Oki autuasta syödä hyvää ruokaa. Annos oli suuri ja maittava. Ajattelin syödessäni leipäjonolaisia ja kansaneläkeläisiä. Se saa aina ruoan maistumaan paremmalta ja muistan arvostaa saamaani hienostunutta palvelua ja ruokaa, joka on niin hyvää ettei sitä kokematon tiedä tai harvoin paremmissa ravintoloissa syönyt muistakaan. Kupu on täysi. Päätin ostaa poikkeuksellisesti 2 kermaleivosta kappale hinnaltaan 7 euroa ja rapiat konditoriasta. Söin ne. Ai että kun ne maistuivat hyvälle. Aika hyvin ne jälkitäyttivät minut ja nyt hymyilyttää ja tekisi mieli vain jokellella iloisesti ja samalla miettiä leipäjonolaisia mahtava5tko olla jonossa jonottamassa ihmemuovipussia sisältäen heidän herkkujaan, puuroa ja leivänkänttyä.
Huomenna taas uusi kierros, alan jo maiskuttelemaan suutani sitä ajatellessa.
No tulipahan syötyä. Kyllä ne osaa ruokaa laittaa ja leivoksia valmistaa herkkusuita varten.
Söin ravintolassa hyvää ruokaa 94,50e
22
160
Vastaukset
- !!
Erästä kansanedustajaamme lainatakseni sanon sinulle; "paina pääsi vaginaasi ja tukehdu tuoksuihisi." :)
Olet häirikkö joka palstalla!!- varakasmiesravintola
olen hienostunut ja ihailtu sinne asti kun olette paskoneet toistenne suihin, sinä ja seurustelukumppanisi.
Olen aina valmis kuuntelemaan toisten murheita. Olen arvovaltainen. Olen enemmän looginen kuin tunteellinen mutta häirikkö en ole ja tämä on tässä kuussa toinen palstakirjoitukseni.
Tarvittaessa voin olla myös kova alaisiani, nöyriä alamaisiani kohtaan. Minä haistelen vain hienostuneita hajuja ja syön hienostuneita herkkuja ravintoloissa.
Nauran sulle ylimielisesti. Rahaa nöet on useampaankin nauruun.
- varakasmiesravintola
N. 15 metrin päässä söi ruokaansa Paavo Lipponen. Hyvin jaksoi syödä. Otin kännykkäkameralla kuvankin huomaamatta muistoksi kuten edellisestäkin julkkiksesta.
Edellisen julkkiksen lokakuun lopulla. Kuvan hänestäkin nappasin. Ravintolassa heitä toisinaan näkee. Lokakuun lopun julkkis oli eräs jääkiekkojuontaja toiminut mutta nimeään en muista. On juontanut mm kisoja joskus, muutamanakin vuotena ehkä. Sillä oli aina taktiikkataulu, joss a se piirteli kuvioitaan ja selitteli asiallisesti. Semmoinen lyhyt ja hieman pönäkkä muttei liian pönäkkä. Nyt jostain tuli mieleen sanat Sakari Pietilä, jos googlettaisin hänen kuvansa netistä.
Ai jai jai jai. Löytyi. Tuohan hän on. Oli niin iloisen oloinen mies ja pikkuisen pullukka kuten noista kuvista näkee.
http://www.google.fi/search?q=sakari pietilä&hl=fi&biw=1680&bih=762&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ZunETt7fB-3Z4QTWpLClDQ&ved=0CDEQsAQ
Laalalalalalalaaaa Sakari Pietilä sä oot. Laalalalallallalalalaaaaaaa Sakaripa vaan. - :)
Näköjään tyytymöttömyys tekee rikkaan köyhäksi :)
- Varakasmiesravintola
Mitä tarkoitat, rahvaan edustaja, saanko udella.
- :)
Varakasmiesravintola kirjoitti:
Mitä tarkoitat, rahvaan edustaja, saanko udella.
:) niin että paljonko jouduit maksamaan tohtorin tai vuorineuvoksen arvostasi jos kuvitellaan että olette jompi kumpi. tosin saksassa korkeakoluopiskelijat saavat tunkintonsa hyvinkin pienellä vaivalla Siis he kaikki jotka ahneuteen langenneina syövät kaksi leivosta vaikka varaa on vain yhteen.
- Varakasmiesravintola
:) kirjoitti:
:) niin että paljonko jouduit maksamaan tohtorin tai vuorineuvoksen arvostasi jos kuvitellaan että olette jompi kumpi. tosin saksassa korkeakoluopiskelijat saavat tunkintonsa hyvinkin pienellä vaivalla Siis he kaikki jotka ahneuteen langenneina syövät kaksi leivosta vaikka varaa on vain yhteen.
Ostin tutkintoni arubalaisesta nettiyliopistosta. Siellä keskikoulumerkantin paperit pohjakoulutuksena oli kovaa valuuttaa.
- ..
Varakasmiesravintola kirjoitti:
Ostin tutkintoni arubalaisesta nettiyliopistosta. Siellä keskikoulumerkantin paperit pohjakoulutuksena oli kovaa valuuttaa.
saako sieltä siivoojan paperit myös .
- Keittiömestari,
Muistan hyvin tuon rehvastelevan,pyylevä merkonomin ja aina räkäisen hänen annokseesa, nyttenkin flussani vuoksi hän luuli räkäklimppiäni osteriksi.
- Kosmos....
Mikä ravintola ja mikä annos?
Missä on "kermaleivoksia"? - halpaa.
Minäkin söin ravintolassa....hinta vaan oli 9,45€
- cinbo
Hieno provo.
Itse ajattelisin kyllä ennemmin intissä olevia, jotka joutuvat syömään pakista korpossa ja pää paljaana.
Ruoka maistuu muuten vielä paremmalta jos on hiukan nälkä. Koita vaikka paastota viikko vedellä ja vedä sen jälkeen paljasta reissumiestä, mmm että on hyvää- .
oletko monella metsä leirillä ollut :)
- cinbo
. kirjoitti:
oletko monella metsä leirillä ollut :)
Olen, Säkylä 1/06. Tosin useimmat safkat tehtiin itse trangialla, eli ei paha ;)
Kyä sä oot tyhymä ko tuhlaat yhteen safkaa tollaasen rahan, ko samalla määrällä rahaa saisit sentään kassillisen ruakaa viikoksi. :-(
sepä kiva.
ei ole minulta pois, vaikka itse tosin käyttäisinkin tuollaset reilut 90 eur hieman järkevämmin ja pidemmälle ajatellen kuin läskiperseen kasvattamiseen.
mur- varakasmiesravintola
Kiitoksia vastauksistanne sekä moukat että herrasväki, itsehän tiedätte kumpaa ryhmää edustatte. Alkaa olla minulla pian ravintolaan lähhtö edessä. Ensin pitää muutama kansio lukaista ja allekirjoittaa. Sitä ennen kaivan hieman perseestäni sormeen hajua ja nuuskin sitten käytävän kautta ohi vartiopisteen eli tämän kerroksen sisälähetin pöydän vessaan pisaaamaan ja kädet psemään paskasta. Hajujahab se ei poista mutta jälkituoksun haistaminen sormista on oma viihteensä mulle siinäkin.
Oma paskanhaju on mulle mieluista nuuskia. Miten sinulla. Kaivatko sinäkin peppusi reikää. Apinoilla se on yleinen tapa. Itse olen huomannut sen tyynnyttävän. Ravintolaan pian. Se on päivän paras hetki kun istun pöytään ja ten hienostuneesti tilauksen ja jään odottamaan annosta ja kun annos tulee ja alan maistelemaan sitä niin suuni avautuu ihastuneeseen huokaukseen.
Eräs kysyi missä ravintolassa söin ja missä kermaleivoksia. Jätän tähän uteluun vastaamatta. Mainittakoon vielä että kyseessä oli kermaleivoksien osalta erillinen konditoriansa ja alueena Helsingin ydinkeskusta.
Sitten muistuu mieleen perinteinen provomuistuttelijakin, joka sai suuni hymyyn kun luin. Sanoi kirjoitukseni tai kirjoitusteni olevan hyvä provo. Niin, no näin kuitenkin ajattelen asioista ja tiedän etten ole ainoa vaikka sitä ei hyväksyttävänä pidetäkään. Oma napa se on aina kaikkein lähimpänä.
Sitten eräs söi ravintolassa hintaan 9,45. Itse en sen tasoisissa ravintoloissa syö. Parempaa ruokaa olen havainnut saavani hintavammissa ravintoloissa eikä tarvitse katsoa roskaväkeä vaan valkokauluksisia kravattikaulaisia fiksusti pukeutuneita ja käyttäytyviä herrasmiehiä ja ladyja.- .
ruandalaiset ne vasta noin osaavatkin muistitko ottaa myös olkalaukun mukaan että ensivaikutelma olisi oppinut :)
- Nalle Ballwoosh
Jossain on ihmisen syötävä.
Itse tykkään syödä ulkomailla, mutta ruotsalaiset ravintolat on köyhille. Kävin tänään ruokakaupassa. Kolme täyttä muovikassillista perussapuskaa maksoi vähän yli 100 euroa.
- Mites sä niin
paljon kaljaa ostit?
Mites sä niin kirjoitti:
paljon kaljaa ostit?
Normaalin viikkoloppusatsin eli 4 kpl 0,33 tölkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945