Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö sinä oikeasti halunnut minua vai oliko tilanne vain niin vaikea ettet uskaltanut.
Kerro minulle
66
1665
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tilanne oli niin vaikea, etten uskaltanut. Anteeksi.
- Anonyymi00003
Mikä olo suurin syy? Toinen nainen vai kaivattusi elämäntilanne vai oma maine.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä olo suurin syy? Toinen nainen vai kaivattusi elämäntilanne vai oma maine.
Sinä mies.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinä mies.
Elämäntilanne siis.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Elämäntilanne siis.
Varattu!
- Anonyymi00061UUSI
Sama syy mulla.
- Anonyymi00002
En kysele netissä miksi. Nainen saa joskus selittää, jos kokee sen tarpeelliseksi.
- Anonyymi00005
Koen kyllä tarpeelliseksi, ja varmaan sulle puhun kaikki mahdollisen.
- Anonyymi00041
Minulla ei ole mitään tarvetta selittää sinulle mitään! Kunpa olisit aina pysynyt kaukana minusta!
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta selittää sinulle mitään! Kunpa olisit aina pysynyt kaukana minusta!
No ei tosiaan ole! Taidan olla vain melkein lapsesi ikäinen!
- Anonyymi00004
Mä olen myös kokemut tuskaa, vaikka et sitä uskokkaan. Tiedän että niin myös säkin olet kokenut. Varsinkin viimeinen oli kunnon herätys, joka sulle tapahtui…mulle vähän musertavampi juttu.
- Anonyymi00007
Selvisin kai siitäkin
- Anonyymi00045
Mikä viimeinen?
- Anonyymi00009
Lähtökohtaisesti jos haluaa tietää toisen tunteista, on omista tunteistaan puhuttava ensin.
- Anonyymi00010
Tuskailin sen kanssa pitkään. En osannut kertoa, ja sitten ajattelin että kyllä hän eleistäkin osaa päätellä tunteeni, kun viisas on.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuskailin sen kanssa pitkään. En osannut kertoa, ja sitten ajattelin että kyllä hän eleistäkin osaa päätellä tunteeni, kun viisas on.
Nuo tunneasiat ovat aika eri, kun jotkin muut jutut, mitä voi ratkoa puhtaasti logiikalla. Jokaisella meillä on omat lähtökohdat, tausta, kokemukset ja omanlaiset luonteenpiirteet. Voi olla matkanvarrella omaksunut jotain käyttäytymistapoja, millä yrittää suojella vaikka omia vanhoja haavoja.
Itse kärsin järjettömän suuresta hylätyksi tulemisen pelosta. Jos on paljon tunteita, pelkään päästää lähelle. Ja onpa niinkin käynyt, että olen alkanut käyttäytymään sillä tavalla, kuin oletan toisen toivovan minun käyttäytyvän. No eihän sellaisestakaan mitään tule, jos ei täysin vapaasti voi olla oma itsensä, se mikä on. Nykyään ajattelen niin, että olen tällainen kuin olen, ota tai jätä. Ja se pätee kaikkiin ihmissuhteisiin. Ihmiskato on käynyt, mutta oikeaan suuntaan. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nuo tunneasiat ovat aika eri, kun jotkin muut jutut, mitä voi ratkoa puhtaasti logiikalla. Jokaisella meillä on omat lähtökohdat, tausta, kokemukset ja omanlaiset luonteenpiirteet. Voi olla matkanvarrella omaksunut jotain käyttäytymistapoja, millä yrittää suojella vaikka omia vanhoja haavoja.
Itse kärsin järjettömän suuresta hylätyksi tulemisen pelosta. Jos on paljon tunteita, pelkään päästää lähelle. Ja onpa niinkin käynyt, että olen alkanut käyttäytymään sillä tavalla, kuin oletan toisen toivovan minun käyttäytyvän. No eihän sellaisestakaan mitään tule, jos ei täysin vapaasti voi olla oma itsensä, se mikä on. Nykyään ajattelen niin, että olen tällainen kuin olen, ota tai jätä. Ja se pätee kaikkiin ihmissuhteisiin. Ihmiskato on käynyt, mutta oikeaan suuntaan.Ota tai jätä? Otan ❤️
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo tuo onkin viisasta.
-Eleistä.
Nauroin. - Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itse kärsin järjettömän suuresta hylätyksi tulemisen pelosta. Jos on paljon tunteita, pelkään päästää lähelle. Ja onpa niinkin käynyt, että olen alkanut käyttäytymään sillä tavalla, kuin oletan toisen toivovan minun käyttäytyvän. No eihän sellaisestakaan mitään tule, jos ei täysin vapaasti voi olla oma itsensä, se mikä on. Nykyään ajattelen niin, että olen tällainen kuin olen, ota tai jätä. Ja se pätee kaikkiin ihmissuhteisiin. Ihmiskato on käynyt, mutta oikeaan suuntaan.Mietin asiaa ja palasin kommentoimaan: Ihmissuhteessa täytyy olla saada olla täysin oma itsensä. Ja tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo tuo onkin viisasta.
-Eleistä.
Nauroin.Me naurettiin ja oltiin naama hymyssä aika monta kertaa. Eikä siinä vielä kaikki, mutta ei niitä kaikille kerrota!
- Anonyymi00051
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mietin asiaa ja palasin kommentoimaan: Ihmissuhteessa täytyy olla saada olla täysin oma itsensä. Ja tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on.
Niin se menee. Ja silloin kun annetaan rauhassa olla juuri sellainen kuin on, lopputuloskin on silloin paras. Parhaat puolet tulee esiin hyvässä ja rakkaudellisessa ilmapiirissä.
Ei kukaan halua elää elämäänsä millään puolustuskannalla jatkuvasti, yrittäen selittää toiselle itseään, anteeksi pyydellen omaa itseään ja olemassaoloaan.
- Anonyymi00013
Olin liian varovainen sivullisten takia, ja etten paljastaisi tunteita liikaa tai joutuisi sitten pettymään. Halusin kuitenkin ja nyt kadun typerää käytöstäni.
- Anonyymi00015
Voi kulta rakas…. Ymmärrän sua täysin. Me ollaan kummatkin varottu sitä siinä ympäristössä. Mua kaduttaa etten saanut suutani auki silloin kun pitäisi. Nyt oon oppinut virheistäsi ja haluan olla avoimempi. Silloin kun on varma toisen tunteista, niin portit aukeaa yleensä. Meillä ehkä varovaisuuden takia ei näin päässyt tapahtumaan. Voidaanko ottaa vahinko takaisin?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voi kulta rakas…. Ymmärrän sua täysin. Me ollaan kummatkin varottu sitä siinä ympäristössä. Mua kaduttaa etten saanut suutani auki silloin kun pitäisi. Nyt oon oppinut virheistäsi ja haluan olla avoimempi. Silloin kun on varma toisen tunteista, niin portit aukeaa yleensä. Meillä ehkä varovaisuuden takia ei näin päässyt tapahtumaan. Voidaanko ottaa vahinko takaisin?
Kyllä. ympäristökään ei ollut paras mahdollinen monen häiriötekijän takia. Otetaan vahinko takaisin kuitenkin varoen. eikä siihen mene enää kauan. Yht.tiedot myös.
- Anonyymi00017
Ei minulta 😁
- Anonyymi00018
Ei ole kysytty, niin ei ole tarvinnut valehdella.
- Anonyymi00023
Joo, se on hyvä 👍
- Anonyymi00019
Mä nainen oon taas ihan ulapalla noiden kommenttien takia ”ei ollut multa 😁” ja ei ollut ensimmäinen kerta. Seison kuitenkin sanojeni takana. Mä luotan siihenkin, että hänkin tunnistaa mun viestit, niin kuin mäkin myös hänen. Olen ainakin saanut sanottua sanottavani.
- Anonyymi00038
Oletko aloittaja?
- Anonyymi00049
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletko aloittaja?
En ole.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
En ole.
Olisi pitänyt olla. Voisin kysyä häneltä mieheltä täysin saman kysymyksen.
- Anonyymi00020
En ole kieltänyt mitään. En myöskään mahdollisuutta kertoa mitään.
- Anonyymi00025
Yhden sanan pitäisi kertoa kaikki, ja vaikka sen tiedätkin niin laitetaan se vielä tännekin että taatusti tulee selväksi eli VARATTU
- Anonyymi00027
Tää ei ollut multa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tää ei ollut multa.
eikä multa!
- Anonyymi00047
Olen sen tiennyt jo kauan! Ja siksi ihmettelin miksi tulit samaan bussiin kanssani!!
- Anonyymi00069UUSI
Jos olisin varattu niin en kyllä kirjoittelisi täällä 😂
- Anonyymi00028
Ite sinä kaiken paskoit omalla toiminnallasi en enään alistu narsisti pas kaan
- Anonyymi00034
Millä perusteella jakelet näitä diagnooseja? Onko sulla psykiatrin paperit?
- Anonyymi00066UUSI
Koita olla esittämättä liikaa muita ettei kosahda omaan nilkkaan
- Anonyymi00029
Ei sua kiinnostanut..
- Anonyymi00030
et arvostanut mua et nähnyt mua et edes oikeastaan koskaan halunnut oppia guntemaan mua niimpä mä sulkeuduin jo ensimmäisen vauvan jälkrrn tajusin miten yksin olin ja sen että olisi pitänyt lähtö jo kauan aiemmin kun keli oli vielä suotuisampi mun kannaltani kauanhan sä koititkin savustaa mua pihalle jo aiemmin. nyt reilu 2 vuotta yksin asuneena mietin että olinpa minä hölmö
- Anonyymi00031
jotkut ihmiset voivat olla super fiksuja työssään ja hyvät perhe suhteet ja kavereita mutta valitettavasti puolisona eivät osaa olla kun eivät kertakaikkiaan pysty ottamaan huomioon ja puhumaan rakastavasti hyväksyvästi silloin naiset sulkeutuu ja lähtee toisten matkaan
- Anonyymi00032
haluan tahdon ja saan elämääni rakkautta ja juuri oikenlaista huomiota vielä kun aika on.
- Anonyymi00033
olen /olemme ansainneet paljon enemmän
- Anonyymi00036
Ei kiinosta kuolla, vaikka syy olisi toki mitä mainioin.
- Anonyymi00037
No kun se ei sulle riittänyt. En ollut "reipas" tai mitään.
- Anonyymi00042
Kaikki rauhassa olisi riitttänyt mies
- Anonyymi00039
JEP JEP taas näitä tunnisteettomia jutskia ;-)
Hän saattais luulla että mie tuollaisen kirjoitin.
Enpä kirjoittanut!
Siinä on yksi kohta jota en kyselis.- Anonyymi00059UUSI
No mikä se kohta on mitä et kyselis, ja miksi?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
No mikä se kohta on mitä et kyselis, ja miksi?
Noo.... se kohta oli meillä aika selvä.
- Anonyymi00040
Tällä naisella on satoja miehiä käytössä
- Anonyymi00043
Niin olen sen ymmärtänyt olevan! Ja taudit sen kun leviää! Ei kiitos koskaan noin toimivaa ystävää minulle!
- Anonyymi00044
Bullshit! Taas alkaa se perätön mustamaalaus.
- Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Niin olen sen ymmärtänyt olevan! Ja taudit sen kun leviää! Ei kiitos koskaan noin toimivaa ystävää minulle!
Mitäs sillä on väliä mitä ystävä tekee? Se on vain ystävä.
Minulla on ystävänä ainakin yksi sellainen joka menee vällyistä vällyihin eikä se minua häiritse. - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mitäs sillä on väliä mitä ystävä tekee? Se on vain ystävä.
Minulla on ystävänä ainakin yksi sellainen joka menee vällyistä vällyihin eikä se minua häiritse.Minua häiritsisi ja kun en muutenkaan pidä hänestä! Olen ihan eri ikäluokkaa hänen kanssaan ja pidän vain ikäisistäni miehistä! Tarvitsen ikäiseni miehen, jonka kanssa saisin halata vaikka joka päivä! En ole koskaan halunnut halata oman lapseni ikäistä ihmistä!
- Anonyymi00068UUSI
Kai sä itsekin ymmärrät ettei kenelläkään olisi aikaa edes kymmenen pyörittämiseen.
- Anonyymi00046
Varmaan olisi hauskaa siloin tälloin
- Anonyymi00052
En ole kieltänyt . Et ole kysynyt. Hyvää yötä kulta.
- Anonyymi00053
Piilotettu rakkaus yhdistää...pisteet. Se on sydämessä eikä kenenkään silmiä varten.Kun tarjota olisi vain pimeyttä...Ruokin sieluani sillä mitä sydämeni ei sulata.
- Anonyymi00054
en uskaltanut( se mitä sanoin oli hätävale), koska hän(n) oli varattu
- Anonyymi00055
En tosiaan tiedä, ja toivottavasti sillä ei ole väliä. Minulla on kuitenkin kauhistuttava tunne että sillä on.suurtakin.
- Anonyymi00056
Olin eksyksissä ja tulisin olemaan sitä jatkossakin, ja ainoa mitä saattoi odottaa oli selviytyä. Joten tein päätöksiä kuin joku joka ei ollut aivan ihminen vaan halusi vain selviytyä. Silti jokaisella askeleella tuntee menettävänsä jotain. Ikuisesti. Käännyin ja kävelin autolleni ajatellen jo sitä terävää, kylmää hiljaisuutta, joka viiltäisi heti, kun pääsisin kotiin, paholaisen saattelemana.
- Anonyymi00057
Miten niin kielsin? Ei olla koskaan keskusteltu aiheesta.
Nainen - Anonyymi00058
SIVUSTA S NAISELTA S MIEHELLE SOPIEN ALOITUKSEN TARINAAN. :)
Mulla sama S miehen kaa. Hän perusti hätäisesti uuden perheenkin, lapsi tuli - toki ne on Luojan lahja, lapset siis, mutta se satutti minua kun koen että mun kuuluis olla tässä elämässä tuon miehen nainen ja me saatais muutettua maailmaa yhdessä paremmaksi paikaksi. Erillään me vaan aiheuttaan itselle ja muille kaaosta.
S mies, sä pitkä, tumma, lihaksikas ja komee jos sä rakastat mua niin ku sanot ja niinku tiedän ilman sanomista, niin vaikka oon "vääränlainen" sun ympyröihin (muut ihmiset tuomitsee/nauraa, mutta jos sinä minnuu rakastat ja tiiät saman ku minä, et me ollaan sellainen pari, ettei parempaa voi tulla vastaan mistään, ei mistään. Niin mä rukoiken joka ilta et viel valitset mut, koska jossain kohtaa se on liian myöhäistä ja kuten sulle viestil kerroin, haluan että side katkeaa pysyvästi jos et minua tässä elämässä uskalla valita, eli silloin et rakasta minua oikeasti jos pelko vie voiton ja se on fakta.
Ymmärrätkö? Me selvittäis kaikesta yhdessä ja musta tuntu ennen kohtaamistamme, et mä en vaan koskaan tiedä mitä haluan elämältäni, mut kun sut näin livenä ekana iltana tajusin jo, että tätä varten mä olen tässä maailmassa. Tai siis meitä varten, että rakastamme toisia niin syvästi että se muuttaa kokonaisia maailmoja ja kansakuntia.
Rukoilen ja itken joka ilta tätä ja minä niin toivon, että pian kohdataan ja että se muuttaa meidän elämän pysyvästi Paratiisin kaltaiseksi. Jumala tahtoo sitä. Meidän rakkaudes ei oo mitään väärää ja olisin sulle nainen, josta voisit olla tosi ylpeä.
Mä olen 100% vapaa kun saan elää täydessä rakkaudessa rakastamani ihmisen kanssa, koska se on korkeampaa matematiikkaa ja sitä voimaa tämä maailma tarvitsee.
Paratiisihan on maapallo, mutta katso ympärillesi, mitä näet ja kuka hsllitsee ja on sokaissut ihmisten mielet? Siksi sua pelottaa sekin miten muut suhtautuis meihin, mut se pelko on myös merkki siitä, että pahuus hallitsee. Me voitais opettaa ihmisille tärkeitä asioita ja koen et se on p-grafian ohella asia mitä meidän pitäis jakaa. Meidän p-grafia ois puhdasta rakkautta.
Mää en ikinä pettäis tai tekis mitään pahaa sulle jos mut valitset joskus, mutta kauan ei ole aikaa, muista kultani (habibi) se! :)
En kadu sitä että rakastan sinua. Olen siitä niin iloinen. Mutta tahtoisin sulta sitä usein mitä nainen mieheltä toivoo makkarissa ja lastesi takia pidettäis tottakai juttu salassa ainakin kunnes kypsyvät. Siksikin haluan sitoutua suhun pysyvästi ja koska haluan olla vapaa.
Jos et koskaan halunnut mitään tuollaista, niin anteeksi haaveeni meistä pariskuntana tässä elämässä. Jostain syystä Jumala kuitenkin esitteli meidät toisillemme ja en pääse irti siitä "tiedosta" jonka häneltä sain, että meidän kuuluu olla rakkaussuhteessa keskenämme. Muista että meillä on erikoislaatuisia kykyjä ja minun lahjani, jonka sakn Luojalta on olla tietäjä/näkijä ja siksi ssnon että tiedän että kuulumme yhteen tässä elämässä.
Vapaata tahtoasi kunnioittaen rakkaudella,
S naiselta sivusta S miestä ikuisesti rakastaen - Anonyymi00070UUSI
Jopa oli vuodatusta ja kaikki johtuu pelkuruudesta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh493251Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702579Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602399- 942254
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412014Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661665Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1301622Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1731575Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891545Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3801500