Näkyykö minulla minkäänlaista ihmissuhdetta jatkossa... olen asustellut jo jonkin aikaa yksin, tuntuu jotenkin mahdottomalta että tapaisin jonkun.
Olenko yksin loppuelämäni...
Entä aikuisten lasteni tulevaisuus onko siellä jotain positiivista näkyvissä.
Yksin
3
65
Vastaukset
Hei
minusta näyttää, että olet itse laittanut ovesi kiinni tahallisesti. olet jäänyt kotiin omaan rauhaasi nautiskelemaan, minusta sinä selviydyt asioistasi yksin oikein hyvin.
et ole näyttänyt miesmaailmalle vihreää valoa, siinä se pulma taitaa olla.
mieti ensin sitä, miksi se miehen tapaaminen on niin mahdotonta?
et kai vain aina vertaa heitä nuoruuden rakkauteesi? sinun rimasi näyttää olevan sen verran korkealla, ettei siihen moni mies yletä. vaikka toisinpäin ajateltuna, sinähän jo tiedät millaista itsellesi etsit!
et tietenkään ole loppuelämääsi yksin, mutta voisit vaikuttaa asioiden kulkuun lähtemällä niitä kosijoitasi vastaan......
t: Keskiyö- ....-....
Ajattelin sitä kun olen kaksi kertaa epäonnistunut pitkässä suhteesse, etten jaksa enään aloittaa uudestaan ja vääntää veivata ja jälleen pettyä.Siksi peräännyn jos huomaan jotain epämielyttäviä piirteitä toisessa....olen tullut araksi enkä mene minnekkään.Pitäisi tulla se oikea vastaan joka veisi jalat alta ....
Hei taas
no, se oikea tulee tuolla tavalla vain elokuvissa vastaan! nyt sinun on hieman autettava kohtaloasi ja onhan se samalla jännittävääkin.
epäonnistumiset kuuluvat elämään ja niitä on jokaisella. eikä niistä tarvitse edes puhua, jätä ne sinne minne ne kuuluvatkin. kellariin.
sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää kiva kumppani, mutta näytä ensin miehille että olet vastaanottavainen.
mene vaikka chattiin juttelemaan, että saat alkutuntumaa,....
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362