Hei.Olen jo itse asiassa varannut ajan sellaiseen mutta onko siitä oikeasti hyötyä? Kasvoissani on aikuisiän aknen jättämiä arpia, ei mitään kraaterikuoppia mutta selkeästi havaittavia kuitenkin.Lisäksi pientä valahtamista jo havaittavissa, ikää 50v.Ryppyjä ei kovin paljon vielä ole, onneksi.Ajattelin,että kuorinta saisi ihon näyttämään paremmalta ja arvet vähän tasoittuisivat.Sattuuko se kovin paljon?Ja pitääkö sitä uusia?Kunnon kasvojen kohoptus olisi ihana asia mutta ei riitä rahat eikä voi kuukauden saikkua ottaa:(
Happokuorinta
2
402
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Happokuorinta parantaa ihon väriä ja tasoittaa pieniä ryppyjä sekä tasoittaa myös aknearpia, se kiinteyttää,heleyttää ja napakoittaa ihoa. Hoidon voi uusia tarvittaessa. Kiputuntemus on yksilöllistä, mutta toki aivan kivutonta se ei ole.
Ystävällisin terveisin
plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat- duudkon
minä
otin kosmetoloogilla sellisen tca happokuorinnan 3-kertaa,eikä mitään hyötyä.muistaakseni aine oli 17%-20 en muista tarkalleen.onko terveystalolla vahvemmat aineet ja kauan menee että kehtaa olla ihmisten ilmoilla hoidon jälkeen?onko parempi kuin fraxel?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511818Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1004819Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364105- 1004054
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263519Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden03390Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433299