kabe79
Moi+olen+rehti+suomalainen+mies+joka+ei+polta,ei+liioin+käytä+alkoholia+ja+on+muutenkin+hyvin+sosiaalinen+ja+luotettava+.Tulen+hyvin+juttuun+uusien+ihmisten+kanssa+ja+minuun+on+helppo+tutustua.
Etsin+hyvää+ja+luotettavaa+seuraa+aidosta+naisesta+omana+itsenään.Minulle+ei+haittaa+vaikka+olet+varattu+tai+vapaa+kunhan+vain+kerrot+rehellisesti+ja+avoimesti+asiasi.
Suosikkibändit/artistit:+lähes+kaikki+ruokainen,+ei+kuitenkaan+jazz+ja+opera
Vapaa-aikanani:+Kalastus,+metsästys,+kelkkailu,+moottoripyöräily,+autojen+korjaus+ja+laitto
Katson+tv:stä+mieluiten:+kotimaisia+sarjoja,+hyvät+elokuvat
Kotieläimet:+koira
Ruoka+&+juoma:+Kunnon+kotiruoka,+hirvikäristys
Koulutus:+Ammattikorkeakoulu
Ammatti:+Muu
Työskentelen:+Kuljetusalalla
Lapset:+En+halua+lapsia
Hakusanat:+seikkailu,+luotettava,+rehti,+luonnollinen+.
Aloituksia
20
Kommenttia
74
Kahvalämmitys
Oisko joku joka osais neuvoa miten johdotus tulee kaksi asentoiselle kahva/peukalo lämmitykselle,molemmissa etuvastus to0136Kuusamosta/Rukalta seuraa
Moi oisko ketään joka uskaltaisi näin korona aikana tavata 51v miestä vaikka kahvitellen kivan juttelun merkeissä.Kik fo089Rukalta naisen tai parin seuraa
Moi löytyykö viriilille 50v siistille,terveelle,savuttomalle,raittiille Rukalla lomailevalle miehelle seuraa arkipäivisi0116Rukalta naisen tai parin seuraaä
Moi löytyykö viriilille 50v siistille,terveelle,savuttomalle,raittiille Rukalla lomailevalle miehelle seuraa arkipäivi073Seuraa yh-äidistä
Moi oisko Kuusamossa yh äitiä tai muuta naista(Paria) joka ois kiinnostunut 51v terveen,sosiaalisen,lihaksikkaan miehen2170Pelletti takan käyttö
Oisko kellään lincar brikkina takkaa kun sen pitäisi toimia asetetun lämpötilan mukaan ja sammua kun saavutettu,enkö osa057Seuraa kuusamosta
Moi oisko kuusamossa seuraa 50v terveelle miehelle parista tai naisista salaa luotta -muksella3123Kuusamosta seuraa
Moi löytyykö viriilille,terveelle,sosiaaliselle kivalle 50v miehelle parien tai nais seuraa luottamuksella.kik fordso69/069Rukalta nais tai parin seuraa
Moi oisko kuusamossa ketään paria tai naisporukkaa joka tahtois seuraa 50v viriilistä terveestä sosiaalisesta miehestä.k065Bitcoin rahastot
Moi onko kellään tietoa kun mulle 15 vuonna jotenkin kirjautunut pari bitcoinia ja nyt arvo ois noussut 97000€ niin onko199Eedenissä 8-9.12
Moi onko muita jotka eedenissä kylpylässä sunnuntai-maanantai välillä vierailulla?Juttuseuraa ois kiva löytää.088Honda coldwing
Moi onko kellään kokemusta jakopää remontista 1500cc-94 pyörään?Purkukuvia saisko mistään?065Ystävää kivasta naisesta ikään,kokoon tai siviilisäätyyn katsomatta.
Ois kiva löytää ystäväksi kiva nainen jonka kanssa vois keskustella kaikesta avoimesti luottamuksella.291Kelkan tiivisteet
Moi voiko kelkan koneen kasaukseen käyttää tiivistepaperia ja moottorisilikonia kun sopivaa tiiviste sarjaa ei löydy.174Juutuseuraa naisesta tai parista
Moi löytyykö kuusamosta kivaa seuraa vaikka tulille istumaan tai kelkkailemaan kun kelit lämpiää.Ruka ja lähiseudulla lä044Pajero 2,8d gen2
Onko tuollaisessa pajerossa raitis ilmasuodatinta kun en ole löytänyt ja puhallus heikko vaikka moottori pyörii hyvin?Oi068Moottorikelkkailu perikunnan mailla
Onko näin kun poliisi väitti ettei perikunnan mailla saa kelkkailua jos yksikin osakas sen kieltää?Olen itse osakkaana p063Kuusamosta ei seuraa löydy miehelle.
En tiedä mikä kuusamolaisia naisia vaivaa kun ei niillä tunnu kukaan mies kiinnostavan vaikka koko ajan notkuvat seuranh1096540tinderin iän muutos
Liityin tinderiin ja haettu ikä on 13-17 kun haen yli kolmekymppistä seuraa mutta en voi valita ikää.Tietääkö joku miten0149Varatulle naisystävää
Olen pidempään etsinyt luotettavaa aitoa seuraa kivasta naisesta Kuusamon alueelta mutta olen törmännyt vain pettureihin0124