Pitääkö luovuttaa?

Anonyymi-ap

Sano nyt edes jotain
👾

46

772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä toi örkki esittää?
      -sivusta

• Anonyymi

erästä koodaria

• Anonyymi

Ei luovuteta, mut panostetaan enemmän IRL: iin.

• Anonyymi
        UUSI

Näin minustakin parasta, ehkä lisä haastetta voi tuoda se, jos toinen kokee, ettei olisi riittävä toiselle? Siksi jättäytyy enempi epäileväksi? Uskon puute hyvään omalla kohdalla ruokkii tällaista ajattelua ja tapaa toimia? Ulkopuolisuuden tunne voi olla monelle tuttu tunne mm. työttömän arjessa?

• Anonyymi
        UUSI

Autoilla seuraaminen,äänihäiritä lähellä,pistää epämiellyttäviä ihmisiö nokan alle että oksettais ja puhua jollekkin vajukille että joku on ihastunut siihen et se alkaa stalkaan naista/miestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Autoilla seuraaminen,äänihäiritä lähellä,pistää epämiellyttäviä ihmisiö nokan alle että oksettais ja puhua jollekkin vajukille että joku on ihastunut siihen et se alkaa stalkaan naista/miestä.

Onko tämä ihastuminen ja ”stalkaaminen” jotenkin yhteydessä toisiinsa palstasetä sinun pienessä mikrotodellisuudessasi?

• Anonyymi

nyt edes jotain

• Anonyymi

Haluatko luovuttaa?

• Anonyymi

Olen mielestäni tehnyt kantani selväksi.

• Anonyymi

Sanon

H
      Ö
      P
      Ö
      T
      Y
      S
      T
      Ä
      !

• Anonyymi

Ei tietenkään

• Anonyymi

Joo sanon.

• Anonyymi

Älä luovuta!

• Anonyymi

En olisi halunnut luovuttaa. Mutta minkäs teet, kun ei edes yhteydessä saa olla.

• Anonyymi

Luovuta vain, rapu.

• Anonyymi

Ok!

• Anonyymi

Mitä järkeä tänne on anonyymisti huudella.

• Anonyymi
        UUSI

Erikoista porukkaa täällä kyllä, tietää hyvin miten asiat on, mutta jotenkin on tämä hyvin suvereeni käsitys itsestään, että voi ns puhua muiden päälle. Nyt emme puhu ”siitä”, vaan tästä törkeästä käytöksestä netissä. Lisäys

• Anonyymi
        UUSI

Näytähän se sinäkin tälle aloittajaäijälle huutelevan. T naiselta. Erikoista ettei saa omia tunnisteita käyttää, vaan joku mielipaha kulkee völjyssä poistattamassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista porukkaa täällä kyllä, tietää hyvin miten asiat on, mutta jotenkin on tämä hyvin suvereeni käsitys itsestään, että voi ns puhua muiden päälle. Nyt emme puhu ”siitä”, vaan tästä törkeästä käytöksestä netissä. Lisäys

Ja tämä myös naiselta T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä myös naiselta T

Mitä tarkoitat "siitä"? t. ap nainen

aloituksessani oli kyse tietomurrosta/kiusaamisesta mitä olen kokenut, mutta en halua avautua siitä enempää

• Anonyymi

Tuskin kannattaa luovuttaa, jos on kysymys jostakin hyvästä normaalista asiasta. Kannattaa ennemminkin selvittää asiat.

• Anonyymi
        UUSI

Oisko sulla tällainen kaiken korjaava keskustelu mielessä? Mietin kun aika abstakti ja laaja aihe tämä ”asioiden selvittäminen” . Sivusta

• Anonyymi

Ei tule mieleen ketään yhtään yrittävää naista, mutta ehkä en vaan tiedä siitä mitään.

• Anonyymi

En tiedä. En tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Mutta tiedän kyllä olevani kamalan arka ja haasteellinen. Puhuminen mahdottoman vaikeaa. Kiltisti kyllä rakastaisin naista jos saisin olla hänen miehensä. En halua sitoa ketään itseeni joka kokee voivansa rakastaa jotain toista. Mieheltä tietenkin naiselle.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostat ihanalta mieheltä. t. Nainen

:) aloituksessa (minulta) ei oikeastaan ollut kyse rakkauden / rakkaan kaipuusta, vaan eräästä mahdollisesta tietomurtojutusta ja kiusaamisesta, mutta olen hyvin yksinäinen, ja vaikka naisista ollut kiinnostunut, niin hiljattain tuntenut kaipuuta myös miehiin.

Minulle toisen arkuus ei ole ongelma, se kertoo myös herkkyydestä ja toisen huomioimisesta mikä on suotavaa. Siihen itsekin pyrin.

• Anonyymi

Ei kannata luovuttaa se on virhe jos molemmat tykkää toisistaan. Tulet vaan katumaan ja rikot itsesi. Yritä niin monesti että onnistuu ole rohkea hae kahdenkeskinen hetki tee kaikki voitava olet rakkautesi ansainnut what ever it takes se on sen arvoista. Unohda ylpeys jne se ylpeys ei koskaan kiitä sinua vaan satuttaa koska tiedät että hän olisi ollut se oikea taistele taistele taistele.

Siinä tsempit aloittajalle ❤️

• Anonyymi

Ei saa luovuttaa ❤️

• Anonyymi

en usko rakkauteen valehtelijoiden takia. ehkä mä joskus uskallan tai sit en.. :/

• Anonyymi
      UUSI

En luovuta. En edes testamentissani sitte joskus kun sen aika on.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä joskus luovuttaminen on parempaa ihan kaikille ja tuo vaan lopulta hyvää.

• Anonyymi
        UUSI

Näin se taitaa olla.

• Anonyymi
      UUSI

Muistan kun hän piirsi sydämen selkääni. Ei muuta

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan elämäsi huippuhetkiä...

• Anonyymi
        UUSI

Entäpä sinulla- onko ollut mukavaa marista täällä n viidettä vuotta? Sivusta Tämä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä sinulla- onko ollut mukavaa marista täällä n viidettä vuotta? Sivusta Tämä

Vai oliko se 2021 kun

• Anonyymi
      UUSI

Ei huono minusta

• Anonyymi
      UUSI

Yrittäisikö puhua ensin ja varmistua asiasta?

• Anonyymi
        UUSI

Yritetään yritetään kulta!

• Anonyymi
      UUSI

Okei yritin provosoida mahdollisia tietomurtajiani ja vakuuttua ettei sitä ole jatkunut tai ehkä edes ollut vaikka ahdistavan lähelle pääsivät jotkut kommentit ja kiusaaminen. en siis hae miestä täällä 🙈

Kuulostatte kuitenkin ihanilta ♥️

• Anonyymi
        UUSI

Minulla jatkuu.Tänne vuoti minun salasanasta osa,puhelin nrosta osa,sähköpostista osa tietty kryptiseen lauseeseen upotettuna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla jatkuu.Tänne vuoti minun salasanasta osa,puhelin nrosta osa,sähköpostista osa tietty kryptiseen lauseeseen upotettuna.

Suosittelen olemaan hyvin tarkka erottelun suhteen, koska näistä kommenteista on tosiaan erittäin vaikea sanoa keneltä ne ovat ja minulle tapahtuu yli ymmärrykseni käyviä sattumia myös tosielämässä. Olen luullut asioita mitkä todistautuivat vääräksi. Tunne ja logiikka vaikutti hyvin vahvalta siinä hetkessä. Sen seurauksena olen ryhtynyt hengellisemmäksi tai uskomaan joitain teorioita maailmastamme, mutta varoitukseksi, että nämä helposti johtavat ihmisen harhaan tai psykoosiin. Nämä alustat ovat tosiaan todella haitallisia ihmisen mielelle tämän suhteen kun ei tiedä miten ja kuka kirjoittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Taas tämä ikivanha tyyli ulista naisena esiintyen siis jatkuu, palstaäijä. Jos juuri sinun ”tiedot” on murrettu, niin varmaan on ihan aito oikea lupalappunen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tämä ikivanha tyyli ulista naisena esiintyen siis jatkuu, palstaäijä. Jos juuri sinun ”tiedot” on murrettu, niin varmaan on ihan aito oikea lupalappunen

Olen oikeasti nainen. En mikään pappa.

• Anonyymi
      UUSI

En vastaa tänne mitään.Odotan yhteyttä häneltä ja jos sitä ei kuulu ,se on ok,aina ei voi voittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sinusta tuntuu että ei tuu mitään ja jo pohditkin asiaa niin voi olla hyvä peruste kääntää elämässä uusi sivu. Paikalleen jumittuminenkaan ei välttämättä ole fiksua. Oma elämähän siinä valuu hukkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5354
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1391
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      817
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      789
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      788
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      767
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      756
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      745
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe