Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mirpe
profiilit
mirpe
mirpe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
KYLLÄ!
06.08.2013 13:01
Ei kaikissa avioeroissa ole kysymys ainoastaan että yhdessä oleminen ei olisi herkullista.On perheitä missä toinen aviopuoliso on väkivaltainen tai suhteeseen on tullut ristiriitatilanteita jotka ovat ajaneet pariskunnan siihen pisteeseen että riitelevät jatkuvasti(vaikka ovatkin käyttäneet kaikki keinot suhteen pelastamiseen).Siksi ihmiset useimmiten eroavat.Ja lyön vaikka tuhannesta vetoa että moni näistä ihmisistä ovat tehneet kaikkensa että perhe pysyisi kasassa,varsinki lapsia ajatellen.En tiedä missä maailmassa itse olet elänyt,luultavasti ei ole juurikaan kokemusta elämästä tai sitten et ymmärrä muita ihmisiä laisinkaan.Ei se parisuhde aina tuo välttämättä sitä turvallisuuden tunnetta mitä lapset tarvitsevat.Ja näinhän se monesti menee että lapsista riidellään,koska vanhemmat ovat myös pettyneet etteivät asiat mennytkään suunnitelmien mukaan ja riita lapsista kertoo myös siitä että kumpikin vanhemmista välittävät lapsistaan eivätkä haluaisi olla heistä erossa.Tässä kohtaa perhe käy eron shokkivaihetta.Ja sanoakseni tuohon kun sanoit että ihminen tunnetaan jo avioliittoon mennessä ja todettu hyväksi silloin.Ehkä näin juuri,mutta ihmisetkin voivat muuttua vielä vuosien aikana tai tehdä virheitä,jotka vaikuttavat avioliiton kestävyyteen.Ja ikävä kyllä tämä on usein myös lapsille rankka kokemus,mutta tuen avulla ja ajan kuluessa asiat helpottavat.Myös lapset voivat vanhemmalla iällä tajuta että vanhempien avioero on ollut silloin paras ratkaisu.Tämä on sitä elämää.
13.10.2011 19:05
kyllä on ihmeellistä toimintaa voisi sanoa.Kyllä vanhempien pitäisi ajatella lapsiaan siinä suhteessa että hekin tarvitsevat myös joskus lomaa.Ei se lapsistakaan ole aina mukavaa herätä aikaisin aamulla päiväkotiin,kyllähän hekin väsyvät ja varmasti mielummin viettäisivät vanhempien kanssa päivät kotonaan.Sitä paitsi olen aina kuvitellut että lasten vieminen tarhaan on kielletty kun vanhemmat lomailevat,vaikka mistä ne pk:n työntekijät voivat vanhempien lomista tietää.Mutta aavistavat varmasti jos lapsi on ollut samassa hoitopaikassa jo useamman vuoden niin kyllä joskus lomaa pitää olla.Itse vien ainoastaan lapseni hoitoon kun on työpäivä.Vapaapäivät ja kaikki lomat suon myös lapselleni vapaaksi.Minun luonteeni ei antaisi periksi viedä lastani silloin hoitoon kun itse olisin kotona.
23.07.2010 11:03
1 / 1