Vapaa kuvaus

Vapaa-aikanani: kuntoilen paljon Kotieläimet: coton de tulear (koira) En pidä: epäluotettavista ihmisistä, valehtelusta.... Ruoka & juoma: Hyvä pihvi ja punaviini Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: merkantti,lähihoitaja,logistiikan ammattitutkinto Ammatti: Muu Työskentelen: kuljetusalalla Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected]

Aloituksia

2

Kommenttia

6

  1. minullekin soitettiin ja selitettiin etttä saan ottaa 4 kaveria mukaani ja saamme cd:n mukaan jokainen kun lähdemme. Ajattelin ensin että kuvat on ns lukittuja kunnes maksan tietyn summan. Otin kuitenkin yhteyttä ja kyselin asiasta niin vain ne kuvat saa mukaansa mitkä ostaa ei muita. Kyselin uudelleen mitä niillelopuille kuville tapahtuu,voinko ostaa niitä myöhemmin tms. Vastaukseksisain että voin ostaa kaikki vaikka osamaksulla. Laitoin eilen vielä uudelleen kyselyä että jos esim joku sukulaisista haluaa ostaa tulevaisuudessa jonkun kuvan niin onko se mahdollista, siihen ei vielä ole vastattu ja kuvaukset meidän perheelle on perjantaina. Toisaalta odotan ihan mielenkiinnolla jos tosiaan on ammattimeikkaajat yms. harvios sitä kuitenkaan saa meikkaukset oikein kunnolla:)