allergiaa. Olen yskinyt yötä päivää ja refluksina pidetty, joskin viimeksi tätytyksessä todettiin, että ei varmaan johdu yksin refluksista, keuhkot terveet sekin tutkimus tehty.
Nyt aloitin Loratadin 10mg joka päivä 1kpl ja ihme kyllä, limaisuus kurkussa ja kutina vähentynyt melkein kokonaan.
Voiko Loratadin antihistamiinia syödä, vaikka ei olis allergiaa todettukkaan, vaikkapa maalis-syyskuun aikana, koska kesällä on myös pahaa hengenahdistusta.
Vaiva ollut jo vuosikausia.
Olisko sittenkin,
yli 60v
3
64
Vastaukset
- yli 60v
vielä,haponsalpaajat ei auta, vaikka olen käyttänyt vuosia niitäkin.
Kyllä antihistamiini (Loratadin yms) voi huoletta syödä vaikka vuosia. Ne rauhoittavat myös ei-allergisia yliherkkyysoireita, jollaiset lisääntyvät iän myötä. Niitä aiheuttavat mm katupöly, veto, kylmä ilma yms. Myös pieni flunssa pitkittää oireita.
- yli 60v
Kiitos paljon, olo helpottui lisää tiedosta ja todellakin iän mukana on tullut nämä vaivat, alle 40v ei ollut mitään tälläistä.
Asun katupölyisellä alueella ja keväällä on pahinta oireiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984