Moi.
Onko tuo fastmotors missä mallissa nykyään? Sivuston päivitys näyttää olevan aika retuperällä. Samat autot/kuvat olleet tuolla ties kuinka kauan?
Kun katsoo tuota urheiluauto valikoimaa, niin itse en kyllä näe siinä kuin yhden oikean urheiluaton. Muut sportteja tai pikkusportteja. Niin ja pari muskelia. Ja mitä tuo sebring siellä tekee? :D
FastMotors nykyään?
Shinobisa
4
122
Vastaukset
- Rauhanturvaaja2015
Ihan ok niillä taitaa mennä, uudet mestat Turussa Tampereella, kesäbileet kohta! Mäkin kävin esittelyssä, en liittynyt mukaan kun lähden vuodeksi rauhanturvaajaksi. Mutta kun palaan niin liityn.
aika saastainen paikka ainakin Raisio, Autot ihan kaameessa kunnossa ja paikat samoin, en laitais rahojani tohon huijaukseen. Testattu on pari autoo ihan mielenkiinnosta mut ei vakuuta
- Pate000
Mikäs mahtaa olla Fastin tilanne? Onko kokemuksia v 2016 keväästä?
- gbfbfgb
hiljaista on , sivustokin ties koska päivitetty, taitaa olla lopun alkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906