Osaisko joku neuvoa, mistä voisin saada Sweeney Todd - näytelmän (musikaalin) käsikirjoituksen suomenkielisen version? Näytelmää on kuitenkin esitetty Suomessa, joten kai siihen kässäri on jossain olemassa.
Sweeney Todd
3
168
Vastaukset
Näytelmätekstejä (suomeksi) saa Näytelmäkirjailijaliitosta ja Drama Cornerista. Ymmärtääkseni tekstejä ei kuitenkaan anneta ihan kenelle tahansa, tai ainakin heidän palveluihinsa pitää rekisteröityä. Voi olla että Sweeney Todd:in oikeuksia valvoo ulkomainen taho (Veikkaisin että Josef Weinberg), ja heiltä tekstin saaminen on vielä vaikeampaa, ellet ole ammattiteatterissa töissä. Suosittelisin ennemmin amazonista tilaamaan (englanninkielisen) version käsiksestä, voi olla helpompaa kuin saada Suomenkielinen käsis.
- Hillevi
Kiitos tiedoista. Mulla on kyllä mahdollisuus saada kässäreitä Sunklosta tai Näytelmäkulmasta, koska ohjaan harrastajateatterissa. Ko. tekstiä ei kuitenkaan heiltä löydy.
- Wannabe-actor
Haluaisin itsekin lukea tuon Juicen käännöksen. Olen moneen eri englanninkieliseen versioon tutustunut ja kun sain selville, että Juice on käännöksen tehnyt, rupesi minua kiinnostamaan miten hän on Sondheimin kekseliäät lyriikat kääntänyt. Valitettavasti en ole millään tavalla teatteriin yhteydessä, niin en pääse edes noihin sivuihin käsiksi.
Noh, pitää vain toivoa, että sitä esitetään jossain niin, että pääsisin katsomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227