Näkyykö minulla minkäänlaista ihmissuhdetta jatkossa... olen asustellut jo jonkin aikaa yksin, tuntuu jotenkin mahdottomalta että tapaisin jonkun.
Olenko yksin loppuelämäni...
Entä aikuisten lasteni tulevaisuus onko siellä jotain positiivista näkyvissä.
Yksin
3
<50
Vastaukset
Hei
minusta näyttää, että olet itse laittanut ovesi kiinni tahallisesti. olet jäänyt kotiin omaan rauhaasi nautiskelemaan, minusta sinä selviydyt asioistasi yksin oikein hyvin.
et ole näyttänyt miesmaailmalle vihreää valoa, siinä se pulma taitaa olla.
mieti ensin sitä, miksi se miehen tapaaminen on niin mahdotonta?
et kai vain aina vertaa heitä nuoruuden rakkauteesi? sinun rimasi näyttää olevan sen verran korkealla, ettei siihen moni mies yletä. vaikka toisinpäin ajateltuna, sinähän jo tiedät millaista itsellesi etsit!
et tietenkään ole loppuelämääsi yksin, mutta voisit vaikuttaa asioiden kulkuun lähtemällä niitä kosijoitasi vastaan......
t: Keskiyö- ....-....
Ajattelin sitä kun olen kaksi kertaa epäonnistunut pitkässä suhteesse, etten jaksa enään aloittaa uudestaan ja vääntää veivata ja jälleen pettyä.Siksi peräännyn jos huomaan jotain epämielyttäviä piirteitä toisessa....olen tullut araksi enkä mene minnekkään.Pitäisi tulla se oikea vastaan joka veisi jalat alta ....
Hei taas
no, se oikea tulee tuolla tavalla vain elokuvissa vastaan! nyt sinun on hieman autettava kohtaloasi ja onhan se samalla jännittävääkin.
epäonnistumiset kuuluvat elämään ja niitä on jokaisella. eikä niistä tarvitse edes puhua, jätä ne sinne minne ne kuuluvatkin. kellariin.
sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää kiva kumppani, mutta näytä ensin miehille että olet vastaanottavainen.
mene vaikka chattiin juttelemaan, että saat alkutuntumaa,....
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278