6.10 Baltic Prinsess

45 48 HkiN

Lähdetään 2 aikuista naista (45 ja 48v.)
Pidetään hauska risteily iloisella mielellä, ja jos mukavaa seuraa löytyy, se on vain plussaa.
Iloista matkaa myös muille mukaantulijoille!

Laitellaan jotain palautetta reissun jälkeen :)

8

1199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajomies ei kiirehdi

      onko paljon painoa päällä jo?
      Meinaan jos painoindeksi on ,max normaali voidaan tavata siellä tanssinmerkeissä ja ehkä voin puhua jormalle jos haluatte sitä

    • 14+7

      Me lähes samanikäiset 3 naista, piti lähteä mutta kun luettiin että kohderyhmä näille risteilyille on n. 20 vee niin peruttiin ja mennäänkin Tallinnaan yöksi hotelliin.

      Ei kestä parikymppisten älämölöä enää näillä kymmenillä, jos laiva on niitä täynnä ;)

      • kohta pamahtaa

        No eihän se ole sama mennä arkipäivänä Talliinaan yöksi...ei todellakaan..mut hauskaa matkaa,,, mä meen ainakin laivalle... ja pidän hauskaa että housut paukkuu.


      • 14+7
        kohta pamahtaa kirjoitti:

        No eihän se ole sama mennä arkipäivänä Talliinaan yöksi...ei todellakaan..mut hauskaa matkaa,,, mä meen ainakin laivalle... ja pidän hauskaa että housut paukkuu.

        Juu, ei me arkipäivänä mennäkkään, siirrettiin lähtöpäiväkin. Tiedän, että Tallinnasta löytyy hyvät tanssit aikuisille. Olin siellä viimeksi kesäkuussa ja hauskaa oli ;)

        Sinkkuristeily kiinnostaisi hyvinkin ja ensin innostuttiin ideasta mutta harmi kun nämä risteilyt vaan on niin selkeästi kohdennettu parikymppisille ja kun omat lapsetkin on sen intti-iän ohittaneet (joiden housuissa paukkuu..) niin ei vaan tee edes mieli sinne sekaan... Hauskaa risteilyä sinne lähtijöille!


    • Humpparisteily

      Ehkä onkin parempi että te seniorit pysyttekin poissa tuolta ja meette niille omille humpparisteilyille.

      • yks risteilijä

        "seniori" on niin laaja käsite ja aina kiinni toki siitä, kuka sen kirjoittaa. Humppa taas on musiikki- ja tanssilaji. 19vuotias tyttäreni tanssii niin kilpa-, kuin lavatansseja harrastuksenaan. Itse taas lähes 50vuotiaana tanssin vain discoa, kun harmikseni humpat ei olleet niin muotia 70-luvulla, eikä niitä tullut opeteltua. Kuuntelen bluesia ja heavyä, jazziakin usein, eikä klassinenkaan ole poissa kokoelmista.
        Jo muodin parissa pyörivän työni puolesta tapaan ihmisiä ikähaarukalla 15-100v. ja mahtavia tyyppejä on eteeni tullut vuosikymmenten saatossa, riippumatta iästä. Toki niitä vähemmän mahtaviakin, edelleenkin riippumatta iästä.
        :) Ollaan siis kaikki niitä mahtavia tyyppejä! Ikäähän jokaiselle kertyy, ja joskus ollaan nuoria ja vuosien varrella myös senioreja. Se koetaan kaikki, mutta mahtaviksi tyypeiksi synnytään.


    • 45 48 HkiN

      Voi ei, mikälie taifuuni tiedossa ;)
      No, tänään on lähtö, erinäisiä kommentteja lukeneena, toivotaan, että laivalla on monenikäistä porukkaa ja hyvä tunnelma!
      Ollaanhan iloisia ja juhlamielellä, vaikkei se "elämänkumppani" kohdalle osuisikaan. Juttua voi heittää niin nuorempien, kuin vanhempienkin kanssa, niin lihavien, kuin laihojen, niin kauniiden, kuin "rohkeiden"...
      Tehdään siis kaikkien risteilystä mukava yhdessä! terveisin: seniori

    • jihuu!!!

      Pääsee taas miestä pettämään risteilyllä.
      Tätä olen odottanutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe