Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maalaisserkkuni soitti hätääntyneenä ja pyysi minua täydentämään tuon hullun ex:än tiedot...
Se oli hullun ex:n velipuolisonni, joka Holopaista kedolla puski. HulluEXä oli tuolloin, siemenet seminologille annettuaan, jo talutettu Saarioisille sähköpiiskan vienolla avustuksella ja siitä on nyttemmin irrotettu sisäfileet, jotka olivat tosi hyviä grillattuna punaviinin kanssa.
Noilla akateemisilla on ainakin tässä ketjussa ollut melkoisen huonoa tuuria yh-lorttojen, niiden rikollisten lasten ja hullujen ex-puolisoiden kanssa.
Minun ihan oikeasti käy heitä sääliksi...
29.10.2012 18:20
Tämä "nozille" ja kaikille muillekin, jotka haluatte itseänne esitellä: Laittakaa kuvanne helposti näkyville, ettei niitä tarvitse kissojen ja kullikoirien kanssa etsiä. Tai cunthoundien, what ever;) Kyllä kuva isosta pillustakin saa olla esillä...
Esim. Carambolan kullli ei ollut yleisesti näkyvissä, mutta pyynnöstä hän laittoi rekisteröintipakon pois kuvistaan siksi aikaa, että halukkaat sen saattoivat katsoa.
Joka tänne laittaa linkkiä, niin tuskin haluaa, ettei hänen laittamaansa linkkiä katsota. AS:ssa myös pitää huomioida, ettei riitä sen sivun linkkaaminen, jossa kuva sillä hetkellä on, vaan neuvoksi: hiiri kuvan päälle ja oikea näppäin ja siitä valitse kuvan URL-osoite. Kopioi se ja pastaa postiisi.
Tulee suoraan näkyviin.
Me täällä kullimaailmassa arvostamme kaikkia rohkeita, jotka kuvansa uskaltavat antaa raadeltavaksi. Itseni lisäksi niitä arvostavat myös monet muut, mutta ehkipä hiukan hillitymmin...LOL
28.10.2012 14:40
Mutta eipä tuon kirjoittamista Asus kiistänytkään, kun siitä kysyin...:D Itsekin epäilin.
Olihan tuo ihan asiallinen kirjoitus ja siinä piili totuuden siementä.
28.10.2012 11:12
Kyllä tuo melko varmasti on aito. Huomaa ajeltu karvoitus, joka saa sen näyttämään isommalta ja tuo kullihan on kiinni isän perseraiskaamassa ja tuulennussimassa heinäsirkassa, joka myös tekee optista harhaa...
28.10.2012 11:05
Vastasin Brunolle näin: Asus tulee toteamaan sinut minuksi ja olen ylpeä siitä;)
Ja olenkin ylpeä, jos Asus sekoittaa minut alle kakskymppiseen timmiin mieheen:)
En ole alle kakskymppinen...hah hah
Sulla on Asus aika huono lukutaito, jos meidät kaikki pakkaat samaan laatikkoon.
En jaksa puuttua noihin väittämiisi sen enempää, mutta ei sun vittuiluista kukaan ole moksiskaan, kun ovat aika lapsellista kamaa.
Ja kyllä nuo kuvat ovat siellä edelleenkin olemassa, mutta pojka_87 ja Carambola muun muassa vastaavat kyllä ihan itse tekemisistään.
Myös asdfds varmaan halutessaan kertoo sinulle Kiinan matkastaan. Tosin vähän epäilen hänen haluja;)
Kirjoititko Asus sinä ihan itse tuon "Miten treenata kalu esiin vatsan alta?"- kysymyksen? Vähän epäilen jonkun tehneen jekun nimissäsi:D Mutta hyviä pointteja siinä oli.
28.10.2012 09:40
Kiitos Asus anaalilyysistä.
Oletkin mittaillut 17-senttiseksi nykerösi... Mutta olethan muuten iso ja lihava karpaasi.
27.10.2012 21:52
Täällä jonkun kahelin mielestä naisen pimppa kiristyy, kun sormeen pujottaa metallirenkaan...
Kai se luulee saman efektin toimivan naisillakin, kuin oman pilinsä juuren metallirenkaalla. Kyllähän se kiristää.
Se on sellainen YH-naiselta pakit saanut veikkonen...
27.10.2012 21:49
Hei Brüno
27.10.2012 21:43
Vaatimuksesi on oikeutettu ja ehkä saamme sinuakin tyydyttävän kuvakulman vielä.
Itse kun olen aina tottunut olemaan rehellinen, niin en osaa muitakaan epäillä edes täällä netissä...
Eipä kyllä tullut tuollainen pahviaskartelu mieleenikään ja toivonkin "peruskullin" sen epäilyn osoittavan vääräksi.
Mutta vieläkin arvostukseni rohkeudesta kuvien laittamisesta, koska täällä yli 10-senttisestä kuvan laittajalle ei hyvä heilu;)
Tiedättehän mitä tarkoitan;)
27.10.2012 16:31
http://1.bp.blogspot.com/_upGZME5g_a8/TJqzFZobAoI/AAAAAAAAAVQ/k6HocZVgp80/s1600/Small+cock+on+the+beach.jpg
Yksi kuva löytyi Asuksesta, mutta tämä on otettu, ennen kuin olut alkoi maistua.
Tuohon kun kuvittelee 38kg lisää puhdasta läskiä, niin saa miehestä oikean kuvan, Se tuo oluen tuoma läski nykyään osin peittää myös tuota 17-senttistä;)
Mutta massiivinen kaveri, kuten itsekin usein mainitsee...
Näytin myös omaani naapurin Elisalle, mutta en antanut...
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoiW_VBvpnp9dgw30TUu9cUc5h0ixSNI3Cs79fN-k32nOmrQ7I
27.10.2012 14:14
Oletko käynyt itsesuggestio-kurssit missä päin. Hyvin toimivat ainakin, jos uskot että naisille koolla (siis muun, kuin miehen) ei ole väliä.
Kukaan nappimulkku ei ole kehunut 20-senttisellään. Sanon sen sinullekin, kun et osaa lukea keskusteluista.
( Itsesuggestio on yksi väline vahvistaa elämänlaatua ja työssä jaksamista. Se on sisäistä puhetta, pysähtymistä ja hiljentymistä. Myönteisimmillään se on naivia uskoa ja luottamusta siihen, etta pystyy toteuttamaan unelmansa enemmin tai myohemmin, tavalla tai toisella.)
Sinä olet suggeroinut itsesi uskomaan tiettyjä asioita, joita en nyt jaksa toistaa...
27.10.2012 10:53
Ettei vaan olis nuo kirjat ainoat, mistä genitaaleja näet?
Asidofiilus onkin sitten kuin Islannin Grimsvötn, joka myös tuhkasi ilmaa;)
Sitäkö hait?
Annatko vielä sen linkin siitä Suomessa tehdystä kullitutkimuksesta?
27.10.2012 10:41
Eli me ollaan kahdestaan täällä vai kirjoitanko sinunkin sepustukset?
En kyllä allekirjoita niitä kun ovat sen verran "veikeitä".
Haluatko kanta-asiakaskortin kullinpidennyslaitekauppaani? Tukkuostajalle on hyvät alet;)
Nyt uutuutena: yläkäyrän oikaisurauta 145€. Antaa kolme milliä pituutta lisää ja senhän kaiki tiedämme, että millikin lisää sekä pankissa, että kullissa on hyvä asia.
27.10.2012 10:06
Minä en sentään ihan jokaista kikkeliä yritä sinun tavoin pienentää...
Sinulle on uusi diagnoosi. Laita korvan taa: MMS.
Siihen liittyvät sanat muna, syndrooma ja mini. Sen yhtenä oireena on hillitön halu saada kaikille kanssaihmisille mahdollisimman pieni kalu. Niin miehille, kuin naisillekin;)
Vanha PPS on näin päivitetty...
27.10.2012 09:04
Ouuujeee
Rakastan teitä kaikkia kahta:D
26.10.2012 22:05
Eipä kestä. Kuvat on helpompi löytää näin.
Tuo kyllä näyttää siltä, kuin olutpulloa työntäisi hylsyyn;) Mutta mainitsit kyllä ison terskan ja tuo on sellainen ja en ihmettele, jos nahkat sitä kiristivät.
Leikattiinko nahka murkkuiässä kun kullli alkoi kasvaa vai aikuisiällä? Utelias vaan olen:)
btw. Ja mikä tahansa hylsy on hajoava, jos sinne työntää suuaukkoa huomattavasti suurempaa parrua:D
26.10.2012 21:55
Tuo näyttää samalta, kuin jos minä yrittäisin työntää omaani mehupilliin...
On ohuempi hylsy kuin se 14,2 ja kertoihan omistajakin pelinsä olevan n. 14-15cm luokkaa. Silloinhan se normaaliin hylsyyn melkein menisi.
Paksu on, mutta edelleen epäilen tuota pituuspuolta, mutta sen omistaja mielellään varmaan meille tarkentaa jäykän viivaimen kanssa, koska eihän mikään ole tärkeämpää, kuin tietää täysin tuntemattomien miehien kulllien koko:)
Eli viivotin kouraan ja kamera toiseen. Jospa saatais Asuskin rauhoittumaan.
26.10.2012 21:48
Älä Asus viitsi. Et sinä kenenkään naamaa täällä ole nähnyt...
Ilkeä voisi heittää, että omalla äidilläsi oli vaikea synnytys, kun pojallekin jäi puoli vitttua naamaan.
Mutta sellaista me sivistyneet ja kiltit kanssakeskustelijat emme halua heittää ja toivomme sinultakin käytöstapoja.
Pojka_87 on River Viiperi ja panee Parisia mennen tullen ja aina välissäkin...;)
http://data.whicdn.com/images/21992070/tumblr_lyj02mKL2J1qarkgso1_500_large.gif
26.10.2012 20:31
Sulla on iso... Ja iso on pop.
Ei koolla ole väliä, vaan miten sitä käyttää... :D
Tuo tuo hyvät naurut aina, kun sen näen;)
Ja hyvin harvoin sen esittäjä on yli 18- senttisen omistaja. Miksiköhän?
Huonosti käytetty mini tuskin on sen parempi, kuin huonosti käytetty maxi.
26.10.2012 20:22
Sulla on avomuijas laittama esto päällä. Se on laitettu sulle ja kahdelle talkkarin lapselle, joita kuvittelet omikses. Muitsa talkkari;)
Vinkki... Ensin pitää itse panna ja sitten ehkä kuvitella lapset omaksi.
Pitäiskö kuitenkin olla tuo paljaspäinen yläkäyrä?
Huomaatko kateuden hiipineen itsellesi myös tähän, esim. pojka_87:an peliin verrattuna pieneen?
26.10.2012 19:59
431 / 433