Sano nyt edes jotain
👾
Pitääkö luovuttaa?
46
772
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä toi örkki esittää?
-sivusta- Anonyymi
erästä koodaria
- Anonyymi
Ei luovuteta, mut panostetaan enemmän IRL: iin.
- AnonyymiUUSI
Näin minustakin parasta, ehkä lisä haastetta voi tuoda se, jos toinen kokee, ettei olisi riittävä toiselle? Siksi jättäytyy enempi epäileväksi? Uskon puute hyvään omalla kohdalla ruokkii tällaista ajattelua ja tapaa toimia? Ulkopuolisuuden tunne voi olla monelle tuttu tunne mm. työttömän arjessa?
- AnonyymiUUSI
Autoilla seuraaminen,äänihäiritä lähellä,pistää epämiellyttäviä ihmisiö nokan alle että oksettais ja puhua jollekkin vajukille että joku on ihastunut siihen et se alkaa stalkaan naista/miestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Autoilla seuraaminen,äänihäiritä lähellä,pistää epämiellyttäviä ihmisiö nokan alle että oksettais ja puhua jollekkin vajukille että joku on ihastunut siihen et se alkaa stalkaan naista/miestä.
Onko tämä ihastuminen ja ”stalkaaminen” jotenkin yhteydessä toisiinsa palstasetä sinun pienessä mikrotodellisuudessasi?
- Anonyymi
nyt edes jotain
- Anonyymi
Haluatko luovuttaa?
- Anonyymi
Olen mielestäni tehnyt kantani selväksi.
- Anonyymi
Sanon
H
Ö
P
Ö
T
Y
S
T
Ä
! - Anonyymi
Ei tietenkään
- Anonyymi
Joo sanon.
- Anonyymi
Älä luovuta!
- Anonyymi
En olisi halunnut luovuttaa. Mutta minkäs teet, kun ei edes yhteydessä saa olla.
- Anonyymi
Luovuta vain, rapu.
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Mitä järkeä tänne on anonyymisti huudella.
- AnonyymiUUSI
Erikoista porukkaa täällä kyllä, tietää hyvin miten asiat on, mutta jotenkin on tämä hyvin suvereeni käsitys itsestään, että voi ns puhua muiden päälle. Nyt emme puhu ”siitä”, vaan tästä törkeästä käytöksestä netissä. Lisäys
- AnonyymiUUSI
Näytähän se sinäkin tälle aloittajaäijälle huutelevan. T naiselta. Erikoista ettei saa omia tunnisteita käyttää, vaan joku mielipaha kulkee völjyssä poistattamassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista porukkaa täällä kyllä, tietää hyvin miten asiat on, mutta jotenkin on tämä hyvin suvereeni käsitys itsestään, että voi ns puhua muiden päälle. Nyt emme puhu ”siitä”, vaan tästä törkeästä käytöksestä netissä. Lisäys
Ja tämä myös naiselta T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä myös naiselta T
Mitä tarkoitat "siitä"? t. ap nainen
aloituksessani oli kyse tietomurrosta/kiusaamisesta mitä olen kokenut, mutta en halua avautua siitä enempää
- Anonyymi
Tuskin kannattaa luovuttaa, jos on kysymys jostakin hyvästä normaalista asiasta. Kannattaa ennemminkin selvittää asiat.
- AnonyymiUUSI
Oisko sulla tällainen kaiken korjaava keskustelu mielessä? Mietin kun aika abstakti ja laaja aihe tämä ”asioiden selvittäminen” . Sivusta
- Anonyymi
Ei tule mieleen ketään yhtään yrittävää naista, mutta ehkä en vaan tiedä siitä mitään.
- Anonyymi
En tiedä. En tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Mutta tiedän kyllä olevani kamalan arka ja haasteellinen. Puhuminen mahdottoman vaikeaa. Kiltisti kyllä rakastaisin naista jos saisin olla hänen miehensä. En halua sitoa ketään itseeni joka kokee voivansa rakastaa jotain toista. Mieheltä tietenkin naiselle.
- AnonyymiUUSI
Kuulostat ihanalta mieheltä. t. Nainen
:) aloituksessa (minulta) ei oikeastaan ollut kyse rakkauden / rakkaan kaipuusta, vaan eräästä mahdollisesta tietomurtojutusta ja kiusaamisesta, mutta olen hyvin yksinäinen, ja vaikka naisista ollut kiinnostunut, niin hiljattain tuntenut kaipuuta myös miehiin.
Minulle toisen arkuus ei ole ongelma, se kertoo myös herkkyydestä ja toisen huomioimisesta mikä on suotavaa. Siihen itsekin pyrin.
- Anonyymi
Ei kannata luovuttaa se on virhe jos molemmat tykkää toisistaan. Tulet vaan katumaan ja rikot itsesi. Yritä niin monesti että onnistuu ole rohkea hae kahdenkeskinen hetki tee kaikki voitava olet rakkautesi ansainnut what ever it takes se on sen arvoista. Unohda ylpeys jne se ylpeys ei koskaan kiitä sinua vaan satuttaa koska tiedät että hän olisi ollut se oikea taistele taistele taistele.
Siinä tsempit aloittajalle ❤️ - Anonyymi
Ei saa luovuttaa ❤️
- Anonyymi
en usko rakkauteen valehtelijoiden takia. ehkä mä joskus uskallan tai sit en.. :/
- AnonyymiUUSI
En luovuta. En edes testamentissani sitte joskus kun sen aika on.
- AnonyymiUUSI
Kyllä joskus luovuttaminen on parempaa ihan kaikille ja tuo vaan lopulta hyvää.
- AnonyymiUUSI
Näin se taitaa olla.
- AnonyymiUUSI
Muistan kun hän piirsi sydämen selkääni. Ei muuta
- AnonyymiUUSI
Varmaan elämäsi huippuhetkiä...
- AnonyymiUUSI
Entäpä sinulla- onko ollut mukavaa marista täällä n viidettä vuotta? Sivusta Tämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä sinulla- onko ollut mukavaa marista täällä n viidettä vuotta? Sivusta Tämä
Vai oliko se 2021 kun
- AnonyymiUUSI
Ei huono minusta
- AnonyymiUUSI
Yrittäisikö puhua ensin ja varmistua asiasta?
- AnonyymiUUSI
Yritetään yritetään kulta!
- AnonyymiUUSI
Okei yritin provosoida mahdollisia tietomurtajiani ja vakuuttua ettei sitä ole jatkunut tai ehkä edes ollut vaikka ahdistavan lähelle pääsivät jotkut kommentit ja kiusaaminen. en siis hae miestä täällä 🙈
Kuulostatte kuitenkin ihanilta ♥️- AnonyymiUUSI
Minulla jatkuu.Tänne vuoti minun salasanasta osa,puhelin nrosta osa,sähköpostista osa tietty kryptiseen lauseeseen upotettuna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla jatkuu.Tänne vuoti minun salasanasta osa,puhelin nrosta osa,sähköpostista osa tietty kryptiseen lauseeseen upotettuna.
Suosittelen olemaan hyvin tarkka erottelun suhteen, koska näistä kommenteista on tosiaan erittäin vaikea sanoa keneltä ne ovat ja minulle tapahtuu yli ymmärrykseni käyviä sattumia myös tosielämässä. Olen luullut asioita mitkä todistautuivat vääräksi. Tunne ja logiikka vaikutti hyvin vahvalta siinä hetkessä. Sen seurauksena olen ryhtynyt hengellisemmäksi tai uskomaan joitain teorioita maailmastamme, mutta varoitukseksi, että nämä helposti johtavat ihmisen harhaan tai psykoosiin. Nämä alustat ovat tosiaan todella haitallisia ihmisen mielelle tämän suhteen kun ei tiedä miten ja kuka kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Taas tämä ikivanha tyyli ulista naisena esiintyen siis jatkuu, palstaäijä. Jos juuri sinun ”tiedot” on murrettu, niin varmaan on ihan aito oikea lupalappunen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä ikivanha tyyli ulista naisena esiintyen siis jatkuu, palstaäijä. Jos juuri sinun ”tiedot” on murrettu, niin varmaan on ihan aito oikea lupalappunen
Olen oikeasti nainen. En mikään pappa.
- AnonyymiUUSI
En vastaa tänne mitään.Odotan yhteyttä häneltä ja jos sitä ei kuulu ,se on ok,aina ei voi voittaa.
- AnonyymiUUSI
Jos sinusta tuntuu että ei tuu mitään ja jo pohditkin asiaa niin voi olla hyvä peruste kääntää elämässä uusi sivu. Paikalleen jumittuminenkaan ei välttämättä ole fiksua. Oma elämähän siinä valuu hukkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215354- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734