Sinulla on minun suhteeni?
Millaisia toiveita
141
1792
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riippuu kuka olet?
- Anonyymi00002
Mulla on ikävä, joten kuuleminen yhteys näkeminen.
- Anonyymi00003
Kaivattuani ajatellen, toiveeni on, että se nainen odottaisi minua kaikkien näiden murheiden ja ahdistusten toisella puolella. Että hän halaisi minua siellä, tulevaisuudessa ja olisin hänelle rakas. Mieheltä.
- Anonyymi00011
Olisin valmis siihen jos tietäisin varmuudella ettei tämä ole yksipuolista ja voisin luottaa että kyse olisi noista asioista eikä toisesta naisesta.
- Anonyymi00004
Toivon kaveruutta ja helppoa vuorovaikutusta. Se, että toivoin muuta oli typerää minulta. Keskityn itseeni, hyvinvointiini ja onnellisuuteen.
- Anonyymi00005
hänen kanssa että tullaan toimeen ilman riitoja ja sen toisen kanssa ehkä joskus livessä näkemistä… tiedä mihkä se sitten siitä..
- Anonyymi00012
Ei kait sille näkemiselle mitään estettä ole missään vaiheessa ollut ainakaan minun puolelta
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kait sille näkemiselle mitään estettä ole missään vaiheessa ollut ainakaan minun puolelta
Ja tämä siis oli sivusta niin kuin varmaan arvasit
- Anonyymi00050
Haluatko ehkä kuitenkin vähän lautasesta?
- Anonyymi00006
Rakkautta tietenkin...
- Anonyymi00007
Haluan paljon haleja ja pusuja.
- Anonyymi00008
Suklaata, paljon suklaata.
- Anonyymi00009
No nyt puhutaan asiaa. Paljonko on paljon?
- Anonyymi00047
Anonyymi00009 kirjoitti:
No nyt puhutaan asiaa. Paljonko on paljon?
Kuus heikkiä on paljon?
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kuus heikkiä on paljon?
Tukichat AI-chat onko tämä paha
- Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tukichat AI-chat onko tämä paha
Ai sanoo että kuusi heikkihermoista ei ole niin paljon että sillä kuuhun mentäisiin.
- Anonyymi00115
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kuus heikkiä on paljon?
Varsinkin jos häntäheikkejä.
- Anonyymi00010
Minä haluaisin hänestä kaikkea sitä, mitä rakastunut nainen miehestä haluaa, pitkällä tähtäimellä.
- Anonyymi00014
Haluaisin olla läheinen ystävä. Mutta en sitäkään, jos sinulla on muita hoitoja.
- Anonyymi00015
Pysy mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi00016
Vain yksi on ja pysyy... Häntä rakastan ja omakseni otan!
- Anonyymi00068
Rakas niin minäkin!
- Anonyymi00088
Anonyymi00068 kirjoitti:
Rakas niin minäkin!
Emännän paikka on Sinun! Kultaseni
- Anonyymi00017
ehkä minulla voisi olla toiveita oikeastaan kaikkiakin tyttöjä kohtaan, kuin joku magnetismikin... eli fysiikkaa vähän opiskella jotta ei päädy idiootiksi kuin Albert Einstein..
- Anonyymi00018
jos maailmankaikkeus olisi täynnä yhtä aivottomia naisia kuin joku Riikka Purra niin jo seuraavana päivänä Harmageddon odottaisi...
- Anonyymi00043
Siltäkö sinusta tuntuu tai tuntui ainakin aamuyöllä kömpelön ja istumattoman matriarkkahahmo allegoriasi mukaan muru pieni
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Siltäkö sinusta tuntuu tai tuntui ainakin aamuyöllä kömpelön ja istumattoman matriarkkahahmo allegoriasi mukaan muru pieni
I’m just a wholesome mom for twentysix yrs old
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
I’m just a wholesome mom for twentysix yrs old
Aswell as one minibeast, she precious too
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Aswell as one minibeast, she precious too
My shunned poor baby.
- Anonyymi00019
Turhat toiveiden elättelyt voi käydä raskaaksi. Ainoa kenestä voit olla varma, on oma itsesi.
- Anonyymi00020
Jahas. Kungfutse on herännyt.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
:-D
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
🤣
- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
Paula Vesalan sanoin, Sori 1:50->
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Paula Vesalan sanoin, Sori 1:50->
Nyt on tyttömäistä menoa minä kannustan🫲
- Anonyymi00039
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tai shin mun sillo joskus ysärin lopussa kuule pohjoisessa ei tam eteläs
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tai shin mun sillo joskus ysärin lopussa kuule pohjoisessa ei tam eteläs
On muuten ns apinatyylin- onko tuttu kelleen?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
On muuten ns apinatyylin- onko tuttu kelleen?
Tilaa työhyvinvointi work shoppisi vielä tänään tuhoa ja hallitse menetelmällä onko tuttu
- Anonyymi00042
Eagle flies alone too
- Anonyymi00021
Älä lyö toisia.
- Anonyymi00036
En nykyään enää siihen pyrin pinssikin on
- Anonyymi00023
Nähdä ja jutella kun se onnistuisi.
Se toisi vastauksia molemmille.- Anonyymi00058
Mistä haluat jutella?
- Anonyymi00063
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mistä haluat jutella?
Rehellisesti ja suoraan siitä, mitä kumpikin toisesta toivoo/ haluaa.
- Anonyymi00114
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mistä haluat jutella?
Ilmoja pidelly tai tikusta as.
- Anonyymi00024
ei mitään koska en tähän elämäntilanteeseen turjake miehiä kaipaa
- Anonyymi00035
Jos enemmän kitkaa ku hyötyä nii eiku hetkine
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos enemmän kitkaa ku hyötyä nii eiku hetkine
Älä gubbe välttämättä sano etteivät mitään voi tuoda pöytään?
- Anonyymi00025
Että tapahtuisi joku maailman kolmas ihme ja lamppu syttyisi hänen päässään ja toisenkin päässä!
Joo, vtuttaa taas tänäänkin! - Anonyymi00027
Rakkaus / elämänkumppani
- Anonyymi00031
Tämä sama toive täällä
- Anonyymi00028
Oisit välittävä ja kuuntelisit ja välillä halaisit ja silittäisit. Nih.
- Anonyymi00032
No mitäpä simasuu haluisit kuulla?
- Anonyymi00033
Arvaan et runsaasti seksuaalisia toiveita
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Arvaan et runsaasti seksuaalisia toiveita
Joten ei, me emme puhu tai kirjoita näin.
- Anonyymi00056
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joten ei, me emme puhu tai kirjoita näin.
Ei tosiaan makeile vaan nimittelee loppasuuksi.
- Anonyymi00046
riippuu sitä mitä olet tehnyt. ja mihin ollut osallisena.
- Anonyymi00049
Saisin purkaa tämän halipulan ja puristella, pyöritellä, möksytella, hipsutella, halia ja pusutella, nuuskutella häntä miestä ensin tunnin verran 🙃🙂🙃🙂🙃
- Anonyymi00052
Haluan antaa sitäkin... Itseäni vanhempi ihanuus kyseessä ja tunteeni tietää. Kävin silloin vähän kuumana hänen suhteen, eikä siihen mitään muutoksia ole tullut, sama pätee. Minkäs hän eroottisuudelleen mahtaa. Vielä ollaan sisäkkäin kiinni toisissamme, jos hän vaan haluaa ja odottaa...🔥
- Anonyymi00057
Kyllä hän haluaa ❤️🔥
- Anonyymi00079
Minkä hän mahtaa apsetä niin. Hänessä on reikäinen keskellä ym kriteerit täyttyvät. Kuhan kiusaan emojieiden laskijoita
- Anonyymi00091
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä hän haluaa ❤️🔥
Hyvä!
- Anonyymi00118
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä hän haluaa ❤️🔥
Kaikissa asennoissa, nautiskellen...?❤️🔥
- Anonyymi00053
Minun kaivattuni on mies.
- Anonyymi00055
Haluan tulpata sinut.
- Anonyymi00062
Tamponillako meinasit tulpata?
- Anonyymi00078
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tamponillako meinasit tulpata?
Are you looking for items to buy or somethin?
- Anonyymi00086
Anonyymi00078 kirjoitti:
Are you looking for items to buy or somethin?
Hän saisi asettaa jotain sisälleni asettimellaan. Valkoista, nestemäistä ja tahmeaa.
- Anonyymi00059
Ei mitään toiveita, senkin hieno nuori nainen.
Kokeileppa hoksata jotain, kämpilläs.
T.rajan takaa......
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=ixrG9El7q2g - Anonyymi00060
Sitten kun ollaan yhdessä... hän saa sitä ja paljon. Naiselle.
- Anonyymi00099
Rahaa?
- Anonyymi00111
Anonyymi00099 kirjoitti:
Rahaa?
Ei sitä vaan parempaa.
Aamukahvit. - Anonyymi00148
Anonyymi00111 kirjoitti:
Ei sitä vaan parempaa.
Aamukahvit.Täällä på mä sun naises🙋🏼♀️ tää on mulle, aamukahvit sänkyyn loppuelämäks av yv.
- Anonyymi00061
Että voitaisiin taas olla säännöllisesti tekemisessä ja nähdä kasvokkain oikeassa elämässä vähintään kerran kuukaudessa. En siis tarkoita nettiyhteyksissä. Ja että siitä poikisi jotain syvempää sekä meidän välille että mahdollisesti myös jotain muuta, josta olisi iloa myös muille (en tiedä mitä).
- Anonyymi00138
Samaa haluaisin. Se loppui jostain syystä. Varmasti poikisi.
- Anonyymi00143
Anonyymi00138 kirjoitti:
Samaa haluaisin. Se loppui jostain syystä. Varmasti poikisi.
Tämä oli naiselta miehelle. Olet varmaankin myös nainen?
- Anonyymi00065
Jis et vasyaa tilee panoille lpppi
- Anonyymi00066
Dbijvh nut tilee öppi
- Anonyymi00067
Haluaisin vain pitää häntä sylissäni.
Sen jälkeen hän saa ladella vaikka millaiset madonluvut tai vaikka heittäytyä mykäksi ja kuuroksi, ihan miten haluaa.- Anonyymi00069
Se vaatii rohkeutta. Ottaa syliin ihminen, jolta odotat tuollaista mahdollista reaktiota. Oletko valmis olemaan rohkea?
- Anonyymi00070
Ihana kirjoitus.
- Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
Se vaatii rohkeutta. Ottaa syliin ihminen, jolta odotat tuollaista mahdollista reaktiota. Oletko valmis olemaan rohkea?
Ymmärrän todella hyvin tuon kirjoittajan tuntemukset. Joskus sitä vain on siinä tilanteessa, että "syteen tai saveen", kaikki tai ei mitään. Siltä minustakin tuntuu. Jos näkisin kaivattuni, todennäköisesti vain menisin ja halaisin, tapahtuu mitä tapahtuu ja oli hänen reaktionsa mikä tahansa.
Sivu - Anonyymi00076
Anonyymi00069 kirjoitti:
Jos olet mies ja kirjoitat tässä mielestäsi naiselle, niin oot kyllä hämärä, haha
- Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ihana kirjoitus.
I think this male is so called leg humper
- Anonyymi00097
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ei tuossa kauheasti rohkeudesta ollut kyse, noiden reaktioiden kanssa varmaan pärjäisin.
- Anonyymi00071
ei mitään. en halua kuin pahaa takaisin 😂
- Anonyymi00072
hakkaan teistä jokaista takaisin ja iskuja on jaettu jo tulevaan satoja ja satoja. ne sieltä aina välillä toimii hyvinkin. ja sama jatkuu saatte kaikkea takaisin ja juuri samoiten. ja kyllä van veitsen iskut toimii, hip hurraa ne oikeasti toimii ja saatte takaisin kaikkea pahaa, ikävää, estettä, alistamista ja kiusaa ja, mitä kaikkea ootte tehnyt. myös kotiin ja perheeseen elämään. ja semmoista pakotusta muuttoon 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂eikä luovuteta ennen kuin on valmista. ja jokaiselle..... juuri sitä samaa 😂
- Anonyymi00073
saatana kun tekee hyvää antaa takaisin. hakkasin vielä 20 kertaa lisää ja juuri samaa mitä tänne teitte. luulitteko saavanne hyvät elämät 😂😂😂😂🌸😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vittu että tuntuu hyvälle paras tunne ikinä 😂😂😂😂😂❣️❣️😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00075
Nyt haluaisin, että asiat olisi jotenkin hyvin!
- Anonyymi00080
Hyvää työtäpäivää
- Anonyymi00081
jaaaa
- Anonyymi00082
Ei mitään Olen Onnellisesti Naimisissa Rakastan Miestäni!
- Anonyymi00101
Onnea teille ja hyvää elämää.
- Anonyymi00083
En uskalla toivoa mut
https://youtu.be/uEM1e-FepQA?si=YoVIn9exHW86tdjz - Anonyymi00084
Että käyttäisit edes hitusen verran eforttia jos oikeasti jotain haluat minusta.
Fiksuna tiedät kyllä mitä tarkoitan.
🙂 - Anonyymi00087
Vaikka tavata silloin tällöin, ainakin aluksi. Miehen ja naisen välistä kanssakäymistä muun muassa. Erään ihanan naisen kanssa... ❤️🔥
- Anonyymi00089
Niinpä. Jos ei olisi muuta yhteistä niin edes ne makkaripuuhat voisivat olla. Senkään ei tarvitsisi olla ikuista. sivullinen
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Niinpä. Jos ei olisi muuta yhteistä niin edes ne makkaripuuhat voisivat olla. Senkään ei tarvitsisi olla ikuista. sivullinen
Ikuista nyt ei oikein ole mikään. Hetkistäkin voi nauttia.
- Anonyymi00098
Sulla on se vaimo sitä varten ja tiedät sen itsekin.
- Anonyymi00092
Toivon että tulet uniini, siinä kai kaikki mitä uskallan toivoa. Öitä 😘
- Anonyymi00093
Ei täällä nyt uskalla enää kirjoittaa juuta eikä jaata, kun ei ole varma seksuaalisesta suuntautumisesta ja saattaa tuntua pahalta.
- Anonyymi00094
Veisin hänet ja näyttäisin kuinka dyykata Siwan roskiksia oikeaoppisesti.
- Anonyymi00095
Aluksi sais osoittaa taskulampulla kyn näytän mitkä tuotteet kelpaa syötäväksi. Opeteltaisiin radiopuhelimien käyttö, että emme jäisi vartijoille kiinni niin helpolla. Opetan huijaamaan koiran harhaan.
- Anonyymi00096
Ettei sulla s*iso muiden kanssa tai jos seisoo saat k*pan tai t*ppurin!
- Anonyymi00100
Painuisit jonnekkin todella kauas.
- Anonyymi00102
Että nainen osaisi keittää aamupuuroa!
- Anonyymi00103
Osta äitien tekemää.
- Anonyymi00104
Älä pelkää. Ei ole enää mitään.
- Anonyymi00105
unijutut joissa taistelee jotain vastaan, sitten lyö nyrkilläkin seinään, olen joskus nähnyt ja potkaiseekin jotain, herää siihen kipuun unestaan...
joskus aikoja sitten olen nähnyt tuollaisia, kauan aikaa sitten jo 4500 vuotta ennen Jeesuksern syntymää nähnyt kai - Anonyymi00106
Mummo Bizzaa kadulle
- Anonyymi00108
olen valitettavasti omien valintojesi takia lastesi äiti jpkatapauksessa :-)
- Anonyymi00107
Hymyolisit useammin, oot silloin entistä komeampi.
- Anonyymi00109
Haluan sinut elämääni loppuiäkseni. "Emme tunne toisiamme" mutta en usko että tutustuessa kävisi ilmi asioita jotka olisivat este.
naiselle. - Anonyymi00112
Kaikki olisi kuin ennen.
- Anonyymi00116
Miten asiat oli ennen?
- Anonyymi00119
Anonyymi00116 kirjoitti:
Miten asiat oli ennen?
Tutustumista ja lähentymistä mutta..
- Anonyymi00123
Anonyymi00119 kirjoitti:
Tutustumista ja lähentymistä mutta..
Mitä sitten tapahtui tai mikä muuttui?
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui tai mikä muuttui?
hmm...
Onko sulle käynyt samoin? - Anonyymi00126
Anonyymi00124 kirjoitti:
hmm...
Onko sulle käynyt samoin?Ehkä tavallaan.
- Anonyymi00139
Anonyymi00126 kirjoitti:
Ehkä tavallaan.
Milloin?
- Anonyymi00113
Saisin mahdollisuuden näyttää sinulle tunteeni.
- Anonyymi00128
Ongelma ei ole tunteesi minua kohtaan vaan tunteesi muita kohtaan.
- Anonyymi00145
Anonyymi00128 kirjoitti:
Ongelma ei ole tunteesi minua kohtaan vaan tunteesi muita kohtaan.
Ohi.
Olen ollut ihastunut sinuun jo vuoden verran eikä muita ole ollut.
- Anonyymi00117
Että hän olisi minuun yhteydessä.
- Anonyymi00122
Mikset itse ota yhteyttä' häneen?
- Anonyymi00129
Anonyymi00122 kirjoitti:
Mikset itse ota yhteyttä' häneen?
Helpompaa vain istua persiillään.
- Anonyymi00125
Että lopettaisit tyhmien aloitusten tekemisen.
- Anonyymi00127
Mitä vikaa mun aloituksissa ja onko ne kaikki tyhmiä?
- Anonyymi00134
Anonyymi00127 kirjoitti:
Mitä vikaa mun aloituksissa ja onko ne kaikki tyhmiä?
Miksi et kerro omasta elämästäsi niitä vinkkejä sille kaivatullesi vaan lypsät täällä muilta täysin tyhjänpäiväisiä vastauksia? Onko kyselyikä? Ei sinun tarvitse täällä yrittää ketään viihdyttää. Todella rasittavia tämän tyyppiset aloitukset. Mistä minä voin tietää mitkä kaikki on juuri sun aloituksia? Tuokin kysymyksesi on todella tyhmä. Jos teet 99% tämän ikävä-palstan aloituksista, niin vastaus on kyllä. Miksikö tämä on tyhmää? Siksi, että ne oikeat kaipausviestit hukkuvat tuohon kyselyikäisen 💩aan, eikä minua kiinnosta sinun kyselysi. Siksi.
- Anonyymi00144
Anonyymi00134 kirjoitti:
Miksi et kerro omasta elämästäsi niitä vinkkejä sille kaivatullesi vaan lypsät täällä muilta täysin tyhjänpäiväisiä vastauksia? Onko kyselyikä? Ei sinun tarvitse täällä yrittää ketään viihdyttää. Todella rasittavia tämän tyyppiset aloitukset. Mistä minä voin tietää mitkä kaikki on juuri sun aloituksia? Tuokin kysymyksesi on todella tyhmä. Jos teet 99% tämän ikävä-palstan aloituksista, niin vastaus on kyllä. Miksikö tämä on tyhmää? Siksi, että ne oikeat kaipausviestit hukkuvat tuohon kyselyikäisen 💩aan, eikä minua kiinnosta sinun kyselysi. Siksi.
Ei ollut mun vastaajan aloitus. Tyylistäsi päättelen, että sulla on varmaan kovasti vientiä 😏
- Anonyymi00131
nukkumisjuttu tvssä jos huonoja unia ja jos ei saa nukurrua, pyörii sängyssä koko yönkin
niin no minua huvittavat jotkin elokuvan, uni tulee jos ajattellee... tyttöjen hassut jututkin nekit huvittava joskus paljon - Anonyymi00132
oletko tyhmä kuin Timo vai aivoton kuin Antti?
mikä jokukin tv-tähtiportti Stargate... mikä hahmo tuo Apophis tuossakin, huvittavia jaksoja.. MacGyver on tuossa nättlemässä - Anonyymi00137
Rakkaus.
- Anonyymi00140
Sanotaanko näin että kaikki toiveet häipyivät silloin kun sain tietää hänen olevan varattu. Miksi minulla olisi enää mitään toiveita sen jälkeen? Toki minulla on tulevaisuuden suunnitelmia ja toiveita mutta ne eivät liity häneen (enää)
- Anonyymi00147
🤮
- Anonyymi00141
kaloistakin oi keksiä kirjasimia kuuin Kuhs on Kiidki, srkii on Sampi...
- Anonyymi00142
sampi on sammakkko
- Anonyymi00146
Äilä nyt höpöjä kysele
- Anonyymi00149
Inksu Oulusta
- Anonyymi00150
Avioliitto. 3 lapsi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261