Onko ikäerolla väliä?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.

64

613

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei mitään väliä... Meillä on ikäeroa puolet ja jarruta missään

• Anonyymi00002

Juu nyt ei enää jarrutella, vaan mennään lujaa. Vauhti kiihtyy...

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei ole. Paitsi pinna voi olla kireällä, sillä vanhemmalla ;))

• Anonyymi00011
        UUSI

On se kiva, että henkinen väkivalta naurattaa!

• Anonyymi00004
      UUSI

Homon höpinää

• Anonyymi00005
      UUSI

Ai, luulin että 13v

• Anonyymi00006
        UUSI

Kumpi se nyt on?ap

• Anonyymi00032
        UUSI

Joo on meillä 13vuotta ikäeroa ♥️🔥 Ei ole mult toi aloitus. Joku urvelo taas tekee näitä ikäeroaloituksia ja meinä esiintymisiä. Mitkää tälläiset ei oo koskaan mult. Onneksi ollaan näistä ikäeroasioista puhuttu kasvotusten ja se on molemmille ok juttu :) Kaikki hyvin 🥰 Oli ihana nähdä ❤️✨💫 Mä muutes löysin sen sun sukan 😂

• Anonyymi00007
      UUSI

On tärkeää että kumppani on omasta ikäluokasta. Se on hyväksi molemmille osapuolille.

• Anonyymi00014
        UUSI

Koska miehet on kehityksestä vähintään kaksi vuotta jäljessä, voi olla enemmänkin nykyisin, niin kyllä naisen pitää ottaa itseään vanhempi mies ettei mene ihan pelleilyksi ja leikkimiseksi koko suhde tai avioliitto.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Koska miehet on kehityksestä vähintään kaksi vuotta jäljessä, voi olla enemmänkin nykyisin, niin kyllä naisen pitää ottaa itseään vanhempi mies ettei mene ihan pelleilyksi ja leikkimiseksi koko suhde tai avioliitto.

Kyllä minä miehenä haluan ihan oman ikäiseni naisen. Miehet ei ole kehityksessä jäljessä. Kehittyvät vaan erilailla. Samanikäiset sopii parhaiten yhteen. Muu on vaan outoa.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tai parempi olla ilman kun vanhan papan joka ei oo iästään huolimatta juuri ihmisenä silti kehittynyt. 😵‍💫🙄

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuohan vaan kertoo että mies ei ole älyllisesti ikäisensä tasolla!! Kyllä ne oikeasti älykkäät on fiksuja mutta naisen täytyy vaan valita riittävän älykäs mies.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kavereina voi olla ikäeroa toki kun on samat mielenkiinnon kohteet niin eihän siinä ikä niin rajoittava tekijä ole.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tuo on totta.

• Anonyymi00010
      UUSI

Oletko vanhempi vai nuorempi, kun tätä pohdiskelet.

• Anonyymi00012
      UUSI

Seksi on parempaa, mitä suurempi ikäero.

• Anonyymi00013
        UUSI

Itseään vanhemman naisen, herkkupepun, kanssa varsinkin. Tunteeni tietää kun tuli ilmaistua!🔥

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itseään vanhemman naisen, herkkupepun, kanssa varsinkin. Tunteeni tietää kun tuli ilmaistua!🔥

Meillä siten että mies paljon vanhempi, ihanaa on!

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Herkkupeppu mies?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Taitaa olla vaan lompakosta kyse?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Rakkautta on

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei kaikki ole tavallisia lompakon kanssa tallaajia. On olemassa myös kiinnostavia persoonia sekä miehissä että naisissa.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Herkkupeppu mies?

Harvoin vanhemmilla miehillä on herkkupeppua ja lisäks monilla tynnyrivatsa. Mut hyvä jos jollekin kelpaa.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mullakin tuli sama mieleen. Jos siis mies selkeesti naista vanhempi. 🤨

• Anonyymi00015
      UUSI

Noin 20 vuotta ...
      Ja hän on niin haluttava ja uskomaton pakkaus, että ikäero ei ole edes käynyt mielessä. 😍

• Anonyymi00036
        UUSI

Olet oikeassa, silloin jos ajatukset karkaavat toisen ikään, silloin toinen ei ole todellakaan tehnyt vaikutusta. Meissä on potkua vaikka muille jakaa.

• Anonyymi00017
      UUSI

ihanne naiseni on reilusti nuorempi mutta rauhallisen aikuinen ja kaunis, ei vaivaa ikäerot eikä suru tule muutenkaan puseroon.

• Anonyymi00018
      UUSI

Mitä sillä iällä on väliä, jos tykkää toisistaan ja viihtyy keskenään.

• Anonyymi00019
      UUSI

Oli mullekin nuorena järkytys että mies johon rakastuin olikin melkein 2 vuotta nuorempi tai vähän päälle vuoden oikeastaan kuin minä kun ollaan synnytty alku ja loppuvuosista. Mut siitäkin selvittiin.

• Anonyymi00056
        UUSI

Kyllä ihmisiä on moneksi 🥺 siis VAAN 1,5 v. ikäeroa ja oli noin kova paikka?? 😱

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kyllä ihmisiä on moneksi 🥺 siis VAAN 1,5 v. ikäeroa ja oli noin kova paikka?? 😱

Mutku eihä nainen voi olla tuolleen vanhempi mitä tututkin siitä ajatelee joku tuommonen nuorijeppe pitänyt ottaa ihan hirveä puuma olo. 😬

• Anonyymi00020
      UUSI

Ihan hyvä pari Harlin ja se sen vaimo, mun mielestä ne on tosi hyvä pari. Esimerkiks.

• Anonyymi00058
        UUSI

Niin heillähän se suhde on rakkautta täysin aitoa sellaista. Ei siinä ole iällä ollut merkitystä kun on rakkaus vienyt mennessään. Silloin on turha pistä hanttiin.

• Anonyymi00022
      UUSI

On sillä väliä siinä mielessä, että en pidä itseäni paljon nuorempia tai paljon vanhempia miehiä millään tasolla puoleensavetävinä.

• Anonyymi00050
        UUSI

Ei nekään sua pidä puoleenvetävänä.

• Anonyymi00026
      UUSI

Kysy leppilammelta

• Anonyymi00027
      UUSI

Ei tosiaankaa haittaa.

• Anonyymi00028
      UUSI

Omalla kohdallani riippuu siitä paljonko ikäeroa on ja kummin päin.

• Anonyymi00030
        UUSI

Ja oleellisesti siitä kuinka vanhalta mies näyttää. Jotkut oman ikäiset näyttää tosi vanhalta ja jotkut vanhemmat paljon nuoremmalta.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ja oleellisesti siitä kuinka vanhalta mies näyttää. Jotkut oman ikäiset näyttää tosi vanhalta ja jotkut vanhemmat paljon nuoremmalta.

Ikään tuijottaminen on siinä mielessä turhaa, että jokainen vanhenee. Enemmän pitäisi kiinnittää huomiota ihmisten luonteeseen ja persoonaan ja hänen vaikuttavuuteen. Silloin jos ihminen osaa ilmaista itseään vaikuttavasti toiseen, silloin persoona jyrää iän eikä se tule edes mieleen.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ikään tuijottaminen on siinä mielessä turhaa, että jokainen vanhenee. Enemmän pitäisi kiinnittää huomiota ihmisten luonteeseen ja persoonaan ja hänen vaikuttavuuteen. Silloin jos ihminen osaa ilmaista itseään vaikuttavasti toiseen, silloin persoona jyrää iän eikä se tule edes mieleen.

No itse olen aina tykännyt niistä miehistä jotka näyttää tietyn ikäisiltä suhteessa omaan ikääni. Olen aina alkanut tykätä vähän vanhemmista miehistä sitä mukaa kun itse olen tullut vanhemmaksi. Se ikäero mitä suosin on silti pysynyt samana. En siis voisi tällä hetkellä tuntea vetoa esim. 60-vuotiaaseen mieheen. Sitten kun olen vanhempi, tiedän että alkaa sen ikäiset kiinnostaa. Ja yhtälailla ei ne paljon nuoremmat kiinnosta enkä varmasti tule katselemaan 30-vuotiaita sitten kun olen itse keski-ikäinen.
        Vetovoima on tärkeä itselleni parisuhteessa ja sitä ei synny liian ison ikäeron kanssa. Päin vastoin olisi ahdistavaa olla fyysisessä kontaktissa jonkun kanssa jota ei koe siinä mielessä mitenkään puoleensavetäväksi. Enemmistö naisista lienee samankaltaisia tässä asiassa kuin itse olen.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

No itse olen aina tykännyt niistä miehistä jotka näyttää tietyn ikäisiltä suhteessa omaan ikääni. Olen aina alkanut tykätä vähän vanhemmista miehistä sitä mukaa kun itse olen tullut vanhemmaksi. Se ikäero mitä suosin on silti pysynyt samana. En siis voisi tällä hetkellä tuntea vetoa esim. 60-vuotiaaseen mieheen. Sitten kun olen vanhempi, tiedän että alkaa sen ikäiset kiinnostaa. Ja yhtälailla ei ne paljon nuoremmat kiinnosta enkä varmasti tule katselemaan 30-vuotiaita sitten kun olen itse keski-ikäinen.
        Vetovoima on tärkeä itselleni parisuhteessa ja sitä ei synny liian ison ikäeron kanssa. Päin vastoin olisi ahdistavaa olla fyysisessä kontaktissa jonkun kanssa jota ei koe siinä mielessä mitenkään puoleensavetäväksi. Enemmistö naisista lienee samankaltaisia tässä asiassa kuin itse olen.

Jokaisella on omat mieltymykset, kunhan ei lähde yleistämään asioita toistenkin puolesta.

• Anonyymi00029
      UUSI

Iällä ei väliä mutta mies ei saa näyttää isältä eikä nainen äidiltä. Vanhempi nainen voi hyväkuntoisena näyttää 15 v nuoremmalta. Se kertoo myös muusta terveydestä ei pinnasta vain.

• Anonyymi00031
      UUSI

Aatteleppa sitä. Jos toinen olisi ollut vaikka 14 vuotta vankilassa. Kun hän vapautuu, olette tavallaan saman ikäisiä.

• Anonyymi00035
      UUSI

Tiedoksi mies: näytät sen verran nuorelta ettet voi mitenkään olla liian vanha. Jos sattuisit tällaista miettimään.

• Anonyymi00037
        UUSI

No tästähän pettymys syntyy 😁

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

No tästähän pettymys syntyy 😁

Miksi niin?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Miksi niin?

Sehän on suhteessa hänen ikään ja mitä hän pitää hyväksyttävänä, vaikka tunteethan ei tiedä kenenkään ikiä

• Anonyymi00040
        UUSI

Tiedän, vaikka naamaan muutama ryppy tuleekin, en varmaan näytä myöhemminkään kovin vanhalta jos kunnossa pysyn. Ja sinä näytät hemaisevan kauniilta nykyään ja näkee sinun äitistäkin että teidän suvussa on nuorekkaat geenit.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sehän on suhteessa hänen ikään ja mitä hän pitää hyväksyttävänä, vaikka tunteethan ei tiedä kenenkään ikiä

Ollaan kyllä molemmat ihan aikuisia

• Anonyymi00042
        UUSI

Hei kiitti! Mielikin on välillä kuin pikku pojalla, varsinkin kun pitäisi lähestyä kaunista tyttöä aidan takana sillai tykkään susta tyyliin.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tiedän, vaikka naamaan muutama ryppy tuleekin, en varmaan näytä myöhemminkään kovin vanhalta jos kunnossa pysyn. Ja sinä näytät hemaisevan kauniilta nykyään ja näkee sinun äitistäkin että teidän suvussa on nuorekkaat geenit.

Et oikein kuulosta siltä että olisit hän, mutta on juuri tuollainen että näyttää varmasti aina ikäistään nuoremmalta. En tosiaan tiedä kuinka paljon vanhempi hän on, mutta ei varmasti hirveän paljoa (tai liikaa).

• Anonyymi00043
      UUSI

Minun mielestäni on, en voisi kuvitella parisuhdetta henkilön kanssa joka olisi yli 6 vuotta nuorempi tai vanhempi :-(

• Anonyymi00046
        UUSI

Minusta noissa ikävaatimuksissa aliarvioidaan ihmistä aika rajusti. ”Miehen pitää olla insinööri ja lähes saman ikäinen”. Eikö esim. tunteilla ole mitään väliä. Ajatellaan ihan kuin ihmisissä ei olisi mitään eroja ja pelkkä ikä ratkaisee.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Minusta noissa ikävaatimuksissa aliarvioidaan ihmistä aika rajusti. ”Miehen pitää olla insinööri ja lähes saman ikäinen”. Eikö esim. tunteilla ole mitään väliä. Ajatellaan ihan kuin ihmisissä ei olisi mitään eroja ja pelkkä ikä ratkaisee.

Eikä aliarvioida. Suurimmalla osalla ihmisistä ulkonäöllä on merkitystä ja ikä on yksi ulkonäköön keskeisesti vaikuttava seikka. Se on monilla sisäänrakennettu juttu että tietyn ikäiset eivät sytytä. Naiset monesti syttyy suunnilleen ikäisistään tai hieman vanhemmista miehistä. Miehet taas saattavat ihastua paljonkin nuorempiin mutta harvemmin selvästi vanhempiin.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Eikä aliarvioida. Suurimmalla osalla ihmisistä ulkonäöllä on merkitystä ja ikä on yksi ulkonäköön keskeisesti vaikuttava seikka. Se on monilla sisäänrakennettu juttu että tietyn ikäiset eivät sytytä. Naiset monesti syttyy suunnilleen ikäisistään tai hieman vanhemmista miehistä. Miehet taas saattavat ihastua paljonkin nuorempiin mutta harvemmin selvästi vanhempiin.

Ikä ei ole tae mistään hyvästä ulkonäöstä. Jossain ihmisessä voi olla niin paljon karismaa, että hän voi näyttää hyvinkin paremmalta kuin monta kymmentä vuotta nuoremmat. Iän taakse ei voi mennä piiloon ja olettaa että se antaa automaattisesti kiinnostavuutta ja näyttävyyttä.

• Anonyymi00047
      UUSI

Haistakaa p*rse!

• Anonyymi00053
      UUSI

Ketä kiinnostaa jonkun ikäerot??

• Anonyymi00057
        UUSI

Varmaan jonkun rotan pohdintoja taas

• Anonyymi00062
        UUSI

Väitän että sellaiset ihmiset jotka vaativat samanikäistä, ovat itse aika keskivertoihmisiä myös ulkonäön suhteen. Jos joku ihminen etsii esim. näyttävää tai muuten sopivaa ihmistä itselleen, ensimmäinen kriteeri ei ole ikä.

• Anonyymi00063
      UUSI

Ei ole väliä. Väliä on ihan muista asioissa.

• Anonyymi00064
      UUSI

Iläeroo saa olla vaikka 30 vuotta.

• Anonyymi00065
      UUSI

Minulle noin suuri ikäero ei sopisi ollenkaan, koska pidän vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista miehistä ystävyyden merkeissä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin

Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?
      Ikävä
      44
      456
    Aihe