Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä vein Kätkäläisen, taasko Helmut jäi pois pelistä!
Siis Helmut Lotti tai Pekka Puupää.
18.08.2007 09:22
on Simo Hämäläisen(?) romaanihahmo ja tv:stäkin on tullut Kätkäläisen jättipotti.
Sutki äijä, otan sen.
Chaplinille laitan kaveriksi Helmut Lottin, kun se jäi tuolla kerran jonkun jalkoihin!
17.08.2007 22:26
on kans niitä miehiä, että otan Jahnun.
Ja nyt laitan oikean eli jäljelle jäi Jari Sillanpää ja toiseksi laitan Helmut Lottin!
17.08.2007 21:39
Kuin aina sen onnistun sähläämään. Hyvä, että oikaisit ilman suurempaa haloota.Kiitos!
17.08.2007 21:34
Väiskin, sittenpähän ei tarvitse murehtia mitä ruokaa taaskin laittaisi - kyllä Väiski kokkaa.
Sitten se Väiski ja toiseksi Ruben Stiller!
17.08.2007 20:14
mitä suuremmalla mielihyvällä vastaan kunnioituksesi, ratkon nimittäin sudokuitakin, kaikkein vaikeimmat ei aukea, mutta yritys on hyvä kymppi.
Tarkoitit varmaan sillä ristikolla kryptoa?
Mua ei ne joskus kiinnostanut, mutta nyt menee melkein kaikenlaiset ristikot,paitsi Seuran ja Avun kuvaristikot ovat niin helppoja, että ei paljon viitsi ratkoa.
Ei meille kaikkia lehtiä tule, Seura on tilattu ja Apu tulee "kierrätyksestä".
Tämäkin oli joskus aihe, joka oli tabu.
17.08.2007 19:24
tuolla ylhäällä.
Sinun olisi muuten kuulunut laittaa Sasi toiseksi vaihtoehdoksi, siis "rannalle jäänyt"!
17.08.2007 18:22
Olivian arvontaan vilkkuu tuolla yläreunassa aina silloin tällöin.
Oletko Olivia tutustunut tähän nimikkolehteesi?
Jos minä saan sanoa mielipiteeni ja sanon kuitenkin, niin meikämantalle siinä ei ole kerrassaan mitään.
Vivan tilasin heti toisesta numerosta lähtien ja se tulee luettua melkein kannesta kanteen.
Et-lehden tilauksen lopetin silloin.
Onko täällä muuten ristikoiden ja sudukoiden ratkojia?
Minä olen ikäni ollut niihin hurahtanut - isän perintöä. Silloin alussa oli vain sanaristikoita ja sitten tulivat kuvaristikot, nythän niitä on vaikka mitä.
17.08.2007 18:13
Osuinpa oikeaan aikaan paikalle, tietysti otan
Bobbyn!
Kummolalle pariksi italialaishurmuri Umberto Marcato sieltä samoilta ajoilta.
17.08.2007 17:56
kukaan sinun viestiäsi ole voinut poistaa, paitsi jos kirjoitit jotain sheriffiä ärsyttävää, mutta hänkin on viime aikoina ollut ihan kiltisti.
Tulee mieleen, että vakikirjoittajien nikkien näkeminen jo saa jotkut näkemään punaista, kun aina valitetaan niiden kirjoittelusta ja hyvänen aika ei k u k a a n kiellä ketään kirjoittamasta vaikka joka ketjuun jos huvittaa.
17.08.2007 13:40
Tompan ja seuraavalle jää Leif Wager ja kaveriksi Helmut Lotti.
17.08.2007 08:55
Eikö teillä ole hyttysiä?
Meillä söisi hyttyset niin, ettei kyllä tulisi nukkumisesta mitään.
Muutenkin, vaikka en laivassa tule merisairaaksi, niin keinussa en saa oltua makuuasennossa, kun se keinuu. Alkaa jotenkin huippaamaan!
17.08.2007 08:38
sitten mentiin ristiin ja kaikki on vinksin vonksin...
17.08.2007 08:34
Tietysti siihen jäi Leif Wager ja toiseksi siis John Lennon.
17.08.2007 08:31
No niin, nyt sitten saa lukea niita iltaisia viestejä. Mahtoiko olla täällä vielä vaikeampaa kuin muilla palstoilla, ainakin niissä oli näkyvissä illalla lähetettyjä viestejä enemmän, vai onko nämä pitkät ketjut vaikeammin aukeavia.
Oli miten oli, pyttymäistä se ainakin ja näyttää aina huonommaksi menevän.
Sitten säätiedoitus. Sataa ja paistaa, nyt paistaa.
Yö oli lämmin, +17astetta, vaikka muuten oli tuulista ja synkkää. Tämä on ihan siedettävää ilmaa.
Hyvää matkaa Folk, ajelehan varovasti, jos on niitä kovia sadekuuroja ja muutenkin!
17.08.2007 07:59
Ei ihme, vaikka on viestit sekaisin, kun ei eilen illalla mikään toiminut!
Mulla tuli ainakin kiire nappaamaan Tony Curtis, oikea namupala aikoinaan!
Kenenkähän laittaisi kaveriksi?
Vaikkapa Curtis ja John Lennon.
(Oma suosikkini Beatlesien kultakaudella)
17.08.2007 07:47
ruma sana niin kuin se on!
Ei taaskaan ainakaan noihin pidempiin ketjuihin
pääse, kellon aika tulee näkyviin ja se on siinä.
Aamulla saa lukea mitä on illalla kirjoiteltu.
Ei riitä, että hermot meinaa mennä, ne menee!
16.08.2007 20:31
Helteet on ohi ja ilma on niin syksyinen kuin olla ja voi. Lämmintä on vielä +19astetta, mutta muuten sää muuttui tosi äkkiä. Aamupäivä oli vielä ihan kaunista.
Nyt myrskää ja sataa ja on pimeää, aivan kuin syksyllä.
Minua se ei haittaa lainkaan, päinvastoin. Jospa vähän tulisi jotain tehtyäkin, kun ei ole niin kuuma.
Paistoin jopa lettujakin (plättejä täkäläisittäin).
Syökää ja nauttikaa niitä kera mansikkahillon, olkaa hyvä!
16.08.2007 17:50
Oho! Mettään olis menny veikkaus, minä kun en kattelis Halmetta edes yhtä punasta sekunttia!
Vaikeen homman otit ittelles, Halmetta kun alat opettaan.
16.08.2007 16:06
toivonut, että saisin nähdä paikallista elämää sadan, sadanviidenkymmenen vuoden takaa.
Vaikka olen tähän kylään muualta tullut, olisi kiinnostavaa nähdä ne kaikki ihmiset ja varsinkin ne pienet torpat, joita on ollut ja aikaa hävinneet. Torpista saatta jossain vielä olla joku peruskivi jäljellä ja joku pensas tai puu kasvaa villiintyneenä.
Isot talot eivät niinkään kiinnosta, nehän tönöttävät vieläkin paikoillaan, mutta pienten vaatimattomien torppien elämä kiehtoo.
Olen niin paljon kuullut tarinoita kaikista Miinoista ja Jusseista, että osaan melkein kuvitella heidät jokapäiväisissä askareissaan.
Minua ei siis tarvitsisi mihinkään kauaksi heittää - kotinurkilla viihtyväinen kun olen!
16.08.2007 10:24
80 / 123