Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.
27.12.2010 17:51
fanaatikko pasko housuihinsa jo alkumetreillä ja sortui samantien asiattomuuksiin. Hermojen hallintaa hyvät ihmiset. Samat fanaatikot ripuloivat lahkeeseen puhuttaessa susista.
27.12.2010 15:31
ja pii on ympyrän kehän pituuden suhde, no mihinkähän se olikaan, heh heh ja koitappa apina miettiä mistä tämä johtuu, ei taida aivokapasiteetti piisata. Lisäksi ihmisellä on aivot ja maksa. Ja jotkut pelkäävät susia. Minä en pelkää, olenhan Suden ystävä.
23.12.2010 19:01
vielä näin matematiikan keinoin, jotta
metsästäjä = juoppo
23.12.2010 13:53
myönnät tässä näin ihan julkisesti olevasi susipelkuri. Hyi h...tti että hävettää puolestasi. Ihan puistattaa tuommonen tollous, yäk.
23.12.2010 13:51
jotta on tässä yhteiskunnassa paljon kehittämisen varaa kun tuollaiset supertollot saavat olla irrallaan. Sinun paikkasi olisi tunkiolla kaikista paskoista alimmaisena. Henkisesti olet paskaakin matalammalla tasolla ja tolloudessa olet ylivertainen mihin tahansa olioon verrattuna. Vankila taikka suljettu osastokin on noin tyhmälle liian hyvä paikka.
23.12.2010 13:28
Puhutaanpa vaikkapa radioaktiivisuudesta. Sinä olet aktiivisesti täys tollo. Tollous säteilee ja haisee sinusta tänne asti. Tollojen tollo, oikea tollerojen äiti siinä pyörittelee apinanlerppahuuliaan ja ihmettelee. Aktiivitollona joka ikinen sekunti menee osaltasi hukkaan. Köyhää tollon elämää, millä ei ole mitään merkitystä.
23.12.2010 13:12
Vastahan suomessa juoppohullu luuli metsoa hirveksi. Jos tämä ruotsalaisjuoppo sekotti hiihtäjän sauvat hirven sarviksi ja jos tuolla hiihtäjällä oli ruskeahko hiihtoasu, niin voihan sitä jollain tapaa ajatella, että sitä hiihtäjää voisi luulla hirveksi, heh heh. Ja jos se vielä hirnahteli hirven lailla, niin sattuhan sitä erehdyksiä.
17.12.2010 13:22
tietäähän sen, että hauleja roiskineella ukolla on aivot täysin pehmenneet. Hän on todennäköisesti kuunnellut sorsastajaeinareitten juttuja ja juonut viinaa ainakin 60 vuotta.
17.12.2010 12:06
pitäiskö tässä nyt sitten kaivaa näsduuki esiin ja pillittää, hi hi hi hi. Jos sulla itkettää niin kunnon itkut saat vaikkapa seuraamalla uutisia esim. maanjäristysalueilta. Itke apina itsesi uneen.
15.12.2010 12:16
Kainuun karvalakit näkivät koirien ja jänisten jälkiä ja laskivat yhteen yksi ynnä yksi ja saivat tulokseksi monta kaameaa sutta ja sitten jo paska valu housuun hädissään. Ja kännissä ja rapulassa tottakai.
01.12.2010 13:59
pyssyjen kanssa, isolla porukalla ja räkä poskella päissään.
25.11.2010 01:24
"jos ampuu hyvän laukauksen", heh heh....
Ainut järkevä sana vuodatuksessasi oli tämä "jos". Kun lähdetään liikkeelle pelkästään siitä, että metsästäjä on yleensä räkä poskella päissään, niin nämä hyvät laukaukset ovat erittäin harvinaisia.
25.11.2010 01:20
olematonta? Voit perehtyä ja opiskella susianalyysia lukemalla täällä kirjoituksiani. Susianalyysit I-V julkaistaan sitten aikanaan. Minähän olen laittanut tänne pariin otteeseen analyysit I ja II, mutta ne on jostain käsittämättömästä syystä poistettu aina. Kun kirjasarjani ilmestyy, niin sitä onkin sitten vaikeata poistaa markkinoilta kokonaan, ainakin roviolla polttamalla. Kustantaja jo on, heh heh.
20.11.2010 18:03
tuohon kalliiseen trackeriin saattaa siis tulla vika ja aivan samalla lailla siihen vielä kalliimpaan koiraankin saattaa tulla vika. On se perseestä ku rahat menee mutta laitteet ei toimi. Näin se hirvi-Einari ajattelee.
20.11.2010 14:35
sinulle meni liian vaikeaksi, jotta pystyt enää tarjoamaan mitään järjellistä sanottavaa.
Minä haistan selvästi sinusta huokuvan petopelon. Mutta sitä varten minä olen täällä. Tarjoan mielelläni apua ja kriisiterapiaa pelkurille. Tartu vain rohkeasti auttavaan käteeni ja opiskele susianalyysia terapiamielessä. Ehkä jonain päivänä ymmärrät, että sinun on turha pelätä joutuvasi susien raatelemaksi.
19.11.2010 17:02
"rupeaako koira toimimaan"
Pallinaama on näköjään ostanut lelun itselleen ja nyt toivoo että se kans toimis eikä menis heti rikki. Ja vielä pitäis saaha toinenkin lelu, tutkapanta, ja senkin pitäisi toimia. On se kumma, kun tällaisten finniposkien annetaan päissään heilua aseitten kanssa metsissämme.
19.11.2010 13:39
kun susianalyysini, tuon mahtavan eeppoksen viisi osaa ovat vihdoin valmiit, niin julkaisen sen omalla nimelläni.
19.11.2010 13:17
susianalyysiani ei olisi olemassa, niin silloin minuakaan ei olisi ja täten olisin vain sinun sairaan mielikuvituksesi tuotetta.
19.11.2010 13:15
nyt ole kyse mistään puolesta tai vastaan olemisesta. Kyse on siitä, onko joku tollo vaiko fiksu. Jos jahtaat räkä poskella elukkaa pusikossa lihanhimossasi, niin et ainakaan ole sieltä fiksuimmasta päästä. Sivistä sinäkin itseäsi vaikkapa susianalyysia lukemalla äläkä lapsustele millään puolesta-vastaan leikillä.
18.11.2010 23:26
82 / 106