Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla on sellainen fiilis, että Asus aloitti koko ketjun:)
Kolmasosaan otsikon sanoista oli sormet sentään osuneet...Hyvä.
08.11.2012 17:58
Housuus se on painettu ja sisäpuolelle. Tokkopa se ulos ylettyisikään.
08.11.2012 17:49
Asuksella on H-K Sininen-vahvuus eli ymp.mitta 11 senaa...:D
Ja ei ylety sormet ympäri. Itse kertoi;)
08.11.2012 17:27
Kerro vielä että heillä on yhtä isot kulllit patsi h-x:llä isompi...:D
08.11.2012 17:23
Laitappas poju kuvaa tulemaan. Mielellämme katselisimme kunnon kulllia ja kaikki kunnon kulllin kuvathan ovat näköjään minulta lähtöisin. Ja muokatuina tietenkin, koska pienistä ei kuvia juuri näy.
Voi jeesus tuota yhtä kahjoa.
N. Konoselle kiitokset oikaisuista. Tosin mitään ne eivät auta, koska tämä eräs luulee minun kirjoittelevan sinun nikillä:D
.
.
thzr
08.11.2012 16:16
Tässä mun: Haiskahtaa mainokselta;)
Sahajauhon ja bensiinin sekoituksella olen itse saanut terskani punoittamaan.
06.11.2012 19:17
Jollain on hyvä nikki... hahahahahahahh
Ja vetää roolinsa hyvin ja tosissaan:D
06.11.2012 19:03
Ja nyt se on jo kirjoitettu... Kiitos;)
06.11.2012 19:00
Jep. Suuntautumisen lisäksi hän on myös epärehellinen mitoistaan...
Mutta tosi tosi tarkka toisten mitoista, etenkin jos ne lipsahtavat päälle 12 sentin. Silloin alkavat persemittaepäilyt ja jos joku normikullinen on erehtynyt myös paksuutensa mainitsemaan, niin eipä kestä kuin sekuntti, niin kysymys, oliko peukku välissä, paukahtaa areenalle:)
Tärkeää on kuitenkin saada hänet pysymään palstalla. Palstan viihdearvo putoaa oleellisesti, jos hänen hauskoja juttujaan ei näkyisi.
06.11.2012 18:34
Kyllä sillä vaan vihjattiin sulle, että sulla on vitun pieni kulli:)
Pitääkö paikkansa. Jos ei pidä, niin todista:D
06.11.2012 17:54
Voihan se pitää sitä ovea vaan vähän raollaan. Niin monet tekevät.
06.11.2012 17:21
Kyllä ihmisillä on taipumusta vertailla itseään muihin. Ja on joitain, jotka huomattuaan toisessa itseään parempia tai kadehdittavia piirteitä, työntävät pään perseeseeen ja hokevat, että ei voi olla, ei voi olla.
Joku kusettaa nappulaansa 17-senttiseksi ja väittää silmä killissä, ettei kellään ole sen kokoista. Hah.
Ei homouden määrä tai homot ole mihinkään lisääntynyt. Nyt vaan ei enää homotkaan jaksa kaapissaan kyyhöttää ja foobisille mulukuille saattavat heiluttaa muutakin kuin käsilaukkua.
Se joka luulee,että homot ovat sellaisia kuin heterokäsikirjoittajat heitä sarjoihin tai elokuviin laittavat, saattaisivat yllättyä monesta tutustaankin, että ei perskeles olisi tuostakaaan uskonut. Ei edes pinkkiä paitaa:)
Täällä joku dorka esittelee usein tappouhkauksia homoja kohtaan. Se on kohtalaisen varma merkki kyseisen kusipään omasta epävarmuudesta seksuaalisuutensa suhteen.
06.11.2012 17:18
Tunnistaako joku palstan professoritason miehistä tämän, nyt jo kuolemattoman, lauseen omakseen:
-
"Eiköhän asia ole niin, että naisen *illu ei ole enää pantava sen jälkeen kun hän on synnyttänyt. Sen vuoksi esimerkiksi keisarit keksivät keisarinleikkaukset 1800-luvulla ettei heidän vaimojensa alapää mene paskaksi synnytyksessä."
-
Koko ketju alkaa tällä mykistävällä tiedonjyväsellä, jota en juuri ole voinut nauramatta lukea, vaikka kertoja on ollut jo useita...
Kiinnittäisin huomiota avaajan nickiin: Pienikaluinen50. Kuinka kätevästi hän sysääkin pienen kikkelinsä naisten syyksi. Eihän se ole kenenkään syy. Pieniä vaan on joillain ja miten ne isotkaan erottuisivat, jollei pieniä ja normaaleja olisi.
Ja sitten tietoisku: Isot alkavat noin 19cm korvilta ja siihen asti kaikki ovat normaaleja paitsi pienet, jotka ovat pieniä normaaleja.
Tämä koko ketju pitäisi palkita huumoricarambolalla, koska huumoriananas taitaa olla rekisteröity merkki;)
05.11.2012 19:03
Kuule Asus. Tuo on yhtä aito kuin sun 17-senttinen...
04.11.2012 14:54
Heh heh
Normaalin alarajoilla olevaa 15-senttistä kai tarkoitit?
Oulun kylmä meri-ilma kutistaa kullit. Turussa ei enää ole sama ilmiö, koska lounaassa ja etelässä on aina lämmintä föhn-tuulta...
04.11.2012 14:52
Kaikki muut paitsi sinä on saanut ja jotkut jo kyllästyneetkin siihen...
Eikä täällä kaikilla ole iso. Olethan sinäkin täällä.
Oletko Asus ihan itse? Käytä samaa nikkiä, niin ei mene vittuilut väärälle miehelle.
04.11.2012 14:49
"Aatun aikaan" kaipaa tosiaankin vanhoja hyviä aikoja... puheissaan varmaan ja kirjoituksissaan. Kovimmat homokaasauttajat kaasuttavat homopelkoa itsestään, olen huomannut ja asiaa on tutkittukin.
En kyllä muista Auswitchissa saunoja olleen, mutta ZyklonB -suihkuja taisi olla ja käsittämätöntä on, että niitä joku idiootti vielä kaipailee.
Joissakin maissa tuollaista kaipausta ei hyvällä katsottaisi...
Asusko? Tällä kertaa en niin usko.
04.11.2012 11:45
Auuutsshh...
Nyt sattui... Iskit haarojen väliin ja lujaa. Aivan asiallisia kyselin, mutta ei sinussa ole miestä kuin hintittelemään.
Tuostapa päättelin, että sinulla ei ole muuta tukea noihin avauksen päätelmille, kuin oman päärasiasi tuottamat mielikuvat ja nehän ei tällaisella tieteeseen perustuvalla palstalla ole hyväksyttäviä.
Julma Oksa 13cm...? No on julma maailma ollut sulle, mutta sen kanssa sinun on vaan elettävä nyt.
03.11.2012 20:44
Ja tämän vuoksi siellä ei stressata peniksen koosta?
Kuulostaa järkevältä ja loogiselta...
Meinaan yhtä loogiselta kuin ruotsalaisten avaruuslento aurinkoon. Lämpöhaittojen vuoksi he tekevät sen yöllä.
03.11.2012 17:58
Takuapaljoa...?
Voisiko tuo olla tajua paljoa. Ei varmaankaan, koska tämä kirjoitetaan erikseen.
Nyt sulla on hyvä nickki. Pysy siinä;)
03.11.2012 17:55
428 / 433