Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

1. Kyllähän muutamantunnin kauppareissut vetää aika ventiksi, olihan tanäänkin kesäpäivä kuitenkin.
    Enhän minä itse tänään edes kaupassa käynyt ,senverran eilen kävin, että tämänpäivän pärjää.
    Koti-askareita ten oikein olantakaa, tai oikeastaan konehan sen teki, kolme koneellista pyykkiä, kuivaksikin tuli ulkona vaikka luulin sateen yllättävän, ohi meni..

Huomena sitten kauppaan, ovat niin lähellä, ei viikon eväitä tarvi ostaa. Torstaina käyn oikein Hyvinkään kaupungissa, sellainen tahdistimen tarkistus.
    Hyvin se on toiminut, mutta varmentaa täytyy, nyt kolme kuukautta, eka tarkistus, sitten saattaa olla vuoden tai kahdenvuoden välein.
    Sitten vielä kaveri käy kuntotestissä ensiviikolla, nähdään onko Karjalareissu mahdollinen.
    Minun ei tarvi Alkossa käydä moneen kuukauteen, tuotteita kertyi vaikka kutsussa oli kielto, ei lahjoja.

ynnämuu taas halajaa sinne korpeen vaikka parempi aika olisi Elokuun alussa, silloin sienet ja marjat parhaimmillaan.
    Kyllähän se korpi kutsuu kun siellä on ynnämuukin aina käynyt. Useinhan minäkin olen käynyt vaikka näitä etelän asukkeja olenkin.
    No nyt ilta viilenee mukavasti, voi vaikka istua ihan
    parvekkeella.
    Loput taas ensikerralla, Late.