Pojat hei oikeesti

Asus ihan ite

Suomikullin keskipituus on korkeintaan 14.6cm. - jos maailman tilastoihin tieto perustetaan tilanteessa jossa America laskuissa. Keskipituus on 13.9cm ilman jenkkejä. Jos taas väite perustetaan tutkimuksiin, joita on tehty joka kansallisuudesta samalla tyylillä, niin keskipituus on Suomessa 12.9 - 13.52cm välimaastossa. Keskipaksuus valtakunnassamme 10 -11cm ymp "Maria -ohjelma/ Tiina Jylhä".

Tuossa eräs linkki -joskin Tiina Jylhän tapaan kyseenalainen julkaisija huomioiden:
http://www.peniksenpidennys.net/Keskiarvo-Peniksen-Pituus-ja-Paksuus.php

Mutta asiani pähkinänkuoressa: Pojat, keskikoot eivät muutu, ei vaikka teillä olisi väärin tai oikein mitatuna se 19cm pitkä vällykäärme ja ranteen vahvuinen mulkku jota hakkaatte räpylään vimmatusti peräkamarissa kja mittaatte ennen heruttamista täydessä paraatikunnossa.
Keskikoot on keskikokoja, ja joillakin voi olla isompi tai pienempi, mutta se ei keskikokoja muuta. Epäilen kyllä tämän palstan suurta isojen määrää. Onko ne isoja valheita vai isoja mittavirheitä? Osalla on varmaan isokin, mutta enin osa kusettaa ja mittaa väärin - anteeks nyt vain ;)

Olen harkinnut jättäväni ajanvietteenä tämän palstan, koska asiasta on väitettäni (

16

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PASKAHOUSU OLET

"keskiarvo pituudeksi noin 14.5 cm erektiossa. Tämä tulos on saatu ottamalla mitta nimenomaan peniksen yläpinnalta. Peniksen keskipaksuus on noin 4 cm ja ympärysmitta noin 12cm, luonnollisestikin myös erektiossa."

ETKÖ SINÄ YMMÄRRÄ LUKEMAASI?

Sitä paitsi USA:lla on 12,9cm keskimitta !!

Ja sitten sinun rakastamasi mustat miehet.

"Usein on esitetty myös uskomuksia että peniksen keskiarvo mitat vaihtelisivat eri rotujen välillä.. Tätäkin asiaa on tutkittu ja ehkäpä hieman yllättäenkin tulokset näyttävät että merkittävää eroa penisten koossa ei ole eri rotujen edustajien välillä."

ONKO ASUS SINUT VAUVANA PUDOTETTU LATTIALLE VAI OLETKO MUUTEN VAAN HIEMAN YKSINKERTAINEN ETKÄ YMMÄRRÄ LUKEMAASI?

• En usko

Sanot toisia paskahousuiksi ja haukut pystyyn, mutta onko sinussa miestä sanoa asiat kasvotusten asukselle?

• 89yuuhnuj

Sulla asus on ympärys 10-11 cm, se on jo tullut selväksi. Mutta keskiarvo ympärykselle on toi 12cm, joka sun omassa linkissäsikin tuli jo esille!

• Eihän Asus tämän palstan tarkoitus ole kiistellä kullien kokoeroista vaan siitä, onko sillä kokojen eroilla väliä.

Itse olen sitä mieltä, että kyllä sillä koolla vaan on väliä. Ei siten, etteikö pienivarusteinen voisi tarjota tyydyttävää seksiä vaan haluaisiko hänkin isomman pelin, jos se olisi mahdollista.
      Aika moni haluaisi eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Mutta sinä Asus haluaisit kaikille pienet vehkeet, etkä millään suostu myöntämään, että pientä isompia joillain on. (paitsi sulla hevosmela. sen myönnät turhankin kerkeästi)

Turhaan spekuloit palstalta poistumisellasi. Olisit sen jo tehnyt jos lähdössä olisit. Ja jotenkin tutun kuuloista tuo taas on.

Juttusi ovat olleet melko hauskoja, vaikka välillä tuntuu, että olet tosissasi.

• Asus ihan ite

Kuule homo! Olen sanonut, että vaikka 12.9 tai 13.52 on suomikullin keskikoko, silti on siumikulleja isompia ja MYÖSKIN pienempiä. Isompia on siis, mutta ei niin paljon kuin täällä muka on isokulleja. Myöskin pienempiä on, mutta heitä ei täällä näy jostakin syystä vaikka palsta nimi on pukkumunan suuhun sopivampi "onko koolla väliä"??!!

Mutta mutta, uskokaapa mitä haluatte. Ihmettelen suuresti, että miksi minun sanani provosoi "teitä" niin paljon, vaikka olen vain mielestänne tällainen luuloissanne läski, älykääpiö ja mitä lie muuta? Paljon annatte arvoa mielipiteillenne kun vauvaudutte "kymmenen" vuotta uhraamaan ja kommentoimaan ;)

• 4575y
        Asus ihan ite kirjoitti:

Kuule homo! Olen sanonut, että vaikka 12.9 tai 13.52 on suomikullin keskikoko, silti on siumikulleja isompia ja MYÖSKIN pienempiä. Isompia on siis, mutta ei niin paljon kuin täällä muka on isokulleja. Myöskin pienempiä on, mutta heitä ei täällä näy jostakin syystä vaikka palsta nimi on pukkumunan suuhun sopivampi "onko koolla väliä"??!!

Mutta mutta, uskokaapa mitä haluatte. Ihmettelen suuresti, että miksi minun sanani provosoi "teitä" niin paljon, vaikka olen vain mielestänne tällainen luuloissanne läski, älykääpiö ja mitä lie muuta? Paljon annatte arvoa mielipiteillenne kun vauvaudutte "kymmenen" vuotta uhraamaan ja kommentoimaan ;)

12,9 - 13,52 on niillä parilla kyselytutkimuksella saatu, ja tuloksilla ei tee mitään. Korkeintaan niihin voi lisätä 2-3 senttiä, koska keskimäärin sen verran niihin on kusetettu alaspäin.

• Asus ihan ite
        4575y kirjoitti:

12,9 - 13,52 on niillä parilla kyselytutkimuksella saatu, ja tuloksilla ei tee mitään. Korkeintaan niihin voi lisätä 2-3 senttiä, koska keskimäärin sen verran niihin on kusetettu alaspäin.

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituus

Sun mielestä keskipituus on Suomessa 2 - 3cm isompi, vaikka maailmassa kp. 13.9.cm. Suomessa penikset "tutkitusti" 12.9 - 13.52cm. Ok. em. tutkimus tehty kyselymuotoisena - ei luotettava. Mutta suomalainenhan on niin rehti, että ilmoittaa mielestänne pienemmän mitan, kun erään toisen ja saya varman tutkimuksen mukaan äijjät just liioittelee kaikkea tällasta kullinkokoasiaa ja palkkapussin paksuutta, koska kulaan ei tarkista sdian totuutta.
        Mistähän johtuu väittämäsi suomikullin 2 - 3cm pidempi pituus?
        Onko täällä pimeydessä joku taikavoima tai geeniperimä sukusiittoisen Suomenmaan sisällä, joka kasvattaa slerboja?

Itse olen siinä käsityksessä lukemani perusteella, että kyselututkukset eivät ole luotettavia, että todellakin kyselyihin liioitellaan. Ja mikä on se tilanne missä kysymys "kuinka pitkä penis sinulla on" esitetään? Tuskin se tulee missään "avattava ja vastattava yksinäisyydesdä ilman ulkopuolista häiriötä", eli kyllä mittatulos annetaan ulkopuolisen häiriön keskellä ja siksikin liioitellaan, mutta mitä heikompi itsetunto, sen epärehellisrmmin vastataan. Täällä avioerojen ja itsareiden maassa on potentiaalia kusettamiseen. Ein täällätuöorientoitumessa, suorituskeskeises muille elämisen mekassa Suomessa ihmisillä ole kykyä ajatella itse ja tuottaa mieöipiteitä! Aiheesta oli eilen a-studio stramissa kuttua liittyen työelämään, mutta sama pätee näissä kulliasioissskin soveltaen.

Lopettakaa siis jo!

Niin ja muuten: Minä olen tällä oalstalla aloittanut "urani" vuonna 2009! En todellakaan vuonna 2002!

• Elä puhu paskaa
        Asus ihan ite kirjoitti:

Sun mielestä keskipituus on Suomessa 2 - 3cm isompi, vaikka maailmassa kp. 13.9.cm. Suomessa penikset "tutkitusti" 12.9 - 13.52cm. Ok. em. tutkimus tehty kyselymuotoisena - ei luotettava. Mutta suomalainenhan on niin rehti, että ilmoittaa mielestänne pienemmän mitan, kun erään toisen ja saya varman tutkimuksen mukaan äijjät just liioittelee kaikkea tällasta kullinkokoasiaa ja palkkapussin paksuutta, koska kulaan ei tarkista sdian totuutta.
        Onko täällä pimeydessä joku taikavoima tai geeniperimä sukusiittoisen Suomenmaan sisällä, joka kasvattaa slerboja?

Itse olen siinä käsityksessä lukemani perusteella, että kyselututkukset eivät ole luotettavia, että todellakin kyselyihin liioitellaan. Ja mikä on se tilanne missä kysymys "kuinka pitkä penis sinulla on" esitetään? Tuskin se tulee missään "avattava ja vastattava yksinäisyydesdä ilman ulkopuolista häiriötä", eli kyllä mittatulos annetaan ulkopuolisen häiriön keskellä ja siksikin liioitellaan, mutta mitä heikompi itsetunto, sen epärehellisrmmin vastataan. Täällä avioerojen ja itsareiden maassa on potentiaalia kusettamiseen. Ein täällätuöorientoitumessa, suorituskeskeises muille elämisen mekassa Suomessa ihmisillä ole kykyä ajatella itse ja tuottaa mieöipiteitä! Aiheesta oli eilen a-studio stramissa kuttua liittyen työelämään, mutta sama pätee näissä kulliasioissskin soveltaen.

Lopettakaa siis jo!

Niin ja muuten: Minä olen tällä oalstalla aloittanut "urani" vuonna 2009! En todellakaan vuonna 2002!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/5982911#comment-31371701

Väitätkö että tämänkin 2008 on kirjoittanut joku muu?

• Asus ihan ite

• haistvitttu
        Asus ihan ite kirjoitti:

Väitän.

Väitäthän kulliasikin 17 senttiseksi, eli sinuun ei voi luottaa.

• Asus ihan ite kirjoitti:

Lopettakaa siis jo!

Kuinka kauan jaksat jauhaa täyttä paskaaa ja miksi sellaista teet. Ahdistaako nykerö? Ei tietenkään housussa, mutta otsapannan alla.

Käytätkö korsettia, vai millä saat lihat pysymään kasassa? Haittaako lihavuus vartijan hommaa. Ei saa karkkivarkaita kiinni, kun ei mahdu käytävälle.

Olet kyllä 17-senttisen omistajaksi aika huolissasi kikkeleiden keskikoosta. Olethan kuullut haamusärystä? Sellaisesta, että vaikkapa kättä särkee vaikka sitä kättä ei ole. Sulla on haamu17-senttinen.

Kusettamisesta puheen ollen. Olet kova kusettamaan, mutta kun kusetat yläkäyränappulaasi, niin kastuuko polvet?

• Elä puhu paskaa
        Asus ihan ite kirjoitti:

Väitän.

Väitätkö että tuon 2006 vuonna nimimerkillä "tajutkaa nyt saatana!" on jonkun toisen kirjoittama?

• elä puhu paskaa

• fdgr654
        h-x kirjoitti:

Kuinka kauan jaksat jauhaa täyttä paskaaa ja miksi sellaista teet. Ahdistaako nykerö? Ei tietenkään housussa, mutta otsapannan alla.

Käytätkö korsettia, vai millä saat lihat pysymään kasassa? Haittaako lihavuus vartijan hommaa. Ei saa karkkivarkaita kiinni, kun ei mahdu käytävälle.

Olet kyllä 17-senttisen omistajaksi aika huolissasi kikkeleiden keskikoosta. Olethan kuullut haamusärystä? Sellaisesta, että vaikkapa kättä särkee vaikka sitä kättä ei ole. Sulla on haamu17-senttinen.

Kusettamisesta puheen ollen. Olet kova kusettamaan, mutta kun kusetat yläkäyränappulaasi, niin kastuuko polvet?

Asus kun saa karkkivarkaat kiinni, ni se äkkiä pistää varkaan viemät mässyt poskeensa ja sitten menee takaisin kauppaan ja sanoo, ettei saanutkaan varasta kiinni :)

• arndoltst

Eihän nettiaikana pituuksia tarvitse arvailla eikä arpoa, vaan voi katsella netistä millaisia miesten elimet ovat. Varsinkin amerikkalaiset näyttelevät cam4 itseään vain auliisti eikä se ole mikään maksullinen cami. Sieltä näkee millaisia ovat miehet ja miltä näyttävät. Pariskunnat siellä naivat ja miehiä ja heidän vehkeitään tosiaan riittää vertailtavaksi. Ja kyllä he ilkevät näyttää jos on pieni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3712
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2509
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2106
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1627
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1458
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1451
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1404
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1357
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      20
      1201
    Aihe