yksikin on susta puhunut :)
j
Tietäisitpä vain mitä se
46
1065
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuule elämäni rakentuu selän takana oleviin tarinoihin. Itsenäisen ihmisen taakka. Joten ei kiinnosta ihan kauheasti.
- Anonyymi00002
Susta puhutaan useemmassskin kaupungissa. Kuulemma.
- Anonyymi00049
Kuulemma??? Miset ole sitte kuullut?
Mee kuuntelee ja kerro meille kaikki. Me halutaa dissata jiitä 🤣
- Anonyymi00003
Siinähän sitten puhuu.
- Anonyymi00007
Et sitte uskalla siltikään näyttäytyä vanhan horataun seurassa omassa asuin paikassa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et sitte uskalla siltikään näyttäytyä vanhan horataun seurassa omassa asuin paikassa?
Uskalla?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Uskalla?
Halua? -sivu
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulla ei ole tarvetta nimitellä ketään. Olet typerys
- Anonyymi00043
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mulla ei ole tarvetta nimitellä ketään. Olet typerys
Nimittely on kyllä todella ruma tapa. Kertoo tekijästä.
- Anonyymi00004
Mistäpä minä sen tietäisin, jos ei kerrota.
- Anonyymi00005
tietäsitpä mitä teistä puhutaan ja vielä jatkossa pahempaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00006
No kerro sitten. En rupee miettii mitään.
- Anonyymi00009
mua ei oikeestaan tässä kohtaa kiinnosta koska olenhan kuullut jo perverssistä lähtien kaiken tuolla kadulla.
- Anonyymi00010
kiitos vain kaikillr
- Anonyymi00011
kumihuuli :D
- Anonyymi00012
Voin hyvin kuvitella.
- Anonyymi00013
Ainakin se aina ilahtuu kovin, kun sattumalta kohdataan. Ryntää halaamaan. Jos puhuu jotain pahaa, niin motiiveja voi miettiä ;)
m - Anonyymi00014
Huomaa että erään ihmisen on pakonomainen tarve täällä yrittää aiheuttaa muille epämukavan olon. Sisältä hyvin ruma ihminen.
- Anonyymi00016
Lähipäivinä olen huomannut, että täälä on selvästi joku joka vaan haluaa, että toisilla on paha mieli.
- Anonyymi00017
Joo se kertoo ihmisen psyykestä ikäviä asioita kun selvästi nauttii ihmisille ikävien tunteiden aiheuttamisesta.
Ap:n kannattais mennä psykologin juttusille perkaamaan mistä tuo pahantahtoisuus on hänessä syntynyt.
Vaikka kyllä kait se totuus taitaa olla se ett toiset vaan on luonnevikaisia. Noilta pitäis estää työpaikoille pääsy.
Miettikääpäs tota ap:tä jossain työpaikassa miten hän yrittää saada muille huonon olon tollasilla selän takana tapahtuvilla piruiluilla. 👊🤨 😤🤮 - Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lähipäivinä olen huomannut, että täälä on selvästi joku joka vaan haluaa, että toisilla on paha mieli.
Lähi-Tapiolastakin on huomattu kaikennäköistä. -sivu
- Anonyymi00015
Ja se paha ihminen ei ole J:llä alkava vaikka yrittää esittää
- Anonyymi00018
No sekin ehkä just noin. Yrittää jotain j:tä sekoittaa soppaansa. Hyvin tyypillistä tollaselle mielenvikaiselle häirikölle kuten ap selvästi on.
- Anonyymi00047
Anonyymi00018 kirjoitti:
No sekin ehkä just noin. Yrittää jotain j:tä sekoittaa soppaansa. Hyvin tyypillistä tollaselle mielenvikaiselle häirikölle kuten ap selvästi on.
Viekää åois koko pariskunta suomesta,ei todellakaan pysty edes ruokakaupassa käymään ku toi gubbe on aina piikkipyssyineen pahoja tekemässä sairas ku on,mustankipee toisen aviopuolisosta,ton toiminta ei ole ollut tervettä vuosikymmeniin,onko sillä joku oikeus häiritä toisen elämää kaikella pahuudella?tuo toinen ei ilmeisesti tee tuota fyysistä väkivaltaa,suutansa kyllä soittaa! Mökille ei taida uskaltaa enää mennä ku tämä ap ja gubbe näyttävät tulevan sinnekkin ilman lupaa häiritsemään,todellakin pitäis Rikosilmoitus tehdä noista!
- Anonyymi00051
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ap.n olis hyvä muistaa ja Jii miehiä riittää moneksi siss kirjanten määrällä
- Anonyymi00022
Transistori eli MR transit tulee aika jolloin niität sitä mitä oot kylvänyt.Halla panee sinut ja jäljelle jää vain tyhjä kuori jonka tuuli vie mennessään.Tyhjä kuorihan sinä oletkin pelkkää jätettä rikkakasvi.
- Anonyymi00024
Harvaa aikuista jaksaa kiinnostaa mitä muut hänestä ajattelee.
- Anonyymi00026
En malta odottaa 🥲
- Anonyymi00027
Kunniamurha!!! Huh huh ...
- Anonyymi00028
Kyllä, paska makaa, niin tikkukaan tuikkaa......
Kesä kuivaa. ....
https://m.youtube.com/watch?v=f3QW3LFkMag - Anonyymi00030
Voin kuvitella, että varmasti ties mitä eikä kauheesti kiinnosta. En ihmettelisi jos aloituskin olisi siltä sun nimissä. Epäluotettava niin monella tavalla.
- Anonyymi00031
Täällä eletän satumailmoissa. Juttu ei vanhene ja se käsitellään kyllä kun aika on.
Pelko pois. - Anonyymi00032
Todelliset jutut eri foorumeilla.
- Anonyymi00033
Aika noloo saada ghostaukset. 🤣 En kyllä yhtään ihmettele sun ulkonäöllä.
- Anonyymi00034
Mitäköhän sun muija tuumaa kun saa tietää.
- Anonyymi00036
Kaikki tiedetään vai tarviiko ollenkaa tietää ku se on pelkkää trollausta, samaa sontaa samojen suusta. Älä kysy miltä tuuntuu koska tiesin mitä tein.
- Anonyymi00037
Hyvin sanottu samaa paskaa samasta tuutista täällä palstalla.
- Anonyymi00038
Muotit on täällä pieniä jos ei niihin sovi hyvä vaan.
- Anonyymi00039
Kyllä mä tiedän mitä musta on puhuttu ja puhutaan ei ole koskaan kiinnostanu korkeintaan olen lisänny vettä myllyyn
- Anonyymi00040
Puhu vaan pikku b.lle
- Anonyymi00041
Musta klubi:
Viikate: Pohjoista viljaa
https://youtu.be/xquOqkHJF5k?si=eBJZGzOTWIAqPWep - Anonyymi00044
Iha sama😂
Hanki elämä!! - Anonyymi00045
En voi kieltää ettenkö olisi aika ajoin tullut antaneeksi aseita käsiinsä. Mutta liika on aina liikaa. Jossain vaiheessa pitäisi antaa jo olla, ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Ettei putoa kaipaamaansa kuoppaan itse. Tule metsästäneeksi omaa sieluaan.
- Anonyymi00046
Oletat että mua kiinnostaa. Ei nyt sentään.
- Anonyymi00048
joitain jos ei ollenkaan kiinnosta luusereiden valheet...
- Anonyymi00050
Gubta on puhunut ja kirjoittanut satoja kunnianloukkauksia eri ihmisistä.
Ilman sanktioita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745