Vapaa kuvaus

Kotieläimet: kissoja kaksinverroin Parhaat matkakohteet: Portugali. Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Kokkaaja Työskentelen: Puuseppä Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Email: [email protected]

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Tuosta mänty/havupuu juomasta olen lukenut ja paljon ihmeitä sillä on saatu aikaan, luin professorin tekstejä, joka on kehittänyt tämän juoman turun yliopistossa, vai oliko helsingin, aiheesta on aikaa kun lukaisin.
    Myös käyttäjien tarinoita olen lukenut ja muistui heti mieleen sellainen tapaus jossa iäkäs mies, joka sairasti vakavaa eturauhas syöpää ja piti enää kuukausia max olla elinaikaa niin syöpä kumman syystä hävisi kokonaan ja mies on täysissä voimissaan... EHDOTTOMASTI Suosittelen lukemaan tuosta tuotteesta ja tarinoista mahdollisimman paljon ja jopa tilaamaan tuota, ei siitä haittaakaan ole, myös terveille ihmisille tuo varmasti ehkäisee ja auttaa moneen asiaan lisää tietoa ja linkkejä varmasti löydät sivulta : http://www.ravintorengas.fi/
    ja tuota kautta tuotteen nimen ja tiedot jotta voit tutkia asiaa enemmän.
    Tarinoita mitä itse luin niin tuo on auttanut mm.parantumattomasta keuhkosyövästä paranemisee, eturauhas syöpään, psoriasis sairauteen ja moneen muuhun.