Millaisia kokemuksia teillä oli sinkkuristeilystä? Kommentoikaa seuraavia juttuja;
- Naiskauneutta?
- Mukavia, sinkkuja naisia?
- Oliko hyvä meno?
- Millasta oli meno ylipäätään?
- Ikärakenne?
- Miehiä/naisia? Vai enemmistö kumpaa sukupuolta?
- Kuinka moni lähdössä 5pvä?
Rehellisiä vastauksia
4
614
Vastaukset
- miesiesmmiesmiesm
Turusta ja Hgistä molemmista yksi reissu takana.
- Naiskauneutta? Oli, mutta huomattavan paljon myös "mieskauneutta". Eli naisilla riittää valinnanvaraa.
- Mukavia, sinkkuja naisia? Mukavia naisia oli, en tiedä olivatko sinkkuja. Myös huomattavan paljon aivan normaalia porukkaa/pariskuntia tavallisella risteilyllä.
- Oliko hyvä meno? Oli tosi hyvä meno ja paljon ohjelmaa.
- Millasta oli meno ylipäätään? Hyvää.
- Ikärakenne? 18/22-70 v. Ehkä keskimäärin kuitenkin nuorempaa, kuin normaalisti.
- Miehiä/naisia? Vai enemmistö kumpaa sukupuolta? Huomattavan paljon miehiä molemmilla kerroilla.
- Kuinka moni lähdössä 5pvä? Vaikea sanoa... - j k
mulla ei ole kokemusta risteystä
- sinkku.
SInkkuristeily oli kyhätty Hunksien varjoon. Ehkä olisi odottanut enemmän sinkkuristeilyltä. Laiva oli täysi, kun laivan lähtö oli päivää ennen pyhää.(5pvä)
Olisi kyllä odottanut enemmän sinkkuteeman risteilyohjelmalta. Sitä olisi voinut olla enemmän ja se olisi voinut olla laadukkaampaa.
Vähän jäi sellanen maku risteilystä, että Hunks oli se laivan pääteema ja sinkkuteema oli sen varjossa.
- hehe
- Naiskauneutta?
- oli kyllä ;)
- Mukavia, sinkkuja naisia?
- esim minä
- Oliko hyvä meno?
- oli oli mutta toisaalta laivalla on lähes aina
- Millasta oli meno ylipäätään?
- Paljon nuoria, kaikki kännissä, kaikki etsimässä panoseuraa. Itse kyllä olin melkein pelkästään discon puolella että en sitten tiedä miten muualla oli.
- Ikärakenne?
- 18-30. Toki oli siellä muitakin mutta veikkaisin että suurin osa tota luokkaa.
- Miehiä/naisia? Vai enemmistö kumpaa sukupuolta?
- Molempia riitti paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128