M naiselle

tuttu mies

Paria ei meistä voi tulla, mutta haluaistko joskus antautua viettien vietäväksi?
Olet haluttava kaunis nainen.

40

1316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi kuule,

niitä tuttuja miehiä on M-naisilla pilvin pimein, jatkuvasti tulee jos jonkinlaista. Eli kannattasko vähän tarkentaa, kuka olet.

• Riippuu siitä

Kuka olet..
      Jos olet naimisissa tai toisen oma,meistä ei voi olla toisillemme.
      Jos olet samassa työpaikassa, ei käy.
      Jos olet nainen, ei käy.
      Jos olet pervo, ei käy.
      Jos en halua sinua , ei käy.

• Joko mennään..;)

Miksi ei voi tulla paria????
      Kumpi on varattu ????
      Eli haluat vain paneskella ilman mitään tunteita...ok. Suotakoon onhan kesä..;)))))))
      Oletko haluttava mies myös toisen mielestä, et ainoastaan omastasi ???
      T: M-nainen

• tämä nainen vastaa..

kiitos ei.jos ei meistä paria voi tulla,niin ei voi mitään.

• Näin se vaan on

M naiset haluavat vain J miehiä

• 5+1

Lähipiiristä vai melkein sukulainen?

• Just se...

Senkin sontiainen... :/

• Ex- tutulle

Toi otsikon kysymys. Huono vitsi. Ei edes naurata.

• Kiesus sentään!!

Jep.......haluisin!
      Tullos tänne vaan het ni pykästää moottorit käyntiin.Minä kaasutan ni koita sä pysyä "perässä"siinä kuule vietit viettelee ja tuuli tuivertaa.

• Ämmä haluu tietää

Alkaako nimesi s,k,t tai j- kirjaimella?

• Mitä ihmettä

se sulle kuuluu? Eihän tämä aloitus kenellekään ämmälle ollut, vaan kauniille, haluttavalle M-naiselle. Pidä huoli omista asioistasi.

• m nainen

Juu haluttais jos et vaimoos tuo esille siinä suhteessa etkä muutenkaan lähettyville vaikka lienee sulle mahdoton tilanne.

• Haluja on mullakin,
      mutta eri asia onkin sitten se, jos et muuta halua.
      Miksi kiusata toista, jos et muuten välitä.
      Tarvitaan toisen ihmisen kunnioittamista ja välittämistä.

• Niin, vaikka

mistäs sen tietää, vaikka tuo M-nainen ei haluaisi suhdetta ja nyt ap seksin keinoin yrittää luikerrella takaisin. Jos tuo aloitus mulle oli, niin tällä tavoin sen ymmärtäisin.

• Niin, vaikka kirjoitti:

mistäs sen tietää, vaikka tuo M-nainen ei haluaisi suhdetta ja nyt ap seksin keinoin yrittää luikerrella takaisin. Jos tuo aloitus mulle oli, niin tällä tavoin sen ymmärtäisin.

Minusta jokaisen itseään kunnioittavan naisen ei pitäisi
        lähteä tuohon mukaan. Kun seksiä on saatu, mies lähtee taas, jos muita tunteita
        toista kohtaan ei ole. Ja miksi nainen, joka ei miestä muuten halua alentuisi "armoseksiin". Jotain kunnioitusta pitäisi olla toista kohtaan. Pelkkää seksiä saa muualtakin jos haluaa.

• No jaa,
        minouto kirjoitti:

Minusta jokaisen itseään kunnioittavan naisen ei pitäisi
        lähteä tuohon mukaan. Kun seksiä on saatu, mies lähtee taas, jos muita tunteita
        toista kohtaan ei ole. Ja miksi nainen, joka ei miestä muuten halua alentuisi "armoseksiin". Jotain kunnioitusta pitäisi olla toista kohtaan. Pelkkää seksiä saa muualtakin jos haluaa.

jos seksi on hyvää, niin sitä voi jäädä kaipaamaan niin mies kuin nainenkin. Ei naiset ja miehet tossa niin toisistaan poikkea tai että se toiselle olisi jotenkin halventavanpaa tai vähemmän kunnioittavaa kuin toiselle. Ainoa mikä tossa ihmetyttää on se, että miksi ap tänne ton kirjottaa eikä suoraan henkilölle itselleen, mutta ehkä juuri siksi, ettei uskalla, jos on tullut jätetyksi ja toivoo tänne kirjoittamalla, että se toinen osapuoli ottaisi yhteyttä.

• No jaa, kirjoitti:

jos seksi on hyvää, niin sitä voi jäädä kaipaamaan niin mies kuin nainenkin. Ei naiset ja miehet tossa niin toisistaan poikkea tai että se toiselle olisi jotenkin halventavanpaa tai vähemmän kunnioittavaa kuin toiselle. Ainoa mikä tossa ihmetyttää on se, että miksi ap tänne ton kirjottaa eikä suoraan henkilölle itselleen, mutta ehkä juuri siksi, ettei uskalla, jos on tullut jätetyksi ja toivoo tänne kirjoittamalla, että se toinen osapuoli ottaisi yhteyttä.

Tosta ap: n tekstistä minä saan vain sen kuvan, että he eivät ole harrastaneet vielä seksiä, joten ei siinä mitään muistoja ja kaipuita voi olla. Minusta tässä varattu kaipaa varatulta tai jotenkin niin... Itse vaikka täällä varattua varattuna kaipaankin,
        en lähtisi tuohon( vaikka tietysti mieli tekis, jos hän pyytäis), mutta se olis ainakin mulle vielä kiduttavampaa. En tiedä. Vaikeaa kun toista rakastaa.

• Voihan se
        minouto kirjoitti:

Tosta ap: n tekstistä minä saan vain sen kuvan, että he eivät ole harrastaneet vielä seksiä, joten ei siinä mitään muistoja ja kaipuita voi olla. Minusta tässä varattu kaipaa varatulta tai jotenkin niin... Itse vaikka täällä varattua varattuna kaipaankin,
        en lähtisi tuohon( vaikka tietysti mieli tekis, jos hän pyytäis), mutta se olis ainakin mulle vielä kiduttavampaa. En tiedä. Vaikeaa kun toista rakastaa.

noinkinkin olla, kuka tietää. En mäkään tietenkään varattuna ja varattua lähtis tolleen vokotteleen. Silloin se toki onkin halventavaa. Mut kukin tulkitsee tavallaan. Ap ei varmaan enää uskalla tarkentaa kun sai monilta niin kiukkuista palautetta ja miinuksia. :)

• Tsiiszus

Että panemiseen se sulle kelpaa ?? Taidat pistää aika halvalla jotaki M n.ää.

• Alhaista

Mutta niin miesten tapaista, seksi kyllä kelpaa.

• Eräs M nainen

Jos lämpö ja läheisyys olisivat säilyneet niin kyllä.

Mutta ne ei säilyneet.

• Taitavat olla siinä

useimpien naisten edellytykset rakkauden hetkelle.

• Erän M nainen myös

Enpä haluaisi.

• ämkyrä n

eli sä et edelleenkään halua asettua...olen odotellut sitä jo kauan, mutta ei. Sinä et tule koskaan asettumaan aloillesi yhden naisen rakastamaksi. Se toinen asia kyllä sopii mut onhan se upeata kun siinä on rakkautta mukana.

• Ei kiitos

Miksi repiä vanhoja haavoja auki ? Yritetty on eikä siitä mitään tullut. Annetaan siis asioiden olla ennallaan. Niihin hommiin löydät kyllä toisenkin naisen. Pandoran lipas pysyköön kiinni.

• siis .. ??
        Ei kiitos kirjoitti:

Miksi repiä vanhoja haavoja auki ? Yritetty on eikä siitä mitään tullut. Annetaan siis asioiden olla ennallaan. Niihin hommiin löydät kyllä toisenkin naisen. Pandoran lipas pysyköön kiinni.

toihan oli just nainen .. ?

• ei siistoista naista
        Ei kiitos kirjoitti:

ämkyrä n on nainen

• oon kokoajan halunnu

Kyllä se käy. Milloin otetaan?

• lisäys

Tosiaa luin vasta nyt tän. Mut soita mulle tai laita viestiä.

• Näpit irti minusta !

Sinulle tuttu ex- mieheni : Jätä jo vihdoin minut rauhaan ja jatka omaa elämääsi. Kohtelit todella huonosti minua enkä halua enää koskaan nähdä sinua. Piste.

• Soita vaikka heti!

Olisiko se meidän ensi kerta !!
      Haluaisin, tiedät missä olen enkä minäkään muuta haluaisi.

• M (n) myös

M nainen myöskin: kyllä haluaisin. Mulle riittää yksikin yö taas kanssasi ja elämäni olisi parempaa. Mut tosin tällä kertaa yrittäisin hiukan napata sut pidemmäksikin ajaksi ja kamppailla että saisin sut. Et usko miten aika tekee ihmeitä mun tunteilleni ja muistot. :)

• Älä viitsi

olla huora lopun ikääsi!

• No just.
        Älä viitsi kirjoitti:

olla huora lopun ikääsi!

Täällä taas joku tietäjä vastailee. Mun ei ainakaan ikinä ole tarvinnut miehistä kamppailla. Pysyy mun luona niin kauan kuin haluan ja perään jää vonkumaan, jos pois heitän.

• Vaikka noh,
        Älä viitsi kirjoitti:

olla huora lopun ikääsi!

provohan toi nostoviesti oli. Miksi joku muuten tällasta ketjua nostais. Joku kateellinen katkeroitunut nainen lienee taas asialla.

• M (n) myös
        No just. kirjoitti:

Täällä taas joku tietäjä vastailee. Mun ei ainakaan ikinä ole tarvinnut miehistä kamppailla. Pysyy mun luona niin kauan kuin haluan ja perään jää vonkumaan, jos pois heitän.

Sama minulla, että yleensä mä olen se joka päättää. Tällä kertaamaan vain haluaisin takaisin ihmisen, joka joskus vonkui, muttei enää. Kaipaan ja tahtoisin olla itse se vinkuja tällä kertaa. Aamen.

• Mikset sitten tee
        M (n) myös kirjoitti:

Sama minulla, että yleensä mä olen se joka päättää. Tällä kertaamaan vain haluaisin takaisin ihmisen, joka joskus vonkui, muttei enää. Kaipaan ja tahtoisin olla itse se vinkuja tällä kertaa. Aamen.

mitään, jos toinen kerran ilmiselvästi on sinusta kiinnostunut? Tuskin sun mitään vinkua tarvii, jos toinen on jo selvästi osoittanut olevansa kiinnostunut, mutta lopetti ilmeisesti koska sä et silloin lämmennyt. Sinänsä ihmettelen kyllä aloitusvalintaasi, mihin vastasit. Vai onko niin, että itse haluaisit vain seksiä silloin tällöin ja toinen jotain vakavampaa ja siksi aiemmit hänet torjuit?

• Häntä jumaloiden
        Mikset sitten tee kirjoitti:

mitään, jos toinen kerran ilmiselvästi on sinusta kiinnostunut? Tuskin sun mitään vinkua tarvii, jos toinen on jo selvästi osoittanut olevansa kiinnostunut, mutta lopetti ilmeisesti koska sä et silloin lämmennyt. Sinänsä ihmettelen kyllä aloitusvalintaasi, mihin vastasit. Vai onko niin, että itse haluaisit vain seksiä silloin tällöin ja toinen jotain vakavampaa ja siksi aiemmit hänet torjuit?

Väärin. Hän on nyt varattu ollut, mutta otti pitkän tauon jälkeen yhteyttä kuten aiemminkin. Itse en uskalla ottaa yhteyttä juuri koska hän on varattu. Ja kun en tiedä varmaksi miksi hän ottaa yhteyttä. Ehkä hän on pelimies ja vain halusi kuulla ääneni.. Mutta itselle nousi taas mieleen hän ja vain hän.

• jätäjäteet.

Leikkikalu jätetään leikkalua tarvitseville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4183
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2895
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2816
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2563
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2535
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2491
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2109
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1835
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1663
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe