Vapaa kuvaus

tavallinen ja ei niin tavallinen suomalainen mies... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1

Kommenttia

1

  1. Kyllä, juuri pari viikkoa sitten olin ja täytyy sanoa että oli kyllä TODELLA upea paikka!!! Varmasti yksihienoimmista ellei hienoin paikka itämerellä. Rannat hakkasivat monet etelän kohteetkin kevyesti!
    Erittäin hienoa valkoista hiekkaa, rannat matalia, hyvä ravintolakin löytyi. Rauhallinen, maan päällinen paratiisi :) Olin omalla autolla liikkeellä ja klaipedasta menin lautalla yli (kestää5min) ja sitten maksat luonnon suojelumaksun kun pääset maihin. Siitä n.45km matkaa nidaan välissä neringa. Ja tietty rantaan/dyyneille voi mennä missä vain ja kummalle puolen haluaa,sitä riittää :) Jos et tykkää luonnosta,rauhallisuudesta,rannoista ym sitten ei tietenkään varmaan ole se juttu...
    Suosittelen myös klaipeda ja varsin palangaa myös missä mielettömän hyvä ranta ja kävely kadulla rantaa päin mentäessä mahtavia ruoka paikkoja! Fiilis oli illalla kuin välimeren rantakohteesta, tosi hihasta nykijät ym tuputtajat puuttuivat. Satuin vielä olemaan hetkellä jolloin joka kaupungissa oli kesä juhlia jolloin ihmisiä oli paljon liikkeellä, konsertteja,esityksiä, markkina ym juttuja. Ja halpaa on vielä!
    Löytyy hotelleja,hostelleja, kotimajoitusta, leirintä alue. Varsinkin palangassa tuntui joka omakoti talossa olevan room for rent kyltit ja mummot provissiolla kaupittelemassa niitä kaupungin sisään tulo väylillä.
    SUOSITTELEN, jää yyteri ja kalajoki kevyesti toiseksi!!