Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuule. Eiköhän tuolla ole tilaa kun pöydät tyhjinä. Kuka hullu yleensä tuonne menee istumaan?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Mannebaari toimii mannejen tapaan. Vieläkö joku uskaltaa mennä sinne myrkytetättäväksi?
- Anonyymi00002
Ei täällä näy manneja mutta miten laulat kun jätkät huutaa että et omaa ääntäsi kuule laulaessa. Häiritsee tosi paljon
Kuka hullu yleensä haluaa tuolla istua? - Anonyymi00003
Kuka hullu yleensä kotoaan pois lähtee?
- Anonyymi00010
Kuka yleensä kehtaa mennä laulamaan tuohon paikkaan?
- Anonyymi00005
Laula kovemmin.
- Anonyymi00007
Taivalkoskella tämä sama suku "valtasi" ravintolan ja loppu onkin historiaa.
- Anonyymi00009
Poliisille et sitten soita, kuulitko! Soita Veikolle.
- Anonyymi00013
Mitäköhän kuunneltavaa on niissä samoissa juopoissa ketä tulee joka viikonloppu örisemää siihe mikkiin. Jotkut idiootit vielä tanssii sen mukana.
- Anonyymi00019
Korpiporon ”Elvis” vetää oikein paatoksella samaa mössöä. Eipä oikein saa selevää nukkuuko vai kuorsaako
- Anonyymi00014
pää tyynyyn.
- Anonyymi00015
Onko se karaokelava nyt keskellä lattiaa vai?
- Anonyymi00018
Kannattaa kajjjaaniin mennä taneliin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo108751En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133638
- 52591
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20570Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562- 37546