Ihan oikeesti..mikä ihmisii vaivaa!? Kiusaaminen on ihan saatanan typerää eikä sitä saa koskaaaaan hyväksyä. Kiusaaminen repii sielun kappaleiksi...kun tai jos siitä varttuessaan sitten pääsee yli palaset ommellaan paikoilleen mutta jää aivan hirvet vuotavat arvet koko loppu iäks. Ne ei parane ja traumat jää. Jokku ei jaksa sitä ja tekee itsarin...kiusaajat vittu lopettakaa mikä järki tossa on hä!?. Miettikää kummenen kertaa ennen ku teette.
Mut hei en laita kaikii syitä kiusaajien niskaan. Opettajaaat huhuu...koittakaa rangaista niitä kiusaajia...vittu miks se menee aina niin et kun kiusataan n. kymmenen vuotta ja kiusatul vihdoin pimahtaa ne hermot. Sit se hakkaa sitä kiusaajaa sillai et se menettää tajuntansa...no voi ei muo ei kävis yhtää ei vittu yhtää sääliks! Mut silti rehtori päättä erottaa kiusatun koulusta ja kiusaaja pääsee sääleillä " voi voi mitä se sulle teki. Ihan kamala ihminen ku mun pertin hakkas. Ei meiän pertti semmosta tekis.
Mikä on ku ei tajuta niin yksin kertasta asiaa...no mäpä artiguloin
KIU-SAA-MI-NEN ON E-RIT-TÄIN VA-KA-VA A-SI-A JO-KA TU-HO-AA IH-MI-SEN E-LÄ-MÄÄ. KIU-SAA-JAT AN-SAIT.SE-VAT VA-KA-VAN RAN-GAIS-TUK-SEN. Mut he,i eihän meiän Pertti semmosta tekis, ja opettajat uskoo.
EI IHMISET VOI OLLA NIIN ÄÄLIÖITÄ JA TYHMIÄ....LAPSELLISIA JA SÄÄLITTÄVIÄ ETTÄ NE EI TAJUA TÄTÄ ASIAAAAAA!!!!
Kiusatuille vielä. Ihan sairaasti tsemppiä, se on vaikeeta mut koittakaa jaksaa. Puhukaa asiasta läheisillenne, ja kertokaa opettajalle...(älkää odottako opettajalta liikoja...suosittelen kuraattoria tai kouluterveyden hoitajaa) Älkää antako periksi vaan näyttäkää kiusaajille närhen munat!
Kiitti kaikille iille jotka luki mun raivon puuskani
MIKÄ VAIVAA! LUKEKAA TÄÄ JA VALAISTUKAA!
4
88
Vastaukset
- Ei mitään väliä!
kuraattori?? En mä millekkään kuramoottorille mee pillittää vaan kestän sen kuin mies!
LUE, MIKÄLI OLET STEREOTYPIOIHIN USKOVA MUINAISMUISTO!
Juuri niin! Miehet kestävät! Naiset eivät!
LUE, MIKÄLI OLET FEMAKKO!
Juuri niin! Miesten tulee kestää, kun kerran ovat niin väkivaltaisia! Omapa on ongelmansa! Kunhan eivät tyttöjä kiusaa, saatana!
"EI IHMISET VOI OLLA NIIN ÄÄLIÖITÄ JA TYHMIÄ....LAPSELLISIA JA SÄÄLITTÄVIÄ ETTÄ NE EI TAJUA TÄTÄ ASIAAAAAA!!!!"
Anteeksi pilvilinnan romuttamisesta, mutta...
...ihmiset OVAT tyhmiä.
Ja väitätkö, että et itse kiusaa jotakuta?
Ryhmäpaineen alaisena kenties... Ehkä et edes tajua sitä itse... Ehkä naurat mukana tai et ikinä olisi tekemisissä "sen yhden oudon tyypin" kanssa ja muistatkin sanoa sen kovaan ääneen... Tai sitten olet niitä sokeita "Ei meidän koulus kiusata!!!1!"- tyyppejä, jotka edesauttavat kiusaamisen jatkumista...
Pahoittelut epäluottamuksesta. Ja toivottavasti et toivo liikoja; tämä keskustelu tuskin auttaa ketään...- Hgjvfgbbjg
Hah...kuules nyt meidän koulussa kiusataan, mä kyllä myönnän sen. Mut mä en vittu ikänä kiusasi ketään. Mä en oo ikinä nauranut kenellekkään, oon aina puolustanut tai tehnyt jotain jos oon nähnyt kiusaamista. Oon porukassa missä on mun lisäksi kolme tyyppiä keitä kaikkia kiusataan tai on kiusattu.
Ja sitten...musta se että ei puhu kuisaamisesta on heikkoutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16038Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3751909Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471654Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281629Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2811322- 621048
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739