Jakomielitauti

Jakomielitauti1

Olen seurannut palstaa ,kun joku aloittaa keskustelun mistä hyvänsä aina se menee samaksi väittelyksi . Aihe aina sama onko suurempia kuin 13,52. Tuntuu että se on sama henkilö joka keskustelee itsensä kanssa , on sitä mieltä että mulla iso ja kohta toisella nimimerkillä kumoaa omaa juttuaan.

45

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnustan. Se olen varmaan minä;)

      Minua on epäilty suunnilleen jokaiseksi täällä kirjoittavaksi ehkä Asusta lukuunottamatta. Mutta nyt tunnustan olevani myös Asus, joten satunnaiset vierailijat ovat nähneet ainoastaan yhden kirjoittajan sepustuksia.

      Lystiä on riittänyt kusettaessani omaani 17-senttiseksi ja heti perään väittäessäni, ettei sellaisia ole maailmassa.
      Oloni tuntuu tämän tunnustaessani tosi hyvältä ja erittäin pahalta. Mutta olenhan jakautunut persoona.
      Mukavaa päivänjatkoa, mutta haistakaa vitttu... lol

      • h-x = N. Kononen

        Varmasti olit myös toi anonymous. Lääkkeet alkaneet tepsiä ja alat jo epäillä, että onkohan ihan järkevää postailla tänne kaikki mahdolliset viestit eri nikeillä. Tämänkin viestin itseasiassa kirjoitit...tai siis kirjoitin.


      • Paljon mahdollista
        h-x = N. Kononen kirjoitti:

        Varmasti olit myös toi anonymous. Lääkkeet alkaneet tepsiä ja alat jo epäillä, että onkohan ihan järkevää postailla tänne kaikki mahdolliset viestit eri nikeillä. Tämänkin viestin itseasiassa kirjoitit...tai siis kirjoitin.

        Itseasiassa edellisenkin viestin kirjoitti sama mies, ja niin luultavasti myös tämän.


      • sama mies
        Paljon mahdollista kirjoitti:

        Itseasiassa edellisenkin viestin kirjoitti sama mies, ja niin luultavasti myös tämän.

        Sama mies täällä vain kirjoittaa, siis kirjoitin, taas. Kuka? minäkö? Mitä helvetttiä, tiutiu pitäskö mun lopettaa kirjoittelu


      • sama mies kirjoitti:

        Sama mies täällä vain kirjoittaa, siis kirjoitin, taas. Kuka? minäkö? Mitä helvetttiä, tiutiu pitäskö mun lopettaa kirjoittelu

        Heitän yhden väliin tällä rekisteröidyllä ...

        On mua monta ja kaikki niin suatanan isokullisia. Eikös olekin? Taidan lähteä runkkaamaan/panemaan isollani...;)


    • Kalaöljykauppias

      Mittasin nuorena työpituuden rehellisesti ja sain tulokseksi 13cm.
      Mittasin uusiksi tuolla häpyluuhun asti metodilla ja sain tuloksen 17cm.
      Mittausten väli on n 25 vuotta.

      Pituutta ja paksuutta oli tullut selvästi kun olin muutaman vuoden syönyt kalaöljy kapseleita, aloitin kapseleiden syönnin n 35 vuotiaana.
      Jossain 30 vuoden kohdalla huomasin että vaikka erektio oli kova niin peli oli pienempi kuin 20 vuotiaana.
      Verisuonia kutistaa nikotiini,kofeiini ja ne huonot kolestrolit.
      Eikös se veren määrä paisuvaiskudoksessa ole suoraan verrannollinen kokoon?
      Peniksessä on paljon verta ja verisuonia, kalaöjjyt pitää verisuonet kimmoisina ja näin saa maksimaalisen potenssin.
      Nyt kaikki vaimokkeet kalaöljy kaupoille isäipäiväksi :)
      Ja sitten naisille, Kannattaisi pitää myös itsensä tiukkana ja vahvistaa niitä lantionpohja lihaksia ainakin synnytysten jälkeen ja välttää nyrkkivenytyksiä yms.
      Kahden kauppahan se on;)

    • Älä pure mun ananasta

      Siis täällähän tuo h-x just keskustelee itsensä kanssa.


      Tämä 13.52 on jokaisen googlattavissa eli perusteltu totuus.

      • Tämän "Älä pure mun ananasta"- löpinän, jossa ei ole totuuden häivääkään, kirjoitin hämäykseksi.


      • pure palsternakkaa
        h-x kirjoitti:

        Tämän "Älä pure mun ananasta"- löpinän, jossa ei ole totuuden häivääkään, kirjoitin hämäykseksi.

        Huh, viuh.. olin jo mennä lankaa. siis luulin jo hetken että 13.52 olisi totuus mutta onneksi myönsit hämyksi.. siis myönsin hämyksi, olin jekuttaa itseäni.


      • SAMAT OSALLISTUU
        h-x kirjoitti:

        Tämän "Älä pure mun ananasta"- löpinän, jossa ei ole totuuden häivääkään, kirjoitin hämäykseksi.

        Samat osallistuu koko ajan keskusteluun ! KYLLÄ ALOITTAJA ON OIKEASSA.,!!


      • Whoop doo
        SAMAT OSALLISTUU kirjoitti:

        Samat osallistuu koko ajan keskusteluun ! KYLLÄ ALOITTAJA ON OIKEASSA.,!!

        Totta on, että samat (huom. monikko) osallistuu moniin keskusteluihin täällä. Mutta ei kuitenkaan sama (yksikkö). Sama se on muillakin foorumeilla, yleensä siellä on ne vakionaamat, jotka ottavat osaa vähän joka threadiin. Se on ihan mistä on kiinnostunut. Jotkut sekopäät nyt vaan on tästä kullin kokoasiasta obsessoituneita ;) Jos se häiritsee, ei tänne kannata tulla...


    • Anteeksi... Jäi nikki pois:)

      Samat osallistuu koko ajan keskusteluun ! KYLLÄ ALOITTAJA ON OIKEASSA.,!!

      • Siis tarkoitin, että _sama_ . Yksi ja sama tyyppihän me (tai minä) ollaan. LoL


      • g-z kirjoitti:

        Siis tarkoitin, että _sama_ . Yksi ja sama tyyppihän me (tai minä) ollaan. LoL

        Hups! Ehheh...on niin samanlainen toi mun toinen nikki (h-x), että valitsin vahingossa sen sitten tohon edelliseen viestiin. Aika busted oon nyt, mutta sitä sattuu! :)


      • g-z kirjoitti:

        Hups! Ehheh...on niin samanlainen toi mun toinen nikki (h-x), että valitsin vahingossa sen sitten tohon edelliseen viestiin. Aika busted oon nyt, mutta sitä sattuu! :)

        Waaaauuuuuuuuuuuuuuuhh. Nyt mä oon sininen kahdella nikillä:D


      • Kultakehdos
        h-x kirjoitti:

        Waaaauuuuuuuuuuuuuuuhh. Nyt mä oon sininen kahdella nikillä:D

        Tääl on lapsenmielisen lysti olla ,kultakehdos keinahdella kuunnella jakomieltä.


      • VOI VOI VOI
        Kultakehdos kirjoitti:

        Tääl on lapsenmielisen lysti olla ,kultakehdos keinahdella kuunnella jakomieltä.

        Niin on ! Vitu.ttaa oikeen nää imbesillit.


      • Asseye
        VOI VOI VOI kirjoitti:

        Niin on ! Vitu.ttaa oikeen nää imbesillit.

        Näin on. Mulkkukin alkaa näillä navasta tai persesilmästä!


      • juu justiinsa juu
        Asseye kirjoitti:

        Näin on. Mulkkukin alkaa näillä navasta tai persesilmästä!

        Heillä on varmaan isot mulkkupelit kun ei ole aivoja. Pienimunaset itkee viisaina ja huumorintajuttomina pikku nysäke kourakupissa.


      • juu justiinsa juu kirjoitti:

        Heillä on varmaan isot mulkkupelit kun ei ole aivoja. Pienimunaset itkee viisaina ja huumorintajuttomina pikku nysäke kourakupissa.

        En olisi itsekään paremmin pukenut tuota sanoiksi...

        Ihmisestä kun häviää leikkimielisyys, niin hänellä alkaa olla toisen jalan lisäksi myös kolmas jalka haudassa.
        Unkarilaisen tohtorin, Ignác Halász:in mukaan huumorintaju on suoraan verrannollinen kulllin kokoon ja siitä olen saanut parhaat näytöt tällä palstalla.

        Täällä on muutama huumorintajuinen laittanut kuvansakin katsottavaksi ja huumorintajuisin heistä on pojka_87. Onnittelut hänelle.


      • B-X
        h-x kirjoitti:

        En olisi itsekään paremmin pukenut tuota sanoiksi...

        Ihmisestä kun häviää leikkimielisyys, niin hänellä alkaa olla toisen jalan lisäksi myös kolmas jalka haudassa.
        Unkarilaisen tohtorin, Ignác Halász:in mukaan huumorintaju on suoraan verrannollinen kulllin kokoon ja siitä olen saanut parhaat näytöt tällä palstalla.

        Täällä on muutama huumorintajuinen laittanut kuvansakin katsottavaksi ja huumorintajuisin heistä on pojka_87. Onnittelut hänelle.

        Sulla hintillä on vissii mielestäs hyvä huumorintaju, kun lähettelet tänne kuvia toisten mulquista ja olet milloinkin ja kuka milloinkin.
        Sulla ei kovin laadukasta huumoria ole.


      • melkein asus
        B-X kirjoitti:

        Sulla hintillä on vissii mielestäs hyvä huumorintaju, kun lähettelet tänne kuvia toisten mulquista ja olet milloinkin ja kuka milloinkin.
        Sulla ei kovin laadukasta huumoria ole.

        h-x:llähän on just parhaat läpät täällä! Liekö siis palstan isomunaisinkin..;)


      • melkein asus kirjoitti:

        h-x:llähän on just parhaat läpät täällä! Liekö siis palstan isomunaisinkin..;)

        Joulun ja uuden vuoden välissä sitä saa tulla mittaamaan. Annan koordinaatit
        myöhemmin.

        Varaudun kunnon tuloksentekoon alapään sheivauksella ja ruusuvesisuolihuuhtelulla, jotta saisimme mittaustilaisuudesta miellyttävän...

        Mittamikoille omat mitat mukaan, niin voidaan ottaa myös teidän omat mitat mukaan kisaan;)


      • huutonaurua
        melkein asus kirjoitti:

        h-x:llähän on just parhaat läpät täällä! Liekö siis palstan isomunaisinkin..;)

        Asukselle on ainakin ylivoimaisesti eniten naurettu palstalla, mutta mikä siinäkin on hauskinta, niin Asus ei ole tarkoittanut niitä juttujaan vitseiksi eikä naurettavaksi, vaan se miespolo on ihan tosissaan, hahahahahahahhahahahahahahahaha!!!!

        BUA-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH!


      • Ääzmän
        h-x kirjoitti:

        Joulun ja uuden vuoden välissä sitä saa tulla mittaamaan. Annan koordinaatit
        myöhemmin.

        Varaudun kunnon tuloksentekoon alapään sheivauksella ja ruusuvesisuolihuuhtelulla, jotta saisimme mittaustilaisuudesta miellyttävän...

        Mittamikoille omat mitat mukaan, niin voidaan ottaa myös teidän omat mitat mukaan kisaan;)

        Voisin tulla sun luo saunaan joulun ja uuden vuoden seutuvilla?


      • Gullimään
        h-x kirjoitti:

        Joulun ja uuden vuoden välissä sitä saa tulla mittaamaan. Annan koordinaatit
        myöhemmin.

        Varaudun kunnon tuloksentekoon alapään sheivauksella ja ruusuvesisuolihuuhtelulla, jotta saisimme mittaustilaisuudesta miellyttävän...

        Mittamikoille omat mitat mukaan, niin voidaan ottaa myös teidän omat mitat mukaan kisaan;)

        Mäkin voisin tulla!! Saunottais ja mittailtais ihan porukalla! :D


      • h-x kirjoitti:

        Joulun ja uuden vuoden välissä sitä saa tulla mittaamaan. Annan koordinaatit
        myöhemmin.

        Varaudun kunnon tuloksentekoon alapään sheivauksella ja ruusuvesisuolihuuhtelulla, jotta saisimme mittaustilaisuudesta miellyttävän...

        Mittamikoille omat mitat mukaan, niin voidaan ottaa myös teidän omat mitat mukaan kisaan;)

        Kyllä vaan, merkkaahan Brünokin messiin saunailtamaan, jos pyydät vaikka siskosi selänpesijäksi? :) Meitsi ottaa vaseliinit matkaan, jos sattuu menemään painiksi ja painiksihan se menee.

        Ehdotan että velttojen penisten mittaus suoritetaan saunomisen ohessa, siis kun löylyistä käydään viilentymässä ja pyöritään hangessa, niin heti sen perään, ettei kukaan huijaa puoliheijarilla xDD


      • faktat_kohilleen kirjoitti:

        Kyllä vaan, merkkaahan Brünokin messiin saunailtamaan, jos pyydät vaikka siskosi selänpesijäksi? :) Meitsi ottaa vaseliinit matkaan, jos sattuu menemään painiksi ja painiksihan se menee.

        Ehdotan että velttojen penisten mittaus suoritetaan saunomisen ohessa, siis kun löylyistä käydään viilentymässä ja pyöritään hangessa, niin heti sen perään, ettei kukaan huijaa puoliheijarilla xDD

        No nythän alkaakin tulemaan tunnelmaa...:D

        Koska saunani ei ole mikään mahdottoman iso, saatamme joutua istuksimaan hyvinkin ahtaasti, jopa sylikkäin, mutta onneksi ison kivikiukaan lämpö ja Brünon vaseliiniämpäri auttavat sopeutumaan tuohon ahdistukseen...

        Kysyin siskolta, että suostuuko hän Brünon selänpesijäksi ja kyllä hän lupasi tyttöystävänsä kanssa Brünon hoidella.
        Pyysin varomaan erityisesti oikean tissin päällä olevia tatuointeja jynssätessään tuota hyväkroppaista urosta. Tosin se puoli ei kuulu selänpesijälle:)

        Jos kellä on ottaa tuoretta koivuvastaa messiin, niin voimme räimiä perseeet kirjaviksi samoilla lämpöisillä;)


      • Namemuumi
        h-x kirjoitti:

        No nythän alkaakin tulemaan tunnelmaa...:D

        Koska saunani ei ole mikään mahdottoman iso, saatamme joutua istuksimaan hyvinkin ahtaasti, jopa sylikkäin, mutta onneksi ison kivikiukaan lämpö ja Brünon vaseliiniämpäri auttavat sopeutumaan tuohon ahdistukseen...

        Kysyin siskolta, että suostuuko hän Brünon selänpesijäksi ja kyllä hän lupasi tyttöystävänsä kanssa Brünon hoidella.
        Pyysin varomaan erityisesti oikean tissin päällä olevia tatuointeja jynssätessään tuota hyväkroppaista urosta. Tosin se puoli ei kuulu selänpesijälle:)

        Jos kellä on ottaa tuoretta koivuvastaa messiin, niin voimme räimiä perseeet kirjaviksi samoilla lämpöisillä;)

        Jos sinne sun luokse saunamiittiin tulee kovasti palstalaisia, ja tietenkin pitää samaan aikaan saunaan kaikkien mennä, joudutaan varmaan olemaan paitsi sylikkäin, myös sisäkkäin. Ihan vaan tilansäästämisen takia. Nou homo.

        Noista ulkona olevista koivunoksista ei valitettavasti kovin kaksisia vastoja tällä hetkellä saa, joten täytyy perseet punaisiksi jollain muulla konstilla. Nooh, edellisessä sekä tässä kappaleessä esitettyihin ongelmiin varmasti auttaa se Brünon tuoma vaseliiniämpäri ;)


      • Namemuumi kirjoitti:

        Jos sinne sun luokse saunamiittiin tulee kovasti palstalaisia, ja tietenkin pitää samaan aikaan saunaan kaikkien mennä, joudutaan varmaan olemaan paitsi sylikkäin, myös sisäkkäin. Ihan vaan tilansäästämisen takia. Nou homo.

        Noista ulkona olevista koivunoksista ei valitettavasti kovin kaksisia vastoja tällä hetkellä saa, joten täytyy perseet punaisiksi jollain muulla konstilla. Nooh, edellisessä sekä tässä kappaleessä esitettyihin ongelmiin varmasti auttaa se Brünon tuoma vaseliiniämpäri ;)

        No eipä siinä todellakaan ole mitään homoa, jos tilan säästämiseksi vähän sisäkkäin istuksitaan. Kyseessä on myös energian säästöä, koska näin ei tarvitse saunoa porukan erikseen ja myös saunan voi jättää vähän viileämmäksi, koska ihmisillä ne nykyään tavaratalotkin lämmitetään;)

        Saunavastan ei tarvitse olla ihan noin tuore, vaan sellaiseksi kelpaa viime juhannuksenaikainen, ehkäpä pakastettu malli.
        Ja hyvin totesit, että pakaraan väriä saa ilman vastaakin.


      • Aatun aikaan
        h-x kirjoitti:

        No eipä siinä todellakaan ole mitään homoa, jos tilan säästämiseksi vähän sisäkkäin istuksitaan. Kyseessä on myös energian säästöä, koska näin ei tarvitse saunoa porukan erikseen ja myös saunan voi jättää vähän viileämmäksi, koska ihmisillä ne nykyään tavaratalotkin lämmitetään;)

        Saunavastan ei tarvitse olla ihan noin tuore, vaan sellaiseksi kelpaa viime juhannuksenaikainen, ehkäpä pakastettu malli.
        Ja hyvin totesit, että pakaraan väriä saa ilman vastaakin.

        Auswitch! siellä oli kivoja saunoja ! Siellä mukava ois ollu olla sisäkkäin ja silleen !
        Aatun aikaan homppelit sinne joutu ,muiden epämääräisien seassa :-)


      • Hail götlö
        Aatun aikaan kirjoitti:

        Auswitch! siellä oli kivoja saunoja ! Siellä mukava ois ollu olla sisäkkäin ja silleen !
        Aatun aikaan homppelit sinne joutu ,muiden epämääräisien seassa :-)

        Aatun aikaan Suomesta katoais homot ja lestadiolaiset. Realiteetit olisi kunniassa.


      • Vanhoja aikoja !
        Hail götlö kirjoitti:

        Aatun aikaan Suomesta katoais homot ja lestadiolaiset. Realiteetit olisi kunniassa.

        Ah niitä "hyviä" vanhoja aikoja ;-) .


      • Vanhoja aikoja ! kirjoitti:

        Ah niitä "hyviä" vanhoja aikoja ;-) .

        "Aatun aikaan" kaipaa tosiaankin vanhoja hyviä aikoja... puheissaan varmaan ja kirjoituksissaan. Kovimmat homokaasauttajat kaasuttavat homopelkoa itsestään, olen huomannut ja asiaa on tutkittukin.

        En kyllä muista Auswitchissa saunoja olleen, mutta ZyklonB -suihkuja taisi olla ja käsittämätöntä on, että niitä joku idiootti vielä kaipailee.
        Joissakin maissa tuollaista kaipausta ei hyvällä katsottaisi...

        Asusko? Tällä kertaa en niin usko.


      • "positiivistä"
        h-x kirjoitti:

        "Aatun aikaan" kaipaa tosiaankin vanhoja hyviä aikoja... puheissaan varmaan ja kirjoituksissaan. Kovimmat homokaasauttajat kaasuttavat homopelkoa itsestään, olen huomannut ja asiaa on tutkittukin.

        En kyllä muista Auswitchissa saunoja olleen, mutta ZyklonB -suihkuja taisi olla ja käsittämätöntä on, että niitä joku idiootti vielä kaipailee.
        Joissakin maissa tuollaista kaipausta ei hyvällä katsottaisi...

        Asusko? Tällä kertaa en niin usko.

        Jostain syystä näitä juttuja täällä lukiessa tulee kaikkea "positiivistä" mieleen !! :-)


      • ai kaasua?
        "positiivistä" kirjoitti:

        Jostain syystä näitä juttuja täällä lukiessa tulee kaikkea "positiivistä" mieleen !! :-)

        niinq mitä?


    • universal69

      ONE SIZE FITS ALL

      • Vaiko SIZE ONE FITS ALL?


      • universal69
        kommunasti kirjoitti:

        Vaiko SIZE ONE FITS ALL?

        ONE SIZE FITS ALL!


      • universal69 kirjoitti:

        ONE SIZE FITS ALL!

        Vai ONE FISTS ALL SIZE?


      • universal69
        kommunasti kirjoitti:

        Vai ONE FISTS ALL SIZE?

        O N E S I Z E F I T S A L L ! ! ! ! ! ! !


      • Seppo teki kepposen
        universal69 kirjoitti:

        O N E S I Z E F I T S A L L ! ! ! ! ! ! !

        Nyt on tauti pahaksi iskenyt , kun huutamaan pitää ruveta ! Rauhoitu hyvä "Mies".


      • universal69
        Seppo teki kepposen kirjoitti:

        Nyt on tauti pahaksi iskenyt , kun huutamaan pitää ruveta ! Rauhoitu hyvä "Mies".

        Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu........!!!


      • Rassukka
        universal69 kirjoitti:

        Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu........!!!

        Olen tälläinen rassukka :-(


    • Onneton 13,52

      ASUS help mii ! please ----

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3204
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2453
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      130
      1962
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1514
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1501
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1346
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1319
    8. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1309
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      52
      1263
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      235
      1075
    Aihe