Minä olen harrastanut itse islamiin tutustumista internetin kautta,mutta myös lukemalla ja lukemalla Koraania noin 4 vuotta. Kuvottaa miten äärioikeisto käyttää asiaa keppihevosenaan. Itse olen 34 ja nainen, jolla kesken jäänyt psykologian koulutus. En taida sopia profiiliin,kun blogeja lukevat ovat kuulemma myös huonosti koulutettuja. Tosin lähde oli Daniosin propaganda sivusto Loonwatch. Epäilivät siellä dementiaa syyksi, eivätkö ne typerykset siellä tiedä, kuinka harvinainen dementia on kuusikymppisillä.Oletteko te muut sitten jo kuusikymppisiä?Olen sitten viisaassa seurassa:)
Anti-islam blogien lukijat usein yli 60-vuotiaita miehiä
15
128
Vastaukset
Vanhat kärttyisät miehet, joilla ei ole muuta elämää ;)
Kirjoittelujensa perusteella eivät vain vaikuta kovin viisailta...
Miten sinä olet joukkoon eksynyt?- Tässä...
...todellisuus: http://gatesofvienna.blogspot.com/2012/04/demography-is-destiny.html
Lisäksi on syytä muistaa, että Euroopan islamkriittisiä puolueita äänestävät nimenomaan nuoret. Esimerkiksi Itävallan vapauspuolue FPÖ on nuorten keskuudessa suositumpi kuin konservatiivit ja sosiaalidemokraatit yhteensä. Nuoriin ei uppoakaan vajaaälyisten muslimien, kuten a.yahyan, propaganda. - Myös...
...nuoret maahanmuuttajat äänestävät islamkriittisiä puolueita, kuten Sveitsin esimerkki osoittaa: http://www.swissinfo.ch/eng/politics/internal_affairs/Why_foreigners_move_to_the_political_right.html?cid=8587544
- Afterlife78
Miten minä olen joukkoon eksynyt?Olen jotain mitä kutsuttaisiin erittäin viehättävä ja lähdin Tunisiaan matkalle aviomieheni kanssa. Seksuaalinen ahdistelu oli käsittämättömällä tasolla, niin pahaa,että päätimme ottaa lennon pois ennen kolmen viikon matkamme loppua. Oli miehiä,jotka seurailivat minua ja kotona aloin googlaamaan kaiken seksiorjuudesta islamilaisissa maissa. Sain selville,että se on kovinkin tavallista ja Koraani,jopa kehottaa siihen. Jotenkin sitten siinä samalla päädyin näkemään paljon anti-islam materiaalia, mukana Dispatches:undercover mosque (salaa moskeijasta kuvattu ääri-islamilainen materiaali)ja ajattelin,että onpa kiinnostavaa, ei noin rajuja juttuja usein pääse näkemään. Kyllä islam mielestäni voi olla kauniskin uskonto,jos poimii rusinat pullasta, mutta mitä tiukemmin luetaan sääntöjä, sitä lähemmäksi ääri-islamia tullaan.
- jep jep
Myös... kirjoitti:
...nuoret maahanmuuttajat äänestävät islamkriittisiä puolueita, kuten Sveitsin esimerkki osoittaa: http://www.swissinfo.ch/eng/politics/internal_affairs/Why_foreigners_move_to_the_political_right.html?cid=8587544
Islaminvastaisilla puolueilla mm. Itävallassa, Hollannissa, Tanskassa ja Sveitsissä on korkea nuorisokannatus. Yhä kasvava osuus maanosamme nuorista ei halua nähdä Euroopan islamisoituvan eikä vapauden häviävän. Liberaalin eurooppalaisen kulttuurin pelastajiksi näyttääkin nousevan maanosamme nuorempi polvi, eivät katkerat vanhat miehet.
- tuota noin
Myös... kirjoitti:
Tuossahan taidettiin vain uutisoida siitä, että Sveitsiin muuttaneet kannattavat oikeistoa vasemmiston kustannuksella. Ei kait oikeistolaisuus välttämättä tarkoita islaminvastaisuutta? Esim. Kokoomus on oikeistopuolue, mutta usemmat sen edustajat hyväksyvät islamin.
- niin...
tuota noin kirjoitti:
Tuossahan taidettiin vain uutisoida siitä, että Sveitsiin muuttaneet kannattavat oikeistoa vasemmiston kustannuksella. Ei kait oikeistolaisuus välttämättä tarkoita islaminvastaisuutta? Esim. Kokoomus on oikeistopuolue, mutta usemmat sen edustajat hyväksyvät islamin.
Olet oikeassa, ettei oikeistolaisuus automaattisesti tarkoita islamin totalitarismin vastustamista, mutta se oikeistopuolue, jota Sveitsin maahanmuuttajat kannattavat, on hyvin islamkriittinen SVP, joka on järkännyt Sveitsiin mm. minareettikiellon ja yrittää saada läpi burqakieltoa. Lisäksi se toimii yhtenä taustavoimana vastikään perustetussa kansainvälisessä islaminvastaisessa Stop Islamization of Nations -liikkeessä.
- Loonwatchan...
...on terroristien propagandasivusto jopa vasemmistoliberaalienkin mielestä: http://www.dailykos.com/story/2012/01/19/1056337/-How-and-Why-Loonwatch-com-is-a-Terrorist-Spin-Control-Network-
- Afterlife78
Olen tavannut paljon vasemmistoliberaaleja,jotka suhtautuvat kriittisesti islamiin. Suomen vasemmistopiirit eivät ole mitenkään erityisen islam myönteiset. Taitaa olla jenkki ilmiö tuo vasemmistoliberaalien islamin kannatus.
- tiirismaa
Minä olen nyt 69-vuotias mies. Päätin itse lukea Koraanin, jotta tietäisin, mikä siitä on totta. Itse asiassa olen lukenut Koraanin kaksi kertaa huolellisesti kannesta kanteen. Lukemani perusteella tulin siihen käsitykseen, että Koraani on tieteellisesti ja siveellisesti läpimätä. Olen sitä mieltä, että se kuvaa Muhammedin omia ajatuksia eikä voi olla peräisin miltään kaikkitietävältä jumalalta.
- Afterlife78
Muhammediahan usein haukuttiin vain runoilijaksi, sitä se minusta on kaunis runoilijan tyyli, sairaat ajatukset. Muhammed oli todella vain runoilija mielestäni.
- Afterlife78
a.yahya kirjoitti:
Kenen käännöksen luit?
Hämeen-Anttilan.
- tiirismaa
Afterlife78 kirjoitti:
Hämeen-Anttilan.
Minäkin luin Hämeen-Anttilan käännöksen (kaksi kertaa). Ulkonaisesti teksti on kaunista. Ihailin sen kauneutta paikka paikoin vielä toisellakin lukukerralla. Ei siis niin rumaa kuin joissakin islamkriitikkojen propagandakirjoituksissa, joita en yleensä lue kahta kertaa. Kun rupesin erittelemään tekstiä, tulin pian siihen tulokseen, että se on sisältä läpimätä sekä tieteellisesti että siveellisesti. Vertauskohdiksi nousi nykyisten diktatuurien kaunopuheisin propaganda, jolle kumma kyllä näyttää aina löytyvän ymmärtäjiä.
- noumann
Juuri, noin ei ole koraanissa mitään muhammedin jumalalta saamaa sanomaa, eikä ollut enkeli gabriel asialla, vaikka niin väitetään. Mohammed valitsi oman arabialaisen epäjumalansa suureksi ja ainoaksi omassa mielikuvituksessaan. Olisi ollut valittavissa muutama naispuolinenkin jumala, joihin hän oli mielistynyt, mutta päätyi omaansa, allilah, josta johdannaisena nykyinen nimi - kuu kumottamassa taivaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404