Tietäisitpä vain mitä se

Anonyymi-ap

yksikin on susta puhunut :)
j

46

1065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuule elämäni rakentuu selän takana oleviin tarinoihin. Itsenäisen ihmisen taakka. Joten ei kiinnosta ihan kauheasti.

• Anonyymi00002

Susta puhutaan useemmassskin kaupungissa. Kuulemma.

• Anonyymi00049

Kuulemma??? Miset ole sitte kuullut?
        Mee kuuntelee ja kerro meille kaikki. Me halutaa dissata jiitä 🤣

• Anonyymi00003

Siinähän sitten puhuu.

• Anonyymi00007

Et sitte uskalla siltikään näyttäytyä vanhan horataun seurassa omassa asuin paikassa?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et sitte uskalla siltikään näyttäytyä vanhan horataun seurassa omassa asuin paikassa?

Uskalla?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Uskalla?

Halua? -sivu

• Anonyymi00021
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mulla ei ole tarvetta nimitellä ketään. Olet typerys

• Anonyymi00043
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mulla ei ole tarvetta nimitellä ketään. Olet typerys

Nimittely on kyllä todella ruma tapa. Kertoo tekijästä.

• Anonyymi00004

Mistäpä minä sen tietäisin, jos ei kerrota.

• Anonyymi00005

tietäsitpä mitä teistä puhutaan ja vielä jatkossa pahempaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00006

No kerro sitten. En rupee miettii mitään.

• Anonyymi00009

mua ei oikeestaan tässä kohtaa kiinnosta koska olenhan kuullut jo perverssistä lähtien kaiken tuolla kadulla.

• Anonyymi00010

kiitos vain kaikillr

• Anonyymi00011

kumihuuli :D

• Anonyymi00012

Voin hyvin kuvitella.

• Anonyymi00013

Ainakin se aina ilahtuu kovin, kun sattumalta kohdataan. Ryntää halaamaan. Jos puhuu jotain pahaa, niin motiiveja voi miettiä ;)
      m

• Anonyymi00014

Huomaa että erään ihmisen on pakonomainen tarve täällä yrittää aiheuttaa muille epämukavan olon. Sisältä hyvin ruma ihminen.

• Anonyymi00016

Lähipäivinä olen huomannut, että täälä on selvästi joku joka vaan haluaa, että toisilla on paha mieli.

• Anonyymi00017

Joo se kertoo ihmisen psyykestä ikäviä asioita kun selvästi nauttii ihmisille ikävien tunteiden aiheuttamisesta.

Ap:n kannattais mennä psykologin juttusille perkaamaan mistä tuo pahantahtoisuus on hänessä syntynyt.

Vaikka kyllä kait se totuus taitaa olla se ett toiset vaan on luonnevikaisia. Noilta pitäis estää työpaikoille pääsy.

Miettikääpäs tota ap:tä jossain työpaikassa miten hän yrittää saada muille huonon olon tollasilla selän takana tapahtuvilla piruiluilla. 👊🤨 😤🤮

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lähipäivinä olen huomannut, että täälä on selvästi joku joka vaan haluaa, että toisilla on paha mieli.

Lähi-Tapiolastakin on huomattu kaikennäköistä. -sivu

• Anonyymi00015

Ja se paha ihminen ei ole J:llä alkava vaikka yrittää esittää

• Anonyymi00018

No sekin ehkä just noin. Yrittää jotain j:tä sekoittaa soppaansa. Hyvin tyypillistä tollaselle mielenvikaiselle häirikölle kuten ap selvästi on.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No sekin ehkä just noin. Yrittää jotain j:tä sekoittaa soppaansa. Hyvin tyypillistä tollaselle mielenvikaiselle häirikölle kuten ap selvästi on.

Viekää åois koko pariskunta suomesta,ei todellakaan pysty edes ruokakaupassa käymään ku toi gubbe on aina piikkipyssyineen pahoja tekemässä sairas ku on,mustankipee toisen aviopuolisosta,ton toiminta ei ole ollut tervettä vuosikymmeniin,onko sillä joku oikeus häiritä toisen elämää kaikella pahuudella?tuo toinen ei ilmeisesti tee tuota fyysistä väkivaltaa,suutansa kyllä soittaa! Mökille ei taida uskaltaa enää mennä ku tämä ap ja gubbe näyttävät tulevan sinnekkin ilman lupaa häiritsemään,todellakin pitäis Rikosilmoitus tehdä noista!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ap.n olis hyvä muistaa ja Jii miehiä riittää moneksi siss kirjanten määrällä

• Anonyymi00022

Transistori eli MR transit tulee aika jolloin niität sitä mitä oot kylvänyt.Halla panee sinut ja jäljelle jää vain tyhjä kuori jonka tuuli vie mennessään.Tyhjä kuorihan sinä oletkin pelkkää jätettä rikkakasvi.

• Anonyymi00024

Harvaa aikuista jaksaa kiinnostaa mitä muut hänestä ajattelee.

• Anonyymi00026

En malta odottaa 🥲

• Anonyymi00027

Kunniamurha!!! Huh huh ...

• Anonyymi00028
    • Anonyymi00030

Voin kuvitella, että varmasti ties mitä eikä kauheesti kiinnosta. En ihmettelisi jos aloituskin olisi siltä sun nimissä. Epäluotettava niin monella tavalla.

• Anonyymi00031

Täällä eletän satumailmoissa. Juttu ei vanhene ja se käsitellään kyllä kun aika on.
      Pelko pois.

• Anonyymi00032

Todelliset jutut eri foorumeilla.

• Anonyymi00033

Aika noloo saada ghostaukset. 🤣 En kyllä yhtään ihmettele sun ulkonäöllä.

• Anonyymi00034

Mitäköhän sun muija tuumaa kun saa tietää.

• Anonyymi00036

Kaikki tiedetään vai tarviiko ollenkaa tietää ku se on pelkkää trollausta, samaa sontaa samojen suusta. Älä kysy miltä tuuntuu koska tiesin mitä tein.

• Anonyymi00037

Hyvin sanottu samaa paskaa samasta tuutista täällä palstalla.

• Anonyymi00038

Muotit on täällä pieniä jos ei niihin sovi hyvä vaan.

• Anonyymi00039

Kyllä mä tiedän mitä musta on puhuttu ja puhutaan ei ole koskaan kiinnostanu korkeintaan olen lisänny vettä myllyyn

• Anonyymi00040

Puhu vaan pikku b.lle

• Anonyymi00041
    • Anonyymi00044

Iha sama😂
      Hanki elämä!!

• Anonyymi00045

En voi kieltää ettenkö olisi aika ajoin tullut antaneeksi aseita käsiinsä. Mutta liika on aina liikaa. Jossain vaiheessa pitäisi antaa jo olla, ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Ettei putoa kaipaamaansa kuoppaan itse. Tule metsästäneeksi omaa sieluaan.

• Anonyymi00046

Oletat että mua kiinnostaa. Ei nyt sentään.

• Anonyymi00048

joitain jos ei ollenkaan kiinnosta luusereiden valheet...

• Anonyymi00050

Gubta on puhunut ja kirjoittanut satoja kunnianloukkauksia eri ihmisistä.
      Ilman sanktioita.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe