Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ulla.piippo
profiilit
ulla.piippo
ulla.piippo
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On niitä köyhiä maallakin. Suurimpia köyhän pilkkaajia ovat ne jotka eivät ole sitä todellisuutta kokeneet, mutta olenpa huomannut tässä itsekin köyhänä hetken olleena että kyllä se on niille toimeentulevillekin kurjuus edessä, kun irtisanotaan työpaikasta. Menot on samat, mutta tulot pienet, siitä se kurjuuden kierre alkaa, ei auta maammelaulukaan ja kukaan ei tiedä etukäteen kun masennus tulee, ihmisiä me ollaan kaikki, toiset vaan luulee olevansa muuta.
25.07.2011 08:18
Seurakunnasta saat apua.
25.07.2011 08:08
Saairaaloiden pesuloissa on työtä ja hyvä palkka ja aina ei kannata nirsoilla työn suhteen kun siitä palkka maksetaan. Onhan se akateemiselle työttömälle kova paikka alentua, mutta se samalla kasvattaa luonnetta, eikä se ole yhään huono asia. Sitä aina vuorollaan kurjuus koettelee.
25.07.2011 08:01
aivankuin omaa elämää kuvaavaa olisin lukenut. Minullakin oireet tuollaisia ja paljon muuta sekä yksi isompi halvaus joka kesti pari päivää. Minun dg arnold chiari 1 vaan kun oikeesti unohdettiin kertoa 10 vuotta sitten minulle ja olen myös saanut fibromyalgia dg:n 7 vuotta sitten. nyt tässä on kai se leikkaus edessä. Minulle sanottiin että jo tulleille hermovaurioille ei voi mitään, mutta voidaan estää lisävauriot, toinen kirurgi taas kiisti kaiken, mutta perääntyi ilmeisesti kun oli jo sillä kantilla että leikataankos. On niin sekavaa koko elämä että itku on kokoajan vaanimassa, mitään en ole jaksanut enää harrastaa kun len aivan poikki ja voimaton ja sitten ei ole ketään jonka kanssa jakaisi tätä asiaa ihan nokitusten jolla olisi sama sairaus
22.11.2010 12:30
1 / 1