Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarja80
profiilit
tarja80
tarja80
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Me ei päästy edes siirtoon asti, ei munasoluja.
10.10.2014 23:43
Moikka!
Mentiin viime marraskuussa neuvolan kautta lähetteellä tyksiin niin tammikuussa... Julkisella puolella kyllä kestää. Nyt odotellaan mun ensi kuun menkkoja, eli lokakuuta. että kaikkine tutkimuksineen ja ennenkuin hoito alkaa kannattaa varata ainakin vuosi tähän asiaan. Jos olisimme käyttäneet yksityistä, saattaisi jo kohta olla vauva mutta itse kannatan julkista vaikka meneekin paljon hitaammin eteenpäin. Taysin jonoja en tiedä mutta voisin veikata että kaikilla julkisilla puolilla kestää. Mutta ei se lapsen saaminen sitä hintaa kyllä kato jos ootte jo Fertinovassa käyneet alkututkimuksissa..eikö siellä sitten kannata hoitaa loppuun asti?
27.09.2013 00:14
Niin.. ja niin... mutta miettikääs sitä että jos toisella on talo ja laina.Mennään naimisiin ilman avioehtoa... ero tulee toinen ottaa matkaansa vain ostamansa tavarat jotka on ostanu ennen naimisiin menoa. ottaa mukaansa pari mattoa joita ei ole itse maksanut, saa peräänsä kyselyitä että missä on ne kaksi mattoa....Yhteiseloa ollut kahdeksan vuotta. vaikka toinen tarjoutui ostamaan puolet lainasta, ei käynyt. Kuitenkin yhdessä on syöty ja juotu ja asumiskustannuksista/lämmityskustannuksista maksanut. niinpä... joillekin se maallinen mammoma on tärkeämpää kuin se todellinen parisuhde. :((
20.07.2012 04:24
1 / 1