s0ss

s0ss profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 19v sitten
17 aloitusta · 2542 kommenttia
Onpahan kehittynyt pitkä ketju Ruuneperi aloitteestaa, kukas se sanoikaan Ollakko vai eikö olla. Täällä pistetään Ruuneperi ja Kahvipirtti vastakkain, joku tykkää Ruuneperistä joku Kahvipirtistä.
Minä jotenkin luin noita kirjoituksia, tulin siihen tulokseen, tarpeellista on joskus käydä tällainenkin keskustelu. Ruuneperi tekee aloituksia joista monikaan ei tykkää, mutta on hänellä omat puolustajatkin. Samoin Kahvipirtissä on oma kirjoittajajoukko joka tulee hyvin toimeen keskenään, no onhan sillä jopa hajukin käynyt visiitillä. Nyt haju taitaa pannassa.
Etupäässä kirjoittelen pirttiin joskus muihinkin aloituksiin myös Ruuneperin. Olen sanonut etten kaikkia hänen tekemiään aloituksia ymmärrä, silti en häntä vihaa. Tuolla facebuukissa olemme jopa kavereita. Kahvipirtissä jokainen voi sanoa oman mielipiteensä sehän ei loukkaa ketään.
Joku sanoi, että pirtissä on viinakaappi, ei siellä sellaista ole, siellä on Nurkkakaappi, johon minä hankin juomiset paikallisen vinatehtaan ylijäämävarastosta, eikä maksa mitään.
Ne ovat yhtä virtuaalisia kuin kahvit kakut ja pullat, tai muukin syöminen.
Annetaan arvo kaikille kirjoittajille Pirtissä, kuin myös muillekin palstoille kirjoittaville.
Aurinko paistaa vieläkin. päivä on mennyt kohta mailleen, kuitenkin kurkkaan pirttiin ja huomaan, olette muistaneet minua 80 vuotispäivän merkeissä. Kiitos teille ystävät, vaikka täytinkin 80 en siirry sarjaa ylemmäs, täällä ystävät ovat, ja haluan jatkaa voimieni mukaan entiseen malliin.
Pirtti se on paras paikka kirjoitella, siellä viihtyy, ja voimme itse päättää mistä asioista kukin haluaa kirjoittaa.
Sopuisasti voimme aina sanoa oman mielipiteemme, sillä jokaisella meistä on omamme, kunnioitamme niitä, emmekä tyrkytä omiamme vaikka sanommekin sen.
Samalla periaatteella kirjoitan joskus muihinkin palstoihin, en koskaan loukkaa ketään tahallani.
Kesä jatkuu edelleen, oikeesti juhlin vasta lauantaina, suku kokoontuu suurella joukolla.
Hyvää kesää kaikille Late.