Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
oleellinen asia tuli paljon fiksummasti sanottua kuin oma räpellykseni.
27.01.2011 11:01
tarjota kysymäsi parempi lähdeteksti liittyen tähän asiaan. Otetaan näyte Susianalyysista:
"Älköön tyhmä ihmisapina koskaan kuvitelko itsestään liian suurta. Pullistelijat ja luonnon raiskaajat tulevat itkemään suurimmat itkut mitä kuvitella saattaa. Fiksumpien ihmisten tulee sivistää näitä itkijöitä ja tarjota heille lohtua ja nenäliinaa. Ylipäätänsä apinoille pitäisi opettaa luonnon kunnioittamista"
27.01.2011 10:22
juuri otin lääkkeeksi kaurapuuroa, kun olen lähdössä kokeilemaan lumikenkiä meren jäälle. Tarkoitus on tehdä parinkymmenen kilometrin lenkki umpihangessa. Eikä mulla ainakaan sudet siellä pelota, vaikka olenkin yksin ja ilman asetta. Ja jos joku pallinaama tulee uhoamaan, niin läjäytän nyrkillä päin näköä.
26.01.2011 11:59
koirat, käärmeet, kissat jne jne... ovat ihan namia purtavaa. Kysy vaikka kiinalaisilta. Suomalainen perusjuntti ei vaan tätä voi käsittää. Kiinassahan on kaikenlainen kulttuuri, varsinkin ruokakulttuuri paljon kehittyneempää kuin täällä päin. Täällä syödään etupäässä kaikenmaailman jo vanhentuneita trendejä. Kiinassa sen sijaan maistuu ja on aina maistunut kaikenlaiset eliöt, aina tilanteen mukaan.
26.01.2011 11:54
"ps:MARKETISTA EI SAA HIRVENLIHAA "
Ei saakaan, mutta hirvilihaa saa sitä haluava sen kun hakee metsästä, ja vieläpä lähes ilmaiseksi. Ei siinä välttämättä mitään lupia tarvita. Yleensä lupien kanssa hirveä jahtaavat ovat vain kännisiä ja ahneita ihmisporsaita, joista ei olisi mitään hyötyä esim. rintamalla sotatilanteessa.
26.01.2011 11:48
"haaskat" pedoille, kuten fiksun täytyykin tehdä. Helppohan se olisi ahneuksissaan lihaa kantaa läjäpäin kotiin, kuten jotkut tekevät, välittämättä esim. hirvikolareissa kuolevista ihmisistä. Pääasia heille, jotta lihaa lojuu tarpeeksi maanteillä ja pellon laitamilla.
26.01.2011 11:44
ja iskuni osuvat yleensä hyvinkin tarkkaan osoitteeseensa. Tyrmäyksiä tulee solkenaan.
26.01.2011 11:39
ja on ihan varmasti suomalaisilla paljon epätietoisuutta Mannerheimista, tuosta homppemetsästäjästä. Miksiköhän? No kun metsäläiskansalle on vaikeata sopeutua nykyajan maailman menoon. Suomessakin salaillaan tiettyjä asioita viimeiseen asti.
26.01.2011 11:37
se minun päänsärky ole sen enempää kuin kenen tahansa muunkaan. Aivan kuten leviävä syöpä rappeuttaa koko ihmisen elimistöä, niin lisääntyvien metsästäjäapinoitten lauma rappeuttaa koko yhteiskuntaa.
25.01.2011 11:52
Sinun viestisihän ei sitten kuuluisi ollenkaan tälle palstalle. Jos vastustat vaikkapa minua, niin silloinhan vastustat metsästyksen vastustajia. Tämähän on metsästyksen vastustajien, eikä metsästyksen vastustajien vastustajien palsta. Ja voihan se keskustelu joskus tuntua lapselliselle lässytykselle, kun lapselliselle apinalle (mm metsästäjä, petopelkuri jne...) pitää yrittää puhua ymmärrettävästi. Sujautanhan minä joukkoon aina vaativaa ja vaikeaa Susianalyysiakin.
25.01.2011 11:49
tyhmyytesi. Tuommoset ajatustoiminnaltaan olevat rääpäleet aiheuttavat fiksujen keskuudessa hämmennystä. Miten jollekin ei ole suotu tuon enempää älyn lahjoja?
24.01.2011 18:22
kuinka shakkipelin saa nopeimmin päättymään pattiin. Montako siirtoa tarvitaan ja mitkä on kyseiset siirrot?
23.01.2011 19:08
toinenkin käyttötarkoitus jo aiemmin esillä olleille ylivuotisille perunoille. Niitähän voi survoa petopelkurin auton pakoputkeen niin saa siinä taas apina ihmetellä lerppahuulineen kun auto ei käynnisty, ja jos käynnistyykin, niin perunat lähtee pakoputkesta kuin ammukset ja toivottavasti läsähtävät toisen pelkurin kuulaan.
23.01.2011 18:13
Lapissa maakuntareissulla ja tuolloin aslakit koko pohjolassa vapisivat peloissaan yhden susipariskunnan takia.
23.01.2011 17:12
ei ole maalaisapina näkyy kuullut puhuttavan sakki-pelistä (shakki). Ja multa siis tulee terävä siirto sekunnissa niin siinä saakin apina ihmeissään pyöritellä lerppahuulia.
23.01.2011 17:08
paskahousumaalaispelkurit kaupunkiin asumaan, jos sudet pelottavat. Minä puhun yhteiskuntajätteestä, kun puhun susipelkurista. Ja tätä jätekansaa on maaseudulle tosiaankin kertynyt. Nämä hihhulit ja hörhöt pelkäävät kuollakseen joutuvansa susien raatelemiksi. Heidän elämänsä tuntuu olevan poissa raiteiltaan. Järjetön pelko hallitsee täysin heidän sieluaan ja ruumistaan ja hätäpaska valuu housunlahkeesta valtoimenaan. Maaseutu onkin tältä osalta yhtä haisevaa tunkiota, oikea hysteeristen apinoitten valtakunta.
Sinäkin apina vapiset puhuessasi seitsemän suden laumasta. Minä taas toivotan takapihalleni tervetulleeksi vaika seitsemänkymmenen suden laumoja. Ei mulla sudet pelota. Päinvastoin, olen Suden ystävä.
23.01.2011 15:34
prosenteille enkä edes haluaisi kehua, mutta kun minä kuulun tuonne osuuteen alle 0,1% väestöstä. Jos haluat turpiin sakissa, niin tervetuloa playok.com (puolalainen sivusto) tai vaikka oikean laudan ääreen. Jos haluat painia, niin olen jo aiemmin ilmoittanut vaikkapa kuulaennätykseni. Sulla taitaa vaihtoehdot olla aika vähissä, heh heh.
23.01.2011 00:46
pitä vielä lisätä, jotta ase kuuluu myös poliisille. Tollukalle riittää ritsa. Hyvän "aseen" saa myös leikkeihin, kun laittaa ympärivuotisia pottuja aurauskepin päähän ja riuskalla heittoliikkeellä singauttaa potun kohti vastaantulevan pallinaaman auton tuulilasia.
22.01.2011 22:06
vuodatuksessasi ole mitään järkeä:
"Mitenkäs Apina-analyytikko laittaa suunsa kun joku hörhö ilmoittaa saaneensa innoituksensa joukkomurhaan sinunh kiiihotuksesi ansiosta"
Minähän tässä juuri käyn ylvästä taistelua, jotta aseet saataisiin riisuttua tyhmiltä apinoilta pois. Kaikista tyhmimpiä ovat sutta pelkäävät maalaismetsästäjähörhöt ja susiuskovaishysteerikot, jotka melkeinpä tappavat loppujen lopuksi enemmän sukulaisiaan kuin susia. Susia kun on niin vähän tässä maassa, jotta ei niistä millään paljon "nahkoja" voi kertyä.
Aseet kuuluvat fiksun mielestä vain ja ainoastaan Suomen puolustusvoimille ja toivottavasti niitä ei tarvitse edes käyttää. Vanhentukoot ihan rauhassa.
22.01.2011 21:58
apina viisastele ("jonkin verran kouluampumisia"). Mutta kun tänäpäivänä saamme lukea lähes päivittäin lehdistä, kuinka Suomessa metsästysaseilla teurastetaan taikka haavoitetaan ihmisiä, ja lähes poikkeuksetta alkoholin siivittämänä. Juoppohullut, yleensä syrjäytyneet maalaistollukat ovat tosiaan opettaneet jälkikasvulleen, mitä metsästyskiväärillä saa aikaan.
22.01.2011 16:51
79 / 106