Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"en ole paskonut vielä housuun kun on täällä kotona ihan wc-pönttö johon paskotaan"
Heh heh, no miksiköhän sitten kun ajelen maaseudulla (mm Susianalyysin tähden), niin talvella lumi tahtoo olla ruskeata ja haista ihmispaskalle, keväällä tulvat johtuvat suurimmalta osin ihmisten märykyyneleistä, syksyllä viina vie viimeisenkin järjenriekaleen ja kesällä susia on hullun mielestä enemmän kuin itikoita?
Äläpäs apina ala minulle huutamaan, heh heh.
30.07.2015 10:09
"Metsästysturistit toimivat lakien ja asetusten mukaisesti"
He he he he he he he heh........
Olkoon laki mikä on ja ihmisjärki mikä on, niin metsästysturisti on saastaisinta pohjasakkaa mitä kuvitella saattaa näin oikean Luonnon ystävän kannalta ajateltuna.
Eipä ihme, että olen keksinyt niin nerokkaan ilmaisun tuolle saastalle, heh heh "apina".
30.07.2015 09:57
Niin, miksiköhän se rehottaa?
No siksi, kun sairas, yleensä metsästystä harrastava länsiapinanörtti maksaa maltaita jostain tiikerinhampaasta ja esittelee sitä innoissaan muille tolloille. Sitä ollaan niin mahtavaa poikaa kun on jotain jännää taskussa. Haulikolla roiskitaan päissään hauleja sinne sun tänne ja lisähaulit vielä kaverin anukseen ja sitten esitellään jotain amulettia, mikä on laittomasti tuotu maahan. Ja siksihän nämä sairaat näitä yrittävätkin salakuljettaa, kun heidän unelmiensa täyttymys on olla jossain vankilassa hoonattavana. Ja jos tullista pääsee läpi, niin sitten tämä sankari hoonataan Suomessa oikein kunnolla metsästäjäkavereitten taholta. Se on siis plusmiinusnolla. Metsästäjä saa aina hoonausta osakseen, hi hi hi.
29.07.2015 23:50
Sinähän tässä paskat housussa olet kun pelkäät sutta ja karhua.
29.07.2015 13:57
Katsos kun Malesiassa on tosi kauniita naisia ja minä en pelkää tiikereitä enkä käärmeitä, niin siksi tiedossa on tosi hieno reissu. Ukkojen kanssa siellä lähinnä vaan hörötellään ja naureskellaan suomalaisille susipelkuriapinoille. Ja on siellä pikkusen hyvä ruoka katukeittiöissä, nami nam.
29.07.2015 13:56
Heh heh, malesialainen ladypojukin on suomalaiseen sutta pelkäävään maalaisapinaan verrattuna rohkea ja fiksu poika. Ei noita poikia haittaa, vaikka viidakko kuhisee myrkkykäärmeitä, tiikereitä, hämähäkkejä jne... Suomiapina taas itkeä vollottaa kun metsässä jolkuttelee muutama harmiton susi ja karhu.
29.07.2015 13:52
Jep, oikea vastaus. Mahtaa malesialaisia naurattaa, kun kerron kuinka täällä pelätään hysteerisesti muutamaa metsässä jolkuttelevaa sutta ja pehmoista nallekarhua. Varmasti tulemme yhdessä hirnumaan sille, millaisia apinoita tämä maa on pullollaan. Malesialainen viidakon apina on älyltään ylivertainen verrattuna suomalaiseen sutta pelkäävään maalaisapinaan. Kyllä siellä varmaan päivitellään ja hörötetetään suomi-apinan tyhmyydelle.
27.07.2015 21:56
Lopetahan apina tuo huutaminen, heh heh.
27.07.2015 21:49
On kuule pikkusen "pelottavampia" elukoita ja ötököitä tuossa maassa kuin harmittomat sudet. Mutta ihmiset eivät siellä niistä valita vaan he kunnioittavat luontoa ja sen mahtavuutta. Täälä taas paskat housussa märistään susien kaameutta. Apinatkin ovat tuolla kaukana hienoja, viidakossa asuvia luonnon apinoita. Täällä taas ei ole muita apinoita kuin Susianalyysissa tarkkaan määrittelemiäni parkuvia susipelkuriapinoita. Annetaanpa tässä kolmaskin kirjain, l.
27.07.2015 15:55
Paljastetaanpa nyt toinen kirjain tuosta m-kirjaimella alkavasta maasta, jonne olen syyskuussa lähdössä. Sehän on a-kirjain, elikkä Ma.....
Kyllä mulla jo nyt alko taas etukäteen röhötyttämään, kuinka me paikallisten kanssa naureskellaan ja hirnutaan suomalaisille susipelkureille.
26.07.2015 18:24
Nytkö ne jo paskovat uima-altaatkin ruskeiksi hädissään?
24.07.2015 16:10
Heh heh, minäkö tässä näin viisaita kirjoittelin?
24.07.2015 16:07
Noh, voisin tähän todeta, jotta sukelluksessakin olen aikamoinen mestari. Olen testannut keuhkojani useaan otteeseen. Siinä kun happea pidellen polskii eteenpäin 50 metrin uima-altaassa, niin makoisalta tuntuu kohdata kohdata rajapyykki. Ja vieläpä sitten jatkaa eteenpäin. Apinalla sumenisi järki ennen reunamaa. Pienikin hapen puute aivoissa johtaisi kaaokseen. Apina näkisi kaameita susia kaikkialla ja paskoisi hädissään koko uima-altaan käyttökelvottomaksi märmeleillään. Tuommonen apina kyllä mielellään sukeltelee, mutta tuo sukellus on yleensä metsästäjäkaverin anukseen.
23.07.2015 23:37
Noh, onpa apinalle vaikeata. Helpotan sen verran, että nyt ei olla Euroopassa eikä Marokossa. Kyllä mulla jo etukäteen hirnuttaa, kun pääsen suoltamaan Susianalyysia tuonne jännään paikkaan ja naureskelemaan paikallisten kanssa suomalaisille susipelkureille, hirnh hirnh hirnun heh hi hi röh.
23.07.2015 10:10
TÄRKEÄ TIEDOTUS
Tuossa aiemmin tässä ketjussa mainitsin, että olen syyskuussa lähdössä n-kirjaimella alkavaan maahan. Tietyistä syistä johtuen suunnitelmiini tuli muutos ja olenkin lähdössä m-kirjaimella alkavaan maahan. Onneksi sain lentoni vaihdettua.
Otetaan siis uusiksi arvausleikki, mikähän maa mahtaa olla kyseessä? RÖH RÖH ja heh heh, se ainakin on varmaa, jotta paikallisten kanssa saadaan aikaseksi kunnon röhönaurut kun kerron suomalaisista susipelkureista ja maalaiseinareista. Vaikka kyseessä on lomamatka, niin tottakai teen samalla Susianalyysinin liittyviä haastatteluja ja muistiinpanoja.
Sutta pelkäävä pallinaama, hi hi hi hi hi heh heh. Arvauksia kehiin, ilmoittelen sitten myöhemmin ja matkaraporttia on tietysti luvassa.
22.07.2015 00:46
Muuta apina mieluummin Helsinkiin ja lopeta se lässytys metsästämisestä. Helsingissä sitten voit jahdata kissoja, jos tollo edes tajuat, mitä kissalla tässä yhteydessä tarkoitan. Mutta tuskinpa tuommonen maatiaishihhuli yhtäkään kissaa saa saaliiksi.
20.07.2015 20:12
No vaikea kait sulla on mitään järkevää ja asiapitoista kirjoittaakaan, kun olet vesipää ja pääsi on vieläpä pullollaan lapsivettä. Siksipä ulosantisi on pelkkää jokeltelua ja höynän tyhjää tulkuttamista. Annahan kun viisammat (esim. minä) keskustelevat tärkeistä asioista. Vaikeata minun on tosin täältä löytää tasoistani keskustelukumppania.
19.07.2015 12:12
Heh heh, ethän sinä olekaan kuvittelijan asteella. Sinähän ihan oikeasti pussailet siellä pusikossa metsästystamineet ylläsi. Ja tietysti sinä haluat, että kertoisin jänniä juttuja metsästäjien leikeistä, kun niistä niin kiihottuisit.
19.07.2015 12:03
"järkeevaiei"
Minäpä vastaan: Ei mitään järkee. Apinahan sinäkin olet ja tässä perustelut. Lainauksia vuodatuksestasi:
"Itse metsästelen"
"teen riistanhoitotyötä"
"Omistan ajavan koiran"
"aina on pelko"
"kannatan kannanhoidollista susien metsästystä"
"Susi ei ole kuolemassa sukupuuttoon"
"mietin myös olisiko mahdollista lisätä pannoitusta"
Kylläpäs tyhmä apina voi pelätä tyhjää ja sitten paskat housuissa tällaisia älyttömyyksiä päästelee suustaan. Opiskele tollo Susianalyysia jotta sivistyisit.
15.07.2015 10:07
Pitääkö vieläkin yksityiskohtaisemmin kertoa? Taidat nauttia ja kiihottua tällaisista jutuista? Joko kahluusaappaat on jalassa? , heh heh heh......
14.07.2015 23:41
32 / 106