan.Aake Kallialan - ja oikein mielelläni ;)
Jaakko Teppo vastaan Donald Trumph. - Wivi ek
Wivi ek kirjoitti:
Aake Kallialan - ja oikein mielelläni ;)
Jaakko Teppo vastaan Donald Trumph.viestistä ja unohtakaa tämä miun. Päästään taas tasapainoon.
- OliviaKoo
Wivi ek kirjoitti:
Aake Kallialan - ja oikein mielelläni ;)
Jaakko Teppo vastaan Donald Trumph.Jaakko Tepon. Ja kun kerran tarjolla on, niin otan.
Donald Trumph vai...vai...vai no, Jack Nicholson?
(Kaappasin tuolta ylempää, kun en muuta keksinyt.) - paulie
OliviaKoo kirjoitti:
Jaakko Tepon. Ja kun kerran tarjolla on, niin otan.
Donald Trumph vai...vai...vai no, Jack Nicholson?
(Kaappasin tuolta ylempää, kun en muuta keksinyt.)Jack N:n ja jätän Trumpin jollekin "köyhemmälle"...
Kaveriksi laitan Pentti Siimeksen. - KristaTee
paulie kirjoitti:
Jack N:n ja jätän Trumpin jollekin "köyhemmälle"...
Kaveriksi laitan Pentti Siimeksen.ottaisin Siimeksen. Sopiiko? No hyvä.
Sitten jää Donald ja seuranaan hänellä on Paul Newman. - OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
ottaisin Siimeksen. Sopiiko? No hyvä.
Sitten jää Donald ja seuranaan hänellä on Paul Newman.Paul Newmankin oli jo, taisi olla edellisessä ketjussa, mutta kelpaa, kelpaa, en muista, kuka hänet viimeksi sai!
Donald Duck, ei kun Trump ja Mikko Alatalo (jokohan sekin oli..) OliviaKoo kirjoitti:
Paul Newmankin oli jo, taisi olla edellisessä ketjussa, mutta kelpaa, kelpaa, en muista, kuka hänet viimeksi sai!
Donald Duck, ei kun Trump ja Mikko Alatalo (jokohan sekin oli..)Ja kuka on tämä "Trumppi"? En taida siihen nytkään tutustua. Otan Maalaispojan ja seuraavlle jääköön Trump ja Peter Franzen.
- OliviaKoo
OliviaKoo kirjoitti:
Paul Newmankin oli jo, taisi olla edellisessä ketjussa, mutta kelpaa, kelpaa, en muista, kuka hänet viimeksi sai!
Donald Duck, ei kun Trump ja Mikko Alatalo (jokohan sekin oli..)FST:ltä tulee tänä iltana Tennessee Williamsin Nuoruuden suloinen lintu, Paul Newman ja Geraldine Page.
Pakko taltioida, kun tulee Elviksen kanssa päällekkäin... - Wivi
Tellastiina kirjoitti:
Ja kuka on tämä "Trumppi"? En taida siihen nytkään tutustua. Otan Maalaispojan ja seuraavlle jääköön Trump ja Peter Franzen.
maailmasta miehet. Tellastiinan tarjokkaista valitsen miljardööri Trumphin, pääsee vähän kattommaa mualimmaa.
Peter Franzen vai Kari Heiskanen. - Wivi
OliviaKoo kirjoitti:
FST:ltä tulee tänä iltana Tennessee Williamsin Nuoruuden suloinen lintu, Paul Newman ja Geraldine Page.
Pakko taltioida, kun tulee Elviksen kanssa päällekkäin...Kiva kun aina joku muistuttaa noista kuolemattomista elokuvista.
OliviaKoo kirjoitti:
FST:ltä tulee tänä iltana Tennessee Williamsin Nuoruuden suloinen lintu, Paul Newman ja Geraldine Page.
Pakko taltioida, kun tulee Elviksen kanssa päällekkäin..."Trumppi" joku miljonääri?
Enkä tiennyt sitä ja jätin sen rannalle.- Wivi
Tellastiina kirjoitti:
"Trumppi" joku miljonääri?
Enkä tiennyt sitä ja jätin sen rannalle.on kait maailman rikkaimpia ihmisiä, lähinnä kiinteistöjä Manhattanilla, en tiedä mitä kaikkea, tokkopa tietää itsekkään. Jos olet kuullut/seurannut sellaista ohjelmaa kuin "Diili", siinähän Trumph on se pääjehu.
- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
"Trumppi" joku miljonääri?
Enkä tiennyt sitä ja jätin sen rannalle.En ota Peteriä, se on sellainen kiiltokuvapoika, Heiskanen on hyvä näyttelijä ja hauska.
Niinpä, Tellastiina, siinä menetit tietämättömyytesi takia oikean miljardöörin, ähäskutti!
No, Peter Franzen vai Tom Hanks? Wivi kirjoitti:
on kait maailman rikkaimpia ihmisiä, lähinnä kiinteistöjä Manhattanilla, en tiedä mitä kaikkea, tokkopa tietää itsekkään. Jos olet kuullut/seurannut sellaista ohjelmaa kuin "Diili", siinähän Trumph on se pääjehu.
Niin se on, että tyhmän pään tähden saa koko kroppa kärsiä.
Kannattais näköjään kattoo TV:tä.
No huamena tullee lotosta...
Ai niin, ei tämä ollutkaan se murrejuttu!- 1943
OliviaKoo kirjoitti:
En ota Peteriä, se on sellainen kiiltokuvapoika, Heiskanen on hyvä näyttelijä ja hauska.
Niinpä, Tellastiina, siinä menetit tietämättömyytesi takia oikean miljardöörin, ähäskutti!
No, Peter Franzen vai Tom Hanks?Peterin, lienenkö oikealla kohdalla nappaamassa. Tom Hanks kilpailkoon Mike Monroen kanssa huomiostanne.
1943 kirjoitti:
Peterin, lienenkö oikealla kohdalla nappaamassa. Tom Hanks kilpailkoon Mike Monroen kanssa huomiostanne.
katsovan TV:stä Elvistä, mutta ei sentään.
Noista minä otan Hanksin, hyvä näyttelijä. Ja nyt saan laittaa Mike Monroelle pariksi Andy Mc Coyn, valitkaa niistä!- Wivi ek
Tellastiina kirjoitti:
katsovan TV:stä Elvistä, mutta ei sentään.
Noista minä otan Hanksin, hyvä näyttelijä. Ja nyt saan laittaa Mike Monroelle pariksi Andy Mc Coyn, valitkaa niistä!Pienempi paha voisi olla Mike Monroe eli valintani on herra Fagerholm.
Andy McCoy kilpailee Simo Silmun kanssa. - 1943
Wivi ek kirjoitti:
Pienempi paha voisi olla Mike Monroe eli valintani on herra Fagerholm.
Andy McCoy kilpailee Simo Silmun kanssa.tahdittaessa olen tanssinutkin, otan Simo Silmun. Andy McCoy kilpailkoon Naapurimaan kunkun Carl Gustafin kanssa suosiostanne.
Wivi ek kirjoitti:
Pienempi paha voisi olla Mike Monroe eli valintani on herra Fagerholm.
Andy McCoy kilpailee Simo Silmun kanssa.Otanpa tuon Andyn, Simoa ei ole kunnia tuntea.
Siispä Simo saakin seurakseen Ken Follett´in.
Kirjoittanut mm. "Leijonien laakson".
- pätkä on pätkä
Pätkä on pätkä.
Valintani on Masa.
Mutta entä Masa Niemi vai Jaakko Teppo?- marjapensas
Meni konseptit sekaisin, no nythän meillä on taas kolme herraa valittavana:))
- india
Hyppää tuohon ylemmäs ja ota minun viestistäni kiinni. Minä otin John Travoltan ja jätin M A Nummisen ja Jean-Pierren valittavaksi.
Ota sinä heistä toinen ja laita sitten sen jäljellejääneen kanssa joku muu valittavaksi taas.
Mutta älä laita Pätkää, Masa Niemi on tainnut olla jo parikin kertaa mukana. Jaakko Teppo ei vielä ole ollut. - aureliina
india kirjoitti:
Hyppää tuohon ylemmäs ja ota minun viestistäni kiinni. Minä otin John Travoltan ja jätin M A Nummisen ja Jean-Pierren valittavaksi.
Ota sinä heistä toinen ja laita sitten sen jäljellejääneen kanssa joku muu valittavaksi taas.
Mutta älä laita Pätkää, Masa Niemi on tainnut olla jo parikin kertaa mukana. Jaakko Teppo ei vielä ole ollut.ainakaan Nummista, sit on valittava se Kusela J-P.
Nummisen kaveriksi Kalle Hagert, vähän väriä listalle! - Wivi
aureliina kirjoitti:
ainakaan Nummista, sit on valittava se Kusela J-P.
Nummisen kaveriksi Kalle Hagert, vähän väriä listalle!väärästä kohdasta jatkamaan. Jatka ylempänä.
- OliviaKoo
Tuli taas hierarkia vastaan.
Kun kerran Kaarle Kustaakin on jo kerran kierrätetty, sotken ketjun oikein kunnolla ja otan Ken Folletin (tuntematon kylläkin minulle) ja jätän Simo Silmun kipailemaan suosiostanne ja kaveriksi Kevin Spaceyn.- 1943
jo nappasin sunnuntaiseuraksi. Jospa tilalle otettaisiin Kevin Spaceyn pariksi Timo Koivusalo.
- paulie
tämä Ken Follet, mm. "Neulansilmän" ja paljon muuta kirjoittanut.
Noista vaihtoehdoistasi otan Kevinin ja jätän Silmun Simon taistelemaan Timo T.A. Mikkosen kanssa suosiosta. ( lieneekö Timppa jo ollut kierroksissa...?) jälleen kerran, joten otan Simo Silmun, vaikka 1943 juuri sen vei.
Toiseksi tämän tuntemattoman Folletin (taasko miljonääri?) kanssa laitan Tero Pitkämäen.- Wivi ek
1943 kirjoitti:
jo nappasin sunnuntaiseuraksi. Jospa tilalle otettaisiin Kevin Spaceyn pariksi Timo Koivusalo.
tänne ja äkkiä!
En tunne Kevin Spacey'ta, mutta ei se mitään. Pannan Kempsun kaveriksi vaikka tämä Ari Koivunen, Idols-poju. - Wivi ek
Tellastiina kirjoitti:
jälleen kerran, joten otan Simo Silmun, vaikka 1943 juuri sen vei.
Toiseksi tämän tuntemattoman Folletin (taasko miljonääri?) kanssa laitan Tero Pitkämäen.Jopas tuli vaihtoehtoja. Nyt on valinnanvaraa!
Tellastiina kirjoitti:
jälleen kerran, joten otan Simo Silmun, vaikka 1943 juuri sen vei.
Toiseksi tämän tuntemattoman Folletin (taasko miljonääri?) kanssa laitan Tero Pitkämäen.ehdin nappaamaan Silmun, niin laitetaan Timo T.A.Mikkonen sitten Tero Pitkämäen kanssa!
- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
ehdin nappaamaan Silmun, niin laitetaan Timo T.A.Mikkonen sitten Tero Pitkämäen kanssa!
haluan minä.
Tipu Taa Taa jää sitten odottelemaan Duke Ellingtonin kanssa. Wivi ek kirjoitti:
Jopas tuli vaihtoehtoja. Nyt on valinnanvaraa!
Luulin otsikosta, että naurat minun tietämättömyydelleni;)
Selvihän se Follett, minäkin yksi lukija, mutta tämä ei varmaan kirjoita hömppää :DD- OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
haluan minä.
Tipu Taa Taa jää sitten odottelemaan Duke Ellingtonin kanssa.Hmm. TTA jääköön odottelemaan parempia aikoja. Minulle Herttua Ellington ja TTA:lle kilpailijaksi Markus Kajo.
- Wivi ek
Tellastiina kirjoitti:
Luulin otsikosta, että naurat minun tietämättömyydelleni;)
Selvihän se Follett, minäkin yksi lukija, mutta tämä ei varmaan kirjoita hömppää :DDsinulle naura Tellastiina! Yhtä tietämätön olen itsekin :)
- Wivi ek
OliviaKoo kirjoitti:
Hmm. TTA jääköön odottelemaan parempia aikoja. Minulle Herttua Ellington ja TTA:lle kilpailijaksi Markus Kajo.
Valitsen TTA:n näistä kahdesta komeudesta.
Markus Kajo kilpailkoon Eero Avenin kanssa. - paulie
Wivi ek kirjoitti:
Valitsen TTA:n näistä kahdesta komeudesta.
Markus Kajo kilpailkoon Eero Avenin kanssa.Eero Ahon ja Kajon Markuksen jätän Keijo Minervan kanssa kilpasille.
- 1943
paulie kirjoitti:
Eero Ahon ja Kajon Markuksen jätän Keijo Minervan kanssa kilpasille.
pää pyörälle miesten kanssa, mtta niinhän se on. Simo Silmuakaan en saanut yksin pitää, yksi ja toinen tuli jaolle. Minä otan Markuksen, vaikkei hajuakaan tyypistä. Keijo Minerva kilpailkoon Jörn Donnerin kanssa.
- Wivi ek
1943 kirjoitti:
pää pyörälle miesten kanssa, mtta niinhän se on. Simo Silmuakaan en saanut yksin pitää, yksi ja toinen tuli jaolle. Minä otan Markuksen, vaikkei hajuakaan tyypistä. Keijo Minerva kilpailkoon Jörn Donnerin kanssa.
sellaiset veljekset, että jätän suosiolla muille :)
- Wivi ek
paulie kirjoitti:
Eero Ahon ja Kajon Markuksen jätän Keijo Minervan kanssa kilpasille.
Eero Aho ja Eero Aven on aivan eri miehet, Paulie! Mutta ota se Aho, onhan se paremman näköinenkin.
- paulie
Wivi ek kirjoitti:
Eero Aho ja Eero Aven on aivan eri miehet, Paulie! Mutta ota se Aho, onhan se paremman näköinenkin.
... kierroksella vähän vahingossa ( kiitos Wivi)
Nyt näistä kahdesta otan Jörkan ehdottomasti ja jätän Keijo Minervan taistelemaan suosiosta Åke Lindmanin kanssa. - Wivi ek
paulie kirjoitti:
... kierroksella vähän vahingossa ( kiitos Wivi)
Nyt näistä kahdesta otan Jörkan ehdottomasti ja jätän Keijo Minervan taistelemaan suosiosta Åke Lindmanin kanssa.Åken, siinä on niin miehekäs niin miehekäs mies, vaikka ei mikään komea olekkaan. Mutta ne on kaksi eri asiaa.
Keijo Minervalle kumppaniksi Sulo-Suti Aittoniemi. Wivi ek kirjoitti:
Åken, siinä on niin miehekäs niin miehekäs mies, vaikka ei mikään komea olekkaan. Mutta ne on kaksi eri asiaa.
Keijo Minervalle kumppaniksi Sulo-Suti Aittoniemi.houkuttele, mutta onhan Aittoniemi aika mukavas mies, joten otan sen.
Katsoin juuri TV:stä somerolaisesta Unto Monosesta tehtyä elokuvaa, joten laitetaan Unski Minervalle pariksi.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
houkuttele, mutta onhan Aittoniemi aika mukavas mies, joten otan sen.
Katsoin juuri TV:stä somerolaisesta Unto Monosesta tehtyä elokuvaa, joten laitetaan Unski Minervalle pariksi.Unski on otettava, ei nimittäin ole hajuakaan Minervasta. Kuka hän on?
Jääkööt Minerva, tulee varmaan toimeen Urpo Leppäsen kanssa. KristaTee kirjoitti:
Unski on otettava, ei nimittäin ole hajuakaan Minervasta. Kuka hän on?
Jääkööt Minerva, tulee varmaan toimeen Urpo Leppäsen kanssa.juuri sinä Unskin nappaamaan :DD
Keijo Minerva on muistaakseni joskus lauleskellut.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
juuri sinä Unskin nappaamaan :DD
Keijo Minerva on muistaakseni joskus lauleskellut.että sopii hyvin.
Vai laulaja? Enpä ole ikinä kuullutkaan. - sinänsä
Tellastiina kirjoitti:
Keijo Minerva on muistaakseni joskus lauleskellut.Tuolla toisessa ketjussa moitittiin ,
kun eräälle oli tullut pieni
erehdys.
Miustaakseni siinä oli moittimassa
Tellastiina ja nikito,
ei siinä mitään.mutt kun näistä kahdesta
toiselle itselleen tuli myös
kömmähdys, ja siitä vain ei kirjotettu
mitään,siis toisille saa
tulla kömmähdyksiä ja toisille ei,
niinhän ne vaki nikin kirjoittajat
ovat aina parempia ja saavat sanoa mitä
haluavat.
Laitankin nyt tähän
Kumpi Tellastiina tai nikito
Uskaltaako kukaan vastata, luulen että ei. - sinänsä ??
Tellastiina kirjoitti:
Keijo Minerva on muistaakseni joskus lauleskellut.Tuolla toisessa ketjussa moitittiin ,
erehdys.
Tellastiina ja nikito,
mitään,siis toisille saa
haluavat.
Laitankin nyt tähän
Uskaltaako kukaan vastata, luulen että ei. - 1943
KristaTee kirjoitti:
Unski on otettava, ei nimittäin ole hajuakaan Minervasta. Kuka hän on?
Jääkööt Minerva, tulee varmaan toimeen Urpo Leppäsen kanssa.vielä virtaa on, otan hänet. Keijo Minerva saa taistella Adolf Hitlerin kanssa jonkun suosiosta.
sinänsä ?? kirjoitti:
Tuolla toisessa ketjussa moitittiin ,
erehdys.
Tellastiina ja nikito,
mitään,siis toisille saa
haluavat.
Laitankin nyt tähän
Uskaltaako kukaan vastata, luulen että ei.Ei ole tänään vielä kukaan tainnut muistaakkaan vakinikkejä!
Mielestäni kömmähdyksiä on tullut useampiakin tässä ketjussa mulle niin kuin muillekkin, mutta en niitä ala etsimään,eikä pidä ottaa vakavasti niitä sen paremmin kuin sinun kirjoitustasikaan.
En sen tähden yöuntani menetä!
Kun itseäni en viitsi ottaa, valitsen Nikiton,
Mutta kun sinulla ei ollut nikkiä, laitan sinänsä Tellastiina! Repikää siitä!
Vielä sen verran, että minä olen aika huono vaihtoehto, pirullinen vanha akka!sinänsä ?? kirjoitti:
Tuolla toisessa ketjussa moitittiin ,
erehdys.
Tellastiina ja nikito,
mitään,siis toisille saa
haluavat.
Laitankin nyt tähän
Uskaltaako kukaan vastata, luulen että ei.että yksikin viesti olisi riittänyt!
- sinänsä
Tellastiina kirjoitti:
että yksikin viesti olisi riittänyt!
Oletko tosissai, et olis yksi riittänyt,
kone vain halus ettei riitä: - uusiks
1943 kirjoitti:
vielä virtaa on, otan hänet. Keijo Minerva saa taistella Adolf Hitlerin kanssa jonkun suosiosta.
Olen ihka uusi näillä sivuilla. Olen nauranut katketakseni näille teidän jutuille. Että teillä riittää huumorintajua.
Taidan liittyä seuraan. Otan ton Minervan, Aatu jääköön taistelemaan Helge Heralan kanssa. - 1943
uusiks kirjoitti:
Olen ihka uusi näillä sivuilla. Olen nauranut katketakseni näille teidän jutuille. Että teillä riittää huumorintajua.
Taidan liittyä seuraan. Otan ton Minervan, Aatu jääköön taistelemaan Helge Heralan kanssa.Aatua eli Adolf Hitleriä, muttei mullekaan kelpaa. Otan Helge Heralan. Adolf saakoon parikseen Maran eli Martti Ahtisaaren. Pitää kohta ruveta laskemaan, ketä miehiä on plakkarissa. Niitä parhaita en paa ees tarjolle, pidän omana tietonani.
uusiks kirjoitti:
Taidan liittyä seuraan. Otan ton Minervan, Aatu jääköön taistelemaan Helge Heralan kanssa.ihka uusi mukaan joukkoon!
- KristaTee
1943 kirjoitti:
Aatua eli Adolf Hitleriä, muttei mullekaan kelpaa. Otan Helge Heralan. Adolf saakoon parikseen Maran eli Martti Ahtisaaren. Pitää kohta ruveta laskemaan, ketä miehiä on plakkarissa. Niitä parhaita en paa ees tarjolle, pidän omana tietonani.
hyvin.
Aatu saa jäädä ja taisteluparikseen saa hän Ben Zys... Kuis se kirjoitetaan? No Zyssen kuitenkin. - uusiks
Tellastiina kirjoitti:
ihka uusi mukaan joukkoon!
Tuli hyvä mieli kun toivotetaan tervetulleeksi. Tämä porukka vaikuttaa mahtavalta. Pääsispä tutustumaan kaikkiin henkilökohtaisesti. Voi tapaaminen mennä pelkäksi nauruksi.
- OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
hyvin.
Aatu saa jäädä ja taisteluparikseen saa hän Ben Zys... Kuis se kirjoitetaan? No Zyssen kuitenkin.Kyllä se niin on, että jos minä en korjaa Aatua pois kuleksimasta, niin ei kyllä kukaan muukaan. Otan sen sinne pahojen poikien käytöskouluun (vaikka taitaa jo olla myöhäistä...).
Jätän Benin ja pistän kilpailijaksi eilisen elokuvan tanssitaiturin Gene Kellyn (Laulavat sadepisarat, Teema). - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
Kyllä se niin on, että jos minä en korjaa Aatua pois kuleksimasta, niin ei kyllä kukaan muukaan. Otan sen sinne pahojen poikien käytöskouluun (vaikka taitaa jo olla myöhäistä...).
Jätän Benin ja pistän kilpailijaksi eilisen elokuvan tanssitaiturin Gene Kellyn (Laulavat sadepisarat, Teema).Kyllä Gene minulle kelpaa.
Jätetään Benkku ja Ronald Reagan.
- aureliina
Miehetkin on kierrätetty moneen kertaan.
- sibyllavon
kekanneet vastaavaa juttua. Heidän pitäisi luultavasti laittaa tyyliin "Ketkä kaksi seuraavista kolmesta valitsette?" Meitä kun riittää.
- Pelle1Peloton
Morjesta pitkäst'aikaa, ja hyvät Sulle Wivi, ynnä muille, jotka sattuvat muistamaan.
Onkohan nyt niin, että tuon otsikon: "Aikuisten oikeesti" pitäisi oikeesti olla "Akkojen oikeesti"
Ketjun sisällöstä päätellen siltä näyttää, että hyvään ketjuun on sattunut väärä otsikko.
No, mutta minkäs sille voi; kaakattakaa haluunne!
Muistutan kuitenkin, että joitakin ihan oikeitakin miehiä edelleenkin on vielä jossain pikkusen hengissä. Joidenkin mielestä tommonen ei ehkä ole kivaa.
Toisaalta, eihän niiden oikeiden tarvitse tuota lukea.
:) ;) Terv.: Pelle vaan.- KristaTee
Pelle! Miss oot ollu? Luulin jo, että olit meidät kokonaan hylännyt. Hauskaa, että olet taas mukana.
Mukavaa, että sinäkin muistat meitä.
Kyllä on hyvä välillä saada miehistä katsantokantaa mukaan tähän "akkojen ketjuun". Tosivähissä miehet ovat, ainakin paljon parjatuissa vakinikeissä.
Missä vika?
Vihjeenä sinulle, että tuossa vähän ylempänä on vaihtoehto miehillekkin "leikki sinänsä" kirjoittajalta.
Mitään suosituksia en anna heistä kumpaisestakaan!- sinänsä ?
Tellastiina kirjoitti:
Mukavaa, että sinäkin muistat meitä.
Kyllä on hyvä välillä saada miehistä katsantokantaa mukaan tähän "akkojen ketjuun". Tosivähissä miehet ovat, ainakin paljon parjatuissa vakinikeissä.
Missä vika?
Vihjeenä sinulle, että tuossa vähän ylempänä on vaihtoehto miehillekkin "leikki sinänsä" kirjoittajalta.
Mitään suosituksia en anna heistä kumpaisestakaan!Kyllä minä ottaisin nikiton ja antaisin Tellastiinalle kaveriksi tään Pelle pelottoman.
- OliviaKoo
sinänsä ? kirjoitti:
Kyllä minä ottaisin nikiton ja antaisin Tellastiinalle kaveriksi tään Pelle pelottoman.
Onko pakko tulla pilaamaan hauska ketju motkotuksella? Jos et ota osaa, pysy pois, sinunlaisiasi känkkäränkköjä ei kaivata.
- Uusiks
OliviaKoo kirjoitti:
Onko pakko tulla pilaamaan hauska ketju motkotuksella? Jos et ota osaa, pysy pois, sinunlaisiasi känkkäränkköjä ei kaivata.
teijän kanssa. Oon nauranu niin mahottomasti et mahanahka on jo kipiä. Teitin heittoja lukiessa kahtoo sarkastista elokuvvaa. Välillä ei tiijä onko joku tosissaa vai ei. Heittoja tulloo ja männöö joka suuntaa. Tännää ei tarvihe tehä ies mahajumppoo. Sen työ ootta saaneet aikaa. KIITOS!!!! Palajan toiste kattoo kuka ketäkii ja minnekkii heittelöö.
- kysyn vain
OliviaKoo kirjoitti:
Mikä sinä olet ketään käskemään pois,
huomaatko lainkaan minkälainen tämä
ketju on.
Pilkkaatte kaikkia joilla on jotain
mitä teillä ei.
Ei muka joku kelpaa teille, ei tietenkään
heillekään ei kukaan kelpaisi teistä.
Pois tälläiset pilkkaketjut.
Onkohan serifi vielä lomalla? - motkottajia
OliviaKoo kirjoitti:
Luulenpa ettei täällä ole kukaan pilaamassa Hauskaa Ketjua; Sanot tätä hauskaksi missä jotakuta aina mollaatte,sama kun sanotte hiekkalaatikolla,että en leiki sinun kanssa.
Uskon että nämä ihmiset joista aina toisen valitsette on sivistyneitä eikä heidän näin ollen tarvitse olla kenenkään pilkan kohteena.
Sivistystä kaipaatte,jos vähänkin ajattelette,ei näitä palstoja ole tehty että joitain otetaan tavallaan pilkan kohteiksi.Lue viestit kaikki tarkoin niin ehkä ymmärrät.
Etkä sinä ole oikeutettu ketään täältä pois käskemään,tämä on kaikille tarkoitettu,kyllä asiasta huolehtii ylläpito ja seriffi,
ei ole kukaan motkottanut eikä ole känkkäränkköjä näkynyt,muuta kuin ehkä nyt.
Miksi suivaannut jos joku laittaa teistä jonkun mistä valita,onko niin että toiset tippuvat eikä kestetä olla pilkan ja arvostelun kohteena. - KristaTee
motkottajia kirjoitti:
Luulenpa ettei täällä ole kukaan pilaamassa Hauskaa Ketjua; Sanot tätä hauskaksi missä jotakuta aina mollaatte,sama kun sanotte hiekkalaatikolla,että en leiki sinun kanssa.
Uskon että nämä ihmiset joista aina toisen valitsette on sivistyneitä eikä heidän näin ollen tarvitse olla kenenkään pilkan kohteena.
Sivistystä kaipaatte,jos vähänkin ajattelette,ei näitä palstoja ole tehty että joitain otetaan tavallaan pilkan kohteiksi.Lue viestit kaikki tarkoin niin ehkä ymmärrät.
Etkä sinä ole oikeutettu ketään täältä pois käskemään,tämä on kaikille tarkoitettu,kyllä asiasta huolehtii ylläpito ja seriffi,
ei ole kukaan motkottanut eikä ole känkkäränkköjä näkynyt,muuta kuin ehkä nyt.
Miksi suivaannut jos joku laittaa teistä jonkun mistä valita,onko niin että toiset tippuvat eikä kestetä olla pilkan ja arvostelun kohteena.Täällä ketään mollata. Ja varmasti ovat "uhrimme" sivistyntitä. Ja känkkäränkköjä näkyisi olevan joka nurkan takana. Ja tätä ketjua ei ole pakko lukea.
Onko todella niin, että mistä esim. minä en pidä, siitä ei saa pitää kukaan muukaan? Kyllä kuulkaa menisi maailma ankeaksi, jos niin olisi. Kannattaa ottaa huomioon, että mielipiteitä on yhtä monta kuin on ihmisiäkin. Jos joku haluaa tiukkapipo olla, niin olkoon. Täysin sallittua se on, mutta ei pidä pakottaa muita samaan muottiin.
Viettäkää mukavaa loppukesää, jokainen itse valitsemallaan tavalla. - uusiks
KristaTee kirjoitti:
Täällä ketään mollata. Ja varmasti ovat "uhrimme" sivistyntitä. Ja känkkäränkköjä näkyisi olevan joka nurkan takana. Ja tätä ketjua ei ole pakko lukea.
Onko todella niin, että mistä esim. minä en pidä, siitä ei saa pitää kukaan muukaan? Kyllä kuulkaa menisi maailma ankeaksi, jos niin olisi. Kannattaa ottaa huomioon, että mielipiteitä on yhtä monta kuin on ihmisiäkin. Jos joku haluaa tiukkapipo olla, niin olkoon. Täysin sallittua se on, mutta ei pidä pakottaa muita samaan muottiin.
Viettäkää mukavaa loppukesää, jokainen itse valitsemallaan tavalla.jos joillakin on hauskaa. Pitäisihän meidän 60 osata olla jo "mutruturpia" ja kaikkeen kivaan kyllästyneitä. Minusta tämä on mielettömän hauska keksintö. Saa nauraa ja samalla vatsalihasjumpan. Jatketaan tiukkapipoista välittämättä.
kysyn vain kirjoitti:
ketju on.
mitä teillä ei.
Onkohan serifi vielä lomalla?Tottakai on huomattu minkälainen ketju tämä on, kun jo toista ketjua vedetään!
Nämä on kuule pieniä juttuja meidän kritiikit, valitsemiset tai valitsematta jättämiset - ei näillä vielä minkään lööppeihin päästä!
Laita sinäkin pipo hieman löysemmälle ja tule mukaan, tämä on ihan mukavaa ajanvietettä. Tiedä häntä kuinka kivan miehen onnistuisit nappaamaan!kysyn vain kirjoitti:
ketju on.
mitä teillä ei.
Onkohan serifi vielä lomalla?on siirretty tämän ketjun ajaksi ulkoruokintaan,
vai lomaksiko sitä kauniimmin tituleerataan.
Niin ja apulais sellaisia ei sitten oteta ollenkaan huomioon.KristaTee kirjoitti:
Täällä ketään mollata. Ja varmasti ovat "uhrimme" sivistyntitä. Ja känkkäränkköjä näkyisi olevan joka nurkan takana. Ja tätä ketjua ei ole pakko lukea.
Viettäkää mukavaa loppukesää, jokainen itse valitsemallaan tavalla.ketjussa oli pelkkiä nimiä, mutta sitä mukaa kun mielipiteitä lisääntyy, muuttuu kaikki entistä mielenkiintoisemmaksi.
Sitäpaitsi käyhän tämä opetusohjelmastakin. En minäkään tiennyt kuka tai mikä on ZYCZ..jotain, mutta nyt tiedän, että kansanedustaja on. Tosin ehdin jo unohtaa, miten se nimi kirjoitettiinkaan.
Muuten jos jollakulla pipo kiristää, lähettäköön piponsa minulle suurennettavaksi. Himoneuloja kun olen, homma hoituu käden käänteessä.
- TariNa
Se pannee miettimmää, nää vaihtoehot. Pen on kuni kaikki Marx-veljekset yhteensä ja Ronnie taas entinen jenkkien kuningas.
Otan Ronaldin, tämän Reaganin ja Zyss..Zyc...Zych...Ben jääpi ja kaveriksi laitanpa Antti Tuiskun. Olokeepa hyvät.heilahti Tuisku tanhualle.
Kuka lienee tuo Zyss ...Zyc.. Zych..
En huoli sitä kun en osaa edes nimeä
oikein sanoa.
Tälle isolle Zetalle laitan kaveriksi
lempparilaulajani Kari Tapion.Tellastiina kirjoitti:
vanha akka ottaa Tuiskun, mutta voi kai.
Zsy Zsy Benille laitan kaveriksi Timo Soinin.yritin taas välistä vetoa. Onkohan meillä jotenkin samansuuntainen maku muutamissa asioissa.
Vedän oman vetoni takaisin, Sory!- uusiks
Tamarix kirjoitti:
heilahti Tuisku tanhualle.
oikein sanoa.
lempparilaulajani Kari Tapion.ton Kari Tapion. Se kun on mahottoman hyvä laulaja. Päälle päätteeksi vielä mukavampi ihmisenä.
Ben Zyskoviz jää kamppailemaan Pat Boonen (oli 50- luvulla filmitähti. Uskovainen, rahoitti opintonsa tähtenä) kanssa. - KristaTee
Tamarix kirjoitti:
oikein sanoa.
lempparilaulajani Kari Tapion.Tamarix, sellaista sattuu muillekin.
Otan Benkun ja jätän Soinin, ei minun makuuni. Eli Timpan seuraksi tulee sitten Ranskan presidentti, nimeä en edes yritä tavata. - uusiks
Tamarix kirjoitti:
oikein sanoa.
lempparilaulajani Kari Tapion.tuon Kari Tapion. On sen verran hyvä laulaja. Ihmisenä vieläkin upeampi.
Ben Zyskoviz jää taistelemaan Pat Boonen (oli 50-lyuvulla filmitähti, uskovainen. Rahoitti opettajan opintosan tähteilemällä. Söötti kun mikä vaan en tiedä mikä on nykyään) kanssa. Tamarix kirjoitti:
yritin taas välistä vetoa. Onkohan meillä jotenkin samansuuntainen maku muutamissa asioissa.
Vedän oman vetoni takaisin, Sory!Viestit viipyy usein niin kauan matkalla, että sinä aikana ehtii vaikka kuinka monta vastata.
Tämä Zyskowicz on kansanedustaja ja tunnustan luntanneeni sen nimen. Ei sitä osaa kirjoittaa ilman vanha Erkkikään!- 1943
Tamarix kirjoitti:
oikein sanoa.
lempparilaulajani Kari Tapion.kelpaa, ottaa varmaan seuraksi terassille Espalle. Kari Tapio tai Pentti Fagerholm seuraavalle.
1943 kirjoitti:
kelpaa, ottaa varmaan seuraksi terassille Espalle. Kari Tapio tai Pentti Fagerholm seuraavalle.
Pat Boonehan sinne jäi edelliseltä, taitaa olla sekin jo toisella kierroksella.
Söötti oli aikoinaan, otan hänet
Seuraavalle laitan Pentti Fagerholm vastaan Heikki Kahila.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Pat Boonehan sinne jäi edelliseltä, taitaa olla sekin jo toisella kierroksella.
Söötti oli aikoinaan, otan hänet
Seuraavalle laitan Pentti Fagerholm vastaan Heikki Kahila.kuka tämä Fagerholm on, mutta hänetpä nappaan silti. Jostain syystä Heikki ärsyttää. Tiukkapipot huom: Hän on aivan varmasti mukava ihminen.
Hessu siis jäi ja seurakseen saa Phil Collinsin (Genesiksen ex-laulaja ja rumpali). KristaTee kirjoitti:
kuka tämä Fagerholm on, mutta hänetpä nappaan silti. Jostain syystä Heikki ärsyttää. Tiukkapipot huom: Hän on aivan varmasti mukava ihminen.
Hessu siis jäi ja seurakseen saa Phil Collinsin (Genesiksen ex-laulaja ja rumpali).Fagerholm on Yleisradion entinen kuuluttaja ja miellyttävä-ääninen olikin - kehutaan nyt vähän!
Niin ja tunnetumpi taitaa olla tämän Mike Monroen isänä!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Fagerholm on Yleisradion entinen kuuluttaja ja miellyttävä-ääninen olikin - kehutaan nyt vähän!
Niin ja tunnetumpi taitaa olla tämän Mike Monroen isänä!nyt valkeni. En kylläkään muista ulkonäköä. Isän siis, pojan kyllä tiedän.
- OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
kuka tämä Fagerholm on, mutta hänetpä nappaan silti. Jostain syystä Heikki ärsyttää. Tiukkapipot huom: Hän on aivan varmasti mukava ihminen.
Hessu siis jäi ja seurakseen saa Phil Collinsin (Genesiksen ex-laulaja ja rumpali).kun joku ehti napata Pat Boonen, yhden minun lempilaulajistani. No, olen minä ennenkin joutunut jäämään rannalle, nenän edestä on viety yhtä jos toista.
Minä otan sitten tämän toisen laulajan Philin ja jätän HK:n ja Pertti Paasion valittavksi. - 1943
OliviaKoo kirjoitti:
kun joku ehti napata Pat Boonen, yhden minun lempilaulajistani. No, olen minä ennenkin joutunut jäämään rannalle, nenän edestä on viety yhtä jos toista.
Minä otan sitten tämän toisen laulajan Philin ja jätän HK:n ja Pertti Paasion valittavksi.on symppis, seurakseni vaan. Jos ei tahdo sängyssä maata niin maatkoon sängyn alla. Heikki Kahila kilpailee seurasta Erkki Toivasen kanssa.
- KristaTee
1943 kirjoitti:
on symppis, seurakseni vaan. Jos ei tahdo sängyssä maata niin maatkoon sängyn alla. Heikki Kahila kilpailee seurasta Erkki Toivasen kanssa.
minulle! Siinä vasta herrasmies.
Kahila jää vieläkin rannalle ruikuttamaan ja kanssaruikuttajana hänellä on Alpo Rusi. KristaTee kirjoitti:
minulle! Siinä vasta herrasmies.
Kahila jää vieläkin rannalle ruikuttamaan ja kanssaruikuttajana hänellä on Alpo Rusi.parempaan talteen.
Rusille laitankin kovan kilpakumppanin,
Suomen Marsalkka Mannerheimin.OliviaKoo kirjoitti:
kun joku ehti napata Pat Boonen, yhden minun lempilaulajistani. No, olen minä ennenkin joutunut jäämään rannalle, nenän edestä on viety yhtä jos toista.
Minä otan sitten tämän toisen laulajan Philin ja jätän HK:n ja Pertti Paasion valittavksi.Pat olisikin ollut liian kesy, siihen sinun "karhukoplaasi", jota olet täällä kasaillut.
- OliviaKoo
Tamarix kirjoitti:
Pat olisikin ollut liian kesy, siihen sinun "karhukoplaasi", jota olet täällä kasaillut.
Kyllä minä tämän pahapoikajoukon vastapainoksi ihan mielelläni olisin ottanut edes yhden, taatusti kiltin pojan.
Mutta, kuten sanottu, on sitä jo saanut tähän ikään tottua, että kaikkea haluamaansa ei saa.
Haaveet on halpaa huvia:) - OliviaKoo
Tamarix kirjoitti:
parempaan talteen.
Rusille laitankin kovan kilpakumppanin,
Suomen Marsalkka Mannerheimin.Huolimatta kaikesta sympatiastani Rusia kohtaa, otan kuitenkin Mannerheimin, ihan sen valkoisen hevosen takia.
Rusi ja James Stewart jäävät. - uusiks
OliviaKoo kirjoitti:
Huolimatta kaikesta sympatiastani Rusia kohtaa, otan kuitenkin Mannerheimin, ihan sen valkoisen hevosen takia.
Rusi ja James Stewart jäävät.tuosta pois koppaan. On sen verran mutruturpa että pistän sen siivoomaan nurkat hammastikulla.
James Stewartin kanssa kaksintaistoon laitan Tsaari Iivana Julman. Nyt on mistä valita. - Wivi ek
OliviaKoo kirjoitti:
Huolimatta kaikesta sympatiastani Rusia kohtaa, otan kuitenkin Mannerheimin, ihan sen valkoisen hevosen takia.
Rusi ja James Stewart jäävät.tämä James Stewart. Olisi vaan pitänyt syntyä 1920-luvulla. Mutta hänet nyt otan joka tapauksessa, koska Rusi on niin vastenmielinen.
Jäljellä on siis Alpo Rusina ja Jope Ruonansuu. - 1943
OliviaKoo kirjoitti:
Rusi ja James Stewart jäävät.ottanut jo aikaisemmin, mutta kone reistaili. Hän olisi jännittävää seuraa. James Stewart kilpailkoon kotimaisen Leo Lastumäen kanssa.
- Tellastiina*
1943 kirjoitti:
ottanut jo aikaisemmin, mutta kone reistaili. Hän olisi jännittävää seuraa. James Stewart kilpailkoon kotimaisen Leo Lastumäen kanssa.
meni jo, sinne jäi Jope Ruonansuu ja nyt toisena siis Leo Lastumäki.
Heistä otan Lastumäen.
Jatkoon Jope ja Jukka Puotila. - Tellastiina*
Tellastiina* kirjoitti:
meni jo, sinne jäi Jope Ruonansuu ja nyt toisena siis Leo Lastumäki.
Heistä otan Lastumäen.
Jatkoon Jope ja Jukka Puotila.että taas korjasin, tietysti se sekoittaa, kun ei viestit illalla ikinä tule perille!
- KristaTee
Tellastiina* kirjoitti:
että taas korjasin, tietysti se sekoittaa, kun ei viestit illalla ikinä tule perille!
kukaan ei tee mitään asian korjaamiseksi.
No niin, otan sitten Puotilan, vaikkei ole suosikkejani. Jope on vielä vähemmän suosiossa, joten hän jää ja seurakseen saa sen todellisen suosikin, Jussi Jurkan. En muista nähneeni häntä täällä vielä. Ja jos onkin käynyt, sietää käydä toistekin. - tariNa
KristaTee kirjoitti:
kukaan ei tee mitään asian korjaamiseksi.
No niin, otan sitten Puotilan, vaikkei ole suosikkejani. Jope on vielä vähemmän suosiossa, joten hän jää ja seurakseen saa sen todellisen suosikin, Jussi Jurkan. En muista nähneeni häntä täällä vielä. Ja jos onkin käynyt, sietää käydä toistekin.Huolimatta Jussi Jurkan charmista, otan kuitenkin Jope Ruonansuun, koskaan ei elämässä ole liikaa huumoria.
Jussi jäi kamppailemaan Gary Grantin kanssa... - KristaTee
tariNa kirjoitti:
Huolimatta Jussi Jurkan charmista, otan kuitenkin Jope Ruonansuun, koskaan ei elämässä ole liikaa huumoria.
Jussi jäi kamppailemaan Gary Grantin kanssa...nappaan sitten Jussin ja laitan veljensä Sakarin Cary Grantin seuraksi.
KristaTee kirjoitti:
nappaan sitten Jussin ja laitan veljensä Sakarin Cary Grantin seuraksi.
Suosi kotimaista eli Sakari Jurkka.
Seuraavalle Grant "Suomisen Olli".- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Suosi kotimaista eli Sakari Jurkka.
Seuraavalle Grant "Suomisen Olli".Grant. Hieman tosikkomainen, mutta eiköhän tuo tuosta.
Suomisen Olli kaipaa seuraa ja saa kaverikseen Jukka Virtasen.
- OliviaKoo
Suomisen Olli vastaan Jukka Virtanen? Yhymp.
En tiedä, onko noista jompikumpi viety ja jos on, niin kumpi. Viimeinen kellonaika taisi olla 16.57, mutta viestiä ei näy.
Siispä minä otan tilaisuudesta vaarin.
Vaan kumman?
Otan Ollin, mutta en Ollina, se hirveä ylipirteys hirvittää minua. Otan Ollin Lassena, jospa hän veisi minut viimeinkin Pariisiin.
Tekee taas mieli Pariisiin. Milloinkaan en ole käynyt, mutta ennenkin on tehnyt.
Virtasen Jukka vai poikansa Ville? Liekö jo tarjolla ollut...tämä poika..?poika parempaan talteen vaikka sanotaankin, että vanhassa vara parempi, otan nyt kuitenkin tämän riskin.
Elikkä Jukka Virtanen jää kamppailemaan suosiosta Kalle päätalon kanssa.
Hänhän kirjoitti juttua paikkaansa hakevasta uunista ja paljosta muustakin. Hämärähetkille jutunjuurta olisi varmaankin tiedossa.- Wivi ek
Aika helppo valinta. Valitsen Villen enkä ääää isä-mumisijaa ääää.
Virtasen Jukka / Kauniston Pasi - OliviaKoo
Wivi ek kirjoitti:
Aika helppo valinta. Valitsen Villen enkä ääää isä-mumisijaa ääää.
Virtasen Jukka / Kauniston PasiSama kaiku on askelten Wivillä ja Tamarixilla, heh-heh.
Mikähän on tämänhetkinen tilanne, kun kumpikin pojan otti.....
Ratkaistaanko näin: Vaihdossa ovat nyt Pasi Kaunisto ja Kalle Päätalo?
Jatketaanko siitä? OliviaKoo kirjoitti:
Sama kaiku on askelten Wivillä ja Tamarixilla, heh-heh.
Jatketaanko siitä?nopsaan tuon Päätalon, kun kerran kierrätykseen laitoinkin.
Niin että jäljelle jää: Pasi Kaunisto vastaan Jukka Kuoppamäki.OliviaKoo kirjoitti:
Sama kaiku on askelten Wivillä ja Tamarixilla, heh-heh.
Jatketaanko siitä?on kirja, jonka äskettäin luin.
Marian Keyes`n "Sushia vasta-alkajille"
Siinä leikittiin tätä samaista leikkiä.
Suosittelen, jos joku ei vielä ole tutustunut.- KristaTee
Tamarix kirjoitti:
nopsaan tuon Päätalon, kun kerran kierrätykseen laitoinkin.
Niin että jäljelle jää: Pasi Kaunisto vastaan Jukka Kuoppamäki.Jukan, kovasti pidän.
Ja Pasille tulee seuraksi William Shakespeare. Hieman epäsuhta pari, mutta eivätköhän tule toimeen. - OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
Jukan, kovasti pidän.
Ja Pasille tulee seuraksi William Shakespeare. Hieman epäsuhta pari, mutta eivätköhän tule toimeen.Minä huolin Williamin hyvillä mielin. Kyllä meille tulee mukavaa, kun kirjoittamisesta rupattelemme.
Jääköön Pasi ja kaveriksi Leo Lastumäki (kuuluu juuri ääni mainoksessa!). OliviaKoo kirjoitti:
Minä huolin Williamin hyvillä mielin. Kyllä meille tulee mukavaa, kun kirjoittamisesta rupattelemme.
Jääköön Pasi ja kaveriksi Leo Lastumäki (kuuluu juuri ääni mainoksessa!).arvosteluja ja perusteluja Pasi Kaunisto.
Seuraavalle Lastu ja Kai "Kuju" Hyttinen.
Voipi olla, että hitaus sekoittaa pakan!- Pelle1Peloton
... mutta on se Pariisi vaan hieno kaupunki: Siellä katupojatkin puhuu ranskaa!
- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
arvosteluja ja perusteluja Pasi Kaunisto.
Seuraavalle Lastu ja Kai "Kuju" Hyttinen.
Voipi olla, että hitaus sekoittaa pakan!Kujun kokoelmiini.
Leksan jätän seuraavalle ja partnerina on Benito Mussolini. Ajattelin, että kun kerran Aatu käväisi täällä, niin pitää Mussenkin päästä. - KristaTee
Pelle1Peloton kirjoitti:
... mutta on se Pariisi vaan hieno kaupunki: Siellä katupojatkin puhuu ranskaa!
ja pienet lapsetkin.
- OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
Kujun kokoelmiini.
Leksan jätän seuraavalle ja partnerina on Benito Mussolini. Ajattelin, että kun kerran Aatu käväisi täällä, niin pitää Mussenkin päästä.kun tuollaiset vaihtoehdot jätät. Mutta minäpä otankin Mussolinin, ihan vain hyötynäkökohtien vuoksi. Pääsen Sophia Lorenin sukulaiseksi!
Lastu jää laineille ja kanssaan lainehtii Seppo "Sämpy" Laine. - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
kun tuollaiset vaihtoehdot jätät. Mutta minäpä otankin Mussolinin, ihan vain hyötynäkökohtien vuoksi. Pääsen Sophia Lorenin sukulaiseksi!
Lastu jää laineille ja kanssaan lainehtii Seppo "Sämpy" Laine.laineet toivat Sämpyn minulle. En kyllä muista hänestä mitään, vaan ei haittaa.
Lastu-parka jää vielä laitumelle ja veräjälle tulee istumaan Mauri Kunnas. - uusiks
KristaTee kirjoitti:
laineet toivat Sämpyn minulle. En kyllä muista hänestä mitään, vaan ei haittaa.
Lastu-parka jää vielä laitumelle ja veräjälle tulee istumaan Mauri Kunnas.Mauri kunnas pois sieltä veräjältä. Ei se jouda siellä istuskeleen. Paan sen piirttän kuvia näiden teitin juttujen jatkoks.
Lastu lainehtikoon edelleen, soutukaveriksi tulee Haikki Kinnunen. - tariNa
uusiks kirjoitti:
Mauri kunnas pois sieltä veräjältä. Ei se jouda siellä istuskeleen. Paan sen piirttän kuvia näiden teitin juttujen jatkoks.
Lastu lainehtikoon edelleen, soutukaveriksi tulee Haikki Kinnunen.Kinnunen on oikein lupsakan tuntuinen mies. Minä otan.
Lastulle kaveriksi Espanjan kuningas Juan-Carlos.
Ottaisin itsekin. Charmantti mies. - KristaTee
tariNa kirjoitti:
Kinnunen on oikein lupsakan tuntuinen mies. Minä otan.
Lastulle kaveriksi Espanjan kuningas Juan-Carlos.
Ottaisin itsekin. Charmantti mies.charmantti on ja on sitä nyt täällä meillä.
Lastu jäi märehtimään ja toiseksi märehtijäksi tulee Nelson Mandela. - uusiks
KristaTee kirjoitti:
charmantti on ja on sitä nyt täällä meillä.
Lastu jäi märehtimään ja toiseksi märehtijäksi tulee Nelson Mandela.Nelson Mandelan. On mahottoman komia ja fiksu mies. Hänellä on aika paljon tuota ikää. Toivottavasti ei kupsahda kovissa kourissani het alkuunsa.
Lastulle seuraksi J. K. Paasikivi. Siinäpähän märehtivät yhdessä. Ei ole ainakaan yksinäistä puuhaa. - tariNa
uusiks kirjoitti:
Nelson Mandelan. On mahottoman komia ja fiksu mies. Hänellä on aika paljon tuota ikää. Toivottavasti ei kupsahda kovissa kourissani het alkuunsa.
Lastulle seuraksi J. K. Paasikivi. Siinäpähän märehtivät yhdessä. Ei ole ainakaan yksinäistä puuhaa.Lastu ja JiiKooPee? Ottaako vaiko eikö, kas siinäpä pulma.
Lähteköön Lastu lainehtimasta ja jääköön JK odottamaan suosiollisempaa noutajaa.
JK:lle kilpailijaksi Arthur Rubinstain. - folk
tariNa kirjoitti:
Lastu ja JiiKooPee? Ottaako vaiko eikö, kas siinäpä pulma.
Lähteköön Lastu lainehtimasta ja jääköön JK odottamaan suosiollisempaa noutajaa.
JK:lle kilpailijaksi Arthur Rubinstain.Jospa ottaisin tämän Arthur Rubinstainin.
Taitaisin olla juuri sopiva malli makoilemaan punaisella sametilla.
JK ja Pertti Koivula? - Wivi ek
folk kirjoitti:
Jospa ottaisin tämän Arthur Rubinstainin.
Taitaisin olla juuri sopiva malli makoilemaan punaisella sametilla.
JK ja Pertti Koivula?Koivulan Pertsan.
Tapelkaa JK:sta ja Lordista. Halleluja!! - paulie
Wivi ek kirjoitti:
Koivulan Pertsan.
Tapelkaa JK:sta ja Lordista. Halleluja!!Juho Kustin pois kuleskelemasta. Mulla on Alli (tkin) valmiina...
Lordin kanssa hallelujaa laulamaan laitan entisaikojen sulosilmäsuutelijan, vanhoista kotimaisista elluista tutun, Heikki Heinon!!
- OliviaKoo
Hierarkia tuli taas vastaan, joten minä myös tulen vastaan.
Otan äkkiä Heikki Heinon, kauniin pojan (!).
Lordi, Lordi...ja Arthur Miller.- kaukana*
Marilynista, mutta otan silti Artturin.
Seuraavalle Millerit Arthur ja Glenn! - korjaan
kaukana* kirjoitti:
Marilynista, mutta otan silti Artturin.
Seuraavalle Millerit Arthur ja Glenn!Glenn Miller ja vaikka Kari Rydman!
- tariNa
korjaan kirjoitti:
Glenn Miller ja vaikka Kari Rydman!
Glenn Miller, kiitos.
Kari Rydman ja Kari Kuuva, = 2x Kari. tariNa kirjoitti:
Glenn Miller, kiitos.
Kari Rydman ja Kari Kuuva, = 2x Kari.tuosta Kari Kuuvan matkaoppaaksi lomalle Suomeen!
Kari Rydman jää kilvoittelemaan seuraavan suosiosta
Hectorin kanssa.
Teille kaikille toivon paljon kivoja keskusteluja tällä palstalla poissa ollessani.
Ja pitäkää peukkuja että Suomi näyttää, muutaman vuoden tauon jälkeen, ne parhaat puolensa.
Elikkä runsaan puolukkasadon.- Wivi ek
Tamarix kirjoitti:
tuosta Kari Kuuvan matkaoppaaksi lomalle Suomeen!
Hectorin kanssa.
Teille kaikille toivon paljon kivoja keskusteluja tällä palstalla poissa ollessani.
Ja pitäkää peukkuja että Suomi näyttää, muutaman vuoden tauon jälkeen, ne parhaat puolensa.
Elikkä runsaan puolukkasadon.Otan kiireesti Hectorin, ennen kuin kukaan muu ehtii. Olen aina tykännyt kovasti hänestä. Iso ja miehekäs mies.
Kari Rydman jääköön taistelemaan naisista Toimi Kankaanniemen kanssa. - KristaTee
Wivi ek kirjoitti:
Otan kiireesti Hectorin, ennen kuin kukaan muu ehtii. Olen aina tykännyt kovasti hänestä. Iso ja miehekäs mies.
Kari Rydman jääköön taistelemaan naisista Toimi Kankaanniemen kanssa.On kai sitten Rydman napattava matkaansa.
Jätetään Kankaanniemi kuuntelemaan Louis Armstrongia. - OliviaKoo ek
Tamarix kirjoitti:
tuosta Kari Kuuvan matkaoppaaksi lomalle Suomeen!
Hectorin kanssa.
Elikkä runsaan puolukkasadon.Oikein sydämellisesti tervetuloa kotikonnuille. Ja toivottavasti saat paljon niitä haluamiasi puolukoita.
En ole ihan varma, onko ajankohta puolukoille liian aikainen, en ole vielä kenenkään kuullut puhuvan puolukanpoimimisesta.
Ja jos mahdollista, tuo meille aurinkoa myös alkavaan syksyyn. - kuuntelemaan
KristaTee kirjoitti:
On kai sitten Rydman napattava matkaansa.
Jätetään Kankaanniemi kuuntelemaan Louis Armstrongia.vanhoja hienoja levytyksiä Armstrongin esittäminä ja pariksi Toimi Kankaanniemelle laitan Ilkka Kanervan. Voiko olla niin, että Ike ei ole vielä ollut ehdokkaana?
- KristaTee
kuuntelemaan kirjoitti:
vanhoja hienoja levytyksiä Armstrongin esittäminä ja pariksi Toimi Kankaanniemelle laitan Ilkka Kanervan. Voiko olla niin, että Ike ei ole vielä ollut ehdokkaana?
ole Ile ollut. Vien hänet mennessäni ja otan kännykän pois, meiltä ei viestejä lähetetä.
Toimi jää vieläkin odottelemaan. Seurakseen hän saa Markku Alenin. - otan
KristaTee kirjoitti:
ole Ile ollut. Vien hänet mennessäni ja otan kännykän pois, meiltä ei viestejä lähetetä.
Toimi jää vieläkin odottelemaan. Seurakseen hän saa Markku Alenin.Markku Alenin, kyllä häneltä vielä varmaan hyvää kyytiä saa.
Seuraavalle pari Toimi Kankaanniemi ja Wilson Kirwa. - KristaTee
otan kirjoitti:
Markku Alenin, kyllä häneltä vielä varmaan hyvää kyytiä saa.
Seuraavalle pari Toimi Kankaanniemi ja Wilson Kirwa.Kankaanniemi!
Wilsonin pariksi se toinen Kirwa, siis Francis. - Wivi ek
KristaTee kirjoitti:
Kankaanniemi!
Wilsonin pariksi se toinen Kirwa, siis Francis.ihan sama, kumpi. En tiedä kummastakaan mitään enkä minkä näköisiäkään. Valitaan nyt vaikka Wilson, kivempi nimi.
Entäs sitten Francis Kirwa vai Osmo Soininvaara (onkohan jo kierrätyksessä?)? - paulie
Wivi ek kirjoitti:
ihan sama, kumpi. En tiedä kummastakaan mitään enkä minkä näköisiäkään. Valitaan nyt vaikka Wilson, kivempi nimi.
Entäs sitten Francis Kirwa vai Osmo Soininvaara (onkohan jo kierrätyksessä?)?korjaan tämän toisen Kirjavan kuleksimasta, vaikka juoksija onkin.
Soininvaaran Osmon kilpapariksi laitan näin MM-kisojen aikaan Janne Holmenin!
Jannelle onnea hyvästä sijoituksesta maratoonilla... - OliviaKoo
paulie kirjoitti:
korjaan tämän toisen Kirjavan kuleksimasta, vaikka juoksija onkin.
Soininvaaran Osmon kilpapariksi laitan näin MM-kisojen aikaan Janne Holmenin!
Jannelle onnea hyvästä sijoituksesta maratoonilla...Hmm, (pieni) vihreä mies. Ja Janne Holmen. Ei ole toinen toistaan suurempi.
Holmen oli jo kerran kierrätyksessä, joten nakkaan hänet pois pelistä ja jätän Soininvaaran ja Charlie Chaplinin kilpasille. - Wivi ek
OliviaKoo kirjoitti:
Hmm, (pieni) vihreä mies. Ja Janne Holmen. Ei ole toinen toistaan suurempi.
Holmen oli jo kerran kierrätyksessä, joten nakkaan hänet pois pelistä ja jätän Soininvaaran ja Charlie Chaplinin kilpasille.Mutta Tsaali kelpaa, eli Saplinin otan.
Pannaan "vauvanaama" Soininvaaralle kilpakumppaniksi tämä Huomenta Suomen Lauri Karhuvaara (hitsi kun ei voi itse valita häntä). - KristaTee
Wivi ek kirjoitti:
Mutta Tsaali kelpaa, eli Saplinin otan.
Pannaan "vauvanaama" Soininvaaralle kilpakumppaniksi tämä Huomenta Suomen Lauri Karhuvaara (hitsi kun ei voi itse valita häntä).Soininvaaraa, niin vihreä en ole. Karhuvaaran kelpuutan. Eli hän lähtee meille.
Soininvaara jää Keke Rosbergin kanssa odottelemaan. Ei kai Keke vielä ole ollut? - OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
Soininvaaraa, niin vihreä en ole. Karhuvaaran kelpuutan. Eli hän lähtee meille.
Soininvaara jää Keke Rosbergin kanssa odottelemaan. Ei kai Keke vielä ole ollut?lähtee nyt meille. Minä sitten pidän hänen asiantuntemuksestaan formuloissa. On kivä kuulla, miten hän näpäyttää aina välillä tätä "kohtuullinen-suhteellinen-katsotaan-herrasmies"-Oskar Saarta.
Huomaako tästä, että minä en voi sietää Saaren selostuksia?
Vaikka sanotaan, että toisto antaa puheelle voimaa, Saari toistaa vain samoja sanoja kerrasta toiseen.
Mielikuvituksen puutetta, sanon minä.
Haaa, Soininvaara vai Oskari Saari? Siitäs saitte! - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
lähtee nyt meille. Minä sitten pidän hänen asiantuntemuksestaan formuloissa. On kivä kuulla, miten hän näpäyttää aina välillä tätä "kohtuullinen-suhteellinen-katsotaan-herrasmies"-Oskar Saarta.
Huomaako tästä, että minä en voi sietää Saaren selostuksia?
Vaikka sanotaan, että toisto antaa puheelle voimaa, Saari toistaa vain samoja sanoja kerrasta toiseen.
Mielikuvituksen puutetta, sanon minä.
Haaa, Soininvaara vai Oskari Saari? Siitäs saitte!Saari tulee tänne. Opetan hänet sanomaan jotain oikein kaunista. Siis minulle. Ja sitten hän saa toistaa sen uudelleen ja uudelleen.
Soininvaara jäi vielä odottelemaan päiviä parempia ja seuraksi saa, hihii. Matti Kyllösen. OliviaKoo ek kirjoitti:
Oikein sydämellisesti tervetuloa kotikonnuille. Ja toivottavasti saat paljon niitä haluamiasi puolukoita.
En ole ihan varma, onko ajankohta puolukoille liian aikainen, en ole vielä kenenkään kuullut puhuvan puolukanpoimimisesta.
Ja jos mahdollista, tuo meille aurinkoa myös alkavaan syksyyn.Puolukoitakin löytyi ja hyviä olivat.
Hakaniemen torilta Helsingissä sai hyvää Nurmeksen ja Paalasmaan puolukkaa.
Valitettavasti vain auton kapasiteetti teki vaikeuksia, olisi ollut paljon muutakin mukaan otettavaa.
Mutta kivaa oli ja suurimmaksi osaksi aurinkoistakin, tosin hieman viileältä tuntui, hellekesän päätteeksi.
jo valitaan miehiäkin, voi tulla jotain sanomista siitäkin...
Minä kuitenkin otan Kyllösen, Soinivaara saa odotella josko jollekkin kelpaisi.
Siis Osmo Soininvaara ja Anssi Kukkonen, olkaa hyvä!- KristaTee
tämä päättyi? Nyyh.
- Wivi ek
Soininvaara ja Kyllönen oli siis pelissä mukana. Otan Kyllösen, on vähän komeempi.
Soininvaara jatkaa ja saa kaverikseen Wenzel Hagelstamin (Antiikkia, antiikkia) - KristaTee
Wivi ek kirjoitti:
Soininvaara ja Kyllönen oli siis pelissä mukana. Otan Kyllösen, on vähän komeempi.
Soininvaara jatkaa ja saa kaverikseen Wenzel Hagelstamin (Antiikkia, antiikkia)Pidän antiikista, vaikkei Wenzel kovin antiikkinen vielä olekaan.
Soininvaara jonottakoon vielä. Ja jonoon liittyy namupallero Andreas Thorkildsen (norjalainen keihäänheittäjä).
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488