Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

etsikkoaika viittaa minulle johonkin uskonnollisuuteen. uskon sinun myös miettineen niitä asiota.
    et taida uskoa mihinkään kirkkoon, mutta jumalaan kuitenkin. se on hyvä.

sinulla taitaa olla aina sama kaava, jolla lähdet liikkeelle. et ole niinkään oma itsesi, vaan sinusta taitaa paistaa päälle se, että olet etsimässä! siihen meidän on keksittävä muutos....

ajoista en osaa kertoa, sillä en itse edes usko kalentereihin. ne ovat vain olemassa, jotta me osaisimme hahmottaa tapahtumamme ja elää niiden mukaan.

sinulla on puhdas sydän. olet reilu ja avoin ihminen. kodistasi sinä lähdit mieli maassa, sillä et ollut silloin tyytyväinen elämääsi.mutta senkin asian sinä olet jo korjannut.
    sinulle on lähestymässä lapsi, enkä tosiaankaan osaa kertoa kenen lapsi se on. mutta tämä lapsi tuo paljon onnea elämääsi. onko sinua ehkä pyydetty kummiksi?
    kohtaat myös nuoren tuntuisen miehen, jolla on asiat kohdallaan. hänkin tulee "tiukoista" olosuhteista, mutta hänellä rullaa hyvin.

jotakin tiukkuutta minä tunnen ja näen sinun elämässäsi. olisikohan sinun kasvatuksesi ollut sellainen?
    tänä päivänä kasvatus on lipusunut niiiiiin lepsuksi, että sellaista ei enää ole. sinusta ei ikinä tulisi niin tiukkaa äitiä.

näen myös musikaalisuutta, se ympäröi sinun elämääsi. näen jonkin bändin harjoitukset ja siellä sinäkin olet mukana.
    saat kutsut johonkin musiikkitapahtumaan, sen ei välttämättä tarvitse olla suuri ja vallankumouksellinen. mutta sieltä voisit löytää itsellesi miehen!
    tämä mies uskoo musiikkiin ja sen tuomaan tulevaisuuteen.

eli, kuuntele edelleen musiikkia ja avaa silmäsi!

t. Keskiyö
  2. Hei

jospa minäkin vastaisin.
    kaikkien muutoksien ja myllerryksien kautta sinä olet yhdessä tämän kumppanin kanssa. minusta tämä mies on hiljainen omissa mietteissään.

sinulla on asuntoasioissa eri mielipiteet kuin hänellä. toivot vapautuvasi painostavasta tilanteesta ja sillä erää sinä voitat. mahdollinen asunnon vaihto onnistuu, jos vain niin tahdot.

lapsia minä en tässä liitossa näe. minusta tämä mies on enemmänkin oman polkunsa kulkija, hän toivoo rauhallista ja tasaista elämää itselleen, ilman mitään hämminkiä ja meteliä.
    mutta haluatko sinä sitä samaa?
    jos uskallat vielä miettiä asiaa aivan rehellisesti itsesi kanssa, niin sinä tiedätkin jo vastauksen.

en ole ennustaja, joka kertoo ihmisten toivomia asioita ja niiden lutviutumisia. kerron rehellisesti mitä näen. uskalsithan sinäkin tulla tälle palstalle ja kysyä.

minulla on nyt myös sellainen tunne, että me tunnemme toisemme.
    oli mikä oli, sinä muutat vielä itkun kanssa toiseen asuntoon. mutta et ilman tukea, sillä etenkin taloudellisista syistä sinulle puhutaan järkeä. voit luottaa lähimmäisiisi.

teet ratkaisusi taloudellisista syistä. mutta jos katsot nyt maailman taloutta, vaikka suomessa tai amerikassa, niin näet, että kaikki on mahdollista. mutta tilanteet muuttuvat, mikään ei ole pysyvää.
    tuleva kotisi tarvitsee työn panosta ja saat sen, kun oikein kovasti yrität. entinen menee menojaan ja uusi tulee tilalle.

sinulle tulee suuri elämänmuutos.

t. Keskiyö
  3. Hei

ensiksikin näen miehen, joka vaikuttaa elämässäsi. teillä on ollut helliä hetkiä ja ne ovat ajatuksissasi päällimmäisinä. mies voisi olla sinua nuorempi, tai nuorekkaampi.

tämä mies on omien ajatuksiensa vanki, hän ei osaa irrottaa ja irroitella. sitten näen kodissasi myös lapsen. olet itkenyt rakkauden perään ja teillä on ollut epäselvät välit. sinun toiveesi eivät välttämättä kohtaa miehen ajatuksenjuoksussa.

toivot uskoakseni miehen yhteydenottoa, minulle kuitenkin näkyy niin, että hän olisi jo lähtenyt. mutta onhan maailmassa paljon muitakin miehiä!

työssä sinulla on onnea. vaikka mietit mahdollisesti työn vaihtoa, tämä nykyinen antaa sinulle parempaa palkkaa. joten kannattaa miettiä kuitenkin. jos jäät tähän, voit saada paremman elannon.

t. Keskiyö