Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katohan ko kaikkien aikojen susipelkurikin ilmestyi mongertamaan jotain tyhmää. Oliko takapihalla epämääräisiä jälkiä kun ei nukuta, heh heh?
26.11.2011 13:08
Heh heh, eihän potkimiset taikka puukotukset liity metsästykseen ja sen vastustamiseen millään lailla. Pysytäänpäs tollero palstan aiheessa. Liikenneonnettomuudet sisältyvät kyllä porojen ja hirvien osalta. Onkin hullua, että einarit saavat pitää teuraselukoitaan irrallaan. Eivätkä vähemmistökansalaisemmekaan ole niin tyhmiä, jotta metsästys kiinnostaisi heitä, vaikka joskus pistoolien kanssa tolskaavatkin.
26.11.2011 09:36
Äläpäs nuolase ennenku tipahtaa:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110914724534_uu.shtml
25.11.2011 22:33
Kyllä vaan, sinä olet tyhmä ( ja myös sivistymätön). Siksipä sinulla tyhmyyttäsi pitää jollain keinoin yrittää päteä, heh heh. Ja Susianalyysia lukemalla sinulla on mahdollisuus sivistyä.
"minun mielestäni", Heh heh...
25.11.2011 18:07
Enhän minä pidä itseäni Ihmistä parempana. Tavallinen pallero olen.
Minä kritisoinkin näitten a-kirjaimella alkavien touhuja. Ja tämän "a":n olen tarkkaan määritellyt analyysissani. Tämä roskasakki on kauhistus fiksumman ihmisen ja koko yhteiskunnan kannalta. Enkä minä asu kerrostalossa. Reilut sata neliötä riittää minulle ja olen aina toivottanut sudet ja karhut tervetulleiksi takapihalleni. Ei niitä vaan valitettavasti täällä päin liiemmälti ole liikuskellut. Homotkin suvaitsen, kunhan antavat minun olla rauhassa ja tähän asti ovat kyllä antaneetkin. Netissä käyn hätäisesti aina muilta kiireiltäni. Shakin takia tosin joskus netissä tulee oltua ptiempiä aikoja siirtoja pähkäillessäni.
25.11.2011 11:24
Sinä tämän sanoit, enkä minä: "Banaanit viittaavat apinoihin"
Tämä lämmittää erityisesti mieltäni. Susianalyysissa määrittelemäni termi tekee tuloaan yleiseen käyttöön. Selvästikin olet opiskellut analyysiani ja imenyt sieltä ymmärrystä.
Olet pohdinnoissasi oikeilla jäljillä, mutta vastauksessasi olevista puutteista johtuen minulla täytyy vielä harkita, jotta oletko ansainnut palkinnon. Voithan vielä yrittää antaa lisäselvitystä.
25.11.2011 01:59
Heh heh, taitaa sinunkin ostoskorista löytyä banaaneja, vaippoja ja nenäliinoja. Mutta miksiköhän? Etkö tiedä vai etkö kehtaa vastata? Hävettääkö?
24.11.2011 15:34
Jahas, hullu on päässyt irti. Mielipuoli muka kyseenalaistaa, heh heh.
24.11.2011 10:54
Pakko kait se on vähän joskus kommentoida itsellekin ja antaa vinkkejä, kun esittämäni kysymykset tuntuvat olevan liiankin haastavia tolleroille.
23.11.2011 18:42
Kerrataanpa hieman aiemmin toitottamaani:
Työn tekoa en ole ikinä karsastanut. Olen opiskellut pitkälle, mutta ruumiillistakaan työtä en kaihda. Muistapas hirmuinen kuulatulokseni. Ensi kesänä on tavoitteena pukata vieläkin pidemmälle. Työpaikastani en tässä nyt tämän tarkemmin kommentoi.
Harrastuksiani ovat mm shakki (mestaritaso), tähtitiede, kuulan työntö ja halkojen teko, matematiikka, Susianalyysi, psykologia, erilaiset pippurit jne...
23.11.2011 18:40
Noh, eikö oppi ole mennyt perille? Tuntuuko tehtävä vaikealta, kun vastauksia ei vielä ole herunut (palkinnosta huolimatta)?
Voin toki antaa vinkkejä halukkaille. Jos kukaan ei osa pähkäillä oikeaa vastausta, niin annan perusteellisen analyysin kysymykseen itsenäisyyspäivään mennessä.
23.11.2011 11:39
Heh heh, eikö äly riitä oikean vastauksen pähkäilyyn? Lukemalla Susianalyysia saat hyviä vinkkejä. Ei muuta ko tsemppiä, kyllä se siitä.
23.11.2011 04:48
Älä sinä sillä vaivaa tyhjää päätäsi, vaan pohdiskele asettamaani kysymystä. Muista luvattu palkinto!
22.11.2011 18:30
Lisään tähän, jotta fiksun mielestä irrallaan olevat teuraselukat, vaikkapa porot ovat kenen tahansa kiinni otettavissa ja pataan laitettavissa. Pitäkööt poronpurijat elukkansa aidatulla alueella taikka navetassa, jos ei raski muille antaa makupaloja karjastaan. On sankaritoimintaa noukkia pois maisemista yleistä vahinkoa aiheuttavia tekijöitä.
18.11.2011 20:01
Noh, pikkusen harmittaa kun oikeuden puolesta taistelevat sankarit jäivät tällä kertaa kiinni.
18.11.2011 17:27
Elikkä myönnät pelkääväsi katsoa totuutta silmiin. Pelkäät siis tätä kautta Susianalyysin viisautta ja minua ja mikä kaikista oleellisinta, pelkäät sutta ja karhua ja häpeät syvästi omia pelkotilojasi. Et siis kestä kaikkea sanomaani.
Tämä on hyvä alku tervehdyttämisessäsi, kun olet nyt myöntänyt olevasi heikko ihminen.
18.11.2011 15:22
Heh heh, eikö ole paineen sietokykyä? Kirpaseeko totuus noin kovasti, että pitää alkaa vääntelehtimään?
18.11.2011 10:29
Et sitten näsäviisas mikkihiiri koirastani mitään maininnut. Tosiasia on, jotta pikku koirulini on saanut moneen otteeseen porolauman paniikkiin pikku haukahtelulla. Me molemmat nautimme katsoessamme noita hysteerisesti poukkoilevia tyhmiä sarvipäitä. Tuolloin tulee vääjäämättä mieleen tyhmät petopelkuripallinaamat.
17.11.2011 12:40
Ei muuta ku ota viinaa. Sillälailla ne asiat selkiytyvät hirviporukoissa. Tämä ihan näin ystävän neuvona. Ja koira tottakai pitää olla.
17.11.2011 12:10
Sama kait se sille on, jos joku hirvestäjä on muka vartiossa. Sehän on kuiteskin likipitäen sammuneena viinahöyryissään. Helppo sellaista on naruttaa.
17.11.2011 01:11
72 / 106