Vapaa kuvaus

Moi+olen+rehti+suomalainen+mies+joka+ei+polta,ei+liioin+käytä+alkoholia+ja+on+muutenkin+hyvin+sosiaalinen+ja+luotettava+.Tulen+hyvin+juttuun+uusien+ihmisten+kanssa+ja+minuun+on+helppo+tutustua.Etsin+hyvää+ja+luotettavaa+seuraa+aidosta+naisesta+omana+itsenään.Minulle+ei+haittaa+vaikka+olet+varattu+tai+vapaa+kunhan+vain+kerrot+rehellisesti+ja+avoimesti+asiasi.Suosikkibändit/artistit:+lähes+kaikki+ruokainen,+ei+kuitenkaan+jazz+ja+operaVapaa-aikanani:+Kalastus,+metsästys,+kelkkailu,+moottoripyöräily,+autojen+korjaus+ja+laittoKatson+tv:stä+mieluiten:+kotimaisia+sarjoja,+hyvät+elokuvatKotieläimet:+koiraRuoka+&+juoma:+Kunnon+kotiruoka,+hirvikäristysKoulutus:+AmmattikorkeakouluAmmatti:+MuuTyöskentelen:+KuljetusalallaLapset:+En+halua+lapsiaHakusanat:+seikkailu,+luotettava,+rehti,+luonnollinen+.

Aloituksia

20

Kommenttia

74

  1. Kahvalämmitys

    Oisko joku joka osais neuvoa miten johdotus tulee kaksi asentoiselle kahva/peukalo lämmitykselle,molemmissa etuvastus to
    0
    78
  2. Kuusamosta/Rukalta seuraa

    Moi oisko ketään joka uskaltaisi näin korona aikana tavata 51v miestä vaikka kahvitellen kivan juttelun merkeissä.Kik fo
    Suhteet
    0
    43
  3. Rukalta naisen tai parin seuraa

    Moi löytyykö viriilille 50v siistille,terveelle,savuttomalle,raittiille Rukalla lomailevalle miehelle seuraa arkipäivisi
    Suhteet
    0
    69
  4. Rukalta naisen tai parin seuraaä

    Moi löytyykö viriilille 50v siistille,terveelle,savuttomalle,raittiille Rukalla lomailevalle miehelle seuraa arkipäivi
    Suhteet
    0
    39
  5. Seuraa yh-äidistä

    Moi oisko Kuusamossa yh äitiä tai muuta naista(Paria) joka ois kiinnostunut 51v terveen,sosiaalisen,lihaksikkaan miehen
    Kuusamo
    2
    66
  6. Pelletti takan käyttö

    Oisko kellään lincar brikkina takkaa kun sen pitäisi toimia asetetun lämpötilan mukaan ja sammua kun saavutettu,enkö osa
    Koti ja rakentaminen
    0
    34
  7. Seuraa kuusamosta

    Moi oisko kuusamossa seuraa 50v terveelle miehelle parista tai naisista salaa luotta -muksella
    Suhteet
    3
    84
  8. Kuusamosta seuraa

    Moi löytyykö viriilille,terveelle,sosiaaliselle kivalle 50v miehelle parien tai nais seuraa luottamuksella.kik fordso69/
    Yhden yön jutut
    0
    35
  9. Rukalta nais tai parin seuraa

    Moi oisko kuusamossa ketään paria tai naisporukkaa joka tahtois seuraa 50v viriilistä terveestä sosiaalisesta miehestä.k
    Suhteet
    0
    31
  10. Bitcoin rahastot

    Moi onko kellään tietoa kun mulle 15 vuonna jotenkin kirjautunut pari bitcoinia ja nyt arvo ois noussut 97000€ niin onko
    Rahan siirto
    1
    58
  11. Eedenissä 8-9.12

    Moi onko muita jotka eedenissä kylpylässä sunnuntai-maanantai välillä vierailulla?Juttuseuraa ois kiva löytää.
    0
    43
  12. Honda coldwing

    Moi onko kellään kokemusta jakopää remontista 1500cc-94 pyörään?Purkukuvia saisko mistään?
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    35
  13. Ystävää kivasta naisesta ikään,kokoon tai siviilisäätyyn katsomatta.

    Ois kiva löytää ystäväksi kiva nainen jonka kanssa vois keskustella kaikesta avoimesti luottamuksella.
    Kuusamo
    2
    61
  14. Kelkan tiivisteet

    Moi voiko kelkan koneen kasaukseen käyttää tiivistepaperia ja moottorisilikonia kun sopivaa tiiviste sarjaa ei löydy.
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    43
  15. Juutuseuraa naisesta tai parista

    Moi löytyykö kuusamosta kivaa seuraa vaikka tulille istumaan tai kelkkailemaan kun kelit lämpiää.Ruka ja lähiseudulla lä
    Paikkakunnat
    0
    24
  16. Pajero 2,8d gen2

    Onko tuollaisessa pajerossa raitis ilmasuodatinta kun en ole löytänyt ja puhallus heikko vaikka moottori pyörii hyvin?Oi
    Autot
    0
    38
  17. Moottorikelkkailu perikunnan mailla

    Onko näin kun poliisi väitti ettei perikunnan mailla saa kelkkailua jos yksikin osakas sen kieltää?Olen itse osakkaana p
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    41
  18. Kuusamosta ei seuraa löydy miehelle.

    En tiedä mikä kuusamolaisia naisia vaivaa kun ei niillä tunnu kukaan mies kiinnostavan vaikka koko ajan notkuvat seuranh
    Kuusamo
    109
    6243
  19. tinderin iän muutos

    Liityin tinderiin ja haettu ikä on 13-17 kun haen yli kolmekymppistä seuraa mutta en voi valita ikää.Tietääkö joku miten
    Treffeillä
    0
    79
  20. Varatulle naisystävää

    Olen pidempään etsinyt luotettavaa aitoa seuraa kivasta naisesta Kuusamon alueelta mutta olen törmännyt vain pettureihin
    Suhteet
    0
    63