Sain yhteyden häneen kun nätisti pyysin. En vain tiedä mitä hän (H) haluaa vai haluaako mitään? Minun ajatuksissani hän on öin ja päivin. Pitääkö minun luovuttaa ja antaa asian olla? Onko hänellä muita? Haluaisin tietää MIKSI hän kohtelee minua näin? Pelästyikö tunteitani kun tapasimme? Minun tunteeni ovat niin vahvat! Kyselee tämä onneton keski-ikäinen hoitsunainen pienemmältä paikkakunnalta pirkanmaalta.
Keskiyö/Tuntijasi
4
124
Vastaukset
Hei
olemme varmasti kirjoitelleet aikaisemmin, mutta en jaksa muistaa!
sinä olet romantikko ja erittäin naisellinen. uskot aitoon rakkauteen ja se on sinun valttisi! et koskaan tyytyisi väljähtyneeseen suhteeseen.
sinulla on jo takasi vaikea suhde, mikä aiheutti mahanpuruja. et kaipaa enää sellaista. kerron ensin aivan ilman kysymyksiä mitä näkyy:
olet surrut miehen perään, joka on sinulle liian lapsellinen. työssä olet ahkera ja olet valmis selvittelemään toistenkin ongelmia, jos niin tarvitaan. sinun on vaikea sanoa "ei". se sinun olisi opittava!
se rakkaus, mitä sinä janoat, ei ole aivan lähellä, siis geograafisesti.
tämä on toki nyt vain lyhyt katselmus, mutta minulle näkyy ensinkin ristiriita lapsen kanssa. hän lähtee muualle ja se koskee. siellä hänen ympäristössään on tivoli tai jokin huvipuisto. olisikohan joku lähdössä esimerkiksi tanskaan?
mutta tämä kysymäsi mies: hän ansaitsee hyvää rahaa työssään ja on valmis liikkumaan. työ on hänelle tärkeämpää kuin suhteet. sinuun ottaa yhteyttä hyvä ihminen, mahdollisesti naispuolinen ja hän tutustuttaa sinut omaan ystäväpiiriinsä. sitä kautta sinä kohtaat miehen jolla on oma talo.
minun mielestäni sinun onnesi on toinen mies, ei tämä kysymäsi. mutta koita nyt kuitenkin saada unen päästä kiinni!
t. Keskiyö- VM -71
Ensinnäkin, kiitos vastauksesta. Ja todellakin olen kysynyt myös aiemmin, ihan oikein näit. Nimimerkkiä en enää muista. Kysyin sillon jotenkin väärin tai en asetellut kysymystäni oikein joten en saanut kai haluamaani vastausta.
Mikä lienee tuossa edellä tuo tilapäisvastaaja? ;) No heh.
Olen vain niin hulassa elämäni kanssa ja jotenkin en saa mistään uudesta otetta, junnaan paikallani. Teen päivittäin sen mitä pitääkin. Hoidan kodin la lapsen. Kaikki ( 3 lasta) jo isoja ja yksi armeijassa. Yksi alaikäinen siis asuu vain enää kotona.
Olet oikeassa,olen romantikko. Haluan pysyvyyttä ja rauhaa elämääni. En oikeastaan koskaan ole saanut isommin mitään itselleni, elämä on ollut yhtä selviytymistaistelua. Tämä mies josta kerroin vei todellakin jalat altani. Sitä kesti vuosia. Olisin valmis hänelle antamaan vaikka kuun taivaalta jos se olisi mahdollista. Jotenkin hän vain käänsi kelkkansa ja lähti toiseen suuntaan, vaikka puhuikin muuta. Luulen että pelästyi ja on tehnyt paljon sen eteen että lakkaisin välittämästä. Kumma yhteys on kuitenkin säilynyt ja tiedän hänen kuitenkin arvostavan minua jollain tapaa. Mutta tässä ollaan, elämä sivuraiteilla. En tiedä mistä langoista enää pitäisi vetää ja minkä verhon takaa se onni hymyilisi. Siispä jatkan vain olemista. Mutta unohtamaan en pysty, haluaisin HÄNELTÄ edes jotain vastauksia. Tulenko koskaan niitä saamaan ja saanko enää koskaan tavata häntä?Hei
jätä tämä mies pois mielestäsi, avaudu jo vihdoinkin reaalielämälle!
hän varmaankin kosketteli sieluasi syvältä, mutta ei ole pois laskuista, etteikö toinenkin pystyisi samaan, miksei parempaankin?
sinä olet vain lukossa omine ajatuksinesi. olet koti-ihminen, mutta sinulla on ristiriitaiset ajatukset. et voi päästä eteenpäin, ennenkuin laitat menneille pisteen perään. näen sinulle paremman kodin ja tulevaisuuden, mutta se ei voi tapahtua, ennenkuin uskot itseesi ja kykyihisi. en niinkään tarkoita suorittamista, vaan tunteitasi.
t. Keskiyö
- VM- 71
Pitkästä aikaa...löysimpä tämän ketjun:)
Olen todellakin koittanut unohtaa, huonolla menestyksellä. Ehkäpä asiassa minua eniten vaivaa se kun en tiedä, oliko hänellä edes mitään tunteita vai olinko leikkikalu?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128