Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja läheisyyden tarve. Ehkä olet onnellinen sen kanssa tai muiden kanssa. Jos olen vain hupia sinulle enkä niin vakavaa mitä ehkä itse odotan sinulta lopulta.
Pitäis vaan lopettaa
14
2365
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tule rakentamaan pesä mun kainaloon? 🥹🫶
- Anonyymi00004
Toisen kainalossa olen
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toisen kainalossa olen
Kerro terveisiä! Pääsenkö jälkiliukkaille?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et pääse.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pitäiskö kertoa terveisiä 😅
- Anonyymi00002
Miksi sä et tule käymään mun luona? Junalla pääsee kuitenkin. Jutteleminen ei kai ole pahasta?
- Anonyymi00003
Älä jaksa. Ei meillä ole tätä enempää.
- Anonyymi00008
Mitä odotat lopulta
- Anonyymi00009
Kannattaako mennä suhteeseen aloittaa suhde korkein odotuksin monesti saattaa joutua pettymään jopa itseensä
- Anonyymi00011
Juuri siksi päätin aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen, etten enää koskaan halua uutta suhdetta kenenkään kanssa! En halu uutta ystävääkään enää koskaan!
- Anonyymi00013
Sinä olet ihminen minulle , se on se mikä merkitsee .
- Anonyymi00014
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minä en ajattele kenestäkään noin! Ystäväksi vain noin 70v mies!
- Anonyymi00015
Ite sä olet mun kans pelleilly jos olisit ottanu kaikki vakavasti no omapahan oli valintasi ja pelleilit good bya
- Anonyymi00016UUSI
Pystytkö sitten kuvittelemaan sitä. Elämää ihmisten keskellä, jotka eivät ole hän. Sitä miten elämä olisi paikka, joka oli valittu juuri sitä tarkoitusta varten ettei hän olisi siellä. Tuosta tulevaisuuden maailmasta mistä puuttuisi jotain, ja ei kai vain kävelisi ympäriinsä, avaisi suunsa ja puhuisi, tekisi tätä ja tuota eikä oikeasti olisi paikalla. Tekisi kaiken tämän toivoen toipuvansa ja ottaen elämänsä omiin käsiinsä . Ja kun kukaan ei tuijota ei kenenkään mieliala ei tartuttaisi kurjuudella. Mutta mistä välittäisi, tietäisi olevansa elossa. Kun nyt pakenee niin hän säilyttää paikkansa. Mutta jatkaessa matkaa mitä tilalleen. Mikä, kuka muu voisi haastaa niin elävästi kuin hän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408117
- 1235211
- 1313593
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766