Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et osaa itse päätellä, mikä kommentti on järkevä?
25.11.2014 20:06
Se oli vain viaton (viallinen) kysymys..
Hiritän täällä nurkassa...
24.11.2014 19:19
Ironiaa se on. Keksit eivät edes ole useinkaan kovin hyviä...
24.11.2014 18:55
ebzu X Raippari
(?)
24.11.2014 18:50
Teko oli oikein, mutta siitä tulee rangaista.
23.11.2014 14:39
Tarkalleen ottaen bongareihin.
23.11.2014 12:47
Tämä juttuhan liittyy lintuihin?
23.11.2014 12:42
"Keskity heiluriin. Anna sen hallita..."
Tohtori aloittaa suggestion. Hän haluaisi tietää lapsuudestani, mutta minä en vain muista. Jones muistaa, mutta ei halua puhua siitä.
"Lasken alaspäin: viisi, neljä..."
Heilurin ollessa kaarensa alaosassa, kääntyy sen liike äkkiä päinvastaiseksi. Tämä lienee sen eilen saapuneen tyypin lupaama pakosuunnitelma. Jatkan puhetta tohtorin puolesta:
"Luomesi ovat raskaat, kätesi, jalkasi. Tunne silti keveys..."
Vaivutan hänet uneen, mutta en jatka siitä eteenpäin, vaan lähden juoksemaan käytävää pitkin.
Ovella seisoo vartija hilparin kanssa. Hän on selin, mutta alkaa kääntyä kuullessaan askeleeni. Tunnistan kyseisen kusipään. Itse en ole hänestä joutunut kärsimään, mutta olen kuullut, kuinka ilkeä hän on potilaille. Siispä en vastusta, kun Jones ottaa käteni hallintaan ja lyö sen läpi vartijan vatsasta.
Vakuuttavaa työtä. Käteni ei näytä erilaiselta, mutta Saastan ansiosta lävisti nahkahaarniskan ja selkärangan.
Jones nauraa katsellessaan raatoa. Minä mietin verestä likaantunutta mekkoani.
Saasta on hiljaa. Tarkkailee.
Sarkonin porteilla ei ole vartijoita. Johtuu kuulemma "poliittisesti epäselvästä tilanteesta". Kukaan ei halua kertoa tarkemmin.
Pitäisi löytää ruokaa, koti ja pesula. Ja rahaa.
Tilanne vaikuttaa aika toivottomalta, mutta Jones vakuuttaa, että kaikki päättyy hyvin. Onhan meitä sentään kolme...
22.11.2014 16:57
Tämänhän minä jo tiesinkin... (saanko nyt keksin?)
21.11.2014 23:28
En.
20.11.2014 22:02
Hyttysen kokoiset ihmiset ovat liian isoja perustamaan käpyyn kokonaista kylää...
20.11.2014 21:43
Aloitan huomenna, kun viikonloppukin alkaa.
20.11.2014 21:24
"Itsehän en edes ropeta, mutta hoh hoh hoo. Olen vittumaisella tuulella tänään."
Ja vaikka et olisikaan niin... muistan kuulleeni joskus jostain "sananvapaudesta"...
20.11.2014 20:05
(hyvä pointti...)
20.11.2014 18:45
(ulkonäköä en tehnyt tahallisesti. Luonne ja nimet taas ovat viittauksia kolmeen suosikkibändiini. Henkilön itse on tarkoitus liittyä Eleanoora Rosenholmin musiikkiin, etenkin 'Hyväile minua, pimeä tähti' albumiin. Jonesin harrastukset taas ovat teemoja, jotka esiintyvät usein Jonestownin musiikissa. Saasta taas on viittaus Cradle of Filthiin (filth = saasta).
Maastoltaan Helsingin kaltainen kaupunki käy minulle. (toivottavasti löydän kartan, sillä en tunne Helsinkiä kovin hyvin...))
20.11.2014 18:41
LUE, MIKÄLI OLET STEREOTYPIOIHIN USKOVA MUINAISMUISTO!
Juuri niin! Miehet kestävät! Naiset eivät!
LUE, MIKÄLI OLET FEMAKKO!
Juuri niin! Miesten tulee kestää, kun kerran ovat niin väkivaltaisia! Omapa on ongelmansa! Kunhan eivät tyttöjä kiusaa, saatana!
20.11.2014 18:04
"EI IHMISET VOI OLLA NIIN ÄÄLIÖITÄ JA TYHMIÄ....LAPSELLISIA JA SÄÄLITTÄVIÄ ETTÄ NE EI TAJUA TÄTÄ ASIAAAAAA!!!!"
Anteeksi pilvilinnan romuttamisesta, mutta...
...ihmiset OVAT tyhmiä.
Ja väitätkö, että et itse kiusaa jotakuta?
Ryhmäpaineen alaisena kenties... Ehkä et edes tajua sitä itse... Ehkä naurat mukana tai et ikinä olisi tekemisissä "sen yhden oudon tyypin" kanssa ja muistatkin sanoa sen kovaan ääneen... Tai sitten olet niitä sokeita "Ei meidän koulus kiusata!!!1!"- tyyppejä, jotka edesauttavat kiusaamisen jatkumista...
Pahoittelut epäluottamuksesta. Ja toivottavasti et toivo liikoja; tämä keskustelu tuskin auttaa ketään...
20.11.2014 18:00
Nimi: Noora Rose
Laji: ihminen
Sukupuoli: Miksi se teitä pervoja kiinostaa? (nainen)
Ikä: 20
Ulkonäkö: ruskeat keskipitkät hiukset, vihreät silmät, normaalin pituinen, keskisuuret rinnat, unohtuvat, mutta ihan nätit kasvot, muutenkin erittäin normaalin näköinen...
Luonne: ujo, ystävällinen, pelkää ihmisiä, surumielinen, rauhallinen, joskus masentunut tai väliinpitämätön
Tietoa: Nooran lapsuus on ollut hyvin traumaattinen, joten hän ei muista siitä mitään. Niin kauan, kuin muistaa, on hän elänyt mielisairaalassa. Nooran bestis on Jones, mielikuvituskaveri, josta on kehittynyt tulpa. Jones on "hieman" häiriintynyt, ja pitääkin harrastuksenaan temppelien vandalisoimista, lääkeyrttien väärinkäyttöä, sekä ihmisten kiduttamista. Jones tykkää myös okkultismista ja onkin onnistunut manaamaan kehoon kolmannen persoonan: Saasta- nimisen hengen, joka osaa mustaa magiaa, mutta ei kykene hallitsemaan Nooran kehoa.
20.11.2014 17:47
"Käänny vasemmalleoikealle!"
Ja se herr(a/e) vielä tottelee...
19.11.2014 21:09
Hattupäiset herrasmiehet ovat liikenteen suurin vaarantaja. Etenkin, jos pelkääjänpaikalla istuu vaimo.
19.11.2014 21:07
97 / 171