Harmi nainen kun

Anonyymi-ap

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles.
j

81

683

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Onneksi J-mies EI OLE MIEHENI

• Anonyymi00009
        UUSI

Aika moni nainen on samaa mieltä ja kaikesta j-miehen katkeruudesta päätellen hänellä ei ole naista ehkä ei ole ollut vuosikymmeniin. Emme siis ihmettele ollenkaan tuota katkeruuden määrää. 🤭

• Anonyymi00019
        UUSI

Toisen epäonni on toisen onni: "Vihdoinkin rakkaani. Olen odottanut sinua koko ikäni. En päästä enää koskaan sinua pois! Laita kätesi minun vatsani päälle, hyväile hiljaa, herkästi mutta läsnäolevasti, niin annan rakkauteni tulvahtaa sinuun. Täytän sinun kehosi suudelmilla, rakastan sinut tainoksiin, teen fritsuja kaulasi täyteen, teen selkäsi kipeäksi. Anna minun rakastaa sinua vaan, anna minun tulvahtaa sinuun, sinun sydämeesi, sinun sieluusi, annan aivan kaiken, rakkauden lähteestäni, sinun intohimon lähteestäsi. Olen sinun - ikuisesti".

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Toisen epäonni on toisen onni: "Vihdoinkin rakkaani. Olen odottanut sinua koko ikäni. En päästä enää koskaan sinua pois! Laita kätesi minun vatsani päälle, hyväile hiljaa, herkästi mutta läsnäolevasti, niin annan rakkauteni tulvahtaa sinuun. Täytän sinun kehosi suudelmilla, rakastan sinut tainoksiin, teen fritsuja kaulasi täyteen, teen selkäsi kipeäksi. Anna minun rakastaa sinua vaan, anna minun tulvahtaa sinuun, sinun sydämeesi, sinun sieluusi, annan aivan kaiken, rakkauden lähteestäni, sinun intohimon lähteestäsi. Olen sinun - ikuisesti".

Pimeä on maailman yö ilman valoasi
        ?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pimeä on maailman yö ilman valoasi
        ?

Kiitos. On antoisampaa antaa mielummin kuin ottaa.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kiitos. On antoisampaa antaa mielummin kuin ottaa.

Se on Nerudan kommentti. Se oki sen jonkun maan kansallisrunoilija.

Hakuan tehdä sinulle sen saman jutun, minkä kevät tekee kirsikkapuille.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

*oli

Rakkaus niin intiimi, että kätesi rintani päällä on minun käteni.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eipäs tullut mieleen tuo Neruda. Toivottavasti et ole jänis.

• Anonyymi00031
        UUSI

Oletan, että ääni muuttuu vielä ajan kuluessa? Ellei sitten katkeroidu pahemmin. Sinkku miehenä totean. Enkä ole edes anonyyminä arvostellut naisia, mut ajattelen niin, että fiksu ihminen ei käyttäydy noin edes anonyyminä.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos pahuutta haudot, yhteiskunta ei tuomitse tai ainakaan rankaise. Sensijaan kaiken pahan minkä teet toiselle, teet nimenomaan itsellesi, sinun käsissäsi on oma tulevaisuutesi, ei muiden.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jos pahuutta haudot, yhteiskunta ei tuomitse tai ainakaan rankaise. Sensijaan kaiken pahan minkä teet toiselle, teet nimenomaan itsellesi, sinun käsissäsi on oma tulevaisuutesi, ei muiden.

j mies on varmaan juntti mies - eikä muuten juntti ole koskaan mies.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

j mies on varmaan juntti mies - eikä muuten juntti ole koskaan mies.

Jahas, keskustelutaidot loppui siihen kun mennään henkilökohtaisuuksiin. Toivotan sinulle hyvää päivänjatkoa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Lihavat sinkkunaiset ei pääse pariutumaan 🙋🏻‍♂️🤣

• Anonyymi00005
        UUSI

reps

• Anonyymi00066
        UUSI

Kyllä valtaosa lihavista on parisuhteessa.
        Mutta sinä ja sun pieni prissinakki et kelpaa edes homoille!

• Anonyymi00004
      UUSI

se huoltopoju tykkää kummiskin

• Anonyymi00007
        UUSI

Samanlainen punkeroläski se on ku siskonsakin...hyi saatana.Kaiken kruunaa lurppasilmälaiskarumapersenaamaootsämuistanuhengittääenjaksakäydäeeskersankaapihallaenkäpeseliimalettiänikoskaan naapurissa

• Anonyymi00006
      UUSI

Roikkuva ihokin
      j

• Anonyymi00026
        UUSI

Kyllähän ihon saa nykyään vaikka kiristettyä niin tiukalle, ettei keskivartalossa veri kierrä.

• Anonyymi00082
        UUSI

Pinnallista ja mautonta nälviä lihavuutta.
        Sivusta vaan

• Anonyymi00008
      UUSI

Noinko pahasti otit itseesi ettet ookkaan enää siinä asemassa että oot ykkönen ja otan kaiken pskan ja muun tost noin vastaan.

Kukahan se on joka jää yksin loppu elämäkseen?

• Anonyymi00010
      UUSI

Taisipa joku nähdä valheiden ja muun läpi ja nyt koitat loukata häntä.
      Tiesitkö että se oli tiedossa jo kauan, ja olit silti se joka valittaisiin jokapäivä uudelleen.

• Anonyymi00012
        UUSI

Ei muuten valita . Mulle ei valehdella.
        Mies Joutuu etsin jonku muun naisen.
        Ji miehelle jonnekin

Naoselta

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei muuten valita . Mulle ei valehdella.
        Mies Joutuu etsin jonku muun naisen.
        Ji miehelle jonnekin

Naoselta

Sinähän et ole nainen,sulle puolipojulle tiedoksi ja jokainen valitsee itselleen puoliso ja osa on hyvinkin tarkka siittä!
        Ei mieheltä tämä!

• Anonyymi00011
      UUSI

Jii mies tahtoi pitkään melko sairaalla tavalla erään pitkän ja muodokkaan naisen ja kun ei saanut niin kirjoittelee nyt täällä katkerana että unohtaisi hänet .

Sivusta

• Anonyymi00027
        UUSI

Pitkä ja muodokas on minun Transit miehen.Älkää koskea toisen rakastettuun.Tämä myös Jiimielle tiedoksi.Ja anteeksi rakas kun viimekerralla jäi kakkaa pippeliin kun kävin s treffeiltä tutun leidarin pöllönsilmää nuohoomassa.Vakkarina sain extra hintaan niin köyhänä käytin tarjouksen hyväksi.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Pitkä ja muodokas on minun Transit miehen.Älkää koskea toisen rakastettuun.Tämä myös Jiimielle tiedoksi.Ja anteeksi rakas kun viimekerralla jäi kakkaa pippeliin kun kävin s treffeiltä tutun leidarin pöllönsilmää nuohoomassa.Vakkarina sain extra hintaan niin köyhänä käytin tarjouksen hyväksi.

Onnea teille kakka-lähetystyöntekijöille.

• Anonyymi00052
        UUSI

Muovinaisen ja jii ei täällä kirjoittele!

• Anonyymi00053
        UUSI

Olette te kyllä katkria omasta sukupuolisuudesta,ei kantsi toisia siittä moittia,...! Ja jättäkää naapurit rauhaan!

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lopettakaa tuo mustasukkainen valehtelu!

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ohi! Ei ole sinulle!!!!!!
        Sori mutta sinä transu et ole minun mieheni
        T pitkä ja muodokas.
        Joten mene muualle sotkemassa muiden
        Viestejä!

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei ollut sinulle.!!!!
        Terveisin aivan joku muu pitkä ja muodokas.

• Anonyymi00013
      UUSI

Löysin jo❤️😋 ja hän minut 🥰🌞 ihan mieletöntä parasta mitä tapahtunut, lapsetkin tulee tykkäämään🌞🍓

• Anonyymi00014
        UUSI

Lisäten, tuutko tuleva mieheni la kahville❤️🥰 sitten retkelle kahdestaan, tuutko???

• Anonyymi00063
        UUSI

Narstit käyttää löytää sanaa tiesitkökoska ovat epävarmoja!
        Tuskin oott vuoden päästä enää on love. Sori

• Anonyymi00015
      UUSI

Hyvä niin..
      En tarvii miestä...😁

• Anonyymi00016
      UUSI

Jii ei kyllä mulle näin kirjoittaisi. Taitaa olla jonkun katkeran aloitus.

• Anonyymi00017
        UUSI

Transit Tapsukka hukannu leidarin ja mesoo muita syytellen.Tekis vittu töitä iso mies.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Transit Tapsukka hukannu leidarin ja mesoo muita syytellen.Tekis vittu töitä iso mies.

Joo joku draamaqueen joka tapauksessa.
        En onneksi tunne ja tuskin tuntee jiikään.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Joo joku draamaqueen joka tapauksessa.
        En onneksi tunne ja tuskin tuntee jiikään.

No en tunne ja usein liikun lasit päässä tai ilman laseja tuskin queenailee siinä 30 cm päässä.

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No en tunne ja usein liikun lasit päässä tai ilman laseja tuskin queenailee siinä 30 cm päässä.

Sä et myöskään ole jii. Ohi.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ei haittaa tippaakaan, jos tarjonta on tuo 🤣

• Anonyymi00022
      UUSI

Suomalaiset miehet ja naiset on huonosti hoidettuja lihavia.

• Anonyymi00028
        UUSI

Minusta kaunista ja seksikästä katsottavaa naisessa on keskivartalon ja pepun seutu eestä ja takaa. Ehkä miehilläkin vaikka ne eivät saa lamppua syttymään. Esim. pyllyn muodot yhdistettynä selän kaareen ovat vaan niin esteettinen ja eroottinen osa ihmistä.

• Anonyymi00032
      UUSI

Haiset aivan järkyttävälle hielle J.

• Anonyymi00038
        UUSI

Sitten olis hyvä mennä suihkuun ja heitellä vähän menneniä mennen tullen joka soppeen.

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sitten olis hyvä mennä suihkuun ja heitellä vähän menneniä mennen tullen joka soppeen.

Sun juttus Paavo on niin kuluneita kuin mennen sedän kauhtuneet kalsongit. Taitaa olla sulta toi aloitus.

• Anonyymi00035
      UUSI

näytän bulldogilta venaa öö. 10 vuotta ni ollaan siinä

• Anonyymi00039
      UUSI

Joo sulla menee aivan taatusti niin vitun paljon lujempaa kuin mulla. Nimittelyleikkeihisi en lähde mukaan, sinunkin pitäisi ikäsi puolesta olla jo kaukana hiekkalaatikkotasosta.

• Anonyymi00040
      UUSI

Harmi ettei mieli kypsy samaa tahtia kropan kanssa joillain.

• Anonyymi00041
      UUSI

No mitäs, itelläs kroppa tikissä mutta naama kuin petolinnun perse...ja päälle hämmentävä virne.

• Anonyymi00043
        UUSI

Kyllä käy kateeksi sellaista naista joka sinunlaisen laatukollin saa omakseen 😁

• Anonyymi00044
        UUSI

Joo huomaa että sinusta totinen naama on taktinen valinta. Tekee tyttöihin vaikutuksen 👍

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kyllä käy kateeksi sellaista naista joka sinunlaisen laatukollin saa omakseen 😁

No ei kyll... yhtään käy kateeksi.

• Anonyymi00042
      UUSI

Eipä oikeastaan kiinnostaisi enää näyttää parikymppiseltä, koska useimmiten kohtelu on myös iän mukaista ja suhtaudutaan vähätellen. Viihdyn iässäni vaikka ei tietenkään haittaisi, jos karistaisi joitakin kiloja.

Iässä kuin iässä voi valita uuden suunnan, joten eipä hätiä mitiä. Ainakin tuntee itsensä siinä ämäärin ettei ole tarvetta taipua kenenkään painostukseen tai tyytyä vaihtoehtoihin, joita ei halua.

• Anonyymi00046
      UUSI

Jee vittuilukilpailu 😂 tulee muistoja yläaste ajoilta. Ei uskoisi että keski-ikäiset täällä kirjoittelee... 😂😂😂 Suomi24 pitää nuorena, ainakin henkisesti. Päästiin kaksivuotiaan tasolle! 🤣🤣🤣

• Anonyymi00047
      UUSI

👏👏

• Anonyymi00049
        UUSI

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️

• Anonyymi00048
      UUSI

Lukiessa ei tarvitse ulkonäköä ainoastaan lukutaitoa ja ymmärrystä mitä lukee.

• Anonyymi00051
      UUSI

Niinkö vajaa luulet? Nytkin kolme miestä pommittaa koko ajan, että mistä valita...

• Anonyymi00054
      UUSI

Oletko oikeasti tullut sinne hakemaan naista itsellesi jos niin on tiedoksesi että itse en hae sieltä miestä enkä mitään ihmissuhdetta. Olen siellä asian takia enkä ihmisten.

• Anonyymi00055
      UUSI

Vihreäsilmäinen hirviö nostaa päätään 🤣
      j

• Anonyymi00057
        UUSI

Jatka vaan tätä vaikuttavaa keskusteluasi kaikessa rauhassa, sulla selvästi ei ole kiire tehdä mitään järkevää tai arvostettavaa. Naiset tulevat ovellesi jonossa.. 😄

• Anonyymi00058
      UUSI

Onneks useimmat miehet eivät ole niin typeriä että arvostelevat ihmisiä geneettisten ominaisuuksien takia, en itse myöskään aio vajota niin alas.

• Anonyymi00059
      UUSI

En tiedä kenelle kirjoitat, mutta viesti kertoo enemmän sinusta. Kypsä aikuinen ei tällaisia viestejä kirjoita kenellekään. Muuta asennettasi ja käytöstäsi, niin ehkä saatkin hänet.

• Anonyymi00060
        UUSI

Mikä tuossa arvostelemassasi viestissä oli typerää mielestäsi?... 😃

• Anonyymi00061
        UUSI

Vai tarkoititko tuota viestiä vihreäsilmäisestä hirviöstä? Sellaiset viestit kieltämättä ovat hyvin lapsellisia.

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Mikä tuossa arvostelemassasi viestissä oli typerää mielestäsi?... 😃

Jos et sitä itse ymmärrä, ei sinulla ole toivoa.

• Anonyymi00062
      UUSI

Oikeasti toivoin, että vakoojani olisi fiksumpi 🤔 Tällaista on vallan yksitoikkoista seurata.

• Anonyymi00075
        UUSI

Mun varmalla mäihällä ne hyvät meni muille

• Anonyymi00068
      UUSI

Vais sellanen tapaus,onks dropit unohtunna tältä jiiltä!

• Anonyymi00069
      UUSI

Harmi, että olet niin paljon alemmalla tasolla kuin kohteesi. Siksi ilmeisesti koet, että haukkumalla naisia ilman todellista pohjaa olisit jotenkin asemassa, jossa voisit valita naisseurasi.

Totuus on kuitenkin kohdallasi karu. Incelinä et löydä itsellesi koskaan naisseuraa. Olet itse suurin ongelmasi.

• Anonyymi00078
        UUSI

Aloitus on naisen kynästä .

• Anonyymi00070
      UUSI

Ottiko torjunta näin pahasti luuserilla.

• Anonyymi00071
      UUSI

Näytät ihan tikkuötökältä.

• Anonyymi00072
      UUSI

Pakkasen raiskaama pulkannaru. 😂

• Anonyymi00073
      UUSI

Oot liian pieni mieheksi.

• Anonyymi00074
      UUSI

hurja jätkä joka mut haluaa :D

• Anonyymi00077
      UUSI

Kateellinen nainen avautuu aloituksessa !

• Anonyymi00080
      UUSI

Minulla on jo mies.

• Anonyymi00081
      UUSI

Pöydänjalan kokoine nainen luulee olevansa kukkakeppi Tarzan kiikarit päässä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4244
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      165
      3650
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      85
      3111
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2477
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe