Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
58
788
Vastaukset
- Anonyymi
Söpöö
- Anonyymi
Kiitos ❤️ laittakaa muutkin teidän hetkistä!
- Anonyymi
Tanssimme hitaita
- Anonyymi
Tosi romanttista❤️
- Anonyymi
Täällä sama❤️
- Anonyymi
Hän on ollut yöllä mun vieressä❤️
- Anonyymi
Olette jo pitkällä❤️
- Anonyymi
Mulla sama juttu ❤️
Ihanan yhteisen illan päätteeksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette jo pitkällä❤️
Joo hän on sellanen namupala että oksat pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette jo pitkällä❤️
👍
- AnonyymiUUSI
Me rakennetaan siltaa menneeseen aikaan ❤
- Anonyymi
Tuulikaapissa.
- Anonyymi
Jännittävää❤️
- Anonyymi
Kuulostaapa tutulta 😉❤️
- Anonyymi
Palstalla ja vielä monta kertaa.
- Anonyymi
Hienoa että täälläkin on kauniita hetkiä❤️
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Jatkuuko oikeassa elämässä?
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
❤️❤️😘🥰
- Anonyymi
Hississä ❤️
- Anonyymi
Ihan kuin leffassa❤️
- Anonyymi
❤️😺😺->🎶🥰
- Anonyymi
Kieltämättä se oli aika läheinen hetki. Fyysisesti niin lähekkäin ja kumpikin taisi aatella samaa 🤩💋🤔 mutta kummallakin oli liikaa tai siis sopivasti järkeä päässä ku tilanne oli mikä se silloin oli 🤭😁
- Anonyymi
Ai kun sanoin sen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai kun sanoin sen?
Ai taidettu siinä vaiheessa kumpikaan sanoa mitään, katseltiin vain 🤩
- Anonyymi
Kävelimme hetken käsikädessä ja istuttiin penkillä joenvarrella🙄se oli ihan nättiä
- Anonyymi
Kuulostaa tosi ihanalta❤️
- Anonyymi
Vähäänkin voi tyytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähäänkin voi tyytyä
Okei.
- Anonyymi
Yllättävää että noin moni on löytänyt ihastuksensa täältä, tosi hienoa❤️
- Anonyymi
Eihän se sitä tarkoita. Täällä kerrotaan kaivatusta, ei sellaisesta, joka täältä olisi löytynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sitä tarkoita. Täällä kerrotaan kaivatusta, ei sellaisesta, joka täältä olisi löytynyt.
Mutta ihme että ovat kohdanneet sitten täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ihme että ovat kohdanneet sitten täällä.
Ei sellaista ole missään väitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista ole missään väitetty.
Onhan väitetty. Tässä ketjussa moni sanoo että heidän kaunein yhteinen hetki on ollut tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan väitetty. Tässä ketjussa moni sanoo että heidän kaunein yhteinen hetki on ollut tällä palstalla.
No heidän kohdallaan sitten, mutta muista ei tietenkään takeita. Tämä on ikävä-palsta. Jokaisella on omat kaipuun kohteensa. Jotkut varmasti toivovat/uskovat löytävänsä täältä ikävän kohteensa. Suurin osa varmaan ymmärtää, ettei se ole todennäköistä.
- Anonyymi
Hänen sängyssään ja ei pelkkää seksiin liity, vaikka oli sekin ihanaa.
- Anonyymi
Rakastavaiset❤️
- Anonyymi
🙂👍
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Romeo ja Julia tiedät sen hyvin.
- Anonyymi
Tupakkipaikalla tapasin maailman söpöimmän miehen ❤️
Pää pilvissä 😮💨- Anonyymi
Ihanaa arkiromantiikkaa❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa arkiromantiikkaa❤️
Voi mä rakastan tuota miestä vaikka en tiedä hänestä paljon mitään. ❤️
- Anonyymi
Kotona sängyssä.
- Anonyymi
Kotona on paras paikka ❤️
- Anonyymi
Hänen kotonaan oli lämmin hetki, olin hänen kolmas sinä iltana.
- Anonyymi
Missäspäin tuo kivi oli ap?
- Anonyymi
Me olimma ÄIJÄN kanssa myös rannalla, mutta me olimma KIVEN SISÄLLÄ.
Oulu on RANNIKOLLA OLEVA KAUPUNKI ja VANKILASSA olo kutsutaan KIVEN SISÄLLÄ OLOKSI.
Minulla oli RISE merkkiset MUOTIVAATTEET JA SEKSIKKÄÄT KORKKARIT JOTKA JALASSA KÄVELIN CAT-WALKIA!- AnonyymiUUSI
Erikoinen kaunein yhteinen hetki. Kestikö hetkenne vuosia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen kaunein yhteinen hetki. Kestikö hetkenne vuosia?
Minä olin vain 15 päivää kunnianloukkaus sakko vankina ja ÄIJÄ väänsi itsensä sinne niin TÄRKEÄNÄ VARTIJAKSI, koska EN OLE VIRALLISESTI HÄNEN VAIMONSA.
Mistä minä voin tietää vaikka ÄIJÄ olisi kokoajan ollut naimissa naisen kanssa joka LOUKKAA MEIDÄN MOLEMPIEN KUNNIOITA.
- AnonyymiUUSI
Jälleen näkeminen. Tulee olemaan kaunein hetki.
- AnonyymiUUSI
tämän- vai tuonpuoleisessa
- AnonyymiUUSI
❤️.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tämän- vai tuonpuoleisessa
Eipäs maalata piruja seinille kun oikeat kuvat niistä hyllyllä jo on.
- AnonyymiUUSI
En malttaisi odottaa. Kaipaan häntä valtavasti.
- AnonyymiUUSI
Minä vielä etsin ihmistä jonka kanssa olisi aitoja kauniita hetkiä. Tässä elämässä niitä ei juuri ole, on ollut yhteisiä päämääriä ja epärehellistä peliä ja lohdutusta. mutta kauniita aitoja hetkiä, niitä ei ole ollut. Ehkä se entisten elämien rakkaus on syönyt kiintiön täyteen. jospa sinne kertyy kun oikea henkilö löytyy, jonka kanssa haluaa, joka haluaa ja tunne vie missä vaan tilanteessa. Nyt kivoimmat ja rakkaimmat hetket liittyvät perheeseen, lähinnä omiin lapsiin, välillä lapsuuden perheeseen.mutts ei niissä suhdetta, seksiä, Romantiikkaa, kovin erilaista rakkautta.
- AnonyymiUUSI
käytiin kyllä treffeillä mutta mieheltä puuttui aina halu, sillä oli jo sillon ja muita ja oli milloin kukin. Olen hyvilläni erosta, ja toisestakin ja kolmannesta. Hyvä näin, ja jos löytyy sitten löytyy rakkauskin. olen kiitollinen monesta muusta asiasta, vaikka niitä hakattu ja yritetty viedä kaikin tavoin. Kohta ostan ikioman ja sanoisin kuitenkin sen aidon, oikean ja pitkäaikaisen kodin. En myy sitä pois, ja tunnen että pysyy vielä lapsillakin. kunnes puretaan ja, rakennetasn uusi. Mutta just me And my Kids mahtuu sinne myös tuleva rakkaus ei omistamaa. ostetaan yhdessä sitten jotain muuta. mutta tästä en tingi ja kun tästä vaan vanhenee, on tärkeää itselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215354- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734