yksikin on susta puhunut :)
j
Tietäisitpä vain mitä se
40
636
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuule elämäni rakentuu selän takana oleviin tarinoihin. Itsenäisen ihmisen taakka. Joten ei kiinnosta ihan kauheasti.
- Anonyymi00002UUSI
Susta puhutaan useemmassskin kaupungissa. Kuulemma.
- Anonyymi00003UUSI
Siinähän sitten puhuu.
- Anonyymi00007UUSI
Et sitte uskalla siltikään näyttäytyä vanhan horataun seurassa omassa asuin paikassa?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et sitte uskalla siltikään näyttäytyä vanhan horataun seurassa omassa asuin paikassa?
Uskalla?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Uskalla?
Halua? -sivu
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulla ei ole tarvetta nimitellä ketään. Olet typerys
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mulla ei ole tarvetta nimitellä ketään. Olet typerys
Nimittely on kyllä todella ruma tapa. Kertoo tekijästä.
- Anonyymi00004UUSI
Mistäpä minä sen tietäisin, jos ei kerrota.
- Anonyymi00005UUSI
tietäsitpä mitä teistä puhutaan ja vielä jatkossa pahempaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00006UUSI
No kerro sitten. En rupee miettii mitään.
- Anonyymi00009UUSI
mua ei oikeestaan tässä kohtaa kiinnosta koska olenhan kuullut jo perverssistä lähtien kaiken tuolla kadulla.
- Anonyymi00010UUSI
kiitos vain kaikillr
- Anonyymi00011UUSI
kumihuuli :D
- Anonyymi00012UUSI
Voin hyvin kuvitella.
- Anonyymi00013UUSI
Ainakin se aina ilahtuu kovin, kun sattumalta kohdataan. Ryntää halaamaan. Jos puhuu jotain pahaa, niin motiiveja voi miettiä ;)
m - Anonyymi00014UUSI
Huomaa että erään ihmisen on pakonomainen tarve täällä yrittää aiheuttaa muille epämukavan olon. Sisältä hyvin ruma ihminen.
- Anonyymi00016UUSI
Lähipäivinä olen huomannut, että täälä on selvästi joku joka vaan haluaa, että toisilla on paha mieli.
- Anonyymi00017UUSI
Joo se kertoo ihmisen psyykestä ikäviä asioita kun selvästi nauttii ihmisille ikävien tunteiden aiheuttamisesta.
Ap:n kannattais mennä psykologin juttusille perkaamaan mistä tuo pahantahtoisuus on hänessä syntynyt.
Vaikka kyllä kait se totuus taitaa olla se ett toiset vaan on luonnevikaisia. Noilta pitäis estää työpaikoille pääsy.
Miettikääpäs tota ap:tä jossain työpaikassa miten hän yrittää saada muille huonon olon tollasilla selän takana tapahtuvilla piruiluilla. 👊🤨 😤🤮 - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lähipäivinä olen huomannut, että täälä on selvästi joku joka vaan haluaa, että toisilla on paha mieli.
Lähi-Tapiolastakin on huomattu kaikennäköistä. -sivu
- Anonyymi00015UUSI
Ja se paha ihminen ei ole J:llä alkava vaikka yrittää esittää
- Anonyymi00018UUSI
No sekin ehkä just noin. Yrittää jotain j:tä sekoittaa soppaansa. Hyvin tyypillistä tollaselle mielenvikaiselle häirikölle kuten ap selvästi on.
- Anonyymi00022UUSI
Transistori eli MR transit tulee aika jolloin niität sitä mitä oot kylvänyt.Halla panee sinut ja jäljelle jää vain tyhjä kuori jonka tuuli vie mennessään.Tyhjä kuorihan sinä oletkin pelkkää jätettä rikkakasvi.
- Anonyymi00024UUSI
Harvaa aikuista jaksaa kiinnostaa mitä muut hänestä ajattelee.
- Anonyymi00025UUSI
N nainekos se siellä. Eikö mikään ala sovi sulle?
- Anonyymi00026UUSI
En malta odottaa 🥲
- Anonyymi00027UUSI
Kunniamurha!!! Huh huh ...
- Anonyymi00028UUSI
Kyllä, paska makaa, niin tikkukaan tuikkaa......
Kesä kuivaa. ....
https://m.youtube.com/watch?v=f3QW3LFkMag - Anonyymi00029UUSI
se maailman vihaaja pitää hakata
- Anonyymi00030UUSI
Voin kuvitella, että varmasti ties mitä eikä kauheesti kiinnosta. En ihmettelisi jos aloituskin olisi siltä sun nimissä. Epäluotettava niin monella tavalla.
- Anonyymi00031UUSI
Täällä eletän satumailmoissa. Juttu ei vanhene ja se käsitellään kyllä kun aika on.
Pelko pois. - Anonyymi00032UUSI
Todelliset jutut eri foorumeilla.
- Anonyymi00033UUSI
Aika noloo saada ghostaukset. 🤣 En kyllä yhtään ihmettele sun ulkonäöllä.
- Anonyymi00034UUSI
Mitäköhän sun muija tuumaa kun saa tietää.
- Anonyymi00036UUSI
Kaikki tiedetään vai tarviiko ollenkaa tietää ku se on pelkkää trollausta, samaa sontaa samojen suusta. Älä kysy miltä tuuntuu koska tiesin mitä tein.
- Anonyymi00037UUSI
Hyvin sanottu samaa paskaa samasta tuutista täällä palstalla.
- Anonyymi00038UUSI
Muotit on täällä pieniä jos ei niihin sovi hyvä vaan.
- Anonyymi00039UUSI
Kyllä mä tiedän mitä musta on puhuttu ja puhutaan ei ole koskaan kiinnostanu korkeintaan olen lisänny vettä myllyyn
- Anonyymi00040UUSI
Puhu vaan pikku b.lle
- Anonyymi00041UUSI
Musta klubi:
Viikate: Pohjoista viljaa
https://youtu.be/xquOqkHJF5k?si=eBJZGzOTWIAqPWep
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284589Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51218- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271040Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926