Bali vai New york?

Niin?

23

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bali

• //Mies//
    • koskameet

molemmat

• New York olis ihan jees, mut ei riitä rahat niin, et jäis sinne. Balia mietin. Mut luulen, etten saa sieltäkään pysyvään asumiseen oikeuttavaa viisumia.

Saiskohan sieltä poliittisen turvapaikan, jos perustaisin Suomeen jonkun uuskommunistisnatsistisen puolueen, joka julistettaisiin laittomaksi täällä?

http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE

• temppuilija kirjoitti:

New York olis ihan jees, mut ei riitä rahat niin, et jäis sinne. Balia mietin. Mut luulen, etten saa sieltäkään pysyvään asumiseen oikeuttavaa viisumia.

Saiskohan sieltä poliittisen turvapaikan, jos perustaisin Suomeen jonkun uuskommunistisnatsistisen puolueen, joka julistettaisiin laittomaksi täällä?

http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE

Pointtihan on, että USA:n saa pysyvän asumisoikeuden, jos on riittävästi rahaa. Balille se ei riitä.

• * . *

• New York, ehdottomasti.

• Pyllistätkö..

ylös panovaiheessa ;)

• New York, of course. :)

• U bitch!

• temppuilija kirjoitti:

U bitch!

ainiin, ny on uus biohazard-passi, ei tartte hakeens viisumii, muuta ko hilppasee kentälle ja suuntaa kohteelle :D

• temppuilija kirjoitti:

ainiin, ny on uus biohazard-passi, ei tartte hakeens viisumii, muuta ko hilppasee kentälle ja suuntaa kohteelle :D

Tervemenoa. Ei kun siis hyvää matkaa...bitch.

• dizel kirjoitti:

Tervemenoa. Ei kun siis hyvää matkaa...bitch.

Ehkä mä voisin sut ottaa mukaan, jos lupaat olla kiltisti ... tiedät, niinku koira

• temppuilija kirjoitti:

Ehkä mä voisin sut ottaa mukaan, jos lupaat olla kiltisti ... tiedät, niinku koira

Toki...Tunnethan sinä minut. (;

( Se on niin suloinen, kun se haaveilee... )

• dizel kirjoitti:

Toki...Tunnethan sinä minut. (;

( Se on niin suloinen, kun se haaveilee... )

toisaalta, ehkä en sittenkään ... sut tuntien livahdat omille teillesi heti passintarkastuksen jälkeen ... maksimissaan tulet hotellille pummaamaan lisää rahaa kesken reissun jollain verukkeella "temppu hei, mun visa katos, heitä mulle tonni, saat sen takaisin kotona" .. ja jatkat bailaamista sun nykikamujen kanssa. Paluulentokin menee mukavasti hänkkäriä potiessa.
        "Niin, ai oikein keskuspuistossa?"
        "Vapaudenpatsas?"
        "Madison square.. mikä?" (http://www.thegarden.com -- Nov 16th)

Taidan ihan vain yksinkertaiseniloisesti uhritua sun kanssa (:D

• KoppavaHoro

Mä olen käynyt Nykissä 5 kertaa ja Balilla 0 kertaa, joten jos ilmaiseksi saisin matkan kahdelle niin valinta olisi helppo...

Eli New York!

...Eiku se Bali! :)

• Meinaaks nää, et ottasit piskin matkaan?

• KoppavaHoro
        temppuilija kirjoitti:

Meinaaks nää, et ottasit piskin matkaan?

No ei, piskeillä on kivempaa "mummolassa".

• y.b..

Matkakohteena ajatellen.. (En muuttaisi helposti ulkomaille, ainakaan noihin paikkoihin)
      Balia en ole koskaan ajatellut matkakohteeksi. Liian kuuma ja kostea mulle, aina päälle 30 :(Muutenkaan tuo suunta ei ole kiehtonut, toistaiseksi. Varmaan sielläkin on mielenkiintoista nähtävää, mutta mielikuvani on ranta- bailu- ja surffailukohde, joten ei anna mulle kauheasti.

New York kuulostaa paremmalta. En ole käynyt. Tosin kaupunkikohteeksihan se on pelottavan suuri. Pitäis olla kuukauden ja asua jonkun siellä asuvan kanssa. Matkustaisin sinne mieluiten yksin ja hengailisin Manhattanilla, klubeilla ja sen semmoista. Kävisin näyttelyissä, konserteissa jne. Tosin juuri nyt ei urbaani meno tossa määrin jostain syystä innosta. Mutta valitsen nyt kuitenkin tän.

Dubrovnik on tällä hetkellä sellainen, joka oikeasti kiinnostaa.

• zisel

New York

• näin.

Bali. Lämmintä.

• Bali. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5684
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1795
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1289
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1101
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1085
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1027
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      983
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      63
      972
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      948
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      945
    Aihe