meillähän on ollut vähän nihkeää yläkerran somalin (nainen) kanssa, kun ei suostu ei millään edes tervehtimään. Olenkin lakannut yrittämästä. Jaksanko viitsiä edes pahastua siitäkään, että koirieni tullessa vastaan alkaa se ilmehdintä ja huitominen ja lajisyrjintä.
Kaivelin rapussa avaimia ollen selin rappukäytävään, kun minua tervehdittiin hyvin, hyvin, hyvin ystävällisin painotuksin. Jokainen somalimies sanoi vuorollaan moi ja terve ja jos minulla olisi vilkas mielikuvitus, olisin nähnyt tilanteessa pientä flirttiäkin. Olen kuitenkin hyvin kunnollinen ja asiallinen, joten sovitaan että pojatkin olivat.
Tämä integraatio on laadultaan kyllä nyt pikkusen epätasaista. Naiset ei voi edes päivää sanoa, mutta miehet olisi tulossa pitemmän kaavan mukaisille päiväkahveille heti kättelyssä.
Kokonaisuutena homma on siis tasapainossa.
Mää en kyllä tajua enää.
vaihteeksi kehuja
puskalisko
7
90
Vastaukset
Ehkä ko. nainen ei tykkää kun miehet ovat iskeneet silmänsä sinuun, koirista huolimatta?
Kutsu nainen jäänmurtamiskookosleivoksille, ne on Ramadanin jälkeistä juhlaevästä heillä. Hyvä päivän pullaksikin.- puskalisko
ensimmäistä kertaa nuo miehet näin, ja kuten sanottu, se nainen ei puhu mulle. En nyt väkisin rupea vääntämään.
- pulla-hiirulainen
puskalisko kirjoitti:
ensimmäistä kertaa nuo miehet näin, ja kuten sanottu, se nainen ei puhu mulle. En nyt väkisin rupea vääntämään.
kloaakkiin ne päiväkafveilat heti änkeävät:(
- vallvoja
Ne lirkuttelee kaikille, luulisin.
- kuvottaa suomalaisia
Yep! Samaan lopputulokseen olen tullut... Sekaisin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321266Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691075- 104906
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35838- 42676
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö51654Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302636Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai92633- 29615
- 39601