Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ethän sinä mikään TV:n orja ole, kun et Embuskea tunne. Sehän veti kolmosella tai nelosella jotain showta viime vuonna Joonas Hytösen kanssa.
16.08.2007 10:06
otetaan Liemola ja laitetaan edelleen Panu kierrätykseen.
Seuraavaksi Panu Rajala ja Hjallis Harkimo.
13.08.2007 22:27
se joskus päivisinkin, mutta illalla on tosi kenkkumaista.Minä olen yksi niistä, joka haluaisi joskus viskata koko koneella vesilintua.
13.08.2007 21:20
Meinasin jo kysyä, että mitä se Okalinnut siihen kuuluu, mutta selvishän se.
Koita pitää puolesi, mehän täällä aina ollaan. Miten muuten varvas jaksaa?
13.08.2007 21:13
Miksei Panu kelpaa?
Ei vaineska, sen jälkeen kun luin kirjan Enkeli tulessa, niin - jaa taitaa olla paras, että jättää sanomatta mielipiteensä, eikä niitä ole pyydettykään.
Menen aina asian viereen.
Eipä taida Pyhimyskään enään niin "lutunen" olla, mutta kumminkin Panu jää.
Panu Rajala vai Frank Sinatra?
13.08.2007 20:30
niin paljon järjen päälle tämäkin, karttaa en viitsi hakea, mutta kai se mun alueeni on AL.
13.08.2007 19:55
henkilökunnan sosiaalisiin tiloihin suihkuun, siellä onkin Olivian tuntien oikein luksusta.
Mukava, että löytyy muitakin uimataidottomia kuin minä.
Sanoinkin tuolla jossain ketjussa, etten ole syntynyt vesieläväksi!
13.08.2007 19:47
tuomarina ja valittavaksi jäivät kunkku ja ex-puhemies. Aina Kalle Kustaa Paavon voittaa, joten jäljelle jäi puhemies olkoot säännöt mitkä hyvänsä?
Siis Paavo Lipponen vai Panu Rajala?
13.08.2007 19:33
Ei meillä ole tänään ollut kuin +24astetta, mutta niin hikittäväistä se ilma on.
Vähän saa pelätä koska alkaa rytiseen...
Ne ilmastointilaitteet olisivat käteviä, mutta maksavat maltaita. Minäkin lämpöpuhaltajan laitan puhaltamaan "kylmää" ilmaa, mutta mistäs sitä kylmää sekään ottaa.
Saa nyt nähdä kuinka kauan "tänään en tee mitään-päivät" jatkuu.
Ruokaostoksilla oli pakko käydä ja vanha auto kun on, ei siinä ole mitään ilmastointia ja niin se on kuin saunassa istuisi.
Mitäs minä sitten ottaisin?
E l l a k a i s a a! Missä olet? Mitä suosittelet? Kumma baarimikko!
13.08.2007 16:55
...jotakin allergiaa, mutta kuinka juuri molemmat olisimme samaan aikaan jollekkin allergisoituneet. Pitääpä miettiä mikä sellainen voisi...
13.08.2007 16:39
Olen syntyisin paikkakunnalta, missä ei ollut vettä kuin kaivossa ja paha siellä oli opetella uimaan. Enkä sitäpaitsi ole syntynyt vesieläväksi, joten mitä hävettävää uimataidottomuudessa on.
Onhan niitä aikuisten uimakouluja, ei niissä varmaan mitään ikärajaa ole, että sinne vaan, jos kerran mieli tekee opetella uimaan.
13.08.2007 16:36
mutta pienellä varoajalla tervetuloa vaan!
Ei ole sellaisia sukulaisia, jotka tulisivat yökylään, niin kyllä pärjätään.
Pakastin on keksitty, kyllä sieltä aina jotain löytyy ja harvoin tulee vieraita, jotka pitäisi ruokkia.
Sanoisin, että valitettavan harvoin esim. serkkuja näkee muuta kuin jossain sukujuhlissa.
12.08.2007 21:03
...ihan erikoinen kokemus näin äkkiseltään.
Nyt kuitenkin kipitetään kotiin ja...
12.08.2007 19:54
India neuvoo toista itse tekee toisin. Viimeksi Tämä Gerardi ei hänelle kelvannut ja kyllä se sitten seuraavalle meni.
Mikäs mies tämä on, mulla ei ole harmainta hajuakaan mistään Gepard...anteeksi Gerardista???
12.08.2007 19:47
Että laitat aina käyttämäsi tavarat heti paikoilleen???
Ihailtava ominaisuus. Multa on aina kaikki hukassa - itseäni en ole vielä onnistunut hukkaamaan.
Meillä on paljon tavaraa paikassa nimeltä hukka.
Nyt on siiderin paikka ja jäiden kera!
12.08.2007 19:22
on lähtenyt tänään iltapäivällä, tuskin siitä tarvii Eniroa syyttää.
Enkä usko täältä mitään siinä remontissa lähteneen.
Näin päättelee yks mitään sanomaton palstantäyttäjä!
12.08.2007 19:16
Poissa näkyy olevan. Nyt en ensimmäiseksi epäile sheriffiä, siinä ei varmana ollut mitään sellaista, että olisi tarvinnut poistaa.
Epäilen, että tinat on poistanut sen itse!
12.08.2007 17:31
tuolla alussa piti jatkaa sillä jäljelle jääneellä,mutta taisin käsittää väärin.
Ja leikkiähän tämä on.
Noista on kyllä paha valita, tarkoitan, että ei ole kumpikaan erikoisesti minun mieleeni, mutta onhan Katainen hyvän näköinen, enkä Lemmonia niin kauheasti ihaile, joten Katainen.
Sitten Jyrki Katainen vai Mikko Leppilampi?
12.08.2007 16:04
...ja nyt Maija tai Sylvikö se oli, no oli kumpi hyvänsä, sai kintut allensa ja alkoi painella pakoon.
Mutta eikös sanota, kun lähtee sutta tai siis tässä tapaukseessa villisikoja pakoon, tulee...
12.08.2007 15:56
Piruuttani sen Hugh´in siihen laitoinkin, en itsekkään siitä lurppasilmästä tykkää.
Vieläkö meikäläinen uskaltaisi vastata, ettei taas sanoittaisi määrättyjen naisten ketjuksi?
Valitkoon muut!
12.08.2007 10:31
81 / 123